|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:24, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a ja mam pytanie innej tresci.
ktos z Was (uzytkownikow Oxfordow) sprawdzal ten system wylaczajacy manetki jak napiecie spadnie < jakiejs tam wartosci? ja to sie caly czas boje, ze kiedys zapomne wylaczyc i wroce do moto i go nie odpale :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Nie 22:37, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
bibop napisał: | a ja mam pytanie innej tresci.
ktos z Was (uzytkownikow Oxfordow) sprawdzal ten system wylaczajacy manetki jak napiecie spadnie < jakiejs tam wartosci? ja to sie caly czas boje, ze kiedys zapomne wylaczyc i wroce do moto i go nie odpale :> |
bibop słuszna obawa Jak nie podłaczysz spod fabrycznego gniazda lub w inny sposób ale z pojawiającym się napięciem spod stacyjki tylko bezpośrednio na aku to możesz kiedyś nie odpalić- jak pisałem parę postów wyżej "niechcacy" to przetestowałem i było 11,5V a rozrusznik ani drgnął :
P.S. odnośnie tego bolca ustalającego położenie rollgazu to u mnie już go po prostu nie ma
jest plastikowy i na dobra sprawę do niczego nie służy oprócz pokazania monterowi w fabryce gdzie ma być obejma- chyba to prostszy sposób niż toczyć te dystansowe balansery (a jeśli juz to obydwa bo możesz mieć shimmy)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:50, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
z tymi manetkami musze pokombinowac... mechanik mi tak zamontowal bo dla niego jest fajna opcja nagrzac je przed ruszeniem w trase, ale chyba mu powiem zeby podlaczyl pod swiatlo albo pompe paliwowa bo czasami to zapominam wylaczyc od razu.
z tym 11,5V to cos nie tak, u mnie kreci i przy <11V, ale moze miales wlaczone te manetki i bylo ustawione 100%? ja ostatnio sprawdzalem, to nie da sie uruchomic motocykla przy wlaczonych manetkach na 100% (rozrusznik nie kreci)
bede musial to sprawdzic w garazu, zeby pozniej gdzies w trasie nie miec problemu...
Biały napisał: | [
P.S. odnośnie tego bolca ustalającego położenie rollgazu to u mnie już go po prostu nie ma
jest plastikowy i na dobra sprawę do niczego nie służy oprócz pokazania monterowi w fabryce gdzie ma być obejma- chyba to prostszy sposób niż toczyć te dystansowe balansery (a jeśli juz to obydwa bo możesz mieć shimmy)... |
bez przesady, 2g nie spododuja drgan.
u mnie niestety drgania wystepuja przy 60km/h... lipa troche, nie wiem czym to jest spowodowane... zaczelo sie chyba po powrocie ze Slowacji jak troche jezdzilem po kamieniach i korytach strumykow gorskich... luzu na lozyskach nie ma, lozysko gl. ramy dokrecone, sprawdzane przy roznym cisnieniu opon i nic moze sprezyny albo kolo sie "zcentrowalo" na tych kamieniach, tylko wtedy to bicie by bylo przy kazdej predkosci, a tak to mam gdzies w przedzialne 65-50 km/h jak schodzi. Wkur**ia mnie to troche bo nie lubie niewiedziec co i dlaczego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Nie 22:55, 22 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:53, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Zainstalowałem Oxfordy w lecie, model 2009. Nic nie musiałem dotaczać. Wystarczy LEKKO ściąć końcówkę manetki (grzanej), jak pisze Biały i wszystko pasi. Muszę jeszcze przykleić lewą manetkę bo się kręci. W sumie przejechałem z nią ponad 6 000 i nie przeszkadzało mi to za bardzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:57, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
na razie wlozylem 2 podkladki i dziala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Nie 23:36, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
bibop napisał: | z tym 11,5V to cos nie tak, u mnie kreci i przy <11V |
czym Ty bibop mierzysz to napięcie
Przy sprawnym nie obciążonym aku nie powinno być na nim mniej niz 12V chyba, że masz jakąś celę zwartą wewnątrz.
12V wynika z zasady budowy aku...u mnie jest 12,35V bez obciążenia
bibop napisał: | ale moze miales wlaczone te manetki i bylo ustawione 100%? ja ostatnio sprawdzalem, to nie da sie uruchomic motocykla przy wlaczonych manetkach na 100% (rozrusznik nie kreci) |
To co piszesz to bardzo dziwne biorąc pod uwagę, że manetki biora max. 5A a rozrusznik pewnie z kilkadziesiąt A...wiec prąd manetek jest niemalże pomijalny.
P.S. jakbys miał <11V na aku to manetek Oxford nie włączysz- zamiga Ci tylko 4x pięknie ta niebieska dioda od 30% grzania zobacz co się dzieje przy włączonych manetach na sterowniku kiedy przekręcisz stacyjkę i zapalą sie światła dodaj ew. długie- wtedy spada napięcie na aku.
Proponuję sprawdzić miernik z jakimś wzorcem np. nowa bateria paluszek- powinno być 1,5-1,6V
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:48, 23 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
no mam "multimetr" cyfrowy z Brico Depot za 9pln
ostatnio doszedlem do tego, ze jest popsuty, ale mierzylem jak byl nowy...
teraz to nie mierze bo nie ma sensu, wszystko dziala, aku laduje, tylko nie wiem co z tymi manetkami...
jak sie dorwe do jakiegos normalnego miernika to posprawdzam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 18:50, 28 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
W końcu założyłem
Letko nie było przy moim braku zdolności ! Pomagal mi ojciec
Zeby dostać się do gniazdka wystarczy zdjąć bak - dostęp do gniazdka jest słaby - nie chciałem ciać izolacji bo bałem się pociąć przewody, ale oryginalą wtyczkę wpiąć jest w miare łatwo
Oryginalną wtyczke zutowałem z manetkami (ani ja ani ojciec nie umiemy lutować więc żałuje że nie zrobiłem na wsuwki).
Oryginalny kabelek jest bardzo cienki i słabo się go lutuje ! Wolałbym kupić same złącze i zrobić kabelek "oryginalny" samodzielnie.
Miałem problem ze zdjęciem prawej manetki (tej z gazem),rolgaz trzeba bylo popiłować (ma takie wypustki podłużne) i sciąć zewnętrzny rant. Z manetki podgrzewanej odciąłem końcówkę (ok 1 mm).
Przykleiłem manetki na butapren - nie kręcą się.
Pudelko sterujące - za radą Białego - nakleiłem na chlodnice, przełącznik na metalowej blaszce (tej dołączonej do kompletu) przykręciłem do śruby trzymającej klamkę sprzegła
Strat nie było dużo poparzone paluchy i nakrętka od cieżarka (spadła do kierownicy
Teraz pod ten sam kabel podłącze się gnaizdem zapalniczki ale to w przyszłym sezonie.
Jeśli chodzi o manetki to grzeją calkiem spoko - bez rekawiczek na 4 pozycji nie da się utrzymać - w rekawcach jest ok.
Dzięki raz jeszcze za pomoc (szczególnie dla Białego)
EDT:
A i jeszcze jedno- jak je włączam bez odpalonego silnika - miga niebieska dioda i się nie właczaja. Po odpaleniu silnika zaczynają grzać, potem można wyłaczyc silnik i nadal grzeją
Nie wyłączają się na wolnych obrotach nawet na długich, kierunkach i stopie
Co do nierównego grzania - mam wrażenie że lewa grzeje ciut słabiej - może to wynikac też z tego że lewa ciągle pracuje na sprzęgle.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jscoolg dnia Sob 23:43, 28 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Nie 11:07, 29 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
jscoolg napisał: | Dzięki raz jeszcze za pomoc (szczególnie dla Białego) |
Daj spokój- cieszę się, że mogłem pomóc, bo trzeba sobie pomagać
jscoolg napisał: | jak je włączam bez odpalonego silnika - miga niebieska dioda i się nie właczaja. Po odpaleniu silnika zaczynają grzać, potem można wyłaczyc silnik i nadal grzeją |
Są włączone dopóki kluczyk jest przekręcony- silnik tu nie ma znaczenia czy pracuje czy nie.
jscoolg napisał: | mam wrażenie że lewa grzeje ciut słabiej - może to wynikac też z tego że lewa ciągle pracuje na sprzęgle. |
Lewa jest bezpośrednio do metalowej kiery przyklejona wiec ma lepsze "chłodzenie"- prawa jest na plastikowym rollgazie, który słabiej odprowadza ciepło- stąd ta różnica...po dłuższej jeździe temperatury się wyrównują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:42, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Łojezu... założyłem Oxfordy dzisiaj i powiem że łatwo nie było.
Nie samo zakładanie ale upychanie tego ustrojstwa pod bakiem i takie tam. Zebym jeszcze miał garaż ale nieee na podwórku na mrozie, prawie urżniety paluch ale...cóż za przyjemne ciepełko emanuje gdy kiere dzierżę w dłoniach
narazie nie skorzystałem z fabrycznego wejścia na manetki ale niedługo robie wiekszy przegląd to sie wszystko ładnie podepnie i bedzie cacy narazie zamontowałem równolegle bardzo macną czerwoną diodę coby mnie wk...wiała to nie zapomne manetek wyłączyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 15:26, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dostałem Oxfordy pod choinkę. Podłączyłem na sucho, żeby w razie czego nie pruć z powrotem plastików i to był dobry pomysł. Bezpiecznik strzelił i manetki kaput. Nacieszyłem się z prezentu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 16:14, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
No, ja też niedługo będę montował.
Otzi, jak to "manetki kaputt"??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pon 16:15, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
To reklamuj je u Mikołaja;-)
Chyba, że podałeś na nie odwrotnie zasilanie to obawiam się, że nie uzna...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 16:59, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
wymien bezpiecznik ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:36, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Bezpiecznik wymieniałem, każdy przy próbie podłączenia przepala się. Dzwoniłem już do dostawcy Mikołaja, za tydzień mam podjechać na wymianę modułu sterowania. A manety mam takie jak Biały, z dwoma puszkami. Nawet jak podłączam sam sterownik bez manetek i przycisków sterujących sytuacja wygląda tak samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pon 20:28, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś może mi powiedzieć czym różnią się manetki [link widoczny dla zalogowanych] od manetek [link widoczny dla zalogowanych]
Nie chciałbym dużo grubszych od manetek oryginalnych bo nie mam rąk jak "kielnia" Czy zauważyliście jakis dyskomfort w trzymaniu manetek podgrzewanych w stosunku do oryginału czy nie ma wielkiej różnicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 20:37, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
W moim V-Stromie są dwie rzeczy, które mi bardzo przeszkadzają:
1) Sprzęgło, które bardzo późno (daleko) łapie.
2) Bardzo cienkie manetki.
Moje Oxfordy nie są na razie założone, ale już teraz mogę powiedzieć, że trzyma mi się je znacznie lepiej - wygodniej i pewniej od oryginalnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin2
A
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Tarchomin
|
Wysłany: Pon 20:43, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Czy zauważyliście jakis dyskomfort w trzymaniu manetek podgrzewanych w stosunku do oryginału czy nie ma wielkiej różnicy? |
Założyłem do swojego grzane manetki z dwóch powodów, cieplej w chłodne dni, drugi to lepsze trzymanie manetek, grzane są trochę grubsze od oryginału i wygodniej się je trzyma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pon 21:06, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Czy ktoś może mi powiedzieć czym różnią się manetki [link widoczny dla zalogowanych] od manetek [link widoczny dla zalogowanych] |
Zasadniczo różnią się 2 rzeczami: perforacją gumy na manetkach oraz modelem sterownika- ten z gumowymi przyciskami jest to model a.d.2009- te z Twojego linka są dedykowane do "Sporta". Są jeszcze np. "Original"- mają inny gumowy "bieznik";-).
Te z drugiego linka to Uniwersalne- mają starszy model sterownika. (Niektórzy narzekali na problemy z ich wyłączaniem na wolnych obrotach- ale nie potwierdzone czy to ich wina czy montażu)
letko napisał: | Czy zauważyliście jakis dyskomfort w trzymaniu manetek podgrzewanych w stosunku do oryginału czy nie ma wielkiej różnicy? |
Różnicę TAK, "in plus" w modelu 2009 "Oryginal"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:02, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Otzi - mi też zjarał się bezpiecznik - ale jak zamienilem bieguny :)
Zgadzam się z tym trzymaniem - znacznie lepiej niż oryginal :) Przy temperaturach 5-8 jak się nagrzeją jest naprawde przyjemnie
Co do montazu do oryginalnego gniazdka - jak się lupi przejściówke z suzuki to można ją wepchnąć nawet bez sciągania baku - najlepiej jak ktoś ma malą dloń :)
Bialy - tak przy okazji sprawdzałem i podłączone pod oryginallne gniazdko nie odpalają przed właczeniem silnika (miga niebieska dioda) jak już odpale i zgaszę - działają nadal :)
Zastanawiam się dlaczego ? w sumie polutowałem przejściówke dość topornie - jak będe podłaczał gniazdko zapalniczki zalutuje je raz jeszcze i sprawdze napięcie i opór (bardzo mi to nie przeszkadza ale lepiej scprawdzić co jest grane)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:39, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
jscoolg napisał: |
Bialy - tak przy okazji sprawdzałem i podłączone pod oryginallne gniazdko nie odpalają przed właczeniem silnika (miga niebieska dioda) jak już odpale i zgaszę - działają nadal :)
Zastanawiam się dlaczego ? |
być może masz już słaby aku.
jest w instrukcji napisane że jeżeli napięcie spada poniżej 11.5 V to manetki nie odpalą a po włączeniu silnika już jest wzrost napięcia na instalacji i chwilę po wyłączeniu silnika aku trzyma poziom 12.5-13.5V.
w nowym aku napiecie spada dość długo w powiedzmy 2-3 letnich już znacznie krócej.
Ja swoje manetki do zasilacza komputerowego na sucho podlączałem i też dioda niebieska migała. ale na zasilaczu mam 11.3V, w moto jest ok.
mi bezpiecznik nie łączył wiec wyciąłem to gówno w tzw pi...du i założyłem takie kupne gniazdko bezpiecznika za 1,5zł na wolumenie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 23:57, 28 Gru 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pon 23:50, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
jscoolg napisał: | Otzi - mi też zjarał się bezpiecznik - ale jak zamienilem bieguny :) |
I to jest OK ponieważ na wejściu zasilania sterownika powinna być szybka dioda, która przy odwrotnej polaryzacji pali bezpiecznik- włożenie np. wiekszego bezpiecznika powoduje, że dioda dostaje zwarcia i wtedy "dupa blada" i tylko jej wymiana lub w praktyce całego sterownika, bo jest zamkniety hermetycznie pozwoli uratować cały zestaw (same manetki są sprawne bo tam jest tylko "grzałka" )
jscoolg napisał: | Bialy - tak przy okazji sprawdzałem i podłączone pod oryginallne gniazdko nie odpalają przed właczeniem silnika (miga niebieska dioda) jak już odpale i zgaszę - działają nadal :)
Zastanawiam się dlaczego ? |
Jak ruszasz po postoju to najcześciej aku jest nie naładowane na 100% a przy obciażeniu światłami jest za niskie napięcie na nim i działa zabezpieczenie napieciowe manetek; po jeździe lub uruchomieniu silnika na postoju aku jest doładowane i nawet jak wyłaczysz silnika a światła się palą to jeszcze przez jakiś czas napiecie jest wieksze od granicznego wyłaczającego manety...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 11:15, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
letko napisał: |
Nie chciałbym dużo grubszych od manetek oryginalnych bo nie mam rąk jak "kielnia" Czy zauważyliście jakis dyskomfort w trzymaniu manetek podgrzewanych w stosunku do oryginału czy nie ma wielkiej różnicy? |
ja poczatkowo bylem sceptycznie nastawiony bo sie przyzwyczailem do standardowych i mi pasowalo... dodatkowo Yogi mowil, ze mu po dluzszej jezdzie dretwieje kciuk bo ma szeroko otwarta dlon (nie wiadomo czy przez manetki czy przez cos innego bo on od razu jezdzil z manetkami - ma Saito, ja mam Oxfordy kupione [link widoczny dla zalogowanych], taniej nowych chyba nie kupisz)... zalozylem w koncu u siebie i mialem ze 3 tyg. przerwy wiec jak wsiadlem to prawie roznicy nie poczulem... pozniej rzeczywiscie cos mi lewy kciuk po dlugiej jezdzie zaczal dziwnie sie zachowywac, ale teraz jest ok i da sie z tym zyc :D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Wto 11:54, 29 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 11:25, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Jak już paru kolegów napisało - różnica jest ale zdecydowanie na plus. Dodam, że też mam stosunkowo małe dłonie, rękawiczki raczej M-ki kupuję...;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 13:20, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
No i kupiłem takie- [link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję że nie będzie problemu z montażem.
Chcąc kupić w Suzuki oryginalną wtyczkę ma ona jakieś oznaczenie czy tylko pytać o wtyczkę do grzanych manetek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Śro 13:26, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Chcąc kupić w Suzuki oryginalną wtyczkę ma ona jakieś oznaczenie czy tylko pytać o wtyczkę do grzanych manetek? |
Było juz w treści tego posta:
36852-06G00
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 14:10, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Biały wierz mi dzisiaj przeczytałem cały wątek i nie wiem jakim cudem, ale umknęło to mojej uwadze.
Wielkie dzięki !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 14:10, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 16:35, 30 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Szukałem dziś tego gniazda i nie znalazłem. Właśnie zakończyłem wstępny montaż i powiem, że nie było lekko. Czekam jeszcze na wymianę zepsutego sterownika i koniec dzieła. Tak BTW, ucinaliście prawą manetkę czy przesuwaliście osprzęt bliżej środka kierownicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Nie 21:16, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Otzi napisał: | Szukałem dziś tego gniazda i nie znalazłem. Właśnie zakończyłem wstępny montaż i powiem, że nie było lekko. Czekam jeszcze na wymianę zepsutego sterownika i koniec dzieła. Tak BTW, ucinaliście prawą manetkę czy przesuwaliście osprzęt bliżej środka kierownicy? |
Otzi ja przesunąłem rollgaz o kilka mm do środka- inni ucinali wiec pewnie obydwie metody sa dobre tyle, że jak manetki bedziesz chciał przenieść na inne moto to po ucieciu może byc za krótka.
Napisz jak wyglada sprawa tego sterownika- czy wiadomo czemu był popsuty i czy Ci go wymienili bom ciekaw...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:19, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Biały nie wiadomo czemu manetki są niesprawne. Sprzedawca zachował się fachowo i poinformował, że czeka na same sterowniki od dystrybutora, żeby nie robić mi kosztów związanych z podróżą oraz oszczędzić formalności gwarancyjnych. Jak tylko przyjdzie sterownik mam podjechać na podmianę i sprawdzenie, czy wszystko hula. Dostałem propozycję zwrotu towaru, ale gumy mam już na kierownicy więc czekam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:30, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja muszę swoje Oxfordy lekko podtuningować bo nie wiem jak Wam ale mi sie jedna manetka rozpina. Tzn nie że wyskakuje ze wtyczki ale tak jakby nie bardzo kontaktowała na tej wtyczce i po "zapięciu na nowo" zaczyna grzać. Założę w miejsce standardowych "Tamiya" chyba takie wsuwki damsko-męskie czy jakoś tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Nie 22:39, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Otzi napisał: | Jak tylko przyjdzie sterownik mam podjechać na podmianę i sprawdzenie, czy wszystko hula. |
To napisz jak juz bedziesz miał sterownik czy wszystko jest jak należy.
Konra.dzik zanim utniesz te fabryczne wtyczki może potraktuj je czymś do lepszego kontaktowania- może tam się wody dostało i zaśniedziały; szkoda od razu je ucinać, bo wygladają na solidne i dobrze kontaktujące...a może masz przewód w środku przerwany i jak nim ruszysz to kontaktuje a nie jest to wcale wina wtyczki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:21, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdzę
jednak moje doświadczenie mówi że te wtyczki przy prądzie rzędu 3-4 Amperów potrafią sie spalić.
Pakiety akumulatorów w modelach R/C są fabrycznie w nie zaopatrzone i przy wyścigu kiedy pakiet jast naładowany na full przy chamowaniu (odwrócona polaryzacja na silniku) pakiet o poj 4000-4500mAh dostaje ok 4-5A przez wtyczke i lubi spłynąć. Dlatego zmienialiśmy je na wtyki bananowe 5mm pozłacane.
Wybaczcie OT. Ale oczywiście zobaczę co da się z nimi zrobić, cięcie to ostateczność
Dzięki Biały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:19, 20 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
czy podlaczajac grzane manetki przez dedykowane zlacze nalezy zostawic ten bezpiecznik, ktory dostarczany jest w zestawie z manetkami, czy mozna go juz smialo wywalic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Śro 22:53, 20 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Szuja napisał: | czy podlaczajac grzane manetki przez dedykowane zlacze nalezy zostawic ten bezpiecznik, ktory dostarczany jest w zestawie z manetkami, czy mozna go juz smialo wywalic? |
Można tak lub tak, bo ten obwód już jest zabezpieczony bezpiecznikiem w skrzynce- chyba 15A- ja wywaliłem ale dzisiaj bym zostawił, bo jak się podłączy tam coś jeszcze np. GPS, oiler i któryś odbiornik dostanie zwarcia to bedzie sie palił zawsze ten główny bezpiecznik i nie bedzie wiadomo, który obwód ma zwarcie- jak dostaną zwarcia tylko manetki to tylko się spali 5A bezpiecznik od manetek a reszta bedzie działać...
EDIT: jeśli nic tam wiecej nie bedziesz podłączał to śmiało mozesz wywalić ten z zestawu...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Biały dnia Śro 22:55, 20 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 1:16, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
zamierzam pod ten obwod podlaczyc manetki, gniazdo zapalniczki i wyswietlacz biegow, jest tylko jeden problem , dzisiaj rozebralem moto prawie do naga i nie znalazlem tego wtyku dedykowanego do manetek. Szukalem po lewej, po prawej, na wysokosci zbiornika paliwa, szukalem zaraz za chlodnica i doopa. Jedynie na wysokosci siedziska po lewej stronie widzialem jeden wolny wtyk (taki w ktory po zamknieciu obwodu na wyswietlaczu predkosciomierza pokazuje wynik testu moto, ew. bledy) i drugi wtyk, odchodzacy jakby z tej samej wiazki co ten pierwszy, zasloniety kapturkiem. Ma moze ktos z Was jakis tutorial zeby odnalezc wlasciwe gniazdo do manetek, moze jakas podpowiedz, gdzie u Was jest umiejscowione?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Czw 10:04, 21 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Szuja napisał: | nie znalazlem tego wtyku dedykowanego do manetek. Szukalem po lewej, po prawej, na wysokosci zbiornika paliwa, szukalem zaraz za chlodnica i doopa. Jedynie na wysokosci siedziska po lewej stronie widzialem jeden wolny wtyk (taki w ktory po zamknieciu obwodu na wyswietlaczu predkosciomierza pokazuje wynik testu moto, ew. bledy) i drugi wtyk, odchodzacy jakby z tej samej wiazki co ten pierwszy, zasloniety kapturkiem. |
Szu nie wiem jak jest w tysiącu ale myśle ,że w obu bedzie podobnie patrząc na schemat 1000- w 650 jest u góry obudowy wentylatora- odchodzi z innej wiazkic chyba tak 2-3cm jeśli kojarze to żółta wąska wtyczka- więc szukaj takiej z kablami B/W O/G czyli czarny z białym+pomarańczowy z zielonym paskiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Pią 14:25, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Jest ten obwód, 100% dokładnie jak Biały napisał, też pod tą wtyczkę (oryginał pod manetki Suzi) podłączyłem manetki i jest super, działają dopiero po włączeniu kluczyka, pod zbiornikiem z przodu (z przodu filtra powietrza) wystaje z głównej wiązki 2 cm zakończony wtyczką (jest nawet adapter w sprzedaży, gdzieś na forum o tym było pisane) ja generalnie wsunąłem końcówki w tą wtyczkę (zaizolowane to co wystawało) i jest OK, Szuja musisz zdjąć zbiornik i szukać koło (pod właściwie) filtra z przodu moto oczywiście. Jak nie znajdziesz to sprzedaj moto i idź do okulisty Oczywiście piszę o DL 650 Najlepszym Szuja !! Jaki ten wyświetlacz chcesz podłączyć ?? Wyświetlacze biorą minimalny prąd, można śmiało pod aku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 14:28, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Szuja ma tysiąca nie 650, umiejscowienie w 650-tce już dość dokładnie w tym temacie jest popisywane, niech ktoś z nielicznych "tysiąców" pomoże koledze!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Pią 14:38, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A skąd niby Szuja ma wziąć tych 1000-ców ?? Przecie to na wymarciu !! Biedny Szuja prawie sam ostał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 14:41, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
no i się zacznie... olo ratuj!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Pią 15:41, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Zdejmujesz gniazdo bezpieczników z plstikowych trzymaczy
Odwracasz je do góry dupą
Znajdujesz opomarańczowy kabel to ten grubszy na którym pojawia sie napięcie po przekręceniu stacyjki
Delikatnie ściągasz izokację z kawałka
Przylutowujesz czerwony,plusowy kabel z bezpiecznikiem od manetek i izolujesz
Czarny kabel od manetek do - aku
Wszystko.ŻADNYCH PRZEKAŹNIKÓW ANI PODOBNYCH DUPERELI !!!!
I DZIAŁA.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pią 16:12, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
vpawel napisał: | Zdejmujesz gniazdo bezpieczników z plstikowych trzymaczy
Odwracasz je do góry dupą
Znajdujesz opomarańczowy kabel to ten grubszy na którym pojawia sie napięcie po przekręceniu stacyjki
Delikatnie ściągasz izokację z kawałka
Przylutowujesz czerwony,plusowy kabel z bezpiecznikiem od manetek i izolujesz
Czarny kabel od manetek do - aku
Wszystko.ŻADNYCH PRZEKAŹNIKÓW ANI PODOBNYCH DUPERELI !!!!
I DZIAŁA. |
Piękna rzeźnia ale oczywiscie i tak mozna
Tylko po co gniazdo fabyczne montuja skoro bedzie się ciąć instalcję i podłaczać "na krótko"
Szuja- pochwal się czy znalazłeś to gniazdko, bo wszyscy usychaja z ciekawości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:13, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
haha, zartownisie , ja juz pod koniec stycznia rozebralem moto prawie do golej ramy, bo pomimo zdjecia pokrywy filtra powietrza po wlozeniu reki od gory nie mialem juz miejsca na manipulacje ta dlonia, nie mowiac juz o tym, ze przez kilka min stalem z tak zakleszczona reka w moto. W koncu dobralem sie do tej wtyczki od lewej strony, po przesunieciu chlodnicy i odpieciu innej wtyczki (dzieki czemu cala wiazka troche wysunela sie spod ramy).
Odcialem oryginalny wtyk, do pozostalych kabelkow dolutowalem po trzy przewody i jako takie po zaizolowaniu wyprowadzilem w rejonie zegarow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 13:04, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie do osób które już założyły Oxfordy.
Czy ten duży pierścień plastikowy na rolgazie od wewnętrznej strony kierownicy trzeba też usunąć ?.
Trochę za luźno wchodzi mi manetka grzana na rolgaz czy jak osadzę ją na silikonie (np.akwarystycznym)to nic się nie będzie działo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 13:15, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak Oxfordy, ale jeżeli chodzi o Daytony:
- pierścienia nie usuwałem;
- manety na butaprenie, nie wiem jak silikon, jeżeli odporny na temperaturę to OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaro
A2
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:17, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Mam pytanie do osób które już założyły Oxfordy.
Czy ten duży pierścień plastikowy na rolgazie od wewnętrznej strony kierownicy trzeba też usunąć ?.
Trochę za luźno wchodzi mi manetka grzana na rolgaz czy jak osadzę ją na silikonie (np.akwarystycznym)to nic się nie będzie działo? |
U siebie ścinałem na rollgazie podłużne wypustki oraz wewnętrzny pierścień o którym piszesz. Dzięki temu wystarczyło ścięcie w oxfordach tylko zewnętrznego (5mm) gumowego kołnierza i wszystko ładnie pasuje bez przesuwania konsolki czy odważników.
Manetę przykleiłem super glue i jest super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 14:09, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
jaro napisał: |
U siebie ścinałem na rollgazie podłużne wypustki oraz wewnętrzny pierścień o którym piszesz. Dzięki temu wystarczyło ścięcie w oxfordach tylko zewnętrznego (5mm) gumowego kołnierza i wszystko ładnie pasuje bez przesuwania konsolki czy odważników.
Manetę przykleiłem super glue i jest super |
potwierdzam poprawność powyższej czynności z jednym zastrzeżeniem
ja kleiłem na butapren
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 14:18, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ddziękuję.
Usuwa się wszystko do końca czy tylko tą część stożkową?
Odpinaliście linkę gazu czy robiliście to na kierownicy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Wto 14:27, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Wto 14:41, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja odcialem maly piercien na manetce od zew. strony(od ciezarka kierownicy) i delikatnie podcialem pod katem wewnetrzna strona manetki, tak zeby spasowac z kolnierzem od rolgazu - mam nadzieje, ze jasno wytlumaczylem
tak czy inaczej rolgaz pozostal oryginalny bez modyfikacji.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|