|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sowak
A1
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: k-ce
|
Wysłany: Pon 23:12, 19 Mar 2012 Temat postu: Wymiana reflektora |
|
|
Wymieniał ktoś kiedyś przednia lampe? Problem mam z rozebraniem czaszy - nie chce poprostu jej połamać, a mam do wymiany reflektor(angielski na europejski podmienić chce). Prosiłbym o udzielenie jakiś wskazówek jak to ustrojstwo rozebrać , najlepiej krok po kroku jakby się dało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:23, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Masz serwisówkę? Ona prawdę Ci powie. Panowie serwisówka powinna być dla motocyklisty jak Biblia dla katolika. Masz wątpliwości zajrzyj
Przecież nie wszyscy od razy rzucą się do garażu z aparatem i nie zrobią tutoriala.
BTW nie jest to mega proste ale i skomplikowane też nie. trzeba się przyjrzeć "gdzie jeszcze trzyma" i wszystko pójdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sowak
A1
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: k-ce
|
Wysłany: Pon 23:39, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
mam serwisówke, ale chyba mamy dwie różne bo w mojej nie ma nic na ten temat, a jakbym wiedział gdzie trzyma to bym nie pytał. poluzowane miałem wszystko co zobaczyłem i ''wymacałem'' i dalej nic nie chce isc. plastiki prędzej się połamią niż je wyszarpie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:52, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Może masz Owners Manual ?
Wysłałem ci serwisówkę na maila.
Życzę powodzenia a jak nie to będziem główkować dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sowak
A1
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: k-ce
|
Wysłany: Wto 6:12, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | Może masz Owners Manual ?
Wysłałem ci serwisówkę na maila.
Życzę powodzenia a jak nie to będziem główkować dalej |
dzięki wielkie, spróbuje w tym tygodniu zrobić drugie podejscie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Potera
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 8:08, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Witam. Mak ktos taka serwisowe do 650 k7 jeslintak poproszę [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 8:30, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam do K4 i z niej korzystam. Moto mam K8.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gebels
A
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chotomów k. Warszawy
|
Wysłany: Wto 10:04, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Generalnie:
po bokach (przy kierunkach) masz dwa bolce wciskane.
Wypełnienie (to z licznikami) też jest wciskane w czaszę takimi bolcami.
Musisz pamiętać że czasza jest przykręcona do lampy dwoma śrubkami. Znajdziesz je w momencie odchylenia wypełnienia z licznikami. Jak odchylisz wypełnienie i zajrzysz przez szparkę do środka, to patrząc w stronę lampy zobaczysz wkręt na śrubokręt krzyżakowy. Są dwie po dwóch stronach. Najlepiej poświeć jakąś latarką, na pewno znajdziesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 14:33, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
I zanim odłączysz zegary nie zapomnij o odłączeniu akumulatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Wto 19:11, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
nieprosty napisał: | I zanim odłączysz zegary nie zapomnij o odłączeniu akumulatora. |
A w jakim celu odłaczać aku ?, ja odpinałem zagary niedawno i nic im się nie stało.
Tutaj są fiszki różne może ci to pomoże [link widoczny dla zalogowanych]
W skrócie robisz tak.
- odkręć owiewki,
- zdejmij wypełnienie zegarów
- odkręć skrajne górne śrubki mocujące czasze do stelaża (te na zewnątrz które widać )
- zdejmij wypełnienie pod czaszą zostanie ci czasza z lampą.
- odkręcasz cztery śruby którymi przykręcona jest lampa z czszą do stelaża
- zdejmiesz w ten sposób całą czaszę z lampą
- reszta pójdzie gładko.
Montaż w odwrotnej kolejności.
Gebels napisał: | Generalnie:
po bokach (przy kierunkach) masz dwa bolce wciskane.
Wypełnienie (to z licznikami) też jest wciskane w czaszę takimi bolcami.
Musisz pamiętać że czasza jest przykręcona do lampy dwoma śrubkami. Znajdziesz je w momencie odchylenia wypełnienia z licznikami. Jak odchylisz wypełnienie i zajrzysz przez szparkę do środka, to patrząc w stronę lampy zobaczysz wkręt na śrubokręt krzyżakowy. Są dwie po dwóch stronach. Najlepiej poświeć jakąś latarką, na pewno znajdziesz. |
Tym sposobem nic nie zdziała bo i tak musi zdjąc całą czaszę aby lampę wymienić więc nie ma sensu się gimnastykować i szukać śrubek któe po wyjęciu czaszy będa jak na dłoni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maro dnia Wto 19:31, 20 Mar 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sowak
A1
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: k-ce
|
Wysłany: Wto 20:20, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
dzieki za pomoc panowie, właśnie wróciłem z garażu - lampa wymieniona. skorzystałem z serwisówki co mi przesłał konra.dzik i poszło jakoś
wasze posty dopiero teraz przeczytałem(bo dzisiaj dopiero teraz na kompa wlazłem )
co do lampy:
- zegary oraz osłonę co jest od spodu lampy cza zdjąć
- boczne owiewki nie trzeba, wystarczyło odkręcenie górnych śrub by były luźne
- aku odpięte było profilaktycznie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sowak dnia Wto 20:20, 20 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 0:18, 21 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
maro napisał: |
A w jakim celu odłaczać aku ?, ja odpinałem zagary niedawno i nic im się nie stało.
|
W serwisówce pisze, że należy odłączyć. W końcu to jakieś urządzenie elektroniczne. To, że Tobie nic się nie stało nie znaczy, że to reguła.
Co się może stać niech Ci wyjaśni ktoś bardziej bardziej obeznany z prądem, mamy tu na forum parę takich osób.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|