|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sViety
Motocyklista
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lodz
|
Wysłany: Wto 21:34, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Konra.Dzik - mozesz podeslac jak to wyglada na twoim moto, pisales ze zarowki zamieniles na 23W.
Probowal ktos w orginalach zamieniac zarowki na halogenowe 23W??
Waszym zdaniem zamiana kloszy na biale i zarowek na pomarancz poprawia widocznosc czy to tylko zabieg kosmetyczny??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:04, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Nie pamiętam
Kupiłem kierunki JT w Larssonie, miały już żarówki 23W.
Zdjęcia jutro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 21:55, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie, czy zeby założyć LEDy musze zrobić instalacje na opornikach? czy w 1000 K3 jest przerywacz zwykły gdzieś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:10, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Najlepiej kupić przerywacz do kierunków led i wpiąć go w instalację.
Jedną z zalet kierunkowskazów led jest ich znikomy pobór prądu w porównaniu z żarówkami. W tej sytuacji podłączanie rezystorów które niweczą cały efekt energooszczędności, jest rozwiązaniem co najmniej bezsensownym...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 22:58, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Też tak myślę, ale widziałem ze chłopaki już tutaj tak robili...
W jaki sposób wpiąć w instalację? W którym miejscu?
Na allegro znalazłem przerywacz LED do Stroma k4-l0 , k3 ma taki sam?
Ale wyrzucać 88 zł na przerywacz? :/ Mam nieużywany ale 3 pinowy od bandita :/
[link widoczny dla zalogowanych]
o taki. Skąd w DLu 7 pinów i kabli?
Dzięki roadrunner.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rommel dnia Sob 23:07, 20 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:15, 20 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Kupujesz np. taki przerywacz:
[link widoczny dla zalogowanych]
i podłączasz go miedzy + zasilania z bezpiecznika SIGNAL a przewód który idzie od wyłacznika kierunków do oryginalnego przerywacza.
Pewnie da się zastosować ten który masz, ale nie wiem jak on ma wyprowadzenia a wróżyć nie będę...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 23:18, 20 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 9:38, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
roadrunner, dzięki, ale za cholere nie zlokalizuje tych kabli, będę musiał podjechać do mechanika :/ W którym miejscu w D1000 jest oryginalny? Bo znalazłem ze 4 kostki podobne do przerywacza, jednak na pewno żadna to nie przerywacz, bo po wypięciu każdej keirunki migają
I nie będzie przeszkadzać, ze są 2 przerywacze?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rommel dnia Nie 9:41, 21 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:27, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Oryginalny przerywacz siedzi "w" kostce bezpieczników i trzeba go wywalić.
Potem od złącza tego przerywacza odłączasz przewód pomarańczowo zielony "+" i jasnoniebieski "-" i między nie podłączasz przerywacz który podlinkowałem. Można też same końcówki przewodów nowego przerywacza wetknąć w odpowiednie piny w podstawie oryginalnego, ale nikt nie da gwarancji że się nie wysuną albo przestaną kontaktować...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 13:41, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Oczywiście, wielkie dzięki, już myślałem ze trzeba pruć całą instalację
Mam nadzieje że kiedyś bedzie okazja jechać na jakiś zDLot, bo już nie czteropak a więcej się należy za którąś już poradę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|