|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkadioo
A1
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 18:52, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
bado napisał: | Wczoraj założyłem Supermini. Zrobiłem krótki test drogowy. Choć wyglądają niepozornie, to robią robotę. Jest jak w dzień.
|
Mógłbyś szerzej opisać jak je podłączyłeś? Też o nich myślę i zastanawiam się na tą dodatkową wiązka z przełącznikiem co to producent poleca by ograniczać moc światła na dzień.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bado
A2
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Cz-Dz
|
Wysłany: Nie 19:48, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Myślałem o tym module DRL, ale odpuściłem. Uznałem, że im mniej gadżetów, tym lepiej.
Podłączyłem to tak:
- przekaźnik typu 4141F
- prąd sterujący przekaźnikiem ukradłem poprzez bypass z oryginalnej instalacji gniazda zapalniczki (prawy róg wewnątrz czachy)
- supermini mają fabrycznie zamontowane hermetyczne wtyczki i w zestawie są przewody, więc tu sprawa była prosta
- dorzuciłem jeszcze bezpiecznik zaraz za akumulatorem
Zależało mi na tym, żeby nigdzie nie ciąć i nie drutować fabryki. W tej chwili jest tak, że nic nie powinno się sfajczyć, a jeśli trzeba, 15min i demontuję wszystko bez śladu. I oczywiście nie ma opcji, by halogeny świeciły bez kluczyka w pozycji ON.
Elektryk ze mnie żaden, ale jeśli będę mógł pomóc - śmiało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
STACHU
A
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 21:39, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
To te z 4xled?
Gdzie kupowałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkadioo
A1
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 6:58, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
bado napisał: | Myślałem o tym module DRL, ale odpuściłem. Uznałem, że im mniej gadżetów, tym lepiej.
Podłączyłem to tak:
- przekaźnik typu 4141F
- prąd sterujący przekaźnikiem ukradłem poprzez bypass z oryginalnej instalacji gniazda zapalniczki (prawy róg wewnątrz czachy)
- supermini mają fabrycznie zamontowane hermetyczne wtyczki i w zestawie są przewody, więc tu sprawa była prosta
- dorzuciłem jeszcze bezpiecznik zaraz za akumulatorem
Zależało mi na tym, żeby nigdzie nie ciąć i nie drutować fabryki. W tej chwili jest tak, że nic nie powinno się sfajczyć, a jeśli trzeba, 15min i demontuję wszystko bez śladu. I oczywiście nie ma opcji, by halogeny świeciły bez kluczyka w pozycji ON.
Elektryk ze mnie żaden, ale jeśli będę mógł pomóc - śmiało. |
czyli odpalają się od razu, kiedy przekrecisz kkuczyk stacyjce? Nie regulujesz mocy, zawsze na maxa?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arkadioo dnia Pon 6:58, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bado
A2
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Cz-Dz
|
Wysłany: Pon 7:54, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, 4XLED. Kupowałem na stronie producenta.
Nieprecyzyjnie napisałem. Chodziło mi o to, że nie ma możliwości, żeby je zostawić włączone po wyjęciu kluczyka i zabić aku.
Mam włącznik przy kierownicy ON/OFF.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkadioo
A1
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 12:26, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
ok, zastanawiam się na ich(producenta) dodatkową wiązką i połączenie bezpośrednio pod światła mijania - moc led zredukowaną, a pod drogowe - pełna moc led. Niby 15W maja to może by nie trzeba osobnej wiązki od akku prowadzić, jak myślisz?
Może inni koledzy się wypowiedzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bado
A2
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Cz-Dz
|
Wysłany: Pon 13:46, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Pomysł sprytny, fajnie byłoby jeszcze mieć możliwość całkowitego wyłączenia.
Jeszcze tego nie sprawdziłem, ale obawiam się, że w pochmurny dzień, albo w deszczu mogą oślepiać przy pełnej mocy. No i zamiast poprawy widoczności, trzeba je będzie wyłączać. Wtedy 1/3 mocy byłaby rzeczywiście rozwiązaniem.
Co do prowadzenia wiązki spod świateł. Jestem jednak zdania, że możliwie krótkie przewody bezpośrednio z aku będą lepsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 14:17, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
bado@ jest możliwość całkowitego wyłączenia. Na stronie 4xled możesz kupić wiązkę DRL z wyłącznikiem kołyskowym I-0-II. Możesz do niej podłączyć wszystkiego rodzaju ledowe "halogeny" (u mnie są to 2 lampy nxnled ze strony volvo4x4 - te ze skupioną wiązką światła). Włącznik w pozycji I- daje światła do jazdy dziennej, pozycja 0 - wyłączone, pozycja II - pełna moc świecenia. BTW ja prąd wzbudzający na przekaźnik wziąłem z tylnej lampy. Nie dawaj bezpośrednio pod aku, bo jak przypadkiem jakiś "oglądacz" bez Twojej wiedzy włączy, to możesz mieć po akumulatorze
Pozdrawiam Kuba
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez scalmar dnia Pon 14:20, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bado
A2
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Cz-Dz
|
Wysłany: Pon 15:13, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
O widzisz, dzięki za info. Nie przyglądałem się temu bliżej.
scalmar napisał: | Nie dawaj bezpośrednio pod aku, bo jak przypadkiem jakiś "oglądacz" bez Twojej wiedzy włączy, to możesz mieć po akumulatorze :(
Pozdrawiam Kuba |
No właśnie mam bezpośrednio pod aku, ale przez przekaźnik z prądem po kluczyku, więc nie ma opcji świecenia bez zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 16:24, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nie doczytałem Twoich wcześniejszych postów. Teraz wszystko jasne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkadioo
A1
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 20:55, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Dziś zakończyłem montaż oświetlenia Super Mini firmy 4xled - POLECAM oświetlenie, ale koniecznie z modułem DRL - umożliwia redukcję mocy na czas jazdy dziennej ( załączają się po stacyjce) oraz pełną moc kiedy zalaczy się światła drogowe (dlugie), do tego przełącznik, który umożliwia całkowite wyłączenie, lub zalaczenie pełnej mocy.
Lady są małe i umożliwiają montaż za pomocą nitonakretki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arkadioo dnia Wto 21:01, 07 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin Wójcik
A2
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Czw 10:59, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
a które konkretnie Super MINI? work czy mid?
i jeśli to nie problem proszę wrzuć zdjęcie przełącznika po montażu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin Wójcik dnia Czw 11:01, 09 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkadioo
A1
Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 12:31, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
work, zdjęcie wrzucę później, ale szału nie robi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin Wójcik
A2
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Czw 13:26, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
ja się zastanawiam, żeby na prawą stronę dać work, a na lewą mid. ma może ktoś taką konfigurację? proszę o opinie co o tym sądzicie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Czw 16:02, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Work / mid - domyślam się że chodzi o rozpraszający / skupiony ?
Jeśli tak to bierz dwa skupione. Mam dwa różne założone u siebie tyle, że nie super mini a 10W Led cree. W moim przypadku rozpraszający świeci wszędzie i nigdzie, widziałem jak świecą dwa skupione - o wiele lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 17:13, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Suszny napisał: | Work / mid - domyślam się że chodzi o rozpraszający / skupiony ?
Jeśli tak to bierz dwa skupione. Mam dwa różne założone u siebie tyle, że nie super mini a 10W Led cree. W moim przypadku rozpraszający świeci wszędzie i nigdzie, widziałem jak świecą dwa skupione - o wiele lepiej. |
Dwa skupione i dwa rozproszone - to jest dobry komplet. Tak tych chińskich kwadratowych.
i wyłączniki do tego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Czw 17:15, 09 Cze 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 17:42, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Nieźle... Jak teraz podadzą "we Fakcie", że gdzieś w płd Polsce widziano w nocy UFO to będę myślał o Tobie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin Wójcik
A2
Dołączył: 17 Sie 2015
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Czw 17:55, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
dzięki za odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 20:19, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Nieźle... Jak teraz podadzą "we Fakcie", że gdzieś w płd Polsce widziano w nocy UFO to będę myślał o Tobie:) |
Jak w dzień lecę na całości zapalonej to wygląda jak nalot ufo
W nocy tylko na kompletnie pustej drodze można zapalić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz W
Maniak motocyklowy
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 1772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rawa Maz
|
Wysłany: Czw 21:20, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ale rozdzielnia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Wto 12:52, 14 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
mar111cin- nic nie odpadło.
Nawet się nie poluzowało.
Przekręciłem mocowania o 45 * i przykręciłem do gmoli wzmacniając gwint klejem do tego przeznaczonym.
Trzeba wywiercić nowy otwór na śrubkę w blaszce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Wto 12:56, 14 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Irek pierwsza parkingówga i po halogenach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 13:10, 14 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
starcraft napisał: | Irek pierwsza parkingówga i po halogenach |
Halogenom nic nie będzie. Irek ma reflektory ledowe.
A w pierwszej kolejności polecą boczki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Wto 13:17, 14 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Irek ma jeszcze gmole i nic nie poleci, bo już leżał i tylko się lekko gmol przerysował, co widać na zdjęciu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 13:21, 14 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Irek1970 napisał: | Irek ma jeszcze gmole i nic nie poleci, bo już leżał i tylko się lekko gmol przerysował, co widać na zdjęciu.
|
Wyjątkowo szczęśliwie upadł w takim razie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiek
Motonita
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 948
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: Wto 15:39, 14 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Bo Irek wie jak upadać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyxis
Motonita
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Strzegom (dolnośląskie)
|
Wysłany: Wto 22:53, 14 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Irek1970 napisał: | Kupiłem H4 Philipsa White Vision 4300.
[...]
|
Ponizej porownanie dla standardowej Osramki i OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED PLUS +110%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gorghu
A
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 16:57, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Zakupiłem ostatnio halogeny ledowe nxn led 10W (skupione). Do tego przekaźnik, bezpiecznik, włącznik, itp. Zacząłem przeglądać różne schematy jak to połączyć ze sobą. Przy okazji tego pojawił się pomysł, żeby tak to wszystko podłączyć, aby ledy zapalały się/gasły tradycyjnie na włącznik ON/OFF przy zapalonych światłach mijania i automatycznie zapalały się/gasły w momencie włączenia/wyłączania świateł drogowych (nawet jeśli włącznik jest w pozycji OFF). I tu pojawił się problem, gdzie to podłączyć. Wykombinowałem, że chyba trzeba połączyć żółty kabel od świateł drogowych z kablem który idzie z przekaźnika do włącznika (jeszcze przed włącznikiem).
Tylko czy takie coś będzie tak działać? I czy ewentualnie to połączenie trzeba jakoś ekstra zabezpieczyć (bezpiecznik, dioda)?
Dołączam schemat jak to widzę.
Dodatkowo mam zagadkę z włącznikiem Niby g.. ale się zastanawiam. Włącznik 2-pozycyjny typu ON/OFF ale ma 3 kable. Jeden z kabli podłączam do przekaźnika, drugi do załączanego 12V (np. postojówki), a trzeci? Do masy? A może jest niepotrzebny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kizashi
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 306
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mazury
|
Wysłany: Śro 17:00, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ja bym to dał na tym przekaźniku
[link widoczny dla zalogowanych]
30 dajesz + od aku do ledów
86 dajesz + od świateł mijania lub długich, zależy po których mają się zapalać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gorghu
A
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 20:12, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ok. Światełka w końcu zamontowane Na razie pominąłem ten automat przy którym halogeny zapalałyby się automatycznie przy włączaniu świateł drogowych.
Poniżej przykład jak świecą (fotki robione telefonem z ustawionym ISO 200)
A jak wyglądają lampki i ich montaż jest pod tym linkiem:
http://www.vstromclub.fora.pl/moj-dl,24/maly-czarny-deel-gorghu,23800.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rama
A2
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 68
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 0:01, 01 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz jakiś aparat który ma ustawienia manualne to ustaw go na takie parametry
czas 3,2''
F= 4,5
Iso = 200
WB = światło dzienne
Te ustawiania pokazują wtedy obraz mniej więcej tak jak widzi go człowiek (chyba że któryś człowiek odbiega od średniej).
Samo ustawienie czułości nie wystarczy. A to co widać nie zachęca nawet do spacerowania a co dopiero jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pearl
A2
Dołączył: 13 Lip 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żarki, Jura Krk-Czwa
|
Wysłany: Pon 7:39, 01 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Rama napisał: |
Te ustawiania pokazują wtedy obraz mniej więcej tak jak widzi go człowiek (chyba że któryś człowiek odbiega od średniej).
|
To zależy co kto pije
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gorghu
A
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 19:20, 01 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Pearl napisał: | Rama napisał: |
Te ustawiania pokazują wtedy obraz mniej więcej tak jak widzi go człowiek (chyba że któryś człowiek odbiega od średniej).
|
To zależy co kto pije |
Święte słowa
Rama napisał: |
Jeżeli masz jakiś aparat który ma ustawienia manualne to ustaw go na takie parametry
czas 3,2''
F= 4,5
Iso = 200
WB = światło dzienne
|
Hmm. Faktycznie wyszło mało profesjonalnie. Ale, do tych ustawień o których piszesz muszę już zaciągnąć oprócz aparatu jakiś statyw. No i robi się już z tego cała sesja zdjęciowa. Do całości brakuje jeszcze tylko fajnych modelek (oczywiście żartuję i bez obrazy ).
A generalnie fotki wyszły dość spontanicznie. Ot wracałem wieczorkiem do domu (pierwszy raz po założeniu lamp) i w ciemnej uliczce zacząłem testować jak to działa.
Jakby co to tu jest jeszcze filmik z kamerki na gmolu: test halogenów nXn LED 10W SPOT Trochę więcej światła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek_krk
A
Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 145
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 9:37, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Cree LED 10W flood założone tak:
świecą tak:
mijania:
mijania + LED:
drogowe:
drogowe + LED:
Aparat: f/4,5, t=5s, ISO 200, WB = dzienne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Pią 10:46, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
na tych wszystkich fotach co wstawiacie, to wychodzi że światła mijania są mocniejsze od drogowych w DLu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Nie 16:42, 07 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Są tej samej mocy tylko świecą wyżej\dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 7:56, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
A tak z ciekawości... czy ktoś miał problemy z policją z powodu halogenów bez homologacji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bado
A2
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Cz-Dz
|
Wysłany: Sob 9:05, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Na razie nie miałem żadnych, a minąłem sporo radiowozów. Czasem nawet przeciskając się w korku (co na halogenach jest 2x łatwiejsze, bo sympatyczni kierowcy robią miejsce dużo wcześniej). Kontroli nie miałem. Zobaczymy co będzie na przeglądzie, ale nie spodziewam się schodów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gorghu
A
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 10:59, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dwa dni temu robiłem badanie techniczne. Halogeny mam podłączone tak że automatycznie zapalają się ze światłami drogowymi. Nie było żadnych problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bado
A2
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Cz-Dz
|
Wysłany: Sob 13:50, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
gorghu napisał: | Dwa dni temu robiłem badanie techniczne. Halogeny mam podłączone tak że automatycznie zapalają się ze światłami drogowymi. Nie było żadnych problemów. |
mógłbyś napisać, gdzie się wpiąłeś pod drogowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gorghu
A
Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 14:51, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Dołączam schemat jak to widzę.
|
Z jednej strony kabelek jest podłączony do kabla od włącznika halogenów (który idzie do przekaźnika), z drugiej strony podłączony jest do żółtego kabelka, który idzie bezpośrednio do żarówki. Dodatkowo obwód zabezpieczony diodą półprzewodnikową (która "blokuje" przepływ prądu tylko w jedną stronę). Na kablu mam też zarobione wtyczki, które po rozpięciu odpinają ten obwód (właśnie na wypadek problemów przy badaniu). Ten sposób podłączenia powoduje, że halogeny mogę włączać/wyłączać przy światłach mijania oddzielnym włącznikiem oraz zapalają się automatycznie wraz z przełączaniem się na światła drogowe (niezależnie już od pozycji włącznika halogenów).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bado
A2
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Cz-Dz
|
Wysłany: Sob 20:35, 17 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź. Podoba mi się takie rozwiązanie, bo można fajnie chlasnąć w razie nagłej potrzeby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bacaoca
Motonita
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 12:56, 19 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie pod choinką wylądują 4xled supermini - mid - z wiązką do DRL.
No i sobie do wiosny poleżą, potem zobaczymy jak to się sprawdza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol
A2
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chicago
|
Wysłany: Czw 21:24, 23 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Witam!!!
Mam pytanie: Czy ktoś miał do czynienia z lampkami Kappa KS 310? Czym się różnią od Givi Trekker S310? Czy podłączacie takie lampki bezpośrednio pod akumulator? Czy raczej kombinujecie żeby gasło po wyłączeniu stacyjki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pią 9:01, 24 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Dwie wypowiedzi nad twoją masz schemat podłączenia halogenów z przekaźnikiem.
Bezpośrednio jak podepniesz to sam zapomniesz wyłączyć świateł, albo ktos ci włączy na parkingu i akumulator padnie w moment.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Pią 9:02, 24 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol
A2
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chicago
|
Wysłany: Pią 15:48, 24 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
W instrukcji od givi znalazłem ze podpina się bezpośrednio do akumulatora. Ciekawi mnie tendencja czy wszyscy bawią się z przekaźnikami (dla mnie to trochę czarna magia) czy idą na łatwiznę i podpinają pod aku.
Druga częścią swojej wypowiedzi mnie przekonałeś, wiec biorę się za kombinowanie jak to bezboleśnie zrobić bo i wstyd żeby stary chłop prostego układu zrobić nie umiał ...
Pozdrawiam i dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermes
Motonita
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 16:15, 24 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Zawsze przez przekaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek_s
Motonita
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radlin, Śląsk
|
Wysłany: Pią 16:31, 24 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
@Karol, to proste, właśnie założyłem u siebie reflektorki, przez przekaźnik. Dobrze jest kupić taki z wtyczką i zarobionymi kabelkami, żeby się nie pieprzyć z lutowaniem potem. W razie czego pisz, pomożemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 719
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:53, 24 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
W markecie JULA kupisz za 39.99PLN cały komplet z kablami przekaźnikiem itp.
Zestaw jest co prawda do samochodu (kabla jest sporo za dużo) ale masz wszystko co potrzeba.
Tu masz link: [link widoczny dla zalogowanych]
Dopiero spojrzałem na profil... macie tam Jule w Chicago ???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chrzanek dnia Pią 16:55, 24 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol
A2
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chicago
|
Wysłany: Pią 17:07, 24 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Juli niema, ale poszukam odpowiednika, wielkie dzięki za pomoc!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|