![Forum VStromClub Strona Główna](http://vstrom.com.pl/cms/images/forum_banner.jpg) |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 21:17, 18 Paź 2013 Temat postu: tylko i wyłącznie SZOSÓWKI |
|
|
Cześć wszystkim! Wypowiedzcie się kto może kto ma ochotę, kogo jeszcze nie znudziło wałkowanie niektórych tematów. Interesują mnie jak napisałem w temacie szosowe opony, tak nawiasem to mój pierwszy motocykl nie wliczając WSK-i jeśli ją można do tego zaliczyć.Przy zakupie DL -a (a było to w maju tego roku ) miał już na sobie Michelin Pilot Road widać już na nich było że tylko dojedzże ten sezon i wymiana. Jestem laikiem w tym temacie ale muszę przyznać, że to dobre opony, mimo już spłaszczonego tyłu dają rade i wybaczają mi moje błędy tak jak i motocykl. Przyznaje przy redukcji biegów kilka razy delikatnie się uślizgnęło tylne koło a przy nierównościach, gładki asfalt czy jak wjeżdża się na bardziej szorstki i odwrotnie, czuć że tył traci delikatnie stabilność ( już chyba swoje wyjeździły). Chcę wymienić na szosówki bo głownie na asfalcie nawijam kilometry, na pewno takie mieliście lub macie, inne marki też wchodzą w grę, chciałbym mieć jakieś rozeznanie w tym temacie, jakiś wybór. Stąd mój temat, do bardziej doświadczonych i cierpliwych kolegów. Dzięki.
Pozdrawiam, Grzesiek.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GryzliGT dnia Pią 21:20, 18 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woytec
Motocyklista
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 8:10, 19 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Zdecydowanie mogę polecić Continental trail attack świetnie radą sobie na asfalcie ale poza tragedia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot85
DeTox nie pomoże
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2710
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kuj- Pom
|
Wysłany: Sob 10:24, 19 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Obecnie mam Michelin Anakee 2. W porównaniu do poprzednich Bridgestonow (chyba), mimo że mają przejechane 10 000 od nowości, sprawują się zdecydowanie lepiej. Tak jakby lepiej kleiły się do asfaltu. Mam na zmianę Conti Attacki 2, to ponoć jest rewelacja jeśli chodzi o opony szosowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 19:24, 19 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki chłopaki wezmę wasze podpowiedzi pod uwagę, możne jeszcze coś znajdę zawsze lepiej zapytać, mieć jakieś rozeznanie w temacie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 20:15, 19 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam Michelin Pilot Road 2 z tyłu i Pilot Road 3 z przodu, więc typowo szosowe opony. Koledzy wyżej wspominają o tych on-road/off-road, PR to 100% szosówki.
PR2 ma już ok 18 kkm i w DL 1000 przy odkręcaniu oczywiście się ślizga na średniej jakości asfalcie. Ona już się kończy i to zrozumiałe. Pilot Road 1 i 2 był trochę niestabilne w głębokim złożeniu - i to prawda, ciężko zamknąć opony, bo w międzyczasie zaczyna się trochę pływać. PR 2 mam z 2009 roku, więc parę latek też już ma i zapewne to dodatkowo wpływa na prowadzenie. Do nowej PR3 z przodu nie mam żadnych zastrzeżeń - przy hamowaniu bardzo dobrze się zachowuje. W przyszłym sezonie pewnie wymienię tył na PR3 i wtedy będę mógł coś więcej powiedzieć.
Na mokrym te opony są tak dobre jak je reklamują. Oczywiście cudów nie ma, ale można im ufać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 20:40, 19 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | Ja mam Michelin Pilot Road 2 z tyłu i Pilot Road 3 z przodu, więc typowo szosowe opony. Koledzy wyżej wspominają o tych on-road/off-road, PR to 100% szosówki.
PR2 ma już ok 18 kkm i w DL 1000 przy odkręcaniu oczywiście się ślizga na średniej jakości asfalcie. Ona już się kończy i to zrozumiałe. Pilot Road 1 i 2 był trochę niestabilne w głębokim złożeniu - i to prawda, ciężko zamknąć opony, bo w międzyczasie zaczyna się trochę pływać. PR 2 mam z 2009 roku, więc parę latek też już ma i zapewne to dodatkowo wpływa na prowadzenie. Do nowej PR3 z przodu nie mam żadnych zastrzeżeń - przy hamowaniu bardzo dobrze się zachowuje. W przyszłym sezonie pewnie wymienię tył na PR3 i wtedy będę mógł coś więcej powiedzieć.
Na mokrym te opony są tak dobre jak je reklamują. Oczywiście cudów nie ma, ale można im ufać. |
Fajnie, powiem Ci kuszą te Pr 2 i PR3 i do tego maja dobry wygląd, znajomy coś napominał też o Pirelli. Dzięki za podpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 14:08, 20 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Woytec napisał: | Zdecydowanie mogę polecić Continental trail attack świetnie radą sobie na asfalcie ale poza tragedia |
Pierwsza wersja być moze słabo ale Trail Attack 2 na szutrach dają radę bardzo dobrze.
Dla zobrazowania:
http://www.youtube.com/watch?v=lngn_N6KZqM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Nie 19:00, 20 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Na atakach po różnym jeździłem, nie zawiodły jeszcze... od szutru do asfaltu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Nie 19:20, 20 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
express napisał: | Woytec napisał: | Zdecydowanie mogę polecić Continental trail attack świetnie radą sobie na asfalcie ale poza tragedia |
Pierwsza wersja być moze słabo ale Trail Attack 2 na szutrach dają radę bardzo dobrze.
Dla zobrazowania:
http://www.youtube.com/watch?v=lngn_N6KZqM |
Dobry link, nie powiem ładnie się prezentują gumy i wypad poza asfalt też wchodzi w gre!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 19:46, 20 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz brać Continental to zamiast Trail Attack polecam Conti Road Attack 2.
Ujeżdżam już chyba 6 komplet i jestem bardzo zadowolony.
Opony typowo szosowe.
Jedyną ich wadą jest lekkie trzepotanie kierownicy w granicach 50-60. Nie jest to zjawisko niebezpieczne i samo się stabilizuje. Gdyby nie to byłyby idealne.
Fajnym patentem w tych oponach, że wychodzą z fabryki bez śliskiej powłoki. Praktycznie można od razu na nich jeździć normalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darayavahus
A2
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzkowice
|
Wysłany: Nie 21:09, 20 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Michelin Anakee 2.
Na suchy asfalt, mokry asfalt, i jeszcze trochę na szuter.
Jedynie na trawie się lekko ślizgają.
Ale i tak następne będę wkładał jakieś delikatne kostki Haidenau, albo Mitasa.
Żeby zobaczyć, jak to jest na piachu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 19:22, 21 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
nieprosty napisał: | Jeżeli masz brać Continental to zamiast Trail Attack polecam Conti Road Attack 2.
Ujeżdżam już chyba 6 komplet i jestem bardzo zadowolony.
Opony typowo szosowe.
Jedyną ich wadą jest lekkie trzepotanie kierownicy w granicach 50-60. Nie jest to zjawisko niebezpieczne i samo się stabilizuje. Gdyby nie to byłyby idealne.
Fajnym patentem w tych oponach, że wychodzą z fabryki bez śliskiej powłoki. Praktycznie można od razu na nich jeździć normalnie. |
To zjawisko 'trzepotania kierownicy' ustępuje po jakimś czasie, czy tak aż do zdarcia opon ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 10:45, 22 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
GryzliGT napisał: | nieprosty napisał: | Jeżeli masz brać Continental to zamiast Trail Attack polecam Conti Road Attack 2.
Ujeżdżam już chyba 6 komplet i jestem bardzo zadowolony.
Opony typowo szosowe.
Jedyną ich wadą jest lekkie trzepotanie kierownicy w granicach 50-60. Nie jest to zjawisko niebezpieczne i samo się stabilizuje. Gdyby nie to byłyby idealne.
Fajnym patentem w tych oponach, że wychodzą z fabryki bez śliskiej powłoki. Praktycznie można od razu na nich jeździć normalnie. |
To zjawisko 'trzepotania kierownicy' ustępuje po jakimś czasie, czy tak aż do zdarcia opon ? |
Z tym zjawiskiem to jest dziwnie. Nie jest to jakieś wielkie trzepotanie. Jak trzymasz kierownice to nawet o tym nie wiesz. Najbardziej widoczne jest jak puścisz całkowicie kierownicę i zaczniesz zwalniać tak z 70 do 50 km/h.
Zjawisko nie jest niebezpieczne bo się samo stabilizuje.
Nie ma wpływu na to zjawisko wyważenie koła.
Różnie jest też w zależności jaki egzemplarz opony się trafi. Aktualnie założyłem nowe i trzepotania brak, w poprzednich było.
Generalnie jest to na początku denerwujące bo tak nie powinno być ale moim zdaniem są to jedne z lepszych opon do DL650.
Mam tu na myśli DL650 ze względu na 19 calowe koło przednie.
Generalnie to zjawisko dla konkretnej pary opon występuje do końca ich życia, nie pogarsza się i nie polepsza. Czasami ustawiając inaczej zawieszenie można je zmniejszyć.
Jest to dość znany problem z tymi oponami w dl650 i większość się po prostu do niego przyzwyczaja bo jeżeli chodzi o jazdę to opony są super.
Tylko zaznaczam, to nie ma nic wspólnego z shimmy. Pojawia się tylko przy podanych prędkościach i się samo stabilizuje.
180 km/h na tych oponach DL650 prowadzi się bez problemowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
![Forumowy Poeta Forumowy Poeta](http://img593.imageshack.us/img593/5124/pioro.jpg)
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 11:12, 22 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Każdy ma swój ulubiony typ opon. Ja sprawdziłem Conti Trail Attack 2 i mogę je polecić. Są naprawdę dobre, więc rozważam założenie ich również do nowego moto.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cynek dnia Wto 11:20, 22 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 20:47, 23 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Fajnie, że piszecie co i jak na pewno wasza pomoc przy wyborze opon się przyda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Challenger
A
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk
|
Wysłany: Śro 21:14, 23 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
No to ja tez dorzucę swoje trzy grosze
Kupiłem DL-a z F i tam go uzbroili w Bridgestone BATTLAX BT-021
jestem z nich bardzo zadowolony
opony turystyczne z genami sportowymi
Po przesiadce z chroma od nowa uczyłem się jeździć a one bardzo w tym pomogły
Nie polecam na szutry,piach błoto ale na drogę asfaltową jak najbardziej oczywiście suchą i mokrą
Nastepne kupie BT-023...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia Śro 22:24, 23 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Śro 21:43, 23 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Trail Attack 2... mocno się ząbkują, szczególnie przednia, ale trzymanie na szosie jest pierwsza klasa, na mokrym także... w lesie i na szutrach też nigdy mnie jeszcze nie zawiodły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 23:23, 30 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
No i wreszcie dotarły po dłuższym oczekiwaniu taki spóźniony prezent gwiazdkowy!
Sugerując się również waszymi opiniami koledzy, zakupiłem Conti Road Attack 2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|