 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pon 9:37, 12 Sty 2009 Temat postu: Opony Pirelli Scorpion S/T |
|
|
Czy ktos z Was mial stycznosc z tym rodzajem opon a co za tym idzie jakie sa Wasze opinie?
Ostatnio zjezdzilem Metzelera z tylu i sie zastanawiam nad zalozeniem wlasnie tego Scorpiona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:57, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Swietna guma ktora jest o niebo albo dwa lepsza od seryjnych bidgestonow:)
jednak michelin anakee to michelin anakee, od nich lepsze sa chyba tylko pilot roady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Pon 13:35, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
miałem takie gumy w AT, niezłe, nie można narzekać ale do teraźniejszych Pilotów to im daleko. Miałem wrażenie że motocykl "walił się" w zakrętach, ale nie wiem czy to przypadłość opon czy motocykla Chyba Metzeler byłby lepszy....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bratek DL1000 dnia Pon 13:37, 12 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pon 14:05, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
przyoszczedzilem troche na tyle i wlasnie zakupilem... za to na przod zaladuje brand new anakee
a o fabrycznych bridgestonach to mozna by poemat napisac... prawie tak dobre jak stare stomilki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stanley7171
A2
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Torunia
|
Wysłany: Pon 23:15, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym jednak polecil METZELER TOURANCE EXPERT tu masz kolego mały test [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stanley7171 dnia Pon 23:16, 12 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 0:27, 13 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Tourance tez bardzo dobre gumy znajomy na AT na nich smigal.
co do anakee to na swojej XTZ 750 w zakretach przycieralem podnozki i buty niby nic specjalnego ale za to na mokrym, nie jeden scigacz ogladal moje plecy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 14:06, 13 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No to powodzenia stary na scorpionach. Ja je miałem i szybko zdjąłem. Na asfalt tylko gorący. Na nasz klimat porażka. W teren nie powiem niezłe ale ja przemieszczam się po asfaltach więc mi nie odpowiadały.
Mam komplet na stanie do oddania za grosze oczywiście prywatnie.
Opisałem to wszystko w jednym z tematów o oponach.
Pozdrawiam,
Brzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mały
A
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jabłonna
|
Wysłany: Wto 14:12, 13 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | Swietna guma ktora jest o niebo albo dwa lepsza od seryjnych bidgestonow:)
jednak michelin anakee to michelin anakee, od nich lepsze sa chyba tylko pilot roady. |
spotykam się z takimi rozważaniami po raz kojejny - czy ktoś w końcu może mi wyjaśnić, skąd taka tragiczna opinia o Bridgestone'ach? Jeżdżę na seryjnych, nie jestem (chyba) zawalidrogą, lubię też zjechać z asfaltu i nie narzekam... więc za każdym razem słysząc taką wypowiedź zachodzę w głowę w czy rzecz... proszę o rozwinięcie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 14:21, 13 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Chyba musiałbys przejechać się na innych oponach. Mnie juz też niejednokrotnie reszta włosów pod kaskiem stanęła dęba jak na Bridgestonach jechałem po mokrej nawierzchni. Na suchym jak sie zagrzeją można przeżyć.
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mały
A
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jabłonna
|
Wysłany: Wto 17:49, 13 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] jest tu taki test który kiedyś chyba już widziałem i z tego wynika to samo co z mojego odczucia - BT na mokrym może tak sobie ale bez dramatyzmu, natomiast na suchym wypadają lepiej niż np. Tourance, szczególnie przy jeździe z pasażerem.... Zakładam, że testerzy potrafili jeździć...
Na innych oponach jeździłem, choć nie w tym motocyklu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Śro 23:42, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
testerzy, testerami ale i tak najbardziej liczą się odczucia własne. Ja na Pirelli Scorpionach przejechałem trochę ponad 4kkm i nie byłem zadowolony, po prostu opony mi nie pasowały. Teraz w DLu na Michelinach Pilotach zrobiłem podobny przebiegm z czego ponad 1kkm w wypadzie w Bieszczady i z mnóstwem zakrętów, zarówno wolnych jak i szybkich (takich pod 200 km/h) i naprawdę mogę polecić. Raczej nie oszczędzam moto na winklach, ono mi służy do przyjemności i lubię jak obcieram podnóżkami o asfalt, chociaż tutaj jeszcze do tego nie doszedłem (ale buty tak ) ale motocyklem w zasadzie nie zjeżdżam z asfaltu, no chyba że parking jest nieutwardzony
Przy wyborze opon kierowałem się właśnie wskaznym testem opon do motocykli enduro i trafiłem w 10
Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie dobrze analizując wyniki tego testu.
powodzenia przy wyborze opon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalina
Motonita
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 819
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Czw 11:37, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Pilot Road miałem w beemwu sportowo- turystycznym faktycznie były super ale w rozmiarach 120/180. D dl bym chyba takich nie założył bo na szuterek albo gruntówke e to ni huhu. Ja zaznaczam ze to ja bym nie założył bo szosa to nie tylko moje ścieżki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mały
A
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jabłonna
|
Wysłany: Czw 12:59, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
moje dociekanie nie wynika z tego, że się czepiam... tylko poszukuję odpowiedzi na pytanie czy ja jestem taki cienki że nie potrafię dostrzec wad fabrycznych BT (a według obiegowych opinii są tak kiepskie że to już chyba lepiej na samej feldze jechać), czy opinia jest mocno przesadzona i podejrzewam że przeważnie zasłyszana a nie przetestowana osobiście...
a oczywiście, że każde typowo szosowe opony będą lepsze od tych tzw. enduro, ale cóż, myślę że w większości jesteśmy niewolnikami wyobrażeń o terenowych możliwościach naszych maszyn.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomekW
A2
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Czw 17:09, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
po trosze podzielam opinie Małego. Na BT jezdziłem do 24 tys . i było ok ( na mokrym też nie narzekałem ) Założyłem Metz.Taur.exp. ... i o niebo lepiej ... takie odczucie ... jak przechodzimy ze zdartych na nówki dziś w skali 10-cio stopniowej gdybym BT dał 7 to Metz 8 ... bez przesady z tym że jest dużo gorsza BT .. więcej robi chyba odczucie po założeniu nowych gum .. to moje zdanie .. a może zaryzykuję i kupie następne BT ... i wydadzą sie "lepsze"? ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 18:21, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Podpisuje się pod tym, BT całkiem nieźle dają sobie rade, nie wiem skąd taka opinia o nich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ice
A2
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:53, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
moim skromnym zdaniem opinia apropos deathwingów bierze się z tego że ta opona na mokrym jest mocno nieprzewydywalna ... czasem trzyma czasem puści i to przy podobnych warunkach ... Jeśli chodzi suchy asfalt to nie mogę narzekać da się na nich nawet podnóżki przytrzeć
Ogólnie sam się zastanawiam nad następnymi oponami do mojego 650 z tymże moje założenie jest takie że ma być genialna na asfalcie i ma być kompletnie nie przystosowana do terenu poprostu nie widze DL w terenie w moim przypadku ... bo przez krotką szutrowkę to i r1 przejadę ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Pią 11:30, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
czyli wybierz Michałki Pilot Road, idealna opona do naszych motocykli. Zapewniam, że będziesz zadowolony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 15:56, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Mam piloty super opony dla DL. Masz na nich zaufanie i świetnie wybierają wodę.
Brzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ice
A2
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:13, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
no wlasnie cos slyszalem ze lepsze od michalkow beda conti costam attack ....
szczerze szukam czegos stricte szosowego i to do stricte ostrych winkli
ale jak mowicie ze pilot roady sa ok to moze sprobuje...
na razie czekam bo mam 12 k na liczniku i moje deathwingi sa jeszcze w polowie drogi wiec jeszcze chwila minie zanim je zmienie ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Sob 18:49, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
spoko loko do winkli, michałki jak najbardziej się nadają. W Bieszczadach zeszłej jesieni pozamykałem "pierdząco" i nawet nie wiem kiedy, hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ice
A2
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 1:06, 18 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
no to raczej temat jakie gumy nastepne mam zalatwiony
swoja droga ciekawe jak zywotnosc orientacyjne michelinow wynosi w kkm ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 8:17, 18 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja pozamykałem orginalne bridgestony w Rumunii, ale lekko nie było i parę razy śmierć w oczach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mały
A
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jabłonna
|
Wysłany: Nie 12:34, 18 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam pozamykane oryginalne Bridgestony podczas codziennej jazdy i żadnej śmierci... (tam jakichś mikrouślizgów tyłu nie liczę)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:52, 18 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Chodzi o to że przepyciłem parę razy z prędkością i na czołówkę szedłam z katamaranami, a z racji połorzenia geograficznego mało mam okazji do polatania po fajnych winklach. Trasa do Kazimierza n. Wisłą jest fajna, ale ruch tam jak na moście Grota w godzinach szczytu i nie dają się rozwinąć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Wto 17:48, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki za opinie, jak zawsze sa skrajne...
powiem tak na tyle mam jeszcze metzelera i jest w zlej kondycji..dlatego musi byc zmieniony. Na tym zlym Metzu jezdzi mi sie bardzo dobrze (sa jakies mikro) i mysle, ze nowy S/T bedzie o niebo lepszy od starego wyslizganej Tourance'y. Opisze po pierwszym lataniu jakie wrazenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rozal
A1
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:12, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Na BT jeździłem w poprzednim sezonie. To co tu przeczytałem przeraziło mnie.
To je jeździłem na tak niebezpiecznych oponach!!!
A motocykl używałem jako podstawowy środek komunikacyjnym bez względu na warunki.
Ja odczucie mam inne. W zupełności dopasowały się do mojego stylu jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sit
A2
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Roztocze, Irlandia
|
Wysłany: Śro 21:33, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Pirelli Scorpion Trail- czy ktoś miał z tym doczynienia
Na tym forum można luknąc na zdjecia: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sit dnia Śro 21:43, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|