|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 16:41, 06 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
lukasz napisał: | K60 Scout wymienione na Michelin Pilot Road 4
Różnica - kolosalna - przynajmniej dla osoby dla której V-strom to pierwszy motocykl.
Przy niskich prędkościach jeździ się dużo płynniej, "gładziej" + motocykl sporo chętniej składania się w zakrętach. Jeżdżę praktycznie tylko po asfalcie i teraz jest dużo przynajmniej. |
A nie mówiłem/pisałem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 16:41, 06 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
lukasz napisał: | K60 Scout wymienione na Michelin Pilot Road 4
Różnica - kolosalna - przynajmniej dla osoby dla której V-strom to pierwszy motocykl.
Przy niskich prędkościach jeździ się dużo płynniej, "gładziej" + motocykl sporo chętniej składania się w zakrętach. Jeżdżę praktycznie tylko po asfalcie i teraz jest dużo przynajmniej. |
A nie mówiłem/pisałem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz
A2
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 23:17, 06 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Mówiłeś, pisałeś - miałeś rację
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz dnia Pon 23:17, 06 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Wto 14:36, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć,
Czy ktoś z was zakładał do DLa opony: Pirelli Scorpion Trail II?
Chcę założyć do GSa (najlepsze w teście drogowym) i do DLa... ale szukajka mi nie wyrzuca nic na forum V-stroma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jędrek30
Motonita
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 22:08, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
MaciejW napisał: | Cześć,
Czy ktoś z was zakładał do DLa opony: Pirelli Scorpion Trail II? [...] |
MaciejW Ja w tym roku założyłem na małego DL'a opony Pirelli Scorpion Trail II.
Kilka dni temu kolega Johny poprosił mnie o opinię nt. tych opon, pozwolę sobie wkleić treść wiadomości jaką wysłałem mu na priv.
Miałem już okazję testować te opony w różnych warunkach i jak na razie nie zawiodłem się.
Na początku kwietnia jechaliśmy z kolegą (On też ma założone Scorpiony tylko, że na Hondzie Varadero) do Bogatyni od początku trasy padał deszcz, później deszcz zamienił się w śnieg (jechaliśmy przez Czeską część Karkonoszy) i na żadnej z nawierzchni nie miałem problemu z jakimikolwiek uślizgami.
W ubiegły weekend miałem okazję przetestować opony podczas jazdy w deszczu z plecaczkiem również po krętych górskich drogach (Sudety), opony spisywały się bez zarzutu.
Na suchej asfaltowej nawierzchni opony radzą sobie jak każde inne, na pewno nie gorzej niż Continentale.
Po szutrach jeszcze nie jeździłem bo rzadko kiedy zjeżdżam z asfaltu ale jak będzie okazja to z ciekawości sprawdzę.
Wybierając Scorpiony kierowałem się głównie zaletami tych opon na mokrej nawierzchni bo twierdzę, że na suchym to można nawet na slickach jeździć. Opony wygrały lub były w czołówce w kilku testach co również zaważyło na mojej decyzji.
Ciekaw jestem jak z ich wytrzymałością do tej pory przejechałem ok. 2500 km i jak na razie nie ma większych śladów zużycia ale w tym roku wybieram się na Nordcapp i zobaczymy czy po powrocie konieczna będzie wymiana na nowe opony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Wto 23:25, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Przyszła pora i na mnie Myślę o zmianie opon. Co do stylu jazdy realnie 95% asfalt 5% tren. Oczywiście chciałbym, zmienić te proporcje, ale jakoś tak wychodzi. Dużo jazdy po mieście, trochę turystyki.
Przeczytałem dokładnie wątek i trochę mi namieszaliście Początkowo byłem przekonany, że kupię Anakee 2. Mniej więcej w połowie lektury na prowadzenie wysunęły się TKC 70, po czym bodajże Biblo stwierdził, że te opony chętnie znacznie szybciej ząbkują.
Na ten moment myślę, że optymalna byłaby uniwersalna opona która będzie dobrze trzymała na mokrym, umożliwi zjechanie w lekki teren (leśne drogi szutrowe, czasem piaszczyste) i sprawdzi się w zakrętach (które uwielbiam ).
Czy uważacie, że TKC70 byłby dobrym wyborem, czy raczej szukać czegoś bardziej szosowego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba71
Motonita
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Opole
|
Wysłany: Wto 23:56, 07 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Myślę,że jak nie założysz TKC70 to się nie przekonasz, sam je kupiłem, ale jeszcze nie założyłem. Co do ząbkowania to jedni to zjawisko zauważyli inni tego nie mają, możliwe, że zależy to od specyfikacji motocykla lub jakaś felerna partia opon. Chyba założę je w przyszłym tygodniu bo co będą tak stały w garażu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 0:01, 08 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
MaciejW napisał: | Cześć,
Czy ktoś z was zakładał do DLa opony: Pirelli Scorpion Trail II?
Chcę założyć do GSa (najlepsze w teście drogowym) i do DLa... ale szukajka mi nie wyrzuca nic na forum V-stroma. |
Mam tę opony na Dl1000 od ok. 3000 km i z czystym sumieniem polecam - bardzo dobre na mokrym i zimnym, na suchym to wiadomo, każde są super, na szutrach dają radę (chociaż anakee 2 to nie jest). Teraz będę patrzył jak u nich z przebiegiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Czw 0:57, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki, zamawiam do obu moto.... zobaczymy jak będzie po powrocie z Pireneyooow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz W
Maniak motocyklowy
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 1772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rawa Maz
|
Wysłany: Pią 9:51, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Też założyłem komplet w środę , pierwsze wrażenia inne trzymanie inny komfort jazdy w ogóle wszystko inaczej - lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz W
Maniak motocyklowy
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 1772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rawa Maz
|
Wysłany: Sob 10:45, 02 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Trzy dni na Słowacji , winkle , deszcz , słońce , opony super a co do długości żywota - kupi się drugie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zaper
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 15:03, 02 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Scout K60 na asfalcie ok, trochę inaczej skręca motocykl ale prowadzi się bardzo dobrze. W ostrym deszczu bez problemu, dużo gradu na ulicy powoli ale jedzie stabilnie. Rozmoczone błoto, luźne kamienie, szutry wzorowo. Mega uniwersalna jest ta guma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
taz1612
A1
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: Czw 10:27, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie przebrnąłem przez kilka ostatnich stron i tak jak to zwykle bywa na forum ile osób tyle propozycji.
Co zaproponowalibyście jeśli użytkowanie to praktycznie w 100% asfalt?
Ja w poprzednich motocyklach zawsze miałem michały i byłem z nich zadowolony '
W fz6 pilot road 2
a fz1 pilot power (nie pamiętam który)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 10:36, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
michelin anakee3 - jak przyklejone na suchym, na mokrym, przeznaczenie typowo asfalt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 14:49, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
taz1612 napisał: |
Co zaproponowalibyście jeśli użytkowanie to praktycznie w 100% asfalt?
Ja w poprzednich motocyklach zawsze miałem michały i byłem z nich zadowolony '
|
To bierz Miśki Pilot Road 4.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon Wojciechowski
A1
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Toruń okolice
|
Wysłany: Nie 11:31, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Witam jakie opony do 650 tak na 70%asfalt 30% polne drogi
raczej nie kręcę tysięcy kilometrów ale jeżdże codziennie
co polecacie w dobrej cenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Nie 12:02, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Szymon Wojciechowski napisał: | Witam jakie opony do 650 tak na 70%asfalt 30% polne drogi
raczej nie kręcę tysięcy kilometrów ale jeżdże codziennie
co polecacie w dobrej cenie |
Z tego co Koledzy wyżej pisali chyba TKC70 byłyby dobrym wyborem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lompi
Motonita
Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 9:09, 11 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
... albo Anakee 2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zaper
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 12:24, 11 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Szymon Wojciechowski napisał: | Witam jakie opony do 650 tak na 70%asfalt 30% polne drogi
raczej nie kręcę tysięcy kilometrów ale jeżdże codziennie
co polecacie w dobrej cenie |
z anakee 3 zmieniłem na chwilę na K60 scout, pomijając fakt lekkiego drżenia poniżej 40km/h można te opony polecić. Dobrze trzyma na suchym, na mokrym jak się jedzie normalnie to też bez problemu. A przy bocznych drogach jest na prawdę bardzo stabilnie w porównaniu do anakee 3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon Wojciechowski
A1
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Toruń okolice
|
Wysłany: Pon 12:51, 11 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
A co sodzicie o Mitas E-08 komplet można kupić za 550zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermes
Motonita
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 13:12, 11 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
anakee 3 są dosyć dziwne...
Nierówno się ścierają. Na 3 komplety opon (na 2 różnych sprzętach) rezultaty były takie same.
Na środeczku duży garbik się robił, który składając się w zakręt bardzo było czuć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Luki
A
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rysy
A
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 103
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/2
|
Wysłany: Pon 15:21, 11 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
ja założyłem ContiTrailAttack2 i jestem zadowolony nie wyczuwam żadnych drgań przy małej prędkości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fortic
A1
Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 23:17, 19 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Mam zużytą całkowicie tylną Anakee 2 i wymieniam na nową taką samą , czy ktoś może mi doradzić co zrobić z przodem mam jeszcze dobra Anakee 3 dot 0214, czy lepiej wymienić przód na nową Anakee 2 czy jeździć na starej. Motocykl kupiłem z taką konfiguracją jak wyżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Wto 23:59, 19 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jak masz dobry przód to jeździj aż się skończy. Nic dziwnego się nie bedzie działo jeśli bedziesz miał dwie inne opony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotr7
A2
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 19:19, 02 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Napisałem to w innym poście, piszę jeszcze raz chyba we właściwym.
Czas na wymianę opon w mojej Suzi, Jeżdżę na EXP z 2011, przejechałem ok. 25000 km, bieżnik wygląda jeszcze dobrze, ale chyba ''stwardniały'', bo łapię lekkie uślizgi i ściąga na lewo. Zastanawiam się nad Anake 3 lub Scorpio Trial II. Koledzy odradzają te drugie, bo ponoć są niebezpieczne i łapią shimę. Jeżeli ktoś ma doświadczenie z tymi oponami, to proszę o pomoc. Jeżdżę ok. 80% asfalt, reszta szutry. Dl 650 K7
P.S. Nie bardzo wieżę w niemieckie testy opon, zazwyczaj wygrywają produkowane u nich.
Pozdrawiam Piotr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotr7
A2
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 14:17, 03 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawa nieaktualna. Zamówiłem Pirelli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kitza
A
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 10:55, 05 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie, DLa kupiłem z oponami Tourance EXP z połowy 2012 r.
Przód ma 3 mm, tył 5 mm.
Tył chcę jeszcze zostawić ale przód przed sezonem wymienić.
Poprzednim motocyklem nie jeździłem po szutrze (Bandit) a DLem po zakupie nie zdążyłem w ogóle wiele pojeździć, tak więc nie wiem ile z mojej jazdy to będzie jazda po szutrach. Nie próbowałem i nie wiem czy mi się spodoba. W razie gdyby tak, to zakładam, że nie będzie pewnie więcej niż 10 % ogólnej jazdy.
Zastanawiam się nad oponą Tourance i Tourance Next. Którą radzilibyście do tego typu jazdy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23a
Motonita
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon 11:48, 05 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
kitza napisał: | Panowie, DLa kupiłem z oponami Tourance EXP z połowy 2012 r.
Przód ma 3 mm, tył 5 mm.
Tył chcę jeszcze zostawić ale przód przed sezonem wymienić.
Poprzednim motocyklem nie jeździłem po szutrze (Bandit) a DLem po zakupie nie zdążyłem w ogóle wiele pojeździć, tak więc nie wiem ile z mojej jazdy to będzie jazda po szutrach. Nie próbowałem i nie wiem czy mi się spodoba. W razie gdyby tak, to zakładam, że nie będzie pewnie więcej niż 10 % ogólnej jazdy.
Zastanawiam się nad oponą Tourance i Tourance Next. Którą radzilibyście do tego typu jazdy? |
Jak tylko po drodze i trochę po szutrach i jeszcze nie wiesz czy Ci ten szuter podejdzie, to Next'y będą wystarczające.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Czw 15:34, 08 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Jako że sezon zakonczony moge podzielić sie swoimi opiniami.
Założyłem w lipcu Michelin pilot road 4, i zrobiłem na niej około 7500 km.
Różnica w porównaniu do bridgestonów była kolosalna.
Faktycznie uczucie lekkiego kładzenia w zakrętach i manewrowania było mocno zauważalne.
Deszcz, no Ci co jeżdża ze mna, wiedzą że deszcz mnie lubi
i powiem że czułem sie na tej oponie duuużo pewniej niz na poprzedniej. Widać różnice ogromną.
Oczywiscie nie może byc tak cudownie.
Jeżdże w miare "dynamicznie" i w miare odkręcam na zakrętach i pewnie dlatego widać na krawędziach rowków poszarpane kraje.
Ale to nie wszystko, opona sie wyząbkowała na bokach mimo iż regularnie kontroluje ciśnienie (nawyk z poprzedniego moto)
W garażu leży juz nowa michelin pilot road4 i ciekawe czy podobnie się zużyje.
Jesli znowu ledwo wytrzyma 8 tyś to chyba nie bede fanem tego modelu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Czw 16:54, 08 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
starcraft napisał: |
Jeżdże w miare "dynamicznie" i w miare odkręcam na zakrętach i pewnie dlatego widać na krawędziach rowków poszarpane kraje.
Ale to nie wszystko, opona sie wyząbkowała na bokach mimo iż regularnie kontroluje ciśnienie (nawyk z poprzedniego moto)
W garażu leży juz nowa michelin pilot road4 i ciekawe czy podobnie się zużyje.
Jesli znowu ledwo wytrzyma 8 tyś to chyba nie bede fanem tego modelu |
Zabkowanie na bokach to wlasnie efekt odkrecania na zkretach.
Nie przeszkadza to ale w dalszym uzytkowaniu.
A im bardziej dynamicznie jezdzisz i do tego opona bardziej miekka tym szybciej sie zuzywa. Duzy DL poprzez wiekszy moment i moc na pewno to przyspiesza. U mnie wymiana wystepuje regularnie co ok.10 tys a sa tacy co potrafia tylna w 7 tys zajechac.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Czw 16:55, 08 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Czw 21:12, 08 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
No ja zrobie jeszcze pewnie około 1000 km i cza będzie przerobić na prezerwatywy oponke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trevor
Motocyklista
Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pią 21:55, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
To może i ja zapytam.
Mam Nexty ale to już ich koniec i w zasadzie jestem\byłem zdecydowany na Anakee 2 ale w tym tygodniu gdzieś wyczytałem,że 2 są dobre ale przy jeździe solo a we dwójkę niekoniecznie. Czy możecie to skomentować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Nie 21:54, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Urban legend. Bardzo dobra opona i do jazdy solo i we dwójkę, Bałkany na nich z żoną i 3 kuframi zjechałem na dl650.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trevor
Motocyklista
Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Nie 23:04, 11 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Urban legend. Bardzo dobra opona i do jazdy solo i we dwójkę, Bałkany na nich z żoną i 3 kuframi zjechałem na dl650. |
Dzięki Magu. No właśnie chodziło o rozwianie wątpliwości. Bo jak już sobie coś upatrzę to nie lubię później kombinacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Polarek
A1
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 9:35, 12 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam dunlopy trailsmart, sa swietne, polecam
Na szosie bardzo dobrze, w terenie tez daly rade.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermes
Motonita
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 10:04, 12 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Troche mnie śmieszy jak ktoś pisze:
Cytat: | w terenie tez daly rade |
Polarek - jak opona typowo szosowa może dać radę w terenie?! Chyba, że teren to pobocze na trasie... Jakiś świeżak przeczyta to co piszesz, kupi te laczki i potem beda pretencje, że w terenie miała robić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DADI01
A2
Dołączył: 25 Maj 2016
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 22:15, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
witam serdecznie
Proszę o pomoc. Muszę kupić nowe opony. Przeczytałem ww informacje w przedmiotowym temacie. Ostatecznie zgłupiałem. Każdy co innego.
Wobec powyższego powiedzcie co mam zakupić. 90 % asfalt, 10 % inna nawierzchnia oraz gdzie taniej.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 22:48, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz taniej, to może Anakee II... Cenę sprawdź na np. motogumy.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Czw 22:57, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
i zaraz znowu dostaniesz rozne porady
JA bym na takie kryteria nawierzchni celowal w Tourance Next, Pirelli Scorpion Trail 2 i Conti Trail Attack.
ale zaraz ktos dopisze o Michelinach itp..i bedziesz znowu mial cwieka.
Nie wiem jak jezdzisz , przy zwyklej turystycznej jezdzie kazda spelni swoje zadanie,i mozesz sie kierowac tylko cena.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 23:30, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Ja napisałem o Anakee II właśnie z powodu ceny... Z tego co pamiętam, to w zeszłym roku kosztowały ok. 100-150 zł mniej od najnowszych Scorpionów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 12:21, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: | i zaraz znowu dostaniesz rozne porady
JA bym na takie kryteria nawierzchni celowal w Tourance Next, Pirelli Scorpion Trail 2 i Conti Trail Attack.
ale zaraz ktos dopisze o Michelinach itp..i bedziesz znowu mial cwieka.
Nie wiem jak jezdzisz , przy zwyklej turystycznej jezdzie kazda spelni swoje zadanie,i mozesz sie kierowac tylko cena. |
Nic dodać nic ująć. W markowych oponach typu Metzeler, Pirelli, Michellin, Continental, Dunlop każda opona spełni Twoje oczekiwania.
Ja planuję ponownie Pirelli Scorpio Trail II, ale jak będą Metzki Nexty w lepszej cenie to je wezmę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bacaoca
Motonita
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 14:29, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Chyba się pokuszę o jakąś kostkę...
Wczoraj się przejechałem dużym klamotem na TKC 80 i byłem pod mega wrażeniem, na asfalcie jechaliśmy równo, za to byle zjazd na polną drogę czy przez trawę to walczyłem, żeby mi nie zwiał z zasięgu wzroku (ja na ori Bridgestone).
Kusi mnie Anakee Wild, tylko trudno na ten moment powiedzieć coś o ich trwałości...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablosdl650
A1
Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Opole
|
Wysłany: Śro 16:12, 08 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Część Wszystkim:)
Jak zwykle chodzi o nie kończący się temat: CO WYBRAĆ NA SWOJE KOŁA
Zasiadam na małym DL. W większości poruszam się po asfalcie, a szutrowe drogi nie są mi obce, gdy trzeba zjechać gdzieś w boczną ulicę, przejechać się na tyle żeby rozbić bezpiecznie namiot (tak na dziko ). Takich wypraw jest dużo (tak myślę - robię ok 10kkm rocznie), a drogi szutrowe stanowią 2% wszystkich przebytych km(więc tak jak by ich nie było - choć w Rumuni zapuściłem się szutrówką tak daleko, że zniechęciłem się przez kolejne 2 dni na jakiekolwiek zjazdy na boczne:P)
Nie chce jeździć na typowo street'ach, bo mnie szlak trafia na szutrach jak nie najmniejszych kamyczkach nie mogę równowagi złapać, a kamyki strzelają że wiewiórą oczy wybijają
Więc asfalt - 98%
szutr - 2%
Poruszam się wyłącznie z swoim bagażem, na miejscu plecaczka mam mate do spania i namiot.
Przymierzam się do - Pirelli Scorpion Trail II - i jak zawszę odwieczne pytanie - czy będzie to dobry wybór))
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pablosdl650 dnia Śro 16:51, 08 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 23:03, 09 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Odpowiedzi na Twoje pytanie już były zarówno w tym temacie jak i osobnym poświęconym tylko tym konkretnym oponom.
TAK, to dobry wybór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablosdl650
A1
Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pią 11:52, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
dziekuje bardzo.
ale wiesz - czytam z wielka pasja wasze wszystkie uwagi, a na koniec tak glupieje ze nie wiem co myslec:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz W
Maniak motocyklowy
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 1772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rawa Maz
|
Wysłany: Pią 12:28, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Pirelli Scorpion Trail II cały ubiegły sezon ok 8tyś. km i jest OK na suchym super ( jak większość ) na mokrym dobrze nie ma problemu a na bocznych mało śmigałem ale za kolegami do celu dotarłem ogólnie jestem zadowolony na pewno dużo lepsze od fabrycznych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merc
Motocyklista
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pią 18:07, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ja na fabrycznych w zeszły weekend zrobiłem kampinoskie lasy i dały radę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz W
Maniak motocyklowy
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 1772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rawa Maz
|
Wysłany: Pią 18:26, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
merc napisał: | Ja na fabrycznych w zeszły weekend zrobiłem kampinoskie lasy i dały radę. |
Nie twierdzę , że nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 22:21, 10 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Akurat na szuter fabryczne Bridge (jeszcze chyba zależy czy na dl650 czy na dl1000, bo ja na dl1000 miałem jakieś inne niż pamiętam z dl650) nie są złe, najsłabsze są na mokrym asfalcie, tutaj czuć ich słabość w stosunku do Michałów, Metzków czy Pirelek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|