|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Czw 19:25, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Moje oryginały wytrzymały do dziś 16 tyś. przednia już jest praktycznie do wymiany (przód max. 2 tyś. tył może 5 tyś. jeszcze wytrzyma) , co za tym idzie wymienię przód i tył, raczej nie będę czekał aż druty wyjdą A ile Wy zrobiliście na oryginałach ?? Chyba jednak kupię Anakee 2CT, przekonaliście mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Czw 19:52, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Adamar widzę, że mocniej hamujesz niż przyspieszasz Nie słyszałem jeszcze o tym, żeby ktoś szybciej zjechał przód niż tył?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Topinka dnia Czw 19:54, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 22:27, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Adamar napisał: | Moje oryginały wytrzymały do dziś 16 tyś. przednia już jest praktycznie do wymiany (przód max. 2 tyś. tył może 5 tyś. jeszcze wytrzyma) , co za tym idzie wymienię przód i tył, raczej nie będę czekał aż druty wyjdą A ile Wy zrobiliście na oryginałach ?? Chyba jednak kupię Anakee 2CT, przekonaliście mnie |
Takie twarde a kiepsko z wytrzymałością. Mi przednia Anakee (zwykła) wytrzymała 29 000 km (!). Tylna 2CT po 12 000 ma jakieś 5-6mm z 9 oryginalnych. Po raz kolejny napiszę - polecam te opony. Adamar nie będziesz żałować wyboru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 22:46, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jesli chodzi o K60 ze starym wzorem bierznika byl nasz rozmiar, teraz K60 SCOUT jest 140/80/17. Na takim wlasnie latam. Swietna oponka i bezdetkowa, moim zdaniem plus ze wezsza(lepszy kontakt, nie plynie wierzchem ).Po trzech tysiacach km tylu ubylo 2mm, zostalo jeszcze 10mm. W chlodne dni zdecydowanie lepiej klei do asfaltu niz conti
Mitasa E7 z detka zalozysz ale + tania, wolno sie sciera, w suchym terenie daje rade. - sliska na mokrym, piekielnie sliska na bialym. Bierznik ma tendencje do odrywania, 1000 ja zabije, na 650 da rade.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buli
A2
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 0:12, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w firmie mamy takie michały:
[link widoczny dla zalogowanych]
poza ale ciut jeszcze można urwać
a jak się pokażą w PL Pilot Road 3 to też będą
tak to wygląda
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buli dnia Pią 0:21, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemooo
A
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Sob 14:11, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
cześć
czy ktoś z Was miał do czynienia z oponami Avon Distanzia AM 43, ceny tysz podobne do Michelinów czy metzelerów.Czy ktoś widział ktokolwiek wie jak się sprawują
Bardziej Avon mi się kojarzy z płynem do higieny do kobitek .
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 14:57, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
buli napisał: | a jak się pokażą w PL Pilot Road 3 to też będą
tak to wygląda
[link widoczny dla zalogowanych] |
Czy to:
oznacza, że nowy Pilot Road będzie dostepny na przód w naszym rozmiarze? Tylko dlaczego rozmiar przedniej opony zakwalifikowali do tylnych...
Ceny są już znane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buli
A2
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 21:47, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
oznacza, że nowy Pilot Road będzie dostepny na przód w naszym rozmiarze? Tylko dlaczego rozmiar przedniej opony zakwalifikowali do tylnych...
Ceny są już znane? |
będzie, jest już w cenniku, ceny podam w poniedziałek
a na tej stronie jest więcej błędów, ten to jeszcze pikuś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Nie 1:20, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Topinka napisał: | Adamar widzę, że mocniej hamujesz niż przyspieszasz Nie słyszałem jeszcze o tym, żeby ktoś szybciej zjechał przód niż tył? |
Pewnie jeszcze o wielu rzeczach nie słyszałeś, wszystko przed Tobą
Raczej to nie wynika ze zjechania bo bieżnik jest na obu podobny 4 mm do 5 mm na bokach opon.
Tył wygląda w miarę solidnie, oceńcie sami.
Natomiast przód prezentuje się wiele gorzej.
Pod koniec ubiegłego sezony przy puszczeniu kierownicy w zakresie 60-70 km/h dostawała lekkich wibracji, świadczy to już o wyząbkowaniu opony.
No i te małe pęknięcia w bieżniku, nie dają poczucia pewności na motocyklu.
Moto jest z 2007 r. i moje od nowości, opony maja przebieg 16 tyś.
Mają 5 lat i samo to kwalifikuje je do wymiany, są stare i twarde po prostu. A same opony może i są z 2006 r. Nie wiem, nie chce mi się nawet sprawdzać.
Po co mi problemy jeśli koszt nowych to 850 zł.
A ewentualny problem może mnie kosztować o wiele więcej kłopotów, pieniędzy i zdrowia
Ps: Wymontowałem przednie koło i zaczynam się rozglądać za nowymi oponami, to tak na wszelki wypadek żeby mi nie przyszło do głowy dojeżdżanie tych starych
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Nie 1:24, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Nie 10:52, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Adamar, jakbys nie napisal ile maja km to bym Ci sam powiedzial Tez mam K7 i moje wygladaja identycznie i kiera tez bila. Nowe opony leza juz gotowe do montazu
poniewaz u mnie 80% to asfalty wiec kupilem Trail Attack ( przod z oznaczeniem "Z" pisalem o ich w temacie Conti )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 13:44, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
Ceny są już znane? |
Zakres cenowy, tak dla orientacji
Przód: 660 PLN
[link widoczny dla zalogowanych]
Tył: 830 PLN
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Nie 14:17, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
1500 PLN za komplet !!! heavy ! Ciekawe czy beda dwa razy lepsze niz np. Conti Road Attack 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 15:44, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
R Point napisał: | heidenau k60 tez nie moge znalezc. |
Heidenau K60 Scout w rozmiarze 150/70 B17 mają się pojawić w połowie czerwca 2011. Przynajmniej tu tak twierdzą:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na przód są dostępne:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 16:46, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: | 1500 PLN za komplet !!! |
jakby taniej
[link widoczny dla zalogowanych](59v)_pilot_road_3.html
edit(Otzi): poprawiłem link
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Nie 17:10, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 17:14, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
express napisał: | V-Told napisał: |
Ceny są już znane? |
Zakres cenowy, tak dla orientacji
Przód: 660 PLN
[link widoczny dla zalogowanych]
Tył: 830 PLN
[link widoczny dla zalogowanych] |
W zeszłym roku kupowałem Pilot Road 2 na tył i kosztowała mnie 550zł (cennikowo było 850). Nie jeżdżę aż tyle i AŻ tak, żebym miał mega wyśrubowane wymagania. Nie wiem czy nie lepiej by było wziąć Pilot Roada 1, bo też jest w naszym rozmiarze (PR2 nie ma). U mnie przód ma jeszcze trochę bieżnika, ale to opona z 2006 i wygląda jak ta Adamarowa, więc pewnie powinienem ją już wymienić.
PR1 na przód kosztuje teraz 400zł - [link widoczny dla zalogowanych]
Alternatywą może być jeszcze Continental Road Attack.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Nie 17:20, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 17:57, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | Alternatywą może być jeszcze Continental Road Attack. |
Mam Conti Road Attack.
Tył jest bardzo dobry (mam prawie nową sztukę).
Natomiast przednia to lekka porażka - w zakresie prędkości 45-75 km/h kierownica łapie drgania.
Po lekturze niemieckiego forum V-Stroma udało mi się ustalić, że te opony tak miały (były wymieniane na gwarancji). Ponoć Road Attack 2 został poprawiony i nie ma tego efektu.
Dodatkowo odnoszę wrażenie, że rzeźba bieżnika (skośne nacięcia) pomaga w powstawaniu drgań.
Z Conti ogólnie mam niezbyt dobre doświadczenia:
- zimówki w puszce (w sumie to w dwóch) - słabe, śliskie i nietrwałe - dwuletnie gumy z przebiegiem ok 20 000 km niezbyt nadają się do dalszej eksploatacji,
- rowerowe, model Escape - jak sama nazwa wskazuje - uciekały poza trasę (śmiem twierdzić, że model Explorer też miał ochotę na eksplorację okolic innych niż wybrany przez jeźdźca tor jazdy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 21:14, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
express, dzięki za informację!!
Teraz przypominam sobie, że kiedyś czytałem coś podobnego, nie kojarzyłem natomiast, że chodziło o Continentale. Zostanę więc przy Michelinach. Pilot Roady 2 mogłyby być lepsze (dziwnie się zachowują na granicy przyczepności, o czym sam się przekonałem - nic strasznego, ale specyficznie miota ), ale ogólnie są baaardzo chwalone, a na zimnym i mokrym nie do przebicia. No i dobrze, teraz mam z głowy, przynajmniej wiem na czym stoję. W tym sezonie zmiana przedniej opony, napęd do wymiany, przegląd z regulacją zaworów, muszę jeszcze uszczelnić rury tłumików i przez to chyba znowu zrobić synchronizację przepustnic. Będzie ciekawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szustylodz
Motonita
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 16:22, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Adamar powiedz..., czy na oryginałach można psy wieszać że są do dupy, szczególnie w deszczu czy też biorąc pod uwagę sposób jazdy i umiejętności kierowcy nie są wcale takie złe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 16:41, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Heh... W Twoim pytaniu jest zawarta sugestia odpowiedzi jakiej oczekujesz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buli
A2
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 16:47, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
express napisał: | jotes napisał: | 1500 PLN za komplet !!! |
jakby taniej
[link widoczny dla zalogowanych](59v)_pilot_road_3.html
|
ceny osiągalne w PL chciałem wkleić w ten temat, ale jakiś "wszechmogący" zrobił z mojego postu osobny temat w giełdzie.
http://www.vstromclub.fora.pl/gielda,19/s-michelin,4699.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buli dnia Pon 16:48, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Pon 21:51, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
szustylodz napisał: | Adamar powiedz..., czy na oryginałach można psy wieszać że są do dupy, szczególnie w deszczu czy też biorąc pod uwagę sposób jazdy i umiejętności kierowcy nie są wcale takie złe? |
Tak naprawdę jeździłem tylko na tych oponach więc nie wiem jak się jeździ na innych poprzednie moje motocykle były z przed paru ładnych lat i nie można tamtych opon porównywać do dzisiaj sprzedawanych
Oczywiście jeździłem na wielu motocyklach ale to były przejażdżki po 30 max 50 na paru do 100 km, wszystko w super pogodzie, słoneczko i temperaturach od 10 do 30 st.
Przy tej pogodzie raczej wszystkie zachowują się tak samo, ale do końca nie mogę tego stwierdzić bo to były inne motocykle.
Jeśli chodzi o suchą nawierzchnię to nie mam nic do zarzucenia.
Natomiast w deszczu poślizgałem się troszkę na oryginałach, zobaczymy jak będzie na nowych, napiszę, może tak samo ??
jotes napisał: | ... poniewaz u mnie 80% to asfalty wiec kupilem Trail Attack ( przod z oznaczeniem "Z" pisalem o ich w temacie Conti ) |
Jotes czy możesz coś więcej napisać o tym " Z " i dać link do takiej opony ?? Dziś w sklepie sprawdzali mi właśnie te opony i nie ma tych opon z "Z", dzwonili nawet do dystrybutora, powieszał że to jakieś mity ??
Ps: Napisałem że oryginały troszkę się ślizgają, aczkolwiek jeździłem ze znajomym po fajnych zakrętach (zaraz po deszczu, jezdnia bardzo mokra ale wymyta, bez problemów) Znajomy miał METZELER TOURANCE, jeździ od lat i raczej dobrze mu to idzie, ale mi nie uciekł, choć się bardzo starał. Co prawda żaden to test, ale na tych oryginalnych można zdążyć za innymi chyba
Tu też troszkę piszą, ale czy prawdę ??
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Pon 22:37, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 12:41, 06 Mar 2011 Temat postu: Anakee |
|
|
Witam
Trochę poklikałem po sklepach z oponami i nigdzie nie ma info, że Anakee2 to technologia 2CT.
Ktoś coś z kolegów wie może na ten temat??
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Nie 17:53, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja na allegro kupilem anakee 2ct i nawet wyzej zadawalem pytanie jaka jest roznica, a CT samo w rece i tak wpadlo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:57, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Adamar napisał: |
Ps: Napisałem że oryginały troszkę się ślizgają, aczkolwiek jeździłem ze znajomym po fajnych zakrętach (zaraz po deszczu, jezdnia bardzo mokra ale wymyta, bez problemów) Znajomy miał METZELER TOURANCE, jeździ od lat i raczej dobrze mu to idzie, ale mi nie uciekł, choć się bardzo starał. Co prawda żaden to test, ale na tych oryginalnych można zdążyć za innymi chyba
|
Ja oryginalne Bridgeston-y też "pozamyałem" i to nie raz, ale jak było ciepło i sucho i tylko wtedy te opony są dobre. Jak jest mokro i chłodno jest tragicznie, poniżej +5 st. C i w głęboką kałużę lepiej w ogóle nie jeździć, wtedy te opony są wręcz nieobliczalne!
Gorąco polecam natomiast Michelin Anakee i Metzeler Tourance jako opony w pełni uniwersalne. Te pierwsze bardziej na asfalt niż w teren, te drugie może być lekki teren, no i ew. Pilot Road tylko na asfalt. Trzymają świetnie w każdych warunkach ale b. szybko "lecą"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 20:55, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Roadrunner, czemu Anakee bardziej na asfalt? Poza tym, że wiele osób je poleca, to w testach zajmują zazwyczaj ostatnie miejsca ze względu na chyba nieco bardziej terenowy bieżnik (?). Zresztą... moim zdaniem tylko w testach przeprowadzanych przez profesjonalistów te różnice są wyraźne, na suchym asfalcie nie ma aż tak dużych odstępstw w czołówce klasowej.
Po zastanowieniu patrzyłbym właśnie na
1) przeznaczenie opony (uniwersalna/enduro/szosowa, czyli nie porównywać Tourance, Anakee i reszty do w 100% szosowych Pilot Roadów - na przykład)),
2) zachowanie na mokrym (tu akurat bywają spore różnice - Pilot Roady to podobno fenomen),
3) trwałość (w miarę wiarygodne wydają się testy grupowe ze względu na dokładnie takie same warunki testowania).
Warto też poczytać zagraniczne fora, z których można dowiedzieć się o takich niedogodnościach, jakie zdarzają się na przykład wspomnianym wyżej Continentalom Road Attack (choć teraz jest to także i tutaj). Akurat jeśli chodzi o temat opon, to na naszym forum jest naprawdę wyjątkowo dużo przydatnych informacji!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:35, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told, ja wyraźnie zaznaczyłem że Pilot Road nadają się wyłącznie na asfalt. Wszystkie inne komentarze w tym temacie są zbędne, a warto te opony przytoczyć do "porównania" ze względu na ich znakomite właściwości i tych którzy jeżdżą wyłącznie po asfalcie, bo wśród użytkowników DL-i są tacy!
Jeżeli chodzi o opony Anakee i Tourance to różnią się rzeźbą bieżnika i to właśnie Tourance są bardziej "uniwersalne". Wynika to też z praktyki mojej, moich znajomych i chyba większości testów porównawczych...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Nie 22:09, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jeszcze raz dla wszystkich...
Adamar napisał: |
jotes napisał: | ... poniewaz u mnie 80% to asfalty wiec kupilem Trail Attack ( przod z oznaczeniem "Z" pisalem o ich w temacie Conti ) |
Jotes czy możesz coś więcej napisać o tym " Z " i dać link do takiej opony ?? Dziś w sklepie sprawdzali mi właśnie te opony i nie ma tych opon z "Z", dzwonili nawet do dystrybutora, powieszał że to jakieś mity ??
|
zadne mity.
bylo wiadomo ze czesto przednia opona Trail attack powoduje drgania kiery, szczegolnie przy obciazeniu. Czytalem o tym na forum naszym, niemieckim, na forum GS-a itp. continental oficjalnie sie nie przyznawal do wady produkcyjnej ale opony wymienial przy oficjalnej reklamacji. ( tz za mala doplata dostawales nowa , mimo ze stara reklamowana miala np tylko 30-40% bieznika)
dlatego oficjalnie jest teraz "nowa" przednia opona ze specyfikacja Z.
Oficjalna strona Continental- dostepne opony
[link widoczny dla zalogowanych]
i sklep gdzie zamawialem
[link widoczny dla zalogowanych]
niestety nie mozna wyslac linku bezposrednio do wyszukanej opony, ale wejdz na online shop i dalej podaj rozmiar opony 110 80 19
jak ja kilkniesz to otwiera sie okno w ktorym jest mowa o zmienionej konstrukcji karkasy w celu wyeliminowania efektu shimmy...
mam te opone juz u siebie, wiec dowod namacalny. za obie zaplacilem 181 euro.
jest to jeden z lepszych sklepow na opony do moto...nigdy nie mialem problemow, a czasami zmienialem zamowienia juz w trakcie realizacji.
wedlug testow to najlepsza guma,jedynie na mokrym ulega Anake 2, ale ja wiecej jezdze po suchym jak po wodzie i mysle ze i tak bedzie lepsza niz seryjne.
nie jezdzilem jeszcze i pewnie za szybko nie wyjade bo rozlozylem moto na czesci Wink , ale jak bedziesz mial pytania to wal.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 22:10, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 22:13, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
Warto też poczytać zagraniczne fora, |
Na [link widoczny dla zalogowanych] w 2008 opublikowano test opon 'enduro' w rozmiarze V-strom/BMW GS1200 (po niemiecku)
Ciekawe dość wyniki (zwłaszcza Michałki vs Bridgestone).
Trockentest - testy na suchym
Nasstes - testy na morkym
Verschleisstest - zuzycie
Cały artukuł [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Nie 22:21, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 22:37, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | V-Told, ja wyraźnie zaznaczyłem że Pilot Road nadają się wyłącznie na asfalt. Wszystkie inne komentarze w tym temacie są zbędne, a warto te opony przytoczyć do "porównania" ze względu na ich znakomite właściwości i tych którzy jeżdżą wyłącznie po asfalcie, bo wśród użytkowników DL-i są tacy!
Jeżeli chodzi o opony Anakee i Tourance to różnią się rzeźbą bieżnika i to właśnie Tourance są bardziej "uniwersalne". Wynika to też z praktyki mojej, moich znajomych i chyba większości testów porównawczych... |
Ależ ja nic nie mam do "asfaltowych" Pilot Roadów. A propos twojego posta zdziwiło mnie wyłącznie to, że Anakee miałyby być z przeznaczeniem bardziej "asfaltowym" niż Tourance. Ale nie podważam tego, bo nie wiem. Po prostu wydawało mi się, że "na oko" Anakee mają grupsze wycięcie bieżnika.
Co do tego podziału, to miałem na myśli, żeby nie mieszać klas, kiedy chce się np. oponę tylko na szosę lub uniwersalną.
A co do pogrubionego zdania - sam mam Pilot Roada 2 z tyłu
express napisał: |
Trockentest - testy na suchym
Nasstes - testy na morkym
|
A ja żyłem w przekonaniu, że Anakee poległy na mokrym, a tu okazuje się, że poległy na suchym, a nie mokrym!
No ale w każdym razie trochę odstawały.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Nie 22:44, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:00, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
A co do pogrubionego zdania - sam mam Pilot Roada 2 z tyłu
|
Daj znać na ile Ci "wystarczy"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Nie 23:21, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Wrzucałam ten sam test już wcześniej, jest po polsku, z opisem
[link widoczny dla zalogowanych]
No i jakie opony kupić bo już sam nie wiem
Anakee 2 czy Trail Attack ?? Wychodzi że Trail Attack Oczywiście te z "Z"
Ps: Jest jeszcze test na zużycie, na samym dole
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Nie 23:24, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:32, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
z tym zużyciem to już było dyskutowane, że w sumie to nie wiadomo jak oni jeżdżą bo nikt z nas chyba nie zbliżył się do tych (jakże marnych) dystansów.
Ja przejechałem na "anaku" tylnym ze 26k i nie było tak, że miałem tam 0,5mm bieżnika... na TrailAttacku zrobiłem dużo więcej niż te ich "teoretyczne" 8k8.
Możliwe, że jest tak, że początkowe zużycie jest duże i po przejechaniu powiedzmy 3-4 tysięcy się "stabilizuje" i już nie schodzi tak szybko.
Z drugiej strony w teście oni raczej nic nie oszczędzają, a więc przyśpieszenia i opóźnienia są zawsze na granicy, a więc zużycie wzrasta.
Tak czy siak wg. mnie na wszystkich oponach proponowanych na forum da się spokojnie jeździć po suchym, mokrym i po szutrach chyba, że ktoś w każdym zakręcie zamyka opony i z ulicy robi sobie tor wyścigowy, no ale to raczej nie na naszych sprzętach.
Ja powiem, że wczoraj, przy lekko padającym śniegu i temp. ~0*C, o godz. 17 wybrałem się zatankować sprzęta nad Zegrze i na kostkach (Mitas E10) nie miałem żadnych przygód. Oczywiście nie próbowałem żadnych spektakularnych akcji na moto, ale wyprzedzania po pasach i w zakrętach też dawały radę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Śro 12:45, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie Panie macie jakieś doświadczenia z tymi kapciami ??
Dunlop Trailmax TR91
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aramin
A1
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 22:49, 22 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
Na forum sporo miejsca poświęcono rozstrzygnięciom, które opony są lepsze. Sporo pochwał dla Metzeler Tourance i Michelin Anakee 2.
Ja również stoję przed wyborem opon - jednak nie chcę wydawać 900zł na powyższe.
Czy możecie mi polecić jakieś tańsze gumy?
Nadmienię tylko, że przez 18tyś. istnienia mojego DL'a nie zjechałem poza asfalt i nie zamierzam.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Wto 23:31, 22 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
aramin napisał: |
Ja również stoję przed wyborem opon - jednak nie chcę wydawać 900zł na powyższe.Czy możecie mi polecić jakieś tańsze gumy? |
Shinko
Zainwestuj w dobre gumy, bo zaoszczedzisz 200zł potem będzie "płacz i zgrzytanie zebów"
P.S. Anakee lub Tourance kupisz za ok. 800 jak dobrze poszukasz...zacznij od frum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacaw
Motocyklista
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa - Wola DL 650
|
Wysłany: Śro 0:28, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Oszczędzanie na oponach w motocyklu to jakieś nieporozumienie ... dwa kółka to nie cztery a w motocyklu czy w samochodzie bezpieczeństwo naszego życia bezcenne ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 0:38, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
aramin napisał: | Witam
Na forum sporo miejsca poświęcono rozstrzygnięciom, które opony są lepsze. Sporo pochwał dla Metzeler Tourance i Michelin Anakee 2.
Ja również stoję przed wyborem opon - jednak nie chcę wydawać 900zł na powyższe.
Czy możecie mi polecić jakieś tańsze gumy?
Nadmienię tylko, że przez 18tyś. istnienia mojego DL'a nie zjechałem poza asfalt i nie zamierzam.
Pozdrawiam. |
Jeżeli jeździsz tylko po asfalcie to opony, które wymieniłeś są bez sensu.
Roadrunner polecał pilot road, ja od siebie mogę polecić Metzeler Z6.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziki
A
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 0:39, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jacaw napisał: | Oszczędzanie na oponach w motocyklu to jakieś nieporozumienie ... dwa kółka to nie cztery a w motocyklu czy w samochodzie bezpieczeństwo naszego życia bezcenne .. |
Przecież chłop nie chce sobie opon na drutach zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Śro 0:40, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
nieprosty napisał: |
Jeżeli jeździsz tylko po asfalcie to opony, które wymieniłeś są bez sensu.
|
Bez sensu bo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 8:52, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie, spokojnie! Jeżeli kolega aramin jeździ tylko i wyłącznie, że tak to ujmę, rekraacyjnie, to spokojnie można mu polecić Mitas-y lub Heidenau lub coś podobnego, choć oczywiście zgadzam się że na bezpieczeństwie nie warto oszczędzać...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 9:32, 23 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
quiki
A2
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Śro 9:28, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No właśnie mam pytanie odnośnie heidenau k76. Ma ktoś z Was? Na zagranicznych forach są chwalone. Proszę o opinie użytkowników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aspius
A
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Czw 0:37, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mam te opony heidenau założone we wrześniu 2010 więc nie nawinąłem za dużo kilometrów. Wcześniej miałem oryginalne firestone, różnica kolosalna ale od tych fabrycznych to chyba sam lepsze bym z drewna wystrugał. Opony przeznaczone na asfalt i lekki teren, na szosie sprawują się świetnie, nareszcie mam radochę z jazdy po winklach. W teren jeszcze nie wjeżdżałem ale po szuterkach jest ok - bez żadnych niespodzianek. Polecił mi je kumpel od GS-a i jak dotąd jestem z tego wyboru zadowolony.
Żeby było obiektywnie muszę dodać że po zmianie opon, gdy hamuję, tuż przed samym zatrzymaniem czuję że moto lekko "pływa", dzieje się tak tylko przy minimalnej prędkości. Nie wiem czy jest to spowodowane rzeźbą bieżnika, czy też lekko krzywą przednią felgą.
Miałem też w czasie deszczu mocno podbramkową sytuację, wpadłem w poślizg, hamowałem mocno na oba koła i tylne dość szybko straciło przyczepność. Powody były dwa: koleina z wodą oraz lekko utwardzone tylne zawieszenie po wcześniejszej jeździe z żoną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziki
A
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 9:51, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Heidenau jest ok , sprzedaliśmy ich kilkadziesiąt kompletów z czego kilkanaście znajomym i kolegom -nikt nie narzeka
Ps jak będą potrzebne proszę o kontakt ze mną , spróbuję powalczyć cenowo z innymi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 15:41, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Biały napisał: | nieprosty napisał: |
Jeżeli jeździsz tylko po asfalcie to opony, które wymieniłeś są bez sensu.
|
Bez sensu bo |
Bez sensu bo można kupić opony, które przeznaczone są do jeżdżenia tylko po asfalcie.
Moim zdaniem opony przeznaczone do szutrów i asfaltu to zawsze jakiś kompromis.
Niektóry tego potrzebują ale kolega napisał, że on jeździ tylko po czarnym więc nie widzę sensu kupowania opon lekko terenowych.
To tak jakby jeździć po torze wyścigowym na v-stromie, oczywiście można jeżeli robimy to przy okazji, natomiast jeżeli jest to nasza jedyna działalność motocyklowa to chyba się zgodzisz, że można kupić motocykl stworzony do tego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 21:07, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
nieprosty napisał: | Biały napisał: | nieprosty napisał: |
Jeżeli jeździsz tylko po asfalcie to opony, które wymieniłeś są bez sensu.
|
Bez sensu bo |
Bez sensu bo można kupić opony, które przeznaczone są do jeżdżenia tylko po asfalcie.
Moim zdaniem opony przeznaczone do szutrów i asfaltu to zawsze jakiś kompromis.
Niektóry tego potrzebują ale kolega napisał, że on jeździ tylko po czarnym więc nie widzę sensu kupowania opon lekko terenowych.
To tak jakby jeździć po torze wyścigowym na v-stromie, oczywiście można jeżeli robimy to przy okazji, natomiast jeżeli jest to nasza jedyna działalność motocyklowa to chyba się zgodzisz, że można kupić motocykl stworzony do tego. |
To jak jezdzi tylko po czarnym to moze slik??
Każde naciecie na oponie to uklon w strone gorszych warunkow. Im ich wiecej lub wieksze tym bezpieczniej w ciezkich warunkach. Idealnych w polsce jak na lekarstwo.
WPolsce mamy paskudne asfalty jest na nich duzo syfu i kolein i dziur. Tu wlasnie wspomniane turance i anneki górują nad typowymi szosowkami bo:
w koleinie z woda dzieki szerokim rowkom lepiej odprowadza wode.
jak bedzie piach na zakrecie to tez lepiej powalczą
jak bedzie trzeba awaryjnie zjechac z twardego tez bedzie lepiej.
Typowo asfaltowe opony sa troche na wyrost bo: storm ma kiepskie zawieszenie i hamulce wiec nauczmy wykozystac sie potencjal opon enduro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:48, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
magrafb, nie zgodzę się z Tobą. Ja gdybym nie przewidywał ew. opuszczania asfaltu, czy wręcz wściekania się po szutrach, bardzo chętnie obułbym viadro w Michelin Pilot Road. A to ze względu na ich miękkość i znakomite wręcz "trzymanie" czy to na mokrym, czy na suchym asfalcie. Zaznaczam że nie są to opony sportowe, tylko typowo użytkowe i wszechstronne, ale wyłącznie na asfalcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 22:54, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
magrafb napisał: |
To jak jezdzi tylko po czarnym to moze slik??
Każde naciecie na oponie to uklon w strone gorszych warunkow. Im ich wiecej lub wieksze tym bezpieczniej w ciezkich warunkach. Idealnych w polsce jak na lekarstwo.
WPolsce mamy paskudne asfalty jest na nich duzo syfu i kolein i dziur. Tu wlasnie wspomniane turance i anneki górują nad typowymi szosowkami bo:
w koleinie z woda dzieki szerokim rowkom lepiej odprowadza wode.
jak bedzie piach na zakrecie to tez lepiej powalczą
jak bedzie trzeba awaryjnie zjechac z twardego tez bedzie lepiej.
Typowo asfaltowe opony sa troche na wyrost bo: storm ma kiepskie zawieszenie i hamulce wiec nauczmy wykozystac sie potencjal opon enduro |
Spoko, nie zamierzam nikogo na siłę przekonywać ale uwierz mi na słowo, że jak będziesz miał trochę piasku na asfalcie to moje opony zachowają się dokładnie jak twoje czyli się lekko uślizgną większe przerwy w bieżniku w niczym Ci nie pomogą.
Opony, o których wspomniałem to są uniwersalne opony szosowe i naprawdę na asfalcie się sprawują świetnie a do slików im daleko.
Jeżeli chodzi o opony typowo sportowe to one się na drodze nie sprawdzą bo będą za śliskie, one działają dopiero po bardzo porządnym rozgrzaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aramin
A1
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 23:20, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie spokojnie
Nie zamierzam oszczędzać na życiu. Pytałem o tańszą alternatywę tylko z zasady, że czasami można zaoszczędzić nie kupując produktu, którego zalet nie wykorzystam.
Nutką sarkazmu powiało, ale ja naprawdę używam DL'a do jazdy po asfalcie - szutry i dziurawe drogi omijam z daleka.
Już tłumaczę się z wyboru DL'a - nie potrzebuje "piły mechanicznej" - 100km/h w zupełności mi wystarcza na wycieczkach, do tego solidna konstrukcja, wygodna pozycja za kierownicą i miejsce na bagaż.
Pozdrawiam
PS.Dziś zamówiłem Michelin Anakee 2 CT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 0:52, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
aramin napisał: |
Nutką sarkazmu powiało, ale ja naprawdę używam DL'a do jazdy po asfalcie - szutry i dziurawe drogi omijam z daleka.
Już tłumaczę się z wyboru DL'a - nie potrzebuje "piły mechanicznej" - 100km/h w zupełności mi wystarcza na wycieczkach, do tego solidna konstrukcja, wygodna pozycja za kierownicą i miejsce na bagaż.
|
Tłumaczyć się nie musisz ja Cię doskonale rozumiem bo sam jeżdżę tylko po czarnym
Dlatego polecałem Ci opony typowo szosowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Pią 10:15, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
aramin napisał: | PS.Dziś zamówiłem Michelin Anakee 2 CT. |
W katalogu Michelina był błąd i napisali że są to opony dwu składnikowe (kolega Buli to mi wyjaśnił) , Michelin Anakee 2 nie są dwu składnikowe. Taka informacja była w katalogu 2009 a już w katalogu 2010 tej informacji nie ma, błąd wydawcy pewnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|