|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avaloon
Motocyklista
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 20:58, 16 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Biały napisał: |
A składałeś się na zakrętach czy na "kwadratowo" |
Różnie w zależności od sytuacji ale nawet przy złożeniu nie było żadnych niespodzianek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez avaloon dnia Pon 21:00, 16 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pon 22:39, 16 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tez daje jeszcze na oryginalach, po prostu nie wywale dobrych opon, a mysle ze az taaakie zle nie sa mimo 12 tys... Nawet w deszczu dalo sie jechac...no moze nie jak Rossi ale tez nie jak skuterem.
Po sezonie wciagne inne ( raczej Metzki ) aby miec porownanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sit
A2
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Roztocze, Irlandia
|
Wysłany: Sob 1:46, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
avaloon napisał: | A czy Mich lub Metzeler? |
Nie jeżdziłem na Metzelerach, ale Michałki to polecam i to bardzo, świetnie trzymają na suchym i w deszczu, mieszkam w IRL wiec tego ostatniego ci u nas dostatek
Dosyc odpporne na ścieranie, zrobiłem juz na nich, ok. 9 tys.km i spokojnie zrobie tyle samo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sit dnia Sob 2:11, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa
A
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:34, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Przyszedł czas zainteresować się oponami. W związku z tym pojawiły pytania:
1. Co sądzicie o Metzeler Enduro 4? Mam propozycję kupna używek (podobno przejechały ok. 600 km) za ~300zł. Przeznaczenie: głównie szosa, sporadycznie teren. Moje obecne Dunlopy skutecznie zniechęciły mnie do zjeżdżania z asfaltowego szlaku.
2. Z lektury jakiegoś testu opon endurowatych wyszło, że jeśli tylna opona wytrzyma 9k km, to jest to sukces. Ja na swoich Dunlop (chyba) Trailmax przejechałem prawie 20k km, a ile przejechał poprzedni właściciel - tego nie wiem. Skąd taka rozbieżność?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:40, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
1) bierz, za 300 zl to nawet jak bedzie badziew to wywalisz
2) o rozbierznosciach rozmawialismy juz, poszukaj. Wiekszosc (a moze i wszyscy) z nas na oponach robi grubo powyzej tego co w testach... jak oni wyliczaja to nie wiem, moze licza glebokosc bieznika i licza, ze srednio na 1000 km zuzywa sie np. 2mm? zyzycie tez zalezy od stylu jazdy i miejsca, wiadomo, po autostradzie przejedziesz wiecej niz po miescie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin.BB
A
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Sob 10:59, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Pisałem wcześniej, że fabryczne gumy nie są takie złe i dają radę na deszczu i suchym i to prawda, choć do konkurentów na pewno im brakuje
Muszę jednak dodać, że ta moja opinia dotyczyła lata. Niestety teraz przy temperaturach grubo poniżej 10 stopni, to nawet na suchym trzeba bardzo uważać. Choć z drugiej strony ma to plusy, czasem wydaje mi się że moc silnika skoczyła mi dwa razy, gdy z winkla wychodzę prawie jak żużlowcy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin.BB dnia Sob 11:01, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 17:56, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Przy takich temperaturach rzadko jaka opone da sie dobrze rozgrzac... Opona ma swoja "temperature pracy" kiedy dobrze trzyma. Jak jest zimna to bardzo latwo o uslizg. Mozna to zauwazyc w wyscigach motocyklowych jak chlopaki wolno jada pierwsze kolka. Duzo tez zalezy od twardosci gumy... dobrze miec opone "dwuskladnikowa" (czy jak to sie tam zwie) gdzie boki sa z miekkszej mieszanki niz srodek (dodatkowo pozniej taka opona staje sie kwadratowa).
No i rozgrzanie opon nie polega tylko na przejechaniu 100 km prosto. Boki dalej beda zimniejsze dlatego przy niskich temperaturach lepiej jezdzic spokojniej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Sob 18:00, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 21:08, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
na jesien - zime najlepiej zimowki. Haidenau dla modelu k60 robi wersje SNOW-TEX dedykowana dla temp ponizej +10. Pod koniec miesiaca powinienem miec takie na moto to napisze cos wiecej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez magrafb dnia Nie 21:09, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DICTUS
A
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:21, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Witam
Moje fabryczne opony właśnie pożegnałem co komunikuję z dużą satysfakcją Moim zdaniem to max kupa
Zakupiłem Metzelery Tourance exp i jestem bardzo zadowolony, zobaczymy jak będzie z trwałością?!
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:04, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Zamówiłem właśnie Conti Trail Attack na mynetmoto.de i jestem ciekaw jak będą się spisywać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Nie 20:20, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Odkopie troszke temat....
szukam sobie oponek do mojego Urwisa i oczywiscie będzie to Anakee 2, ale zauważyłem że pojawiły sie jakieś oznaczenia poprzy nazwie 2CT, czy ktoś wie co to jest??
Ewentualnie bede wdzięczny za info gdzie można kupić w miarę tanio komplecik do dużego DLa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cezar_LBN
Motocyklista
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 12:18, 04 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
a widzieliście coś takiego?
[link widoczny dla zalogowanych]
nowe-stare opony, w Polsce jak zawsze ściąga się złom, to wie każdy. Ale ciekawe jak po załataniu tej dziurki sobie radzą, pewnie i tak kupie Nowy komplet Metzeler Tourance, ale cena tej była kuszaca.
Co prawda zleżała (kilkuletnia po terminie) nie będzie miała takich właściwości jak nowa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fredi
Motocyklista
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 12:39, 04 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Floydoo,
"Dwukomponentowa Technologia - 2CT
Technologia dwukomponentowa gwarantuje przyczepność i przebieg dokładnie tam, gdzie tego potrzebujesz"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 15:48, 04 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Floydoo jeździłem na Anakee i na Anakee 2CT. Przyczepność na obu bardzo dobra nawet na mokrym choć 2CT nieco lepiej się trzyma. Największą różnicę widać w zużyciu. Anakee zjechałem w 17tys. Moja 2CT ma przejechane 11tys i "zeszła" z początkowych 9mm do ok 5,5-6mm. W tym był wyjazd do Grecji i Austrii (dużo autostrad), upalanie na szutrach w Bieszczadach, oraz jazda po mieście w różnych warunkach.
PS. Mowa cały czas o tylnej oponie. Przedniej jeszcze nie wymieniałem. Do tej pory przedni Anakee wytrzymał 26tys i na wiosnę już trzeba będzie go zmienić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mlody dnia Wto 15:49, 04 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek87
A1
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 22:23, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Chciałbym kupić nowe michelin anakee 2CT, macie jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę? moglibyście kogoś polecić?
dzięki za odp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:30, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Pon 20:37, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
ja kupiłem na allegro [link widoczny dla zalogowanych] i tam wyszło chyba najtaniej i najszybciej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andi.nb
A
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: nowe brzesko-Szwecja/Husgvarna
|
Wysłany: Wto 23:04, 11 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
[quote="jotes"]Ja tez daje jeszcze na oryginalach, po prostu nie wywale dobrych opon, a mysle ze az taaakie zle nie sa mimo 12 tys... Nawet w deszczu dalo sie jechac...no moze nie jak Rossi ale tez nie jak skuterem.
Chyba nie jeżdziłeś dobrym skuterem-jak wogule jeżdziłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcz
Motocyklista
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 18:15, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Floydoo napisał: | ja kupiłem na allegro [link widoczny dla zalogowanych] i tam wyszło chyba najtaniej i najszybciej |
i tu sie mylisz
Brzo po małych negocjacjach zapodał mi taką cene za komplet anakee 2 że wymiutł wszystkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Śro 23:27, 19 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
marcz napisał: | Floydoo napisał: | ja kupiłem na allegro [link widoczny dla zalogowanych] i tam wyszło chyba najtaniej i najszybciej |
i tu sie mylisz
Brzo po małych negocjacjach zapodał mi taką cene za komplet anakee 2 że wymiutł wszystkich |
moze i sie myle, a tam znalazlem najnizsza cene, a ze w Polsce bywam zadko wiec nie marudzilem i kupilem bede sie tam o pare groszy strzykal jak i tak te anakee ledwo sezon u mnie wytrzymaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fredi
Motocyklista
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 21:41, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Zaczaiłem się na stronkę mynetmoto.com o której pisaliście i mam już komplet nowych Conti Trail Attack za 720zł
POLECAM!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
R Point
Motocyklista
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 9:41, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Przelecialem po postach ale nie trafilem sa inne. Zastanawiam sie nad zalozeniem Mitas E07 czy ktos jezdzil na takich i moze cos powiedziec, z gory dzieki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 10:19, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Mitasy 07 występują chyba tylko w wersji TT czyli dętkowe. Niby można dętki na nasze felgi na siłę pozakładać, tylko czy jest sens?
Poza tym nie występuje w rozmiarze 110/80 R19 czyli na nasz przód, ani 150/70 R17.
Jeżeli Mitasy to popatrz na E09 lub E10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 10:20, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Raczej nikt nie jeździł, bo nie ma ich w rozmiarze do V-Stroma. Z mitasów w naszym rozmiarze są tylko kostki E10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
R Point
Motocyklista
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 17:40, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Fakt sorki nie pomyslalem ze nie bedzie majtasow w tym rozmiarze ale z heidenau k60 tez nie moge znalezc. Kumpel wsadzil do GS800 E07 i myslalem ze do naszego tez beda pasowac. Jeszcze gdzies pogrzebie za takimi oponami. Dzieki za info.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez R Point dnia Czw 17:44, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Czw 19:25, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Moje oryginały wytrzymały do dziś 16 tyś. przednia już jest praktycznie do wymiany (przód max. 2 tyś. tył może 5 tyś. jeszcze wytrzyma) , co za tym idzie wymienię przód i tył, raczej nie będę czekał aż druty wyjdą A ile Wy zrobiliście na oryginałach ?? Chyba jednak kupię Anakee 2CT, przekonaliście mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Czw 19:52, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Adamar widzę, że mocniej hamujesz niż przyspieszasz Nie słyszałem jeszcze o tym, żeby ktoś szybciej zjechał przód niż tył?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Topinka dnia Czw 19:54, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 22:27, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Adamar napisał: | Moje oryginały wytrzymały do dziś 16 tyś. przednia już jest praktycznie do wymiany (przód max. 2 tyś. tył może 5 tyś. jeszcze wytrzyma) , co za tym idzie wymienię przód i tył, raczej nie będę czekał aż druty wyjdą A ile Wy zrobiliście na oryginałach ?? Chyba jednak kupię Anakee 2CT, przekonaliście mnie |
Takie twarde a kiepsko z wytrzymałością. Mi przednia Anakee (zwykła) wytrzymała 29 000 km (!). Tylna 2CT po 12 000 ma jakieś 5-6mm z 9 oryginalnych. Po raz kolejny napiszę - polecam te opony. Adamar nie będziesz żałować wyboru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 22:46, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jesli chodzi o K60 ze starym wzorem bierznika byl nasz rozmiar, teraz K60 SCOUT jest 140/80/17. Na takim wlasnie latam. Swietna oponka i bezdetkowa, moim zdaniem plus ze wezsza(lepszy kontakt, nie plynie wierzchem ).Po trzech tysiacach km tylu ubylo 2mm, zostalo jeszcze 10mm. W chlodne dni zdecydowanie lepiej klei do asfaltu niz conti
Mitasa E7 z detka zalozysz ale + tania, wolno sie sciera, w suchym terenie daje rade. - sliska na mokrym, piekielnie sliska na bialym. Bierznik ma tendencje do odrywania, 1000 ja zabije, na 650 da rade.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buli
A2
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 0:12, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
w firmie mamy takie michały:
[link widoczny dla zalogowanych]
poza ale ciut jeszcze można urwać
a jak się pokażą w PL Pilot Road 3 to też będą
tak to wygląda
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buli dnia Pią 0:21, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemooo
A
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Sob 14:11, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
cześć
czy ktoś z Was miał do czynienia z oponami Avon Distanzia AM 43, ceny tysz podobne do Michelinów czy metzelerów.Czy ktoś widział ktokolwiek wie jak się sprawują
Bardziej Avon mi się kojarzy z płynem do higieny do kobitek .
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 14:57, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
buli napisał: | a jak się pokażą w PL Pilot Road 3 to też będą
tak to wygląda
[link widoczny dla zalogowanych] |
Czy to:
oznacza, że nowy Pilot Road będzie dostepny na przód w naszym rozmiarze? Tylko dlaczego rozmiar przedniej opony zakwalifikowali do tylnych...
Ceny są już znane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buli
A2
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 21:47, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
oznacza, że nowy Pilot Road będzie dostepny na przód w naszym rozmiarze? Tylko dlaczego rozmiar przedniej opony zakwalifikowali do tylnych...
Ceny są już znane? |
będzie, jest już w cenniku, ceny podam w poniedziałek
a na tej stronie jest więcej błędów, ten to jeszcze pikuś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Nie 1:20, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Topinka napisał: | Adamar widzę, że mocniej hamujesz niż przyspieszasz Nie słyszałem jeszcze o tym, żeby ktoś szybciej zjechał przód niż tył? |
Pewnie jeszcze o wielu rzeczach nie słyszałeś, wszystko przed Tobą
Raczej to nie wynika ze zjechania bo bieżnik jest na obu podobny 4 mm do 5 mm na bokach opon.
Tył wygląda w miarę solidnie, oceńcie sami.
Natomiast przód prezentuje się wiele gorzej.
Pod koniec ubiegłego sezony przy puszczeniu kierownicy w zakresie 60-70 km/h dostawała lekkich wibracji, świadczy to już o wyząbkowaniu opony.
No i te małe pęknięcia w bieżniku, nie dają poczucia pewności na motocyklu.
Moto jest z 2007 r. i moje od nowości, opony maja przebieg 16 tyś.
Mają 5 lat i samo to kwalifikuje je do wymiany, są stare i twarde po prostu. A same opony może i są z 2006 r. Nie wiem, nie chce mi się nawet sprawdzać.
Po co mi problemy jeśli koszt nowych to 850 zł.
A ewentualny problem może mnie kosztować o wiele więcej kłopotów, pieniędzy i zdrowia
Ps: Wymontowałem przednie koło i zaczynam się rozglądać za nowymi oponami, to tak na wszelki wypadek żeby mi nie przyszło do głowy dojeżdżanie tych starych
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Nie 1:24, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Nie 10:52, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Adamar, jakbys nie napisal ile maja km to bym Ci sam powiedzial Tez mam K7 i moje wygladaja identycznie i kiera tez bila. Nowe opony leza juz gotowe do montazu
poniewaz u mnie 80% to asfalty wiec kupilem Trail Attack ( przod z oznaczeniem "Z" pisalem o ich w temacie Conti )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 13:44, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
Ceny są już znane? |
Zakres cenowy, tak dla orientacji
Przód: 660 PLN
[link widoczny dla zalogowanych]
Tył: 830 PLN
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Nie 14:17, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
1500 PLN za komplet !!! heavy ! Ciekawe czy beda dwa razy lepsze niz np. Conti Road Attack 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 15:44, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
R Point napisał: | heidenau k60 tez nie moge znalezc. |
Heidenau K60 Scout w rozmiarze 150/70 B17 mają się pojawić w połowie czerwca 2011. Przynajmniej tu tak twierdzą:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na przód są dostępne:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 16:46, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: | 1500 PLN za komplet !!! |
jakby taniej
[link widoczny dla zalogowanych](59v)_pilot_road_3.html
edit(Otzi): poprawiłem link
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Nie 17:10, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 17:14, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
express napisał: | V-Told napisał: |
Ceny są już znane? |
Zakres cenowy, tak dla orientacji
Przód: 660 PLN
[link widoczny dla zalogowanych]
Tył: 830 PLN
[link widoczny dla zalogowanych] |
W zeszłym roku kupowałem Pilot Road 2 na tył i kosztowała mnie 550zł (cennikowo było 850). Nie jeżdżę aż tyle i AŻ tak, żebym miał mega wyśrubowane wymagania. Nie wiem czy nie lepiej by było wziąć Pilot Roada 1, bo też jest w naszym rozmiarze (PR2 nie ma). U mnie przód ma jeszcze trochę bieżnika, ale to opona z 2006 i wygląda jak ta Adamarowa, więc pewnie powinienem ją już wymienić.
PR1 na przód kosztuje teraz 400zł - [link widoczny dla zalogowanych]
Alternatywą może być jeszcze Continental Road Attack.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Nie 17:20, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 17:57, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | Alternatywą może być jeszcze Continental Road Attack. |
Mam Conti Road Attack.
Tył jest bardzo dobry (mam prawie nową sztukę).
Natomiast przednia to lekka porażka - w zakresie prędkości 45-75 km/h kierownica łapie drgania.
Po lekturze niemieckiego forum V-Stroma udało mi się ustalić, że te opony tak miały (były wymieniane na gwarancji). Ponoć Road Attack 2 został poprawiony i nie ma tego efektu.
Dodatkowo odnoszę wrażenie, że rzeźba bieżnika (skośne nacięcia) pomaga w powstawaniu drgań.
Z Conti ogólnie mam niezbyt dobre doświadczenia:
- zimówki w puszce (w sumie to w dwóch) - słabe, śliskie i nietrwałe - dwuletnie gumy z przebiegiem ok 20 000 km niezbyt nadają się do dalszej eksploatacji,
- rowerowe, model Escape - jak sama nazwa wskazuje - uciekały poza trasę (śmiem twierdzić, że model Explorer też miał ochotę na eksplorację okolic innych niż wybrany przez jeźdźca tor jazdy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 21:14, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
express, dzięki za informację!!
Teraz przypominam sobie, że kiedyś czytałem coś podobnego, nie kojarzyłem natomiast, że chodziło o Continentale. Zostanę więc przy Michelinach. Pilot Roady 2 mogłyby być lepsze (dziwnie się zachowują na granicy przyczepności, o czym sam się przekonałem - nic strasznego, ale specyficznie miota ), ale ogólnie są baaardzo chwalone, a na zimnym i mokrym nie do przebicia. No i dobrze, teraz mam z głowy, przynajmniej wiem na czym stoję. W tym sezonie zmiana przedniej opony, napęd do wymiany, przegląd z regulacją zaworów, muszę jeszcze uszczelnić rury tłumików i przez to chyba znowu zrobić synchronizację przepustnic. Będzie ciekawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szustylodz
Motonita
Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 16:22, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Adamar powiedz..., czy na oryginałach można psy wieszać że są do dupy, szczególnie w deszczu czy też biorąc pod uwagę sposób jazdy i umiejętności kierowcy nie są wcale takie złe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 16:41, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Heh... W Twoim pytaniu jest zawarta sugestia odpowiedzi jakiej oczekujesz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buli
A2
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 16:47, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
express napisał: | jotes napisał: | 1500 PLN za komplet !!! |
jakby taniej
[link widoczny dla zalogowanych](59v)_pilot_road_3.html
|
ceny osiągalne w PL chciałem wkleić w ten temat, ale jakiś "wszechmogący" zrobił z mojego postu osobny temat w giełdzie.
http://www.vstromclub.fora.pl/gielda,19/s-michelin,4699.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buli dnia Pon 16:48, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Pon 21:51, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
szustylodz napisał: | Adamar powiedz..., czy na oryginałach można psy wieszać że są do dupy, szczególnie w deszczu czy też biorąc pod uwagę sposób jazdy i umiejętności kierowcy nie są wcale takie złe? |
Tak naprawdę jeździłem tylko na tych oponach więc nie wiem jak się jeździ na innych poprzednie moje motocykle były z przed paru ładnych lat i nie można tamtych opon porównywać do dzisiaj sprzedawanych
Oczywiście jeździłem na wielu motocyklach ale to były przejażdżki po 30 max 50 na paru do 100 km, wszystko w super pogodzie, słoneczko i temperaturach od 10 do 30 st.
Przy tej pogodzie raczej wszystkie zachowują się tak samo, ale do końca nie mogę tego stwierdzić bo to były inne motocykle.
Jeśli chodzi o suchą nawierzchnię to nie mam nic do zarzucenia.
Natomiast w deszczu poślizgałem się troszkę na oryginałach, zobaczymy jak będzie na nowych, napiszę, może tak samo ??
jotes napisał: | ... poniewaz u mnie 80% to asfalty wiec kupilem Trail Attack ( przod z oznaczeniem "Z" pisalem o ich w temacie Conti ) |
Jotes czy możesz coś więcej napisać o tym " Z " i dać link do takiej opony ?? Dziś w sklepie sprawdzali mi właśnie te opony i nie ma tych opon z "Z", dzwonili nawet do dystrybutora, powieszał że to jakieś mity ??
Ps: Napisałem że oryginały troszkę się ślizgają, aczkolwiek jeździłem ze znajomym po fajnych zakrętach (zaraz po deszczu, jezdnia bardzo mokra ale wymyta, bez problemów) Znajomy miał METZELER TOURANCE, jeździ od lat i raczej dobrze mu to idzie, ale mi nie uciekł, choć się bardzo starał. Co prawda żaden to test, ale na tych oryginalnych można zdążyć za innymi chyba
Tu też troszkę piszą, ale czy prawdę ??
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Pon 22:37, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 12:41, 06 Mar 2011 Temat postu: Anakee |
|
|
Witam
Trochę poklikałem po sklepach z oponami i nigdzie nie ma info, że Anakee2 to technologia 2CT.
Ktoś coś z kolegów wie może na ten temat??
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Nie 17:53, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja na allegro kupilem anakee 2ct i nawet wyzej zadawalem pytanie jaka jest roznica, a CT samo w rece i tak wpadlo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:57, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Adamar napisał: |
Ps: Napisałem że oryginały troszkę się ślizgają, aczkolwiek jeździłem ze znajomym po fajnych zakrętach (zaraz po deszczu, jezdnia bardzo mokra ale wymyta, bez problemów) Znajomy miał METZELER TOURANCE, jeździ od lat i raczej dobrze mu to idzie, ale mi nie uciekł, choć się bardzo starał. Co prawda żaden to test, ale na tych oryginalnych można zdążyć za innymi chyba
|
Ja oryginalne Bridgeston-y też "pozamyałem" i to nie raz, ale jak było ciepło i sucho i tylko wtedy te opony są dobre. Jak jest mokro i chłodno jest tragicznie, poniżej +5 st. C i w głęboką kałużę lepiej w ogóle nie jeździć, wtedy te opony są wręcz nieobliczalne!
Gorąco polecam natomiast Michelin Anakee i Metzeler Tourance jako opony w pełni uniwersalne. Te pierwsze bardziej na asfalt niż w teren, te drugie może być lekki teren, no i ew. Pilot Road tylko na asfalt. Trzymają świetnie w każdych warunkach ale b. szybko "lecą"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 20:55, 06 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Roadrunner, czemu Anakee bardziej na asfalt? Poza tym, że wiele osób je poleca, to w testach zajmują zazwyczaj ostatnie miejsca ze względu na chyba nieco bardziej terenowy bieżnik (?). Zresztą... moim zdaniem tylko w testach przeprowadzanych przez profesjonalistów te różnice są wyraźne, na suchym asfalcie nie ma aż tak dużych odstępstw w czołówce klasowej.
Po zastanowieniu patrzyłbym właśnie na
1) przeznaczenie opony (uniwersalna/enduro/szosowa, czyli nie porównywać Tourance, Anakee i reszty do w 100% szosowych Pilot Roadów - na przykład)),
2) zachowanie na mokrym (tu akurat bywają spore różnice - Pilot Roady to podobno fenomen),
3) trwałość (w miarę wiarygodne wydają się testy grupowe ze względu na dokładnie takie same warunki testowania).
Warto też poczytać zagraniczne fora, z których można dowiedzieć się o takich niedogodnościach, jakie zdarzają się na przykład wspomnianym wyżej Continentalom Road Attack (choć teraz jest to także i tutaj). Akurat jeśli chodzi o temat opon, to na naszym forum jest naprawdę wyjątkowo dużo przydatnych informacji!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|