Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kostka po asfalcie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 13:47, 25 Cze 2013    Temat postu: kostka po asfalcie

powiedzcie prosze Ci co jezdzili na kostkach (DLem czy innym moto) jak sie jedzie po asfalcie na takiej oponie?
nie mialem okazji i jestem ciekawy jak sie moto zachowuje
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Wto 17:45, 25 Cze 2013    Temat postu:

1) glosno
2) gorzej trzyma w lukach, na kolano nie zejdziesz Wink

SPrawdzone na TransAlpie z TKC80


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 19:33, 25 Cze 2013    Temat postu:

Wiesz kostka kostce nie jest równa. Krosowe koski to zupełnie inna bajka niż pseudo kostki typu Mitas E10 , karoo czy TKC80.
Teraz wrażenia z jazdy jak nowa to wcale nie hałasuje, potem wraz ze zużyciem i wyząbkowaniem (niestety te opony tak mają) komfort z jazdy i hałas nasila się. Co do przyczepności jest bardzo dobrze tylko trzeba się przełamać. Kolega leciał na TKC KTM-em i zapindalał po winklach więc skoro on dał rade to i ja muszę. W ten sposób po domykałem moje E10.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 21:46, 25 Cze 2013    Temat postu:

Lenistwo na forum mnie poraża, jest taki dział "Opony, koła" i jest tam od ch.... znaczy dużo recenzji, opinii, testów opon wszelkich, również tzw." kostek", bo prawdziwych kostek to na DL nie znajdziesz...
Np. wątek o TKC80, najbardziej kostkowatych oponach do Vstroma, w którym dość obszernie opisałem swoje pierwsze wrażenia, a potem już po paru tysiącach km:
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/opony-continental-tkc-80-twonduro-zbieram-opinie,1942-25.html

Da się, ale szału nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 22:05, 25 Cze 2013    Temat postu:

nie lenistwo tylko korzystanie z forum na telefonie ale prawda bije sie w piersi.
MaG, mozesz przerzucic ten temat do dzialu opony? zostaw go jednak gdyz jest ogolny i nie dotyczy konkretnych modeli i marek tylko po prostu wrazen jakie ludziska maja wiec pewnie nie tylko mnie zainteresuje.

Kolejne pytanie, czy chcac jechac gdzies gdzie wiecie ze bedziecie ostro latali w terenie ale najpierw musicie przeleciec ze dwa, trzy czy cztery kraje po asfalcie to bierzecie kostki na moto jako bagaz i zmieniacie na miejscu czy raczej lecicie na kostkach cala trase tylko z pamiecia zeby nie przesadzac z dzidowaniem na czarnym?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 22:15, 25 Cze 2013    Temat postu:

Przerzucony.Smile
Ja to jestem cienki bolek i DL-em w teren się nie zapuszczałem, a na szutry i odrobinę błota połączonych z dłuuugim tranzytem to IMO chyba jakąś klasykę założyć typu anakee 2 czy tourance.
jakbym jechał do jakiejś Gruzji czy jeszcze dalej gdzie naprawdę dróg nie ma to wolałbym kostki na plecy brać - tkc na asfalcie schodzi tak ze 2 x szybciej niż normalne duale czyli może Ci kompletu zabraknąć jak naprawdę daleko jedziesz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 22:17, 25 Cze 2013    Temat postu:

i o takie opinie mi chodzi! w przyszlym roku planuje podroz zycia i zbieram powoli informacje i doswiadczenia innych Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Wto 23:01, 25 Cze 2013    Temat postu:

Ciekawym wynalazkiem jest Heidenau K60 Scout.
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/heidenau-k60-scout,9423.html
Kostka to to nie jest, ale 10mm bieżnika ma. Na asfaltach się trzyma nieźle i w terenie pojedzie.



Zużywa się też w miarę spokojnie. U mnie po 10Kkm z 10mm zrobiło się 7mm...



Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
torchio
Motocyklista



Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: silesia

PostWysłany: Śro 6:50, 26 Cze 2013    Temat postu:

lukaszt2 napisał:
i o takie opinie mi chodzi! w przyszlym roku planuje podroz zycia i zbieram powoli informacje i doswiadczenia innych Smile

gdzie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 8:29, 26 Cze 2013    Temat postu:

Tu z wysp gdzie mieszkam na kontynent i powoli przez ponad 25 krajow Europy. Dla kogos moze to byc betka dla mnie bedzie podroz zycia bo jeszcze tak nie jezdzilem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
magrafb
Motocyklista



Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 9:24, 26 Cze 2013    Temat postu:

lukaszt2 napisał:
Tu z wysp gdzie mieszkam na kontynent i powoli przez ponad 25 krajow Europy. Dla kogos moze to byc betka dla mnie bedzie podroz zycia bo jeszcze tak nie jezdzilem Smile

To polecam turance, jedyny słuszny wybór. Na kostkach komfortowo to tak do 5 tyś do 10tyś to tak do łysego z zaciśniętymi zębami. My kostki wieźliśmy do Gruzji i to nie było najfajniejsze rozwiaznie. Lecieliśy objuczeni dodatkowym cieżarem, na miejscu trzeba było poświecić czas na przekładanie opon 2x.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 9:54, 26 Cze 2013    Temat postu:

Kazda rada cenna. Dziekuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
agentczor
Motocyklista



Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 10:24, 26 Cze 2013    Temat postu:

K60 Scout - bardzo dobra na asfalt i teren i i starczy na 20 tys...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pioterrvs88
A2



Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa,Jamielne

PostWysłany: Śro 20:42, 26 Cze 2013    Temat postu:

Jeździłem na mitasach na dr 650 i raz że głośne dwa że zakręty to całkiem inne doznania gdy te kostki się na styku asfaltu z oponą uginająWink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAMAN
A2



Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków

PostWysłany: Pią 0:10, 01 Lis 2013    Temat postu:

Haidenau Scout k60 - dla mnie to jedyna opcja dla vstroma. Zrobiłem już na nich 5 tys km, zero śladów zużycia, rewelacyjnie trzymają w zakrętach. Asfalt, trawa, błoto, sypki piasek do wysokości łańcucha - dają radę i to nawet jest przyjemne. Opony te mają równą środkową część bieżnika a kostkę po bokach, dzięki czemu cichutko jadą po asfalcie. Do zamknięcia opony brakuje mi poniżej 1cm, mam uraz po kilku uślizgach na fabrycznych gów...nych bridgestonach. Dzięki tym oponom odkryłem jak wszechstronny jest vstrom. Gdzieś już pisałem o tych oponach zaraz po ich założeniu. Nie mycie tylko Haidenau Scout k60 ze starym wzorem k60 bo to zupełnie inne opony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Śro 16:24, 06 Lis 2013    Temat postu:

Ja ma mam u siebie na przodzie tkc, a z tyłu E10. Powiem tak, jesli droga wąska, a sie chce lecieć 160+ to nie polecam bo myszkuje, poza tym przy pewnej prędkości kostki łapią jakby rezonans i trzesie motocyklem, jak by opony były z drewna, a nie gumy - idzie sie przyzwyczaić bo to tak koło 40km/h. Na asfalcie trzymają całkiem ok, choć nie jest to Anakee, które miałem wczesniej Wink ale za to w "terenie" wynagradzają wszystkie niedogodności z nawiązką. Hałasu nie dostrzegłem, może dla tego że mam kominy LeoVince :DDD
Jęsli chodzi o zużywanie, no cóż jest to specyficzna sprawa, kostki ścierają sie troche pod kątem, poza tym w związku z tym ze jest dużo mięsa które sie dość szybko ściera tylna opona szybciej niż szosówka robi sie kwadratowa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Basmanek dnia Śro 16:25, 06 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marulin
Motonita



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DKL

PostWysłany: Czw 8:20, 07 Lis 2013    Temat postu:

przyłączam się do pozytywnych opinii na temat Heidenau Scout K60. Świetna opona. na asfalcie daje radę, w terenie też sobie radzi. Przejechałem na nich Albanię i po powrocie nadal na nich jeżdżę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remigiusz
Motocyklista



Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester

PostWysłany: Pią 9:57, 10 Sty 2014    Temat postu:

Super opona....?
http://youtu.be/Bbuq2gMS05A
Wypowiedz kolegi właściciela
"Guma ma rok a założona pod koniec maja zaraz przed wyjazdem w alpy. Strzelilem na niej jakies 5000 km i kumpel mi zwrócił uwage ze mam krzywa fele ale to nie kolo tylko guma .
Ojciec mi cale życie powtarzał ze tanie mięso psy jedzą Wink "


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Remigiusz dnia Pią 10:00, 10 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pią 10:38, 10 Sty 2014    Temat postu:

Może jakąś leżakowaną kupił? Ja właśnie doświadczam identycznego efektu w rowerze, bo założyłem sobie na zimę opony, które ostatnie 2 lata spędziły w piwnicy leżąc/wisząc na półce. 2 lata temu obie były perfekt, a teraz obie krzywe identycznie jak na filmie Razz

Nie chce mi się wierzyć, by poważny producent wypuścił coś takiego z fabryki. Dziwne też, że sam kierowca nie czuł tego podczas jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Pią 16:47, 10 Sty 2014    Temat postu:

Ja teraz zajeżdżam drugi komplet K60 Scout i nie mam problemów, choć o firmie różne głosy chodzą.

Natomiast te na filmie są wyraźnie u kresu swojego żywota... Widać to zwłaszcza na końcu filmu. Pierwszy komplet tych gum oddałem z V Stromem. Gumy miały 20Kkm i wyglądały lepiej niż te z filmu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stronk
A1



Dołączył: 10 Cze 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 21:34, 20 Cze 2014    Temat postu:

na Afryce miałem k60, mitasy, i annake2
do DL bym wybrał K60 typowa kostka to przerost formy nad trescia dla tego moto, majac K60 mozna zamykac oponke na winkach i na szutrze daje rade oczywiscie nie tak jak kostka ale można spokojnie śmigać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 9:16, 27 Cze 2014    Temat postu:

O typowej, krosowej kostce na asfalcie zapomnij. Trzyma bardzo słabo, na mokrym tragedia. Hałasuje aż furczy już od 80km/h. Wypróbowane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin