|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 13:47, 25 Cze 2013 Temat postu: kostka po asfalcie |
|
|
powiedzcie prosze Ci co jezdzili na kostkach (DLem czy innym moto) jak sie jedzie po asfalcie na takiej oponie?
nie mialem okazji i jestem ciekawy jak sie moto zachowuje
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Wto 17:45, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
1) glosno
2) gorzej trzyma w lukach, na kolano nie zejdziesz
SPrawdzone na TransAlpie z TKC80
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 19:33, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Wiesz kostka kostce nie jest równa. Krosowe koski to zupełnie inna bajka niż pseudo kostki typu Mitas E10 , karoo czy TKC80.
Teraz wrażenia z jazdy jak nowa to wcale nie hałasuje, potem wraz ze zużyciem i wyząbkowaniem (niestety te opony tak mają) komfort z jazdy i hałas nasila się. Co do przyczepności jest bardzo dobrze tylko trzeba się przełamać. Kolega leciał na TKC KTM-em i zapindalał po winklach więc skoro on dał rade to i ja muszę. W ten sposób po domykałem moje E10.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 21:46, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Lenistwo na forum mnie poraża, jest taki dział "Opony, koła" i jest tam od ch.... znaczy dużo recenzji, opinii, testów opon wszelkich, również tzw." kostek", bo prawdziwych kostek to na DL nie znajdziesz...
Np. wątek o TKC80, najbardziej kostkowatych oponach do Vstroma, w którym dość obszernie opisałem swoje pierwsze wrażenia, a potem już po paru tysiącach km:
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/opony-continental-tkc-80-twonduro-zbieram-opinie,1942-25.html
Da się, ale szału nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 22:05, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
nie lenistwo tylko korzystanie z forum na telefonie ale prawda bije sie w piersi.
MaG, mozesz przerzucic ten temat do dzialu opony? zostaw go jednak gdyz jest ogolny i nie dotyczy konkretnych modeli i marek tylko po prostu wrazen jakie ludziska maja wiec pewnie nie tylko mnie zainteresuje.
Kolejne pytanie, czy chcac jechac gdzies gdzie wiecie ze bedziecie ostro latali w terenie ale najpierw musicie przeleciec ze dwa, trzy czy cztery kraje po asfalcie to bierzecie kostki na moto jako bagaz i zmieniacie na miejscu czy raczej lecicie na kostkach cala trase tylko z pamiecia zeby nie przesadzac z dzidowaniem na czarnym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 22:15, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Przerzucony.
Ja to jestem cienki bolek i DL-em w teren się nie zapuszczałem, a na szutry i odrobinę błota połączonych z dłuuugim tranzytem to IMO chyba jakąś klasykę założyć typu anakee 2 czy tourance.
jakbym jechał do jakiejś Gruzji czy jeszcze dalej gdzie naprawdę dróg nie ma to wolałbym kostki na plecy brać - tkc na asfalcie schodzi tak ze 2 x szybciej niż normalne duale czyli może Ci kompletu zabraknąć jak naprawdę daleko jedziesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 22:17, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
i o takie opinie mi chodzi! w przyszlym roku planuje podroz zycia i zbieram powoli informacje i doswiadczenia innych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Wto 23:01, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ciekawym wynalazkiem jest Heidenau K60 Scout.
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/heidenau-k60-scout,9423.html
Kostka to to nie jest, ale 10mm bieżnika ma. Na asfaltach się trzyma nieźle i w terenie pojedzie.
Zużywa się też w miarę spokojnie. U mnie po 10Kkm z 10mm zrobiło się 7mm...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
torchio
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: silesia
|
Wysłany: Śro 6:50, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
lukaszt2 napisał: | i o takie opinie mi chodzi! w przyszlym roku planuje podroz zycia i zbieram powoli informacje i doswiadczenia innych |
gdzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 8:29, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Tu z wysp gdzie mieszkam na kontynent i powoli przez ponad 25 krajow Europy. Dla kogos moze to byc betka dla mnie bedzie podroz zycia bo jeszcze tak nie jezdzilem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 9:24, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
lukaszt2 napisał: | Tu z wysp gdzie mieszkam na kontynent i powoli przez ponad 25 krajow Europy. Dla kogos moze to byc betka dla mnie bedzie podroz zycia bo jeszcze tak nie jezdzilem |
To polecam turance, jedyny słuszny wybór. Na kostkach komfortowo to tak do 5 tyś do 10tyś to tak do łysego z zaciśniętymi zębami. My kostki wieźliśmy do Gruzji i to nie było najfajniejsze rozwiaznie. Lecieliśy objuczeni dodatkowym cieżarem, na miejscu trzeba było poświecić czas na przekładanie opon 2x.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 9:54, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Kazda rada cenna. Dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
agentczor
Motocyklista
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 10:24, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
K60 Scout - bardzo dobra na asfalt i teren i i starczy na 20 tys...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pioterrvs88
A2
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa,Jamielne
|
Wysłany: Śro 20:42, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jeździłem na mitasach na dr 650 i raz że głośne dwa że zakręty to całkiem inne doznania gdy te kostki się na styku asfaltu z oponą uginają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAMAN
A2
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Wyszków
|
Wysłany: Pią 0:10, 01 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Haidenau Scout k60 - dla mnie to jedyna opcja dla vstroma. Zrobiłem już na nich 5 tys km, zero śladów zużycia, rewelacyjnie trzymają w zakrętach. Asfalt, trawa, błoto, sypki piasek do wysokości łańcucha - dają radę i to nawet jest przyjemne. Opony te mają równą środkową część bieżnika a kostkę po bokach, dzięki czemu cichutko jadą po asfalcie. Do zamknięcia opony brakuje mi poniżej 1cm, mam uraz po kilku uślizgach na fabrycznych gów...nych bridgestonach. Dzięki tym oponom odkryłem jak wszechstronny jest vstrom. Gdzieś już pisałem o tych oponach zaraz po ich założeniu. Nie mycie tylko Haidenau Scout k60 ze starym wzorem k60 bo to zupełnie inne opony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Basmanek
Motocyklista
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa, Jelonki
|
Wysłany: Śro 16:24, 06 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ja ma mam u siebie na przodzie tkc, a z tyłu E10. Powiem tak, jesli droga wąska, a sie chce lecieć 160+ to nie polecam bo myszkuje, poza tym przy pewnej prędkości kostki łapią jakby rezonans i trzesie motocyklem, jak by opony były z drewna, a nie gumy - idzie sie przyzwyczaić bo to tak koło 40km/h. Na asfalcie trzymają całkiem ok, choć nie jest to Anakee, które miałem wczesniej ale za to w "terenie" wynagradzają wszystkie niedogodności z nawiązką. Hałasu nie dostrzegłem, może dla tego że mam kominy LeoVince :DDD
Jęsli chodzi o zużywanie, no cóż jest to specyficzna sprawa, kostki ścierają sie troche pod kątem, poza tym w związku z tym ze jest dużo mięsa które sie dość szybko ściera tylna opona szybciej niż szosówka robi sie kwadratowa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Basmanek dnia Śro 16:25, 06 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Czw 8:20, 07 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
przyłączam się do pozytywnych opinii na temat Heidenau Scout K60. Świetna opona. na asfalcie daje radę, w terenie też sobie radzi. Przejechałem na nich Albanię i po powrocie nadal na nich jeżdżę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Pią 9:57, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Super opona....?
http://youtu.be/Bbuq2gMS05A
Wypowiedz kolegi właściciela
"Guma ma rok a założona pod koniec maja zaraz przed wyjazdem w alpy. Strzelilem na niej jakies 5000 km i kumpel mi zwrócił uwage ze mam krzywa fele ale to nie kolo tylko guma .
Ojciec mi cale życie powtarzał ze tanie mięso psy jedzą "
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz dnia Pią 10:00, 10 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 10:38, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Może jakąś leżakowaną kupił? Ja właśnie doświadczam identycznego efektu w rowerze, bo założyłem sobie na zimę opony, które ostatnie 2 lata spędziły w piwnicy leżąc/wisząc na półce. 2 lata temu obie były perfekt, a teraz obie krzywe identycznie jak na filmie
Nie chce mi się wierzyć, by poważny producent wypuścił coś takiego z fabryki. Dziwne też, że sam kierowca nie czuł tego podczas jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:47, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ja teraz zajeżdżam drugi komplet K60 Scout i nie mam problemów, choć o firmie różne głosy chodzą.
Natomiast te na filmie są wyraźnie u kresu swojego żywota... Widać to zwłaszcza na końcu filmu. Pierwszy komplet tych gum oddałem z V Stromem. Gumy miały 20Kkm i wyglądały lepiej niż te z filmu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stronk
A1
Dołączył: 10 Cze 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 21:34, 20 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
na Afryce miałem k60, mitasy, i annake2
do DL bym wybrał K60 typowa kostka to przerost formy nad trescia dla tego moto, majac K60 mozna zamykac oponke na winkach i na szutrze daje rade oczywiscie nie tak jak kostka ale można spokojnie śmigać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 9:16, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
O typowej, krosowej kostce na asfalcie zapomnij. Trzyma bardzo słabo, na mokrym tragedia. Hałasuje aż furczy już od 80km/h. Wypróbowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|