Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

koła szprychowane w DL 1000 przeróbka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 10:57, 05 Paź 2009    Temat postu: koła szprychowane w DL 1000 przeróbka

czy ktoś takie coś przerabiał albo widział alebo wie jakie sa techniczne możliwości?
szlag mnie trafa jak na szytrach nie dość ze dobija to jeszcze trzeba uważać zeby przedniej felgi nie uszkodzić.

Koła takie jak w GS1200 lub Aprilia Caponord, to by było coś! jeszcze wymiana przedniego zawieszenia i mamy porządny motocykl i poprawione felery dl1000


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:43, 05 Paź 2009    Temat postu:

przepraszam, ze z innego forum [link widoczny dla zalogowanych]

dotyczy dl650 (moze nie ma duzych roznic).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
micek
Motocyklista



Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp

PostWysłany: Pon 22:15, 05 Paź 2009    Temat postu:

jakubdl1000: oczywiscie masz swiadomosc ze wyzsze kolo bedzie walic w półkę przy maksymalnym ugieciu zawieszenia?
I masz tez swiadomosc ze wyzsze kolo zmieni (zwiekszy) wyprzedzenie przedniego zawieszenia?
Masz tez swiadomosc ze silnik bedzie pracowal w nienaturalnej dla siebie pozycji, prtzechylony do tylu, i mozesz miec problemy ze smarowaniem?

oczywiscie ze sie da, prosze bardzo:


mozna tez bez wymieniania kola na wieksze:



autor tego projektu twierdzi ze te motory swietnie sobie radza w terenie, sa wywazone 49% na 51%, i z pelnym bakiem waza 171kg.

tylko po co? za cene tej przeróbki ktora chcesz zrobic, i ktorej efekty moga byc naprawde srednie, kupisz sobie drugie moto, jakies softenduro....


to tylko moje zdanie, jak sie uda przerobic, to chetnie fotosy obejrze i w ogole Smile
pozdrowionka
micek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Pon 22:41, 05 Paź 2009    Temat postu:

Ale tak z wyglądu to zajefajne maszyny, ale rzeczywiście po co ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polsky
Motonita



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn/Wrocław

PostWysłany: Wto 1:37, 06 Paź 2009    Temat postu:

Ja jednak lubie moje alu felgi,pomimo,ze jest 19 to nie musze sie martwic o detke w srodku,fakt,ze GS ma wogole jeszcze inny patent ze szprychami na zewnatrz ale to GS. A w razie zlapania gwozdzia czy srubki,kolek w opone,gaz i jedziesz dalej. Powodzenia zycze tym,ktorzy zlapia kapcia na trasie.. poprostu przeje..ane,ten kto robil to wie o czym mowie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 13:50, 06 Paź 2009    Temat postu:

nie pytajcie sie po co?
po to żeby mieć duże enduro, jechać 180 autostrada potem z niej zjechac i sprawnie przemierzać bezdroża. nie da sie tego zrobic piździkiem, owszem tylko w teren to DL sie nie nadaje kategorycznie, do terenu potrzeba drugiego moto.

bezpodstawne sa przypuszczenia złego smarownia silnika, to co jak załadowałwem motocykl jak wielbład to tez miał złe smarowanie bo tył siadł? pewnei ze nie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:04, 06 Paź 2009    Temat postu:

wydaje mi sie, ze zmieniajace przednie kolo geometria zmieni sie znaczaco i bedzie wygladal inaczej niz "zaladowany" wielblad. Oczywiscie jezeli zmienisz rowniez zawieche... bez tego to raczej zmiana bez sensu.
Dodatkowo to pewnie tez bedziesz troche bagazu bral ze soba jak chcesz jechac gdzies daleko autostradami zeby posmigac w terenie wiec dodatkowo obciazysz tyl.

oczywiscie kazdy robi ze swoim sprzetem co mu sie podoba, ale niestety nie mozna miec wszystkiego. imho w duzo trudniejszy teren nie wjedziesz jak zmienisz kolo i przeswit. moto i tak bedzie za ciezkie (dodatkowa waga przedniego zawieszenia).
Jak pokazuja zdjecia niektorych to z DLem (+ ew. kostki) mozna naprawde duzo (na forum ADV niejaki macalik na DLu pojechal na off w Rumunii z kolesiem na KTMie i dawal rade). Lesna droga pojedzie, szutry bieszczadzkie tez raczej pojedzie (oby bez blota Razz) itp.

Oczywiscie rowniez chetnie zobacze Twoje przerobki Smile gl.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Wto 16:18, 06 Paź 2009    Temat postu:

szprychy fajna rzecz, sam bym sie zdecydowal gdybym mogl do tego dolozyc na przod wahacz wleczony tak jak bylo w shl'ce. Mysle, ze wtedy wszystkie gimnazjalistki spod remizy bylyby moje Very Happy
A tak na marginesie, to znajoma powiedziala mi, ze moto jest jakies takie srednio bezpieczne, bo ma waska opone z tylu Wink i w ogole tyl jakos nisko Very Happy
A na drugim marginesie, jak trzeba mocno przypierd...c, zeby uszkodzic felge w deelu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Wto 21:42, 06 Paź 2009    Temat postu:

Jak pamietam z dawnych lat to takie koło miały wsk kobuz 125 i tłumik pod siedzeniem, ale kazdy moze przerabiac.

A tak wogóle to Dl 650 powinien miec fabrycznie szprychy i wał napedowy , wtedy byłby niezniszczalny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto 21:49, 06 Paź 2009    Temat postu:

ANDRZEJ - 100% sie z Tobą zgadzam z tym wałem i szprychami

po 9 latach jazdy dr bigiem jakoś mnie felgi DLa nie przekonują

a co do zawieszenia z tyłu w DL można kupić zestaw podwyższający zawieszenie, dostępny tak samo łatwo jak zestaw obniżający zawieszenie. co spowoduje proporcjonalne podniesienie przodu i tyłu

Mając 188cm wzrostu jakoś podwyżesznia o kilkadziesiąt mm siodła sie nie boje a uważam że to nawet wskazane, DL jakiś niski jest. wystarczy spojrzeć na KTM-a albo starego poczciwego duala DR BIGA, tam siodła są wyżej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Wto 21:49, 06 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 8:14, 08 Paź 2009    Temat postu:

Okey ale co jak sie ma 170cm albo mniej ,to nogi fruwaja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 14:49, 09 Paź 2009    Temat postu:

a kto powiedzial ze trzeba nogami w załosci dotykać ziemi, widziales kiedys japońskich motocyklistów na rajdzie DAKAR? kierownice motocykli miaja na wysokości ramion.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Pią 19:54, 09 Paź 2009    Temat postu:

Witam - ja nie pretenduje do dakaru ani do off roadu , nie dotego mam bike , ale powiem kolego ze dzisiaj otrzymalem przerobione siedzenie przez kolege z Rybnika . Obnizył o 1,5cm nowa super gabka , skora grafit , lamówka szara wykonczenie super .Całosc za 350zł , przymierzałem , jutro pomykam na jazde próbna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koko
A



Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 9:20, 10 Paź 2009    Temat postu:

ANDRZEJ napisał:
Witam - ja nie pretenduje do dakaru ani do off roadu , nie dotego mam bike , ale powiem kolego ze dzisiaj otrzymalem przerobione siedzenie przez kolege z Rybnika . Obnizył o 1,5cm nowa super gabka , skora grafit , lamówka szara wykonczenie super .Całosc za 350zł , przymierzałem , jutro pomykam na jazde próbna.


pochwal sie siedzonkiem, chętnie zobaczymy siedzonko na fotkach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Sob 19:20, 10 Paź 2009    Temat postu: KOŁA SZPRYCHOWE

Jutro wysle fotki , ale siodełko jest super , obnizone a plecak ma bardziej prosta pozycje . Zaraz wysle adres do Rybnika [link widoczny dla zalogowanych] Gosc ma bardzo dobere opinie .jakosc wykonania super

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ANDRZEJ dnia Sob 19:33, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 17:33, 17 Maj 2019    Temat postu:

Mój temat bardzo starey z przed 10 lat mam teraz dl650 i myślę o zmianie przodu na koło 21 Czy ktoś ma już sprawdzone patenty od jakiego modelu najlepiej dopasować przód razem z kołem? Miałem w tym czasie wiele różnych motocykli i stwierdzam generalnie że DL to najlepszy wybór ale koło 21 na przód i opony kostki typu tkc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin