|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 10:57, 05 Paź 2009 Temat postu: koła szprychowane w DL 1000 przeróbka |
|
|
czy ktoś takie coś przerabiał albo widział alebo wie jakie sa techniczne możliwości?
szlag mnie trafa jak na szytrach nie dość ze dobija to jeszcze trzeba uważać zeby przedniej felgi nie uszkodzić.
Koła takie jak w GS1200 lub Aprilia Caponord, to by było coś! jeszcze wymiana przedniego zawieszenia i mamy porządny motocykl i poprawione felery dl1000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:43, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
przepraszam, ze z innego forum [link widoczny dla zalogowanych]
dotyczy dl650 (moze nie ma duzych roznic).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
micek
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Pon 22:15, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
jakubdl1000: oczywiscie masz swiadomosc ze wyzsze kolo bedzie walic w półkę przy maksymalnym ugieciu zawieszenia?
I masz tez swiadomosc ze wyzsze kolo zmieni (zwiekszy) wyprzedzenie przedniego zawieszenia?
Masz tez swiadomosc ze silnik bedzie pracowal w nienaturalnej dla siebie pozycji, prtzechylony do tylu, i mozesz miec problemy ze smarowaniem?
oczywiscie ze sie da, prosze bardzo:
mozna tez bez wymieniania kola na wieksze:
autor tego projektu twierdzi ze te motory swietnie sobie radza w terenie, sa wywazone 49% na 51%, i z pelnym bakiem waza 171kg.
tylko po co? za cene tej przeróbki ktora chcesz zrobic, i ktorej efekty moga byc naprawde srednie, kupisz sobie drugie moto, jakies softenduro....
to tylko moje zdanie, jak sie uda przerobic, to chetnie fotosy obejrze i w ogole
pozdrowionka
micek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Pon 22:41, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ale tak z wyglądu to zajefajne maszyny, ale rzeczywiście po co ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Wto 1:37, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ja jednak lubie moje alu felgi,pomimo,ze jest 19 to nie musze sie martwic o detke w srodku,fakt,ze GS ma wogole jeszcze inny patent ze szprychami na zewnatrz ale to GS. A w razie zlapania gwozdzia czy srubki,kolek w opone,gaz i jedziesz dalej. Powodzenia zycze tym,ktorzy zlapia kapcia na trasie.. poprostu przeje..ane,ten kto robil to wie o czym mowie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 13:50, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
nie pytajcie sie po co?
po to żeby mieć duże enduro, jechać 180 autostrada potem z niej zjechac i sprawnie przemierzać bezdroża. nie da sie tego zrobic piździkiem, owszem tylko w teren to DL sie nie nadaje kategorycznie, do terenu potrzeba drugiego moto.
bezpodstawne sa przypuszczenia złego smarownia silnika, to co jak załadowałwem motocykl jak wielbład to tez miał złe smarowanie bo tył siadł? pewnei ze nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 14:04, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie, ze zmieniajace przednie kolo geometria zmieni sie znaczaco i bedzie wygladal inaczej niz "zaladowany" wielblad. Oczywiscie jezeli zmienisz rowniez zawieche... bez tego to raczej zmiana bez sensu.
Dodatkowo to pewnie tez bedziesz troche bagazu bral ze soba jak chcesz jechac gdzies daleko autostradami zeby posmigac w terenie wiec dodatkowo obciazysz tyl.
oczywiscie kazdy robi ze swoim sprzetem co mu sie podoba, ale niestety nie mozna miec wszystkiego. imho w duzo trudniejszy teren nie wjedziesz jak zmienisz kolo i przeswit. moto i tak bedzie za ciezkie (dodatkowa waga przedniego zawieszenia).
Jak pokazuja zdjecia niektorych to z DLem (+ ew. kostki) mozna naprawde duzo (na forum ADV niejaki macalik na DLu pojechal na off w Rumunii z kolesiem na KTMie i dawal rade). Lesna droga pojedzie, szutry bieszczadzkie tez raczej pojedzie (oby bez blota ) itp.
Oczywiscie rowniez chetnie zobacze Twoje przerobki gl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Wto 16:18, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
szprychy fajna rzecz, sam bym sie zdecydowal gdybym mogl do tego dolozyc na przod wahacz wleczony tak jak bylo w shl'ce. Mysle, ze wtedy wszystkie gimnazjalistki spod remizy bylyby moje
A tak na marginesie, to znajoma powiedziala mi, ze moto jest jakies takie srednio bezpieczne, bo ma waska opone z tylu i w ogole tyl jakos nisko
A na drugim marginesie, jak trzeba mocno przypierd...c, zeby uszkodzic felge w deelu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 21:42, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jak pamietam z dawnych lat to takie koło miały wsk kobuz 125 i tłumik pod siedzeniem, ale kazdy moze przerabiac.
A tak wogóle to Dl 650 powinien miec fabrycznie szprychy i wał napedowy , wtedy byłby niezniszczalny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 21:49, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ANDRZEJ - 100% sie z Tobą zgadzam z tym wałem i szprychami
po 9 latach jazdy dr bigiem jakoś mnie felgi DLa nie przekonują
a co do zawieszenia z tyłu w DL można kupić zestaw podwyższający zawieszenie, dostępny tak samo łatwo jak zestaw obniżający zawieszenie. co spowoduje proporcjonalne podniesienie przodu i tyłu
Mając 188cm wzrostu jakoś podwyżesznia o kilkadziesiąt mm siodła sie nie boje a uważam że to nawet wskazane, DL jakiś niski jest. wystarczy spojrzeć na KTM-a albo starego poczciwego duala DR BIGA, tam siodła są wyżej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Wto 21:49, 06 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 8:14, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Okey ale co jak sie ma 170cm albo mniej ,to nogi fruwaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 14:49, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
a kto powiedzial ze trzeba nogami w załosci dotykać ziemi, widziales kiedys japońskich motocyklistów na rajdzie DAKAR? kierownice motocykli miaja na wysokości ramion.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pią 19:54, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Witam - ja nie pretenduje do dakaru ani do off roadu , nie dotego mam bike , ale powiem kolego ze dzisiaj otrzymalem przerobione siedzenie przez kolege z Rybnika . Obnizył o 1,5cm nowa super gabka , skora grafit , lamówka szara wykonczenie super .Całosc za 350zł , przymierzałem , jutro pomykam na jazde próbna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
koko
A
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 9:20, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ANDRZEJ napisał: | Witam - ja nie pretenduje do dakaru ani do off roadu , nie dotego mam bike , ale powiem kolego ze dzisiaj otrzymalem przerobione siedzenie przez kolege z Rybnika . Obnizył o 1,5cm nowa super gabka , skora grafit , lamówka szara wykonczenie super .Całosc za 350zł , przymierzałem , jutro pomykam na jazde próbna. |
pochwal sie siedzonkiem, chętnie zobaczymy siedzonko na fotkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Sob 19:20, 10 Paź 2009 Temat postu: KOŁA SZPRYCHOWE |
|
|
Jutro wysle fotki , ale siodełko jest super , obnizone a plecak ma bardziej prosta pozycje . Zaraz wysle adres do Rybnika [link widoczny dla zalogowanych] Gosc ma bardzo dobere opinie .jakosc wykonania super
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ANDRZEJ dnia Sob 19:33, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 17:33, 17 Maj 2019 Temat postu: |
|
|
Mój temat bardzo starey z przed 10 lat mam teraz dl650 i myślę o zmianie przodu na koło 21 Czy ktoś ma już sprawdzone patenty od jakiego modelu najlepiej dopasować przód razem z kołem? Miałem w tym czasie wiele różnych motocykli i stwierdzam generalnie że DL to najlepszy wybór ale koło 21 na przód i opony kostki typu tkc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|