|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Pon 9:36, 13 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Strasznie kościste
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Painkiller
A2
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: Pon 12:06, 13 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Zaczynam się coraz bardziej skłaniać do K60 Scoutów. Od początku najbardziej mi się podobały wizualnie oraz odpowiedni kompromis między ON i OFF.
Mam tylko nadzieję, że nie są złe na mokrym asfalcie oraz w niższych temperaturach. Nie chciałbym rozczarować się podczas wyjazdu do Norwegii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hmarek
Motonita
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 735
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
Wysłany: Pon 12:47, 13 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
No to Panowie kolejny kamyczek do ogródka ADV
Minął już chyba sezon od wejścia na rynek. Ktoś coś?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Pon 12:52, 13 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Pyxis śmiga na Skorpionach.
Nie wiem tylko czy na tym modelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merc
Motocyklista
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pon 17:14, 13 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Painkiller napisał: | Zaczynam się coraz bardziej skłaniać do K60 Scoutów. Od początku najbardziej mi się podobały wizualnie oraz odpowiedni kompromis między ON i OFF.
Mam tylko nadzieję, że nie są złe na mokrym asfalcie oraz w niższych temperaturach. Nie chciałbym rozczarować się podczas wyjazdu do Norwegii. |
A ile w Norwegii będziesz miał offa?
W pewien weekend zrobiłem w deszczu na k60 scout 1000 km .
Jechało się bardzo dobrze ale temperatura była ok. 15 stopni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Painkiller
A2
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: Pon 17:23, 13 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
merc napisał: |
A ile w Norwegii będziesz miał offa?
W pewien weekend zrobiłem w deszczu na k60 scout 1000 km .
Jechało się bardzo dobrze ale temperatura była ok. 15 stopni. |
Nie wiem ile będzie OFF'a ale generalnie opony mają być też na Polskę, a tutaj trochę chcę pośmigać po leśnych duktach, szutrach itp.
Po prostu zależy mi, żeby opony sprawdzały się zarówno na czarnym jak i poza nim, w różnych warunkach i temperaturach. Jednym słowem uniwersalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:45, 14 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
a bym jednak ustawił bardziej priorytet na asfalt. Bardziej terenowe opony będą bardziej gorsze na asfalcie niz lepsze w offie w przypadku DLa. Umówmy sie DL do czegoś innego niz szuter się kiepsko nadaje a na szuterkach poradzi sobie praktycznie kazda opona, kwestia wprawy kierownika. Pamiętaj, ze scouty to opony diagonalne, trochę inaczej pracuja niz radialne. Ja w transalpie jeździłem na diagonalnych sirac i w offie sprawdzały sie super na asfalcie gorzej, mocno.sie grzaly....ja od nowosci jeżdżę na fabrycznych TW i spokoinie ogarniaja szutry dla mnie sa całkiem ok gumy. Może nie rewelacyjne ale nie mam sie do czego przyczepić, zaznaczam, ze mam.je od nowości. Wcześniej jezdzilem na anakee2 bardzo zadowolony i na takie zmineie lub tkc70
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bosman78 dnia Wto 18:46, 14 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Wto 19:36, 14 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Bosman dobrze Prawisz.
Ja na swoich Anakee 3 w szuterku 3uję się ok a na ancwalcie perfecto.
O to mi chodzilo i jestem zadowolony z Anakuff
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Painkiller
A2
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: Wto 19:53, 14 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Bosman78 napisał: | a bym jednak ustawił bardziej priorytet na asfalt. Bardziej terenowe opony będą bardziej gorsze na asfalcie niz lepsze w offie w przypadku DLa. Umówmy sie DL do czegoś innego niz szuter się kiepsko nadaje a na szuterkach poradzi sobie praktycznie kazda opona, kwestia wprawy kierownika. Pamiętaj, ze scouty to opony diagonalne, trochę inaczej pracuja niz radialne. Ja w transalpie jeździłem na diagonalnych sirac i w offie sprawdzały sie super na asfalcie gorzej, mocno.sie grzaly....ja od nowosci jeżdżę na fabrycznych TW i spokoinie ogarniaja szutry dla mnie sa całkiem ok gumy. Może nie rewelacyjne ale nie mam sie do czego przyczepić, zaznaczam, ze mam.je od nowości. Wcześniej jezdzilem na anakee2 bardzo zadowolony i na takie zmineie lub tkc70 |
Do takich wniosków też dochodzę podczas moich rozważań. Chyba jednak zdecyduję się na środkową oponę z tych co podawałem, czyli na TKC 70. Są wystarczająco dobre na asfalt zaówno suchy jak i mokry oraz powinny się sprawdzić w lekkim terenie. Pojeżdżę na nich, zobaczę jak się sprawują w terenie. Jak będzie niewystarczająco to następne będą Scouty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merc
Motocyklista
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Wto 20:49, 14 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Masz całą zimę na rozważania. Pooglądaj na Youtube jak sobie motki radzą z różnymi oponami. Ja właśnie po wielu ogladnietych relacjach kupilem swoje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ksaduck
A1
Dołączył: 13 Cze 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Wto 22:00, 14 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Super temat! Po przeczytaniu też zmienię stare oryginalne poniemieckie gumy na anakee 2 albo tkc70. Tutaj mam do was pytanie koledzy czy macie wiedzę o jakichś gumowych promocjach /wyprzedażach z okazji zimy/gwiazdki/sywestra/itd?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piterpan
A
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 22:49, 14 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Ja za te motoz na wyprzedazy dalem niecale 700zl. Wiec musisz szukac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 11:56, 15 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Ja się swego czasu mocno napalilem na scouty, ale doszedłem do wniosku, iz nie potrzebuję az tak ostrych opon i to było w trampku więc tym bardziej w DLu mi nie potrzebne bo to takie opony 50/50 bo a jeśli ktoś lata w takich proporcjach to raczej powinien rozważyć zmianę motocykla na na bardziej adventure niz opon 50% w offie to bardzo dużo....nie wiem gdzie w PL są takie miejsca gdzie można 50% przelotów szutrowo robic chętnie się tam przeprowadze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merc
Motocyklista
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Śro 13:08, 15 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
W rozmiarze trampka k60 scout ma inny bieżnik niż do Dl.
Do dl jest mniej offowy, gdyż na środku na płaską powierzchnię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 14:16, 15 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Do trampka tez sa z tym paskiem sporo osób smiga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Painkiller
A2
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: Śro 15:36, 15 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Ja nie do końca rozumiem o co chodzi z tym oznaczaniem opon ON/OFF.
Chodzi o czas ile poświęcamy na asfalt, a ile na offa? Czy może jednak chodzi o "ciężkość" terenu? Jeżeli o czas to trochę imho bez sensu takie oznaczanie. Przecież mogę jeździć 70-80% po asfalcie, a 20-30 % po bardzo ciężkim terenie, błocie itp. i wiadomo, że wtedy muszę założyć kostkę, która w oznaczeniu jest przynajmniej 50/50 na rzecz offa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Śro 16:11, 15 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
chodzi o przeznaczenie - 20 szosa / 80 teren to opona w zasadzie terenowa, na asfalcie pojedzie ale jej parametry na nim pozostawią sporo do życzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Painkiller
A2
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: Śro 17:19, 15 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Struna napisał: | chodzi o przeznaczenie - 20 szosa / 80 teren to opona w zasadzie terenowa, na asfalcie pojedzie ale jej parametry na nim pozostawią sporo do życzenia. |
To już ma sens. Czyli reasumując opona 50/50 jest powiedzmy całkiem wystarczająca na asfalt, średnia w cięższym terenie, ale bardzo dobra w lekkim terenie, a już 70 szosa /30 teren - będzie dobra na czarnym i dobra w lekkim terenie, w ciężkim słaba. Tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Śro 17:24, 15 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
50/50 to w zasadzie ani na asfalcie dobra nie będzie, ani w terenie - choć zapewne będzie lepsza w terenie niż taka, z proporcją 70/30
No sorry - to są skrajne warunki użytkowania i nie ma złotego środka.
To jak sobie Ty dasz radę w terenie z motkiem - tak Ty - bo to od Ciebie bardzo dużo zależy.
Jak średnio ogarniasz to najlepsze opony Ci w terenie nie pomogą.
DL jest ciężki, ma niezbyt duży prześwit - generalnie w teren jako taki się mizernie nadaje, no ale z pewnością poradzi sobie lepiej niż jakbyś w ten teren wjechał gix-em.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Painkiller
A2
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: Śro 18:43, 15 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Struna napisał: | 50/50 to w zasadzie ani na asfalcie dobra nie będzie, ani w terenie - choć zapewne będzie lepsza w terenie niż taka, z proporcją 70/30
No sorry - to są skrajne warunki użytkowania i nie ma złotego środka.
To jak sobie Ty dasz radę w terenie z motkiem - tak Ty - bo to od Ciebie bardzo dużo zależy.
Jak średnio ogarniasz to najlepsze opony Ci w terenie nie pomogą.
DL jest ciężki, ma niezbyt duży prześwit - generalnie w teren jako taki się mizernie nadaje, no ale z pewnością poradzi sobie lepiej niż jakbyś w ten teren wjechał gix-em. |
Nie no jasne. Przeznaczenie opon to jedno ale wiadomo, że umiejętności kierownika to drugie i najważniejsze. Po prostu chciałbym opony, które dadzą mi komfortową jazdę po czarnym, jak i szutrach, leśnych duktach, itp. Wydaje mi się, że optymalna opona dla mnie byłaby 70/30 lub 60/40 czyli TKC 70 lub K60 Scout.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Śro 20:32, 15 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Kupisz, pojeździsz - się przekonasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:39, 15 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
50% tras poza asfaltem to na prawdę sporo....dla przykładu wypad na latanie wokolo komina dla mnie to ok 200km 50% z tego poza asfaltem to sa min 3-4 h ciężkiej jazdy no chyba, ze szuter tylko gdzie tu znaleźć takie 100 km trasy szutrowe...? wiec w praktyce na dl-u kończy sie na 80/20 lub 70/30
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bosman78 dnia Śro 23:40, 15 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piterpan
A
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 21:58, 16 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Moje kapcie juz na DL-u !:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piterpan dnia Czw 22:01, 16 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Painkiller
A2
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: Czw 13:39, 21 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Po obejrzeniu multum filmików i przewertowaniu różnych for, jestem już praktycznie zdecydowany. Na najbliższy sezon wypróbuję K60 Scout (od początku byłem do nich najbardziej przekonany). Pozostało tylko jedno ale...ale za to duże Zakładać Scouty na przód i tył, czy może tak jak na wielu forach polecają i jeżdżą, czyli na przód TKC 80, na tył K60 Scout?
Jak sobie daje radę na asfalcie TKC 80? Jakieś może porównania i odczucia TKC do Scoutów (mowa oczywiście o przodzie)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Czw 14:35, 21 Gru 2017 Temat postu: Re: Jakie polecacie opony uniwersalne? |
|
|
Painkiller napisał: | Sezon powoli kończę na fabrycznych Bridżach i szukam czegoś na przyszły sezon dużo lepszego i uniwersalnego.
Opon, które będą wystarczająco dobre na asfalt ale także takich które się sprawdzą w lekkim terenie (leśne dukty, szutry, trochę lekkiego piachu). Jednym słowem opon uniwersalnych. Najwięcej jeżdżę po asfalcie ale chciałbym to trochę zmienić i pośmigać poza nim. |
mysle ze za duzo czytasz
jak by nie patrzec ciezko nazwac TKC 80 uniwersalnymi.
Chyba ze w miedzyczasie zmieniles preferencje.
zamiast sobie robic metlik w glowie kup jak chciales Scouty albo TKC 70 i jezdzij.
Sam sie przekonasz czego Ci brakuje na sfalcie czy poza nim.
Pamietaj tylko ze sama opona nie zrobi ZA CIEBIE roboty w terenie.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepo
Motonita
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Czw 21:23, 21 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Ilu jeźdźców tyle opinii. Ja zakupiłem Metzelery Tourance. Chcę mieć przede wszystkim kontrolę w miejskiej dżungli i przy sporych prędkościach. Na błoto i piach to też nie za bardzo ten motocykl się nadaje.... nawet na kostce. Chyba że masz gabaryt Dolfa Lundrena to V-strom może udawać terenówkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KBM
A1
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 1:05, 03 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Współczuję dylematu z wyborem, bo mam ten sam problem.
Trzy komplety Metzeler Tourance EXP zjeździłem i były to najlepsze opony jakie miałem.
Nie wiedzieć czemu zakończyli ich produkcję i ciężko określić czy samego Touranca można brać za to samo co EXP?
Sporo różnych marek, sporo opinii, ale chyba trzeba samemu się przekonać co najlepsze dla kogo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|