 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 16:56, 08 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Nie potrafię Ci napisać na temat mrowienia, ale z moich obserwacji wynika, że wrażenia podczas jazdy z niewielką prędkością po asfalcie na Scoutach są takie, jakbyś jechał po kostce brukowej. Ta niewielka prędkość to tak do 30-40 km/h. Przy większej prędkości to zjawisko zanika. Nie ma mowy o jakichś wibracjach przenoszących się na kierownicę!
Poza tym są trochę głośniejsze od np. Michellin Anakee 2, których używam na co dzień. Podobno są też bardziej śliskie na mokrej nawierzchni, ale tu nie mam swoich doświadczeń, gdyż podczas całej wyprawy do Gruzji (niecałe 8 tys. km) deszcz mnie spotkał niewielki i to na trasie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:45, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie, a gdzie kupujecie te Scouty? Na stronie Motorad wychodzą dość drogo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 18:50, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ja kupiłem u Huberta w motogumy.pl na Mińskiej. W czerwcu kosztowały 824 zł + 70 zł montaż.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 18:54, 11 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:19, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Dobrze wiedzieć, że je mają, bo na ich stronie nie występują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Pon 20:03, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
ja kupiłem na allegro u sprzedawcy skyseba szybka wysyłka, opony świeżutkie, cena też super z tego co pamiętam to 715zł + przesyłka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HAL-9000
A1
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 15:46, 20 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Swój komplet kupiłem u wspomnianego wcześniej Skyseba i płaciłem 720 zł. Opony z tego roku, przy montażu potrzebne było 5g na tył i 10g na przód, więc na moje oko bardzo wyrównane opony, zwłaszcza przy uwzględnieniu bieżnika.
Wrażenia z jazdy - zgodne z oczekiwaniami i opisami poprzedników. W zakresie prędkości 40-60 km/h opony są wyraźnie słyszalne i jest wrażenie jakby się jechało w poprzek frezowanego asfaltu. Nie odbieram tego jednak jak brak stabilności, po prostu delikatne wibracje. Powyżej, efekt niknie a szum zagłusza opływ powietrza.
Skręcanie jest ciut inne, mam wrażenie że można jechać przy lekkim przechyle w prawo lub lewo, ale nadal prosto - na poprzednich gumach już motocykl skręcał. Trzeba się po prostu przyzwyczaić.
Poza asfaltem, na szutrze czy ziemistym podłożu - po prostu bajka.
Reasumując - zakup uważam za udany a gumy odpowiednie dla mnie. Gdy przyjdzie przejechać parę kilometrów gorszą drogą, nie będzie zbędnych emocji, a lekki spadek komfortu na asfalcie nie jest zbyt dużym wyrzeczeniem.
Do kompletu dokupiłem osłonę silnika i jest to chyba "zestaw obowiązkowy" jeśli zamierza się jeździć na wyższym niż 2 bieg po szutrach, bo bieżnik przedniej gumy pięknie rzuca kamieniami i próbuje trafić w filtr oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 16:47, 20 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
HAL często Ci się zdarzają przeloty drogami gruntowymi? Interesuje mnie zachowanie DL-a w takich okolicznościach przyrody. Rozumiem że na K60 jest to wykonalne bez nadmiernej martyrologii?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 17:22, 20 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Na twardych drogach gruntowych, szutrach, itp. DL zachowuje się całkiem dobrze i to nawet na mniej "bojowych" oponach. Trochę gorzej na sypkim lub grząskim terenie, mokrej ziemi/trawie, ale wówczas Scouty pokazują swoją klasę Również do jazdy po drogach kamienistych świetnie się nadają i są mniej podatne na uszkodzenia. Zapewniają jednocześnie duży komfort podróżowania po asfalcie. Na kiepskich drogach południowo-wschodniej i wschodniej Europy oraz kamieniach i szutrach Gruzji mój DL poradził sobie na Scoutach doskonale
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Śro 17:25, 20 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 17:37, 20 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Lejesz miód na moje serce...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HAL-9000
A1
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 22:13, 20 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Do tej pory raczej unikałem miękkich terenów, bo moje zużyte Pirelli Scorpion Traile mocno uciekały na boki w takich okolicznościach przyrody. Przy zmianie gum wybrałem Scouty, żeby nie odmawiać sobie przyjemności eksplorowania nieznanego
Oby do wiosny!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Śro 23:23, 20 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
HAL-9000 napisał: | Oby do wiosny! |
Ale przecież scouty są M+S
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HAL-9000
A1
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 8:28, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jak to ktoś już trafnie napisał +S jest, żeby M nie był samotny
Poza tym, z wiekiem staję się coraz bardziej wygodny i ciepłolubny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAMAN
A2
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Wyszków
|
Wysłany: Wto 11:56, 17 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Żadnego mrowienia w dłoniach, żadnej tarki już nie odczuwam. Dla mnie komfort jazdy po asfalcie spadł niezauważalnie, a jeżdze 90% albo wiecej po czarnym. Ale za to piach, błoto, kamienie, trawa, podjazdy pod wały przeciwpowodziowe.....pełen relaks i frajda. W czerwcu ruszam na nich do Macedonii. Polecam. Tylko uważajcie przy zakupie żeby to Scouty K60 były a nie same K60 bo to zupelnie inne opony.
Jazdę skończyłem kilka dni temu, wilgotny asfalt przy temperaturze 1-2 stopnie - nadal trzymają w zakrętach, w których przy takiej prędkości na Bridgestonach już bym leżał. Polecam z całą odpowiedzialnością.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Nie 17:38, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Co do ciśnienia, to przez praktycznie cały czas lałem w nie ok 2.1-2.3 atm...
Ostatnio próbowałem się pobawić przy 1.6 atm... Na asfalcie potrafi czasem delikatnie zabujać, za to w terenie nie poznaję siebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
watson
A
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:31, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Założyłem dzisiaj.
Póki co jeszcze nie rozjeździłem, ale fakt, koło 40 jest głośno.
Początkowy hałas w całym zakresie prędkości zniknął dość szybko - podobnie miałem na Michalinach PR3.
Jedno co mnie zastanawia, to czym oni te gumy smarują?
W życiu nie miałem kontaktu z równie cuchnącymi oponami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damiano
A
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków/Nowa Huta
|
Wysłany: Czw 21:46, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
a jakie są śliskie na początku :p ja swojego rozjeździłem bo zmieniłem przedniego, i oprócz głośności zauważyłem dziwne drgania pow 150 jak się leci A4 ;p oprócz tego spoko na przyszły rok zakładam na tył
pozdrawiam
D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pią 0:14, 06 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
W ostatni łykend jeździliśmy ze znajomymi po Bieszczadach cały dzień w deszczu i mój znajomy, który jeździ na tych oponach i dotychczas sobie je chwalił, miał kilka poważnych uślizgów, po czym zaczął jeździć bardzo asekuracyjnie, bo się zaczął zwyczajnie bać. A normalnie jest kozak i żadnemu piachowi, ani błotku się nie kłania…. wniosek nasuwa się sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 8:31, 06 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
MaciejW napisał: | W ostatni łykend jeździliśmy ze znajomymi po Bieszczadach cały dzień w deszczu i mój znajomy, który jeździ na tych oponach i dotychczas sobie je chwalił, miał kilka poważnych uślizgów, po czym zaczął jeździć bardzo asekuracyjnie, bo się zaczął zwyczajnie bać. A normalnie jest kozak i żadnemu piachowi, ani błotku się nie kłania…. wniosek nasuwa się sam. |
A niby jaki jest ten wniosek??? Może napisz w jakich okolicznościach (podłoże, prędkość, itd.) kolega miał te uślizgi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pią 9:05, 06 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
To jest niestety pięta achillesowa tych opon...
Zaskakują na asfalcie, dają radę w terenie, są naprawdę żywotne, cena nie straszy, tylko niestety to mokre.... No ale nie można mieć wszystkiego ...
Nie mniej i tak uważam te oponki za genialne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pią 9:25, 06 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | MaciejW napisał: | W ostatni łykend jeździliśmy ze znajomymi po Bieszczadach cały dzień w deszczu i mój znajomy, który jeździ na tych oponach i dotychczas sobie je chwalił, miał kilka poważnych uślizgów, po czym zaczął jeździć bardzo asekuracyjnie, bo się zaczął zwyczajnie bać. A normalnie jest kozak i żadnemu piachowi, ani błotku się nie kłania…. wniosek nasuwa się sam. |
A niby jaki jest ten wniosek??? Może napisz w jakich okolicznościach (podłoże, prędkość, itd.) kolega miał te uślizgi... |
Jazda w deszczu po dużej pętli bieszczadzkiej, winkle średniej trudności, w temp.. jakieś 12..14 stopni.
Wniosek… że ostrożnie, bo te opony nie są tak do wszystkiego, jak mogłoby wynikać z niektórych wpisów. Kolega dotychczas był pierwszy we wjeżdżaniu wszędzie i we wszystko, a tutaj wyraźnie przystopował i jechał unikając złożeń, wolniej itp… wniosek, uważać na mokrym, żeby nie było niespodzianki. i drugi… nie ma opon do wszystkiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Pią 17:40, 06 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Przy pokonywaniu wzdłużnych nierówności np. frezowanych odcinkach asfaltu bywa niemiło. Mimo wszystko opona warta uwagi. Jechałem prawie całą Macedonię w deszczu i dawała radę. Uniwersalność ma swoje wady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Nie 12:45, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Złożyłem wczoraj Scouty. Faktycznie, między 40 a 50 km/h lekkie burczenie. Poza tym ok.
Były problemy z wyważeniem kół.
Zadam więc pytanie (chyba głupie.)
Czy wyważacie koła z takimi oponami lub no. bardziej terenowymi kostkami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Nie 14:25, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ja wyważam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damiano
A
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków/Nowa Huta
|
Wysłany: Pon 0:23, 09 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
ja tez wywazałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
watson
A
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 16:25, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Wniosek sprzed 30 minut - na Heidenauach nie schodzimy na kolano
Właśnie zaliczyłem pięknego low-side'a.
Przy okazji - gmole czynią cuda. Maszyna pojechała po asfalcie kilkanaście metrów, jedyne uszkodzenia to podrapany gmol i lekko obtarty podnóżek pasażera. Nie mogę wyjść z podziwu.
Kamerki niestety nie miałem włączonej, a szkoda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damiano
A
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków/Nowa Huta
|
Wysłany: Czw 20:39, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dobrze wiedziec ;pp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 20:54, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ja ostatnio też po mieście śmigam na Scoutach (założyłem je w związku ze zbliżającym się wyjazdem), no i dwa razy trochę przesadziłem na zakrętach (raz z hamowaniem, a raz z odkręceniem gazu) i mnie bujnęło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damiano
A
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków/Nowa Huta
|
Wysłany: Pią 18:39, 05 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
ten typ taki ma ale i tak jak zjedziesz z asfaltu aż miło się trzyma gruntu od zwykłych szosówek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAMAN
A2
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Wyszków
|
Wysłany: Nie 17:43, 14 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Co do kolegi, który po poślizgu jeżdził potem asekuracyjnie - to nie zależy od opon, tylko od tego jak się przestraszysz. Jak raz cię porządnie motnie to potem sie spinasz i jedziesz jeszcze gorzej.
Zawsze wyważam.
Na Haideau Scoutach co je tu tak zachwalałem od poczatku zrobiłem już 19 tys km i z tego co widzę jeszcze na jakieś 5 tys spokojnie starczy bierznika na srodku opony, choć w piasku już gorzej sobie radzą. Byłem drugi raz w czerwcu w Albanii, od Grecji do Czarnogóry większośc czasu offroad. Za moją namową te same opony poszły do znajomych na Transalpa i KLE 500, choć dla tych felg bierznik jest inny. I Ania i Kuba, których namówiłem bardzo sobie chwalili te opony. Za pół roku zakładam drugi komplet Scoutów, jak dla mnie nie ma lepszych kapci dla Vstroma. Głównie asfalt, codziennie 25 km do pracy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CZARO
Motocyklista
Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białytsok xt660z tenere
|
Wysłany: Nie 20:33, 14 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
KAMAN napisał: | Za pół roku zakładam drugi komplet Scoutów, jak dla mnie nie ma lepszych kapci dla Vstroma. Głównie asfalt, codziennie 25 km do pracy. |
25km w jedną czy w dwie strony ?? pytam bo też codziennie dojeżdżam do pracy po czarnym i nie wiem czy za szybko się nie zjeżdżą? a chciałbym żeby na inne wycieczki też zostało trochę bieżnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Nie 21:46, 14 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
CZARO - na Scoutach można zrobić grubo ponad 20tys km. W DL-u żony są scouty zrobiona: Albania 4tys km, Rumunia 3,7tys km, wokół komina ok 2tys. Myślę że jeszcze ponad 10 tys. km dadzą radę.
Dla porównania metzeler tourance w tenerze zniknął przy 10 tys. km tył, przód wymieniłem przy 14 tys km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel13
A1
Dołączył: 15 Wrz 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: b-stok
|
Wysłany: Pon 0:38, 15 Wrz 2014 Temat postu: opony haidenau scout |
|
|
witam,jeśli chodzi o w/w opony wrócilem wczoraj na nich z rumuni .Na szutrach,kamieniach , przejazdach przez strumienie sprawowały się super,natomiast na aswalcie udało mi się je zamknąć do konca na transalpinie, po mokrym nie jechałem .Jeśli komuś nie przeszkadza jej głośnośc i drganie kierownicy przy wolnej jeżdzie to dobry wybór.
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CZARO
Motocyklista
Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białytsok xt660z tenere
|
Wysłany: Pon 12:04, 15 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
oki panowie dzięki za odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 15:48, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
czy w przypadku tych opon należy zwracać uwagę na kraj pochodzenia? Jarson pisał że przy Tourance na rynku są już chińskie wersje, twardsze i mniej przyczepne. Nie wiem jak jest z Heidenau?
Możecie doradzić jakieś dobry sklep gdzie można nabyć te oponki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Nie 18:50, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jak juz pisałem wcześniej na allegro sprzedawca skyseba sprzedawał heidenauy. Dostałem świeższe niż w opisie. Szybka przesyłka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zorba79
Motocyklista
Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 21:29, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Tdm napisz do kolegi z oponeo, mnie zrobił b.dobrą cenę na nexty, [link widoczny dla zalogowanych]
Ps powołaj się na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diablik13
Motocyklista
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 22:06, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
o Heidenau k60 scout możesz pytać jeszcze Haart'a z forum . Z tego co pamiętam to miał w bardzo dobrych cenach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damiano
A
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków/Nowa Huta
|
Wysłany: Nie 22:49, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Również zamawiam oponki u skyseba i nie mam do niego zastrzeżeń.
Czekam narazie jak pojawi się u niego oferta z oponkami z DOT 2015 bo mam tył do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 19:52, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Damiano napisał: | ten typ taki ma ale i tak jak zjedziesz z asfaltu aż miło się trzyma gruntu od zwykłych szosówek  |
zdecydowałem się i też założyłem. Na początku dziwnie się kierowało, wrażenie jak w aucie kiedy zmienia się na opony zimowe. Po chwili się przyzwyczaiłem i... nie poznaje mojego DL-a, w terenie przestał się wreszcie ślizgać, jedzie dość pewnie nawet przez głębszy piach, błotne koleiny, mokre śliskie szutry i trawę, opona łapie przyczepność prawie na wszystkim. Jest tak jak pisali poprzednicy - dużo pewniejsze prowadzenie offroad i można pozwolić sobie na nieco wyższą szybkość. Motocykl umie się sam wykopac jakby utknął, można śmiało wjeżdżać w różne miejsca.
Na suchym asfalcie przyczepność podobna do innych opon, trochę inaczej się steruje. Jedyne minusy jakie na razie zauważyłem to opony są słyszalne do 20-65km/h i wibracje na kierownicy między 20-40km oraz powyżej 135km, w najczęściej używanym zakresie prędkości 50-120 toczą się gładko a powyżej 65km/h są ciche. Ale tak szczerze mówiąc to silnik motocykla generuje 10x większe wibracje niż ta opona.
Ogólnie fajna opona, motocykl znacznie zyskuje na uniwersalności i wyglądzie. Sama opona nie zrobi z DL enduro, ale różnica jest i to wyraźnie odczuwalna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Czw 1:29, 26 Lut 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pią 22:06, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jak pojeździsz po mokrym asfalcie daj znać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pią 22:27, 20 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Suszny napisał: | Jak pojeździsz po mokrym asfalcie daj znać  |
Oj tam nie defetyzuj . Uważać trzeba, ale dramatu nie ma .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek zych
Gość
|
Wysłany: Sob 18:25, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
heidenau mam na tył - jest super używam go drugi rok, natomiast przód daje continental tkc, a teraz kupiłem metzeller karoo - zobaczymy.
Ostatnio zmieniony przez tomek zych dnia Sob 18:33, 21 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Sob 19:17, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
tomek zych napisał: | heidenau mam na tył - jest super używam go drugi rok, natomiast przód daje continental tkc. |
Ile ci wytrzymuje taki zestaw ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damiano
A
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków/Nowa Huta
|
Wysłany: Sob 20:30, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
ja mam do zamowienia juz tyl bo juz u Skyseba pojawił sie tyl z dot'em na 2015
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Sob 23:07, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Damiano napisał: | ja mam do zamowienia juz tyl bo juz u Skyseba pojawił sie tyl z dot'em na 2015  |
??? Kupujesz tę oponę na długie lata??? Przecież opona 2-3 letnia normalnie nadaje się do użytku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damiano
A
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków/Nowa Huta
|
Wysłany: Sob 23:39, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
przy przebiegu do 6k rocznie wychodzi ok 4 lata uzytkowania nie? wiec czym swieższa tym lepsza a cena w tym przypadku podobna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Nie 0:00, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Damiano napisał: | przy przebiegu do 6k rocznie wychodzi ok 4 lata uzytkowania nie? wiec czym swieższa tym lepsza a cena w tym przypadku podobna  |
Nie sądzę, żebyś na Scoutach przejechał 24 kkm... Chyba, że będziesz jeździł cały czas po szutrach, piachu, trawie... Mnie tył skończył się po ok. 15-16 kkm - Gruzja, Maroko, czyli obciążony motocykl + dłuuugie i szybkie odcinki po asfaltach. To znaczy coś tam jeszcze bieżnika było, ale opona nie trzymała się już tak w terenie... Przód się jeszcze nadaje i do 20 kkm pewnie dobije.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek zych
Gość
|
Wysłany: Nie 0:21, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
miotacztruskawek napisał: | tomek zych napisał: | heidenau mam na tył - jest super używam go drugi rok, natomiast przód daje continental tkc. |
Ile ci wytrzymuje taki zestaw ??? |
Na poczatku mialem tkc przod i tył, tył szybko zjadłem i zmienilem na k60. Przod jeszcze jezdzi przejechalem okolo 11 tysi i jeszcze jezdzę na nim, a heidenau z tylu zrobil jakies 2500 i troche zeszlo gumy, ale spoko, mam wrazenie ze 10 tysi jeszcze spokojnie wytrzyma.. Poki co k60 zdjete i ztylu mam uzywke tkc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damiano
A
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków/Nowa Huta
|
Wysłany: Nie 11:36, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | Damiano napisał: | przy przebiegu do 6k rocznie wychodzi ok 4 lata uzytkowania nie? wiec czym swieższa tym lepsza a cena w tym przypadku podobna  |
Nie sądzę, żebyś na Scoutach przejechał 24 kkm... Chyba, że będziesz jeździł cały czas po szutrach, piachu, trawie... Mnie tył skończył się po ok. 15-16 kkm - Gruzja, Maroko, czyli obciążony motocykl + dłuuugie i szybkie odcinki po asfaltach. To znaczy coś tam jeszcze bieżnika było, ale opona nie trzymała się już tak w terenie... Przód się jeszcze nadaje i do 20 kkm pewnie dobije. |
dobrze wiedziec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|