|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek_krk
A
Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 11:33, 11 Mar 2019 Temat postu: ContiTrailAttack 2 po 22 000 km |
|
|
Bry!
Ot taka ciekawostka.
Opony ContiTrailAttack 2, DOT 14, przebieg 22 000.
Po zdjęciu widoczne pęknięcia w wielu miejscach.
Może i jest to też odpowiedź na znaczne spadki ciśnienia pod koniec zeszłego sezonu... pierwotnie zwalałem na wentyle.
Tak tylko rzucam hasło.
Przyczepności!
Wojtek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pon 13:08, 11 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
zjezdzilem pare kompletow tych opon ale zadne nie wytrzymaly wiecej jak 12 tys.
5 letnie gumy po 22 tys to smietnik a nie ciekawostka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek_krk
A
Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 14:03, 11 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: | zjezdzilem pare kompletow tych opon ale zadne nie wytrzymaly wiecej jak 12 tys.
5 letnie gumy po 22 tys to smietnik a nie ciekawostka |
Może kwestia stylu jazdy? Solo, czy obładowany? Trasy czy wokół komina? Akurat czynników jest sporo.
Mój napęd ma 40k, oryginalny i ma się dobrze - to może to też jakiś wyznacznik?
Fabryczne battlewingi w DLu po 18k były bardziej spłaszczone ale nie popękane.
Na hornecie miałem:
Micheliny Sporty - ok 18kkm
Dunlopy Roadsmarty - ponad 20kkm.
Wiek - zgoda.
Przebieg - kwestia użytkowania.
Ale żadna z powyższych opon nie kończyła popękaniem (kończył je przebieg, nie wiek).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pon 14:19, 11 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
wojtek_krk napisał: |
Może kwestia stylu jazdy? Solo, czy obładowany? Trasy czy wokół komina? Akurat czynników jest sporo.
Mój napęd ma 40k, oryginalny i ma się dobrze - to może to też jakiś wyznacznik?
|
oczywiscie ze kwestia stylu jazdy
to ze wytzrzymaly 22 tys to bylo raczej zdziwienie
ja zmienialem naped w DL-u przy prawie 50 tys wiec zo zaden wyznacznik.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pon 14:20, 11 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 1:39, 12 Mar 2019 Temat postu: Re: ContiTrailAttack 2 po 22 000 km |
|
|
wojtek_krk napisał: | Bry!
Ot taka ciekawostka.
Opony ContiTrailAttack 2, DOT 14, przebieg 22 000.
Po zdjęciu widoczne pęknięcia w wielu miejscach.
Może i jest to też odpowiedź na znaczne spadki ciśnienia pod koniec zeszłego sezonu... pierwotnie zwalałem na wentyle.
Tak tylko rzucam hasło.
Przyczepności!
Wojtek |
Miałem to samo na tylnej. Tyle że w 1000 i tak już były kwadratowe. 19 Mm wytrzymały.
Założyłem TCK 70 i jest ok póki co.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Wto 1:43, 12 Mar 2019, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepo
Motonita
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Wto 20:21, 12 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
No Panowie !
Opona nie powinna tak spękać !
Pytanie co się stało ? ... Fabrycznie słabo zwulkanizowane ?
Czynnik cieplny, chemiczny, mechaniczny ?
Jeździłeś na nich od początku czy ktoś inny ?
Nie leciał ktoś na kapciu czasem kilku kilometrów ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 20:24, 12 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Pepo napisał: | No Panowie !
Opona nie powinna tak spękać !
Pytanie co się stało ? ... Fabrycznie słabo zwulkanizowane ?
Czynnik cieplny, chemiczny, mechaniczny ?
Jeździłeś na nich od początku czy ktoś inny ?
Nie leciał ktoś na kapciu czasem kilku kilometrów ? |
Pewnie, że nie powinno się tak rozleźć.
Moja była normalnie eksploatowana, bez ekscesów, moto trzymane w garażu wbudowanym w budynek, kapcia nie złapała. Zaczęła lekko tracić ciśnienie. A potem pojawiły się spękania po obwodzie. Nie rozlazła się aż tak jak u Wojtka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek_krk
A
Dołączył: 18 Sty 2012
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 11:25, 13 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Pepo napisał: | No Panowie !
Opona nie powinna tak spękać !
Pytanie co się stało ? ... Fabrycznie słabo zwulkanizowane ?
Czynnik cieplny, chemiczny, mechaniczny ?
Jeździłeś na nich od początku czy ktoś inny ?
Nie leciał ktoś na kapciu czasem kilku kilometrów ? |
Opony założone nowe, jestem jedynym użytkownikiem, ciśnienie sprawdzam regularnie. Na samym końcu potrafiło uciec po 0,4atm (po tygodniowym postoju w garażu), ale to chyba cały czas za dużo na uznanie jako kapeć?
Zimowany w ciepłym garażu (+15C).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|