Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MITAS E-07

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grizzly
A2



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 11:52, 23 Lip 2018    Temat postu: MITAS E-07

Czołem

Wątek o Heidenau K60 jest dość rozbudowany i można wywnioskować, że to dobre opony. A co myślicie o Mitasach E-07. Są znacznie tańsze i sprawiają wrażenie bardziej agresywnych. Nie maja pasa gumy w środkowej części i podobno są twarde, co powoduje znaczne problemy na mokrym. Znalazłem opinie, że wytrzymują przebiegi rzędu 20-23 tys. km ale tak poza tym to zero konkretów. No i pytanie czy ktoś z forumowiczów może na takich jeździ? Czy są dużo głośniejsze niż np. K60? A może jednak warto dopłacić 200zł i kupić Heidenau?



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grizzly dnia Pon 11:55, 23 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pon 12:07, 23 Lip 2018    Temat postu:

Miałem tę oponę na tyle w BMW 1100 i 1150 GS. Z przodu zakładałem zawsze Metzelera Karo 3.
Na takich zestawach zrobiłem łącznie około 40tys km.
Mitas nigdy nie należał do super przyczepnych opon na mokrym jednak wyznaję zasadę, że na mokrym uważam na każdych oponach i nigdy nie miałem z tym zestawem problemów.
Teraz jak v-strom zostanie jedynym motocyklem to zakładam mu na przód Haidenau K60 a na tył właśnie Mitasa E07.
Przewiduję, że ten zestaw zrobi mi spokojnie około 25-30tys km, zapewni przyzwoitą przyczepność na dojazdach i pozwoli podrapać trochę w terenie na miejscu.
Taki kompromis z pełną świadomością jego wad i zalet.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cyryl DL1000 dnia Pon 12:08, 23 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grizzly
A2



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 12:28, 23 Lip 2018    Temat postu:

cyryl DL1000 napisał:
Miałem tę oponę na tyle w BMW 1100 i 1150 GS. Z przodu zakładałem zawsze Metzelera Karo 3.
Na takich zestawach zrobiłem łącznie około 40tys km.
Mitas nigdy nie należał do super przyczepnych opon na mokrym jednak wyznaję zasadę, że na mokrym uważam na każdych oponach i nigdy nie miałem z tym zestawem problemów.
Teraz jak v-strom zostanie jedynym motocyklem to zakładam mu na przód Haidenau K60 a na tył właśnie Mitasa E07.
Przewiduję, że ten zestaw zrobi mi spokojnie około 25-30tys km, zapewni przyzwoitą przyczepność na dojazdach i pozwoli podrapać trochę w terenie na miejscu.
Taki kompromis z pełną świadomością jego wad i zalet.


Dzięki, właśnie o to mi chodziło. Wiadomo że takie rozwiązanie ma zalety i wady ale myślę, że równocześnie daje największe możliwości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piterpan
A



Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 12:48, 23 Lip 2018    Temat postu:

A ja polecam z czystym sumieniem oponki Motoz tractionator gps.
Mam na nich nawiete od poczatku tego sezonu 10tys.
Ani razu mnie nie zawiodly na suchym, mokrym czy to w piachu bajka.
Naprawde sa uniwersalne. Za granica duzo osob na nich jezdzi.
Kto byl na suzuki moto szkola to widzial ze zamknalem je, teraz wrocilem z Ukrainy i Bieszczad (ciagle deszcz) nie bylo rowniez problemu na szutrach i blocie.
Mysle ze kolejne beda te same bo poprostu nie chce innych Wink
Taka ciekawostka mozna je zalozyc albo sam off albo 50/50 (jest oznaczenie na boku)
Polecam !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepo
Motonita



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pon 19:09, 23 Lip 2018    Temat postu:

Mitas to tania opona ale też bardzo słaba w każdej konkurencji. Jeśliś tego świadom to .... . Ja bym dołożył parę złotych na coś lepszego. Ten bieżnik niech Ci nie sugeruje terenowego zacięcia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Śro 18:59, 25 Lip 2018    Temat postu:

Ja na tej oponie (ale tylko tył) dojechałem właśnie przez Wilno i Moskwę do Gruzji. Nawet fajna oponka i chyba też lepsza od K60. Schodzi bardzo powoli, w górach radziła sobie świetnie. Na błocie nią tylko rzucało, ale nie powinno to dziwić. Na mokrym jedzie, choć na mokrych ruskich pasach smoły się ślizgała. Ale to podobno bardziej urok smoły aniżeli opony. Wink

Na przodzie mam Anakee Wild i powiem, że pomoimo 5Kkm, zużycia za bardzo nie widać Smile .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merc
Motocyklista



Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: radzymin

PostWysłany: Śro 20:06, 25 Lip 2018    Temat postu:

Jak byłem w tamtym roku na latarniku na k60 scout to kierownicy bardziej terenowych maszyn twierdzili, że e07 są w terenie lepsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grizzly
A2



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 11:09, 26 Lip 2018    Temat postu:

merc napisał:
Jak byłem w tamtym roku na latarniku na k60 scout to kierownicy bardziej terenowych maszyn twierdzili, że e07 są w terenie lepsze.


Jednak zamówiłem K60 ze względu na pas gumy w środkowej części. Zobaczymy co z tego będzie, Mitasy może następnym razem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nduro
A1



Dołączył: 16 Gru 2019
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polkowice

PostWysłany: Wto 22:40, 28 Kwi 2020    Temat postu:

Ktoś użytkuje może nowe rodzaje E07 + lub Dakar? Na zagranicznych stronach jest kilka recenzji, testów i wychodzi na to że to całkiem dobre opony 50/50.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Neno
Motonita



Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 751
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zambrów

PostWysłany: Czw 10:56, 30 Kwi 2020    Temat postu:

Nduro napisał:
Ktoś użytkuje może nowe rodzaje E07 + lub Dakar? Na zagranicznych stronach jest kilka recenzji, testów i wychodzi na to że to całkiem dobre opony 50/50.


Ja tylko przejechałem się kumpla Afryką (CRF1000) na tych gumach (E07+) i było ok. Czułem się pewniej niż na starych E07 (mam u siebie). W porównaniu do starego modelu - bardziej agresywny bieżnik i na pewno inna mieszanka gumy, bo schodzą w oczach jak na ten model oczywiście. Max co pewnie uda się osiągnąć na tylnej to 10kkm, DLem650 może z 14-15 bo moto jednak lżejsze i ma mniej mocy/mniejszy moment. Duży PLUS za wygląd tego modelu, motocykl fajnie się prezentuje!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nduro
A1



Dołączył: 16 Gru 2019
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polkowice

PostWysłany: Czw 12:08, 30 Kwi 2020    Temat postu:

Może ma nie dobrane opony względem wskaźnika nośności skoro ją tak pożera. Rozmiarówka to nie wszystko. Chyba kupię + na przód, a na tył Dakar. Widzę teraz na stronie producenta że E07+ to opona 60/40 , a E07 to 50/50
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nduro dnia Czw 12:15, 30 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Czw 13:35, 30 Kwi 2020    Temat postu:

Każda kostka jest zjadana na asfalcie dość szybko, jak będzie twarda to nieco wolniej, ale za to nie klei na czarnym. Jak bardziej miękka to lepiej klei ale szybciej znika.
Fizyki nie oszukasz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nduro
A1



Dołączył: 16 Gru 2019
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Polkowice

PostWysłany: Czw 15:59, 30 Kwi 2020    Temat postu:

To oczywiste co piszesz, może Neno powinien streścić bardziej co znaczy schodzą w oczach, podać przejechane km i głębokość bieżnika na przykład byśmy mieli pełny pogląd na sytuację. Ja szukam gum na których pojadę na jedną wycieczkę ok12/13tys km i wrócę na tych oponach. Nie przewiduję brać że sobą zapasówek. Lata temu miałem w trampku 600 jakieś mitasy nie wiem co za model ale bieżnik typu 80/20 i zrobiłem na nich 20tys.Ale to trampek, nie ta masa i moc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Czw 16:12, 30 Kwi 2020    Temat postu:

Napisał, że szacuje max na nich 10kkm - więc Twoja wycieczka na 12-13kkm
Biorąc pod uwagę, że masz litra i jeśli jeszcze lubisz odkręcić manetę, to raczej mizernie wypada... Ale jak by delikatniej to pewnie taki trip obskoczą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Neno
Motonita



Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 751
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zambrów

PostWysłany: Pią 5:53, 01 Maj 2020    Temat postu:

Index raczej ok, jazda w 70% z pasażerem, do 130km/h, większość to okolice 90-110. 95% asfaltem.
Dam znać czy guma jeszcze żyje i jak ma obecnie przebieg lub przy jakim trafiła do kosza. Będę u niego po 10 maja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin