Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie opony aktualnie polecacie do nowej małej 650tki?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Wto 20:26, 09 Lut 2016    Temat postu:

Ktoś używa może Pirelli Skorpion Trail II ? Zakładają je fabrycznie do multistrady. Czytałem test tych opon w motocyklu 8/2015 i wypadły rewelacyjnie - ciekawi mnie tylko jak z trwałością tych opn ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arias
A1



Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:48, 09 Lut 2016    Temat postu:

Poszukuję opon do małego DL-a. Po przeczytaniu prawie całego internetu zastanawiam się nad:
Conti Trail Attack 2
Metzeler Tourance
Metzeler Tourance Next

95% ON / 5% OFF (delikatny)

Jeżdżę głównie po asfalcie. Ale zamierzam czasem też z niego zjechać, jakiś delikatny szuter. No i tu właśnie pojawia się moja wątpliwość. Już dawno pewnie zdecydowałbym się na Nexty, które ponoć rewelacyjnie wypadają na asfalcie, a przede wszystkim w deszczu (choć w deszczu i tak jeżdżę wolno) - tylko z tego co czytałem i oglądałem, to nawet delikatny piach dla Nextów może być przeszkodą nie do przejścia.

Planuję w tym roku jakiś wyjazd, jeszcze nie wiem gdzie. Może Rumunia, może "tylko" Bieszczady ale nie chciałbym zamknąć sobie drogi do zjechania z asfaltu poprzez wybór opon tylko na asfalt. Z drugiej strony - jeśli jeżdżę praktycznie tylko ON, często z plecaczkiem i kuframi - to lepiej zainwestować i kupić dobre opony na asfalt, zważywszy na fakt, iż deszcz czasem potrafi urozmaicić podróż. Mam dylemat.

I tak się właśnie zastanawiam nad Conti Trail Attack2. Dużo jest różnica między nimi, Nextami, a zwykłymi Tourancami?

Dodam tylko, że obecnie mam założone... Mitasy E-07, są dosyć nowe, mają przejechane jakieś 2,5 tys km i nawet tak źle się na nich nie jeździ. Chciałbym jednak spróbować DL-a na bardziej asfaltowych oponkach bo te Mitasy mam w "spadku" po poprzednim właścicielu Wink

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arias dnia Wto 20:50, 09 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 21:08, 09 Lut 2016    Temat postu:

Arias napisał:
Poszukuję opon do małego DL-a. Po przeczytaniu prawie całego internetu zastanawiam się nad:
Conti Trail Attack 2
Metzeler Tourance
Metzeler Tourance Next

95% ON / 5% OFF (delikatny)

Jeżdżę głównie po asfalcie. Ale zamierzam czasem też z niego zjechać, jakiś delikatny szuter. No i tu właśnie pojawia się moja wątpliwość. Już dawno pewnie zdecydowałbym się na Nexty, które ponoć rewelacyjnie wypadają na asfalcie, a przede wszystkim w deszczu (choć w deszczu i tak jeżdżę wolno) - tylko z tego co czytałem i oglądałem, to nawet delikatny piach dla Nextów może być przeszkodą nie do przejścia.


Co do Nextów, to się nie mylisz, no bo jak ta opona ma pracować na piachu? Smile






Są jeszcze Metzeler Tourance Exp, ale ja na Twoim miejscu zastanowił się nad Michelin Anakee 2


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 21:09, 09 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
novy
Motonita



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Busko-Zdrój

PostWysłany: Wto 21:14, 09 Lut 2016    Temat postu:

Obecnie mam Conti Trail Attack 2 ale już się kończą - jak dla mnie przyczepność bardzo dobra - trochę niepewnie w deszczu. Jedyny minus to wibracje kierownicy (przy puszczeniu kierownicy) ale ponoć w nowych z literką Z już wyeliminowali tą wadę.
Też miałem je kupować jako nastepne ale po tym teście opon w motocyklu mam dylemat.
Ogólnie w teście (testowali na GS) wyszło tak:
1.Pirelli Skorpion Trail II
2.Dunlop Trailsmart
3.Metzeler Tourance next
4.Continental Trail Attack 2
5.Michelin Anakee 3

Na mokrym:
1. Pirelli
2.Metzeller
2.Dunlop
4.Michellin
5.Continental


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lotnik
Motocyklista



Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kętrzyn WM

PostWysłany: Wto 21:29, 09 Lut 2016    Temat postu:

kalinago napisał:
lotnik napisał:
.......obecnie zwykłe Metzeler Tourance.
Mi osobiście bardziej odpowiadają nowe. Lepiej lata mi się w deszczu, po piachu/lasach.

A masz już chińczyki czy dobra stara prod. Germany ?.
Pytam, bo też mi pasują ale są opinie, że chińskie to już nie to.


Mam chińszczyznę aż sam się zdziwiłem - nigdzie już ponoć nie ma niemieckich. Nie porównam ich od oryginałów ale i tak zachowują się lepiej od starych CTA.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arias
A1



Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 22:21, 09 Lut 2016    Temat postu:

biblo napisał:


Są jeszcze Metzeler Tourance Exp, ale ja na Twoim miejscu zastanowił się nad Michelin Anakee 2


Moja pierwsza myśl, to były właśnie Anakee 2. Jeszcze w zeszłym sezonie. Potem zacząłem kombinować, czytać testy, opinie i odszedłem od Anakee 2 w stronę typowo szosowych opon. Ale biorąc pod uwagę ich popularność na DL-ach, to chyba będzie dobry wybór. Dobre na asfalt i lekki szuterek też nie jest im straszny. No i cenowo wypadają korzystniej niż Nexty i Conti Trail Attack 2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalinago
Motocyklista



Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 22:34, 09 Lut 2016    Temat postu:

Spotkałem się gdzieś z informacją, że produkcja Anakee 2 ma się ku końcowi.
Ktoś ma może potwierdzone informacje na ten temat ?
Bo nie wiadomo - kupować szybko czy można spokojnie poczekać, aż stare opony się zużyją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 22:40, 09 Lut 2016    Temat postu:

Przed Pilot Road 4 miałem właśnie Anakee 2 i radziły one sobie bezproblemowo na tych dróżkach, na których utknął GS...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto 23:10, 09 Lut 2016    Temat postu:

OT: Coś nie mogę znaleźć... Przy jakim przebiegu wymienić olej w lagach?
Mam nowe Michały PR4 do założenia i nie chciałbym ich szybko zniszczyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raptor
Motonita



Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląskie

PostWysłany: Śro 0:05, 10 Lut 2016    Temat postu:

HERMAN napisał:
Raptor napisał:
HERMAN napisał:
Dzięki za info Smile Właśnie głównie chodzi mi o jazdę po mokrym.Ostatnio miałem Metzeler Tourance Next i po 5 tys.strasznie się wyząbkowały.Gdyby nie ten mankament,to założyłbym je jeszcze raz.


Przód ,tył czy obie?


Przód,kiera tak skacze przy prędkościach 50/70km,że nie ma szans jej odpuścić nawet na chwilę.Na mokrym były rewelacyjne,ale jak ręką przejedziesz po gumie,to góry i doliny.Z tego,co się naczytałem,to jedni chwalą,a inni narzekają.Może jakaś wadliwa seria?


No u mnie też właśnie przód poząbkowany i widzę że się prędzej skończy niż tył, ale kierownicę można puścić tylko lekko ją rusza .Założone przy 24kkm. Planowalem nawet dokupić taki sam nowy przód , bo spełniają moje oczekiwania. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Śro 15:41, 10 Lut 2016    Temat postu:

j23j23j23 napisał:
OT: Coś nie mogę znaleźć... Przy jakim przebiegu wymienić olej w lagach?


Teoretycznie co 30kkm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 16:04, 10 Lut 2016    Temat postu:

Anakee 2 vs Heidenau k60, która ile pomaga poza poza asfaltem widać od razu: [link widoczny dla zalogowanych]

Żaku napisał:
Polecam Conti tkc 70. Na mokrym asfalcie i szutrze spisują się doskonale. Doskonałe opony uniwersalne dla tych, którzy okazjonalnie zjezdzaja z asfaltu.

napisz proszę więcej o zachowaniu tych opon w piachu, błocie (czy moto da radę się wykopać jak utknie?), czy są słyszalne, podczas jakich prędkości i jak mocno, czy w porównaniu z szosówkami czuje się jakieś drgania itp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Śro 16:09, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arias
A1



Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 0:20, 20 Lut 2016    Temat postu:

Powiecie mi jak Anakee 2 wypadają w porównaniu do Nextów na asfalcie? Bo, że w lekkim terenie radzą sobie lepiej to już wiem. Przez lekki teren rozumiem drogi szutrowe, może jakieś leśne, nie żadne błoto.

Wiem, że to trochę inna liga. Anakee 2 porównują się raczej ze zwykłymi Tourancami. Ale w chwili obecnej mój wybór sprowadzam tylko do Anakee 2 i Nextów.

Na asfalcie jest duża różnica między nimi? Dużo jeżdżę z pasażerem, do tego kufry. Jak te opony zachowują się przy obładowanym moto?
Jak z pokonywaniem zakrętów?
No i jazda w deszczu. Nexty ponoć są rewelacyjne na mokrym ale i o Anakee 2 czytałem pozytywne opinie. Na mokrym dają rade?

Generalnie myślę, że po przesiadce z Mitasów każde z tych opon zrobią różnicę. Tylko właśnie nie wiem czy dla mnie (początkującego użytkownika DL-a) będzie zauważalna różnica między Anakee 2, a Nextami.
Tzn. czy na asfalcie różnice są widoczne i wyraźnie przemawiają na korzyść Nextów? Czy może Anakee 2 nie odstają aż tak i warto zaoszczędzić stówkę i móc czasem zjechać z asfaltu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luke
A2



Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Legionowo/Ostróda

PostWysłany: Nie 9:14, 21 Lut 2016    Temat postu:

Ja w DL-u jak na razie miałem dwa komplety opon: Anakee 2 oraz obecnie Metzeler Tourance (made in china). Michelin nieco lepszy w terenie, w deszczu obie są ok - jeżdżę wtedy nieco ostrożniej więc różnicy nie dostrzegłem (chociaż na Anakee wracałem w ciągłej ulewie przez 650km i zero problemów więc oceniam je dobrze). Największe różnice były na suchym asfalcie - na Anakee, w ciągu kilku miesięcy, miałem ok. 20 różnych uślizgów, przodu i tyłu. Zmieniłem więc na inny model i po zmianie na Tourance uślizgi już się nie powtórzyły. Moto prowadzi się lepiej na asfalcie, jest znacznie lepsza przyczepność, i mimo, że wyprodukowane w chinach, to jakoś tego nie odczuwam. Jak dojadę MT, planuję spróbować TKC70.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Luke dnia Nie 9:19, 21 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jędrek30
Motonita



Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 20:34, 22 Lut 2016    Temat postu:

Pozwolę sobie jeszcze raz zadać takie samo pytanie jak kolega novy:
novy napisał:
Ktoś używa może Pirelli Skorpion Trail II ?
oczywiście w V-Stromie.
Może przez te kilkanaście dni coś się zmieniło Smile

Kolega założył te opony do Hondy Varadero pod koniec sezonu 2015 i pierwszy test zaliczyły pozytywnie w deszczu podczas wyjazdu nad morze.

Mnie bardziej zastanawia czy opony nie będą miały podobnej przypadłości co Continentale Trail Attack i słynne już wibracje kierownicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Wto 0:38, 23 Lut 2016    Temat postu:

Mam do was pytanie zasadnicze, dotychczas nie spotkane na naszym forum.
Czy jest sens wymieniać nowe salonowe opony w 650?
Po przeczytaniu dużej ilości postów wiem tyle, że oryginały na mokrym zachowują się źle. Wielu z was poleca Michelin Anakee 2, PR lub Nexty. O kostkach nie myślę.
Na bezpieczeństwie oszczędzać nie warto.
Ale czy faktycznie oryginalne gumy są takie tragiczne?
Ceny na Oponeo są całkiem ok, ale i kasy przy zakupie Moto i jego doposażaniu nigdy nie za wiele.
Dzięki za dobre rady Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Wto 1:00, 23 Lut 2016    Temat postu:

Marcos napisał:
Mam do was pytanie zasadnicze, dotychczas nie spotkane na naszym forum.
Czy jest sens wymieniać nowe salonowe opony w 650?
Po przeczytaniu dużej ilości postów wiem tyle, że oryginały na mokrym zachowują się źle. Wielu z was poleca Michelin Anakee 2, PR lub Nexty. O kostkach nie myślę.
Na bezpieczeństwie oszczędzać nie warto.
Ale czy faktycznie oryginalne gumy są takie tragiczne?
Ceny na Oponeo są całkiem ok, ale i kasy przy zakupie Moto i jego doposażaniu nigdy nie za wiele.
Dzięki za dobre rady Wink


Było, było, sam pytałem Wink
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/czy-zmieniac-seryjne,22916.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiek
A



Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp

PostWysłany: Wto 1:06, 23 Lut 2016    Temat postu:

jędrek30 napisał:
Pozwolę sobie jeszcze raz zadać takie samo pytanie jak kolega novy:
novy napisał:
Ktoś używa może Pirelli Skorpion Trail II ?
oczywiście w V-Stromie.
Może przez te kilkanaście dni coś się zmieniło Smile

Kolega założył te opony do Hondy Varadero pod koniec sezonu 2015 i pierwszy test zaliczyły pozytywnie w deszczu podczas wyjazdu nad morze.

Mnie bardziej zastanawia czy opony nie będą miały podobnej przypadłości co Continentale Trail Attack i słynne już wibracje kierownicy.


Kolega przejeżdził cały ubiegły sezon na PST II i chwali zarówno w deszczu jak i na suchym , poleca i mówi , że nastepne kupi takie same - zachęcony tez zamawiam je w oponeo - za komplet dostałem cenę 900 PLN po info , że jestem z forum v-stroma Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jędrek30
Motonita



Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 1:08, 23 Lut 2016    Temat postu:

Marcos napisał:
Mam do was pytanie zasadnicze, dotychczas nie spotkane na naszym forum.
Czy jest sens wymieniać nowe salonowe opony w 650?

Marcos podobne pytanie zadał kolega Vorenus w temacie czy zmieniać seryjne? może tam znajdziesz odpowiedź.

Nie jeździłem na oponach, które są seryjnie zakładane w DL'ach ale gdybym miał takie opony już założone to pewnie "zjeździłbym" je do końca (no chyba, że faktycznie są tak tragiczne jak piszą niektórzy użytkownicy) a później kupił jakiś inny komplet w celu porównania.

Obecnie jestem na etapie poszukiwania nowych opon, w zasadzie jestem zdecydowany w 99% na [link widoczny dla zalogowanych].
Opon na których jeździłem w poprzednim sezonie nie poleciłbym nikomu pomimo, że trzymanie w zakrętach mają rewelacyjne, sprawdziły się na torze Jastrząb, jak również w podczas deszczu dawały radę.

Vorenus byłeś szybszy Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jędrek30 dnia Wto 1:11, 23 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Wto 1:17, 23 Lut 2016    Temat postu:

Dzięki za info. Chyba na ten sezon odpuszczę zmianę opon, zobaczymy co te seryjne oferują. Choć jak piszecie nie za wiele dobrego ... Thnx

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Wto 1:17, 23 Lut 2016    Temat postu:

jędrek30 napisał:
[...]
Opon na których jeździłem w poprzednim sezonie nie poleciłbym nikomu pomimo, że trzymanie w zakrętach mają rewelacyjne, sprawdziły się na torze Jastrząb, jak również w podczas deszczu dawały radę.

Vorenus byłeś szybszy Smile


haha to prawda Smile Tak z ciekawości, o swoich poprzednich oponach piszesz w samych superlatywach, a jednak ich nie polecasz. Co było z nimi nie tak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jędrek30
Motonita



Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 1:34, 23 Lut 2016    Temat postu:

Vorenus opony o których wspominam są nadal założone na moim motocyklu ale zamierzam je zmienić w najbliższym czasie.

Nie polecam opon Continental Trail Attack z uwagi na drgania kierownicy, które ujawniają się podczas jazdy w zakresie prędkości 50-70 km/h.

Continental ContiTrailAttack 2

Conti Trail Attack


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
malybidon
Motocyklista



Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piotrków Tryb./Budziszewice

PostWysłany: Wto 9:35, 23 Lut 2016    Temat postu:

Marcos napisał:
Dzięki za info. Chyba na ten sezon odpuszczę zmianę opon, zobaczymy co te seryjne oferują. Choć jak piszecie nie za wiele dobrego ... Thnx


Nie jest to tak, że na seryjnych nie da się jeździć. Po prostu gdy jest zimno lub mokro to trzeba wziąć to pod uwagę. Jak jest ciepło to i na seryjnych da się poszaleć (i nie ma co sprawdzać czy masz kapcia, czasem tak po prostu dziwnie tył jeździ Wink
A i na szutrach i małym piachu da się jeździć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcos
A1



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ

PostWysłany: Wto 10:50, 23 Lut 2016    Temat postu:

Wielkie dzięki !! O taką informację mi chodziło. Pozdroofka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Śro 11:46, 24 Lut 2016    Temat postu:

Pirelli i Metzeler to obecnie jedna firma, a opony obu marek są robione w tych samych fabrykach (zarówno tych niemieckich jak i chińskich), korzystają z tych samych mieszanek.
PST II porównywalna jest do Metzeler Next, ale jest różnica - tylna Pirelka jest dwuskładnikowa, Next chyba nie? Koledzy na Versysach 1000 się zachwycali tymi oponami, ale to inny rozmiar niż do DL, sam chyba spróbuję ich w tym sezonie na swoim DL1000, zależy jak będzie z ceną i dostępnością w momencie gdy będę zmieniał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jędrek30
Motonita



Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 14:10, 24 Lut 2016    Temat postu:

MaG zgadza się Pirelli i Metzeler należą do jednego koncernu już od 30 lat czyli do Pirelli Group.
Tylna opona Metzeler Tourance Next podobnie jak i opona Pirelli Scorpion Trail 2 to opony dwuskładnikowe, powstające z tych samych mieszanek różniące się kształtem bieżnika.

Moim zdaniem to takie same opony i którą by nie wybrać to właściwości jezdne będę bardzo zbliżone.
Ja wybrałem Pirelli Scorpion Trail 2 ponieważ znalazłem opony z datą produkcji 2016 no i cena była o 10 zł niższa od kompletu Metzeler Tourance Next Very Happy

EDIT
We wtorek zamówiłem opony i dziś kurier DHL dostarczył przesyłkę.
Produkcja made in Germany z "najświeższej" dostawy DOT 0516.

To tyko dwa kawałki gumy ale uśmiech na twarzy jest Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jędrek30 dnia Pią 11:39, 26 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz-alex
A2



Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Nie 16:33, 09 Paź 2016    Temat postu:

jędrek30 napisał:

Ja wybrałem Pirelli Scorpion Trail 2 ponieważ znalazłem opony z datą produkcji 2016 no i cena była o 10 zł niższa od kompletu Metzeler Tourance Next

Jak Ci się spisują te opony? Czytam różne wątki na forum i wydaje mi się że jeszcze mało jest opinii na ich temat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mast
Motonita



Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn

PostWysłany: Pon 10:15, 10 Paź 2016    Temat postu:

lukasz-alex napisał:
jędrek30 napisał:

Ja wybrałem Pirelli Scorpion Trail 2 ponieważ znalazłem opony z datą produkcji 2016 no i cena była o 10 zł niższa od kompletu Metzeler Tourance Next

Jak Ci się spisują te opony? Czytam różne wątki na forum i wydaje mi się że jeszcze mało jest opinii na ich temat.


Po 4tys km polecam. Alpy bez uślizgu. Nie zużywają się nadmiernie, nie ząbkują.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz-alex
A2



Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Pon 13:43, 10 Paź 2016    Temat postu:

Czy rzeczywiście są tak dobre jak przedstawiają je w testach? Masz porównanie do innych marek/modeli?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukasz-alex dnia Pon 13:44, 10 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba71
Motonita



Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 16:01, 10 Paź 2016    Temat postu:

Może ktoś będzie pierwszy i na nowy sezon założy [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 16:24, 10 Paź 2016    Temat postu:

A propo Pirelli Scorpio Trail II to trzy wiersze niżej jest wątek o tych oponach:
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/pirelli-scorpio-trail-ii-wydzielony-z-teatu-o-dl1000,25179.html

Po 14 tys. na nich polecam. Nie sądzę, żeby ocena się różniła, gdybym jeździł małym DL-em, ale dla porządku zaznaczam, że mam je na DL1000.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin