 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Wto 20:26, 09 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Ktoś używa może Pirelli Skorpion Trail II ? Zakładają je fabrycznie do multistrady. Czytałem test tych opon w motocyklu 8/2015 i wypadły rewelacyjnie - ciekawi mnie tylko jak z trwałością tych opn ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arias
A1
Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 20:48, 09 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Poszukuję opon do małego DL-a. Po przeczytaniu prawie całego internetu zastanawiam się nad:
Conti Trail Attack 2
Metzeler Tourance
Metzeler Tourance Next
95% ON / 5% OFF (delikatny)
Jeżdżę głównie po asfalcie. Ale zamierzam czasem też z niego zjechać, jakiś delikatny szuter. No i tu właśnie pojawia się moja wątpliwość. Już dawno pewnie zdecydowałbym się na Nexty, które ponoć rewelacyjnie wypadają na asfalcie, a przede wszystkim w deszczu (choć w deszczu i tak jeżdżę wolno) - tylko z tego co czytałem i oglądałem, to nawet delikatny piach dla Nextów może być przeszkodą nie do przejścia.
Planuję w tym roku jakiś wyjazd, jeszcze nie wiem gdzie. Może Rumunia, może "tylko" Bieszczady ale nie chciałbym zamknąć sobie drogi do zjechania z asfaltu poprzez wybór opon tylko na asfalt. Z drugiej strony - jeśli jeżdżę praktycznie tylko ON, często z plecaczkiem i kuframi - to lepiej zainwestować i kupić dobre opony na asfalt, zważywszy na fakt, iż deszcz czasem potrafi urozmaicić podróż. Mam dylemat.
I tak się właśnie zastanawiam nad Conti Trail Attack2. Dużo jest różnica między nimi, Nextami, a zwykłymi Tourancami?
Dodam tylko, że obecnie mam założone... Mitasy E-07, są dosyć nowe, mają przejechane jakieś 2,5 tys km i nawet tak źle się na nich nie jeździ. Chciałbym jednak spróbować DL-a na bardziej asfaltowych oponkach bo te Mitasy mam w "spadku" po poprzednim właścicielu
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arias dnia Wto 20:50, 09 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 21:08, 09 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Arias napisał: | Poszukuję opon do małego DL-a. Po przeczytaniu prawie całego internetu zastanawiam się nad:
Conti Trail Attack 2
Metzeler Tourance
Metzeler Tourance Next
95% ON / 5% OFF (delikatny)
Jeżdżę głównie po asfalcie. Ale zamierzam czasem też z niego zjechać, jakiś delikatny szuter. No i tu właśnie pojawia się moja wątpliwość. Już dawno pewnie zdecydowałbym się na Nexty, które ponoć rewelacyjnie wypadają na asfalcie, a przede wszystkim w deszczu (choć w deszczu i tak jeżdżę wolno) - tylko z tego co czytałem i oglądałem, to nawet delikatny piach dla Nextów może być przeszkodą nie do przejścia. |
Co do Nextów, to się nie mylisz, no bo jak ta opona ma pracować na piachu?
Są jeszcze Metzeler Tourance Exp, ale ja na Twoim miejscu zastanowił się nad Michelin Anakee 2
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 21:09, 09 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Wto 21:14, 09 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Obecnie mam Conti Trail Attack 2 ale już się kończą - jak dla mnie przyczepność bardzo dobra - trochę niepewnie w deszczu. Jedyny minus to wibracje kierownicy (przy puszczeniu kierownicy) ale ponoć w nowych z literką Z już wyeliminowali tą wadę.
Też miałem je kupować jako nastepne ale po tym teście opon w motocyklu mam dylemat.
Ogólnie w teście (testowali na GS) wyszło tak:
1.Pirelli Skorpion Trail II
2.Dunlop Trailsmart
3.Metzeler Tourance next
4.Continental Trail Attack 2
5.Michelin Anakee 3
Na mokrym:
1. Pirelli
2.Metzeller
2.Dunlop
4.Michellin
5.Continental
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotnik
Motocyklista
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kętrzyn WM
|
Wysłany: Wto 21:29, 09 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
kalinago napisał: | lotnik napisał: | .......obecnie zwykłe Metzeler Tourance.
Mi osobiście bardziej odpowiadają nowe. Lepiej lata mi się w deszczu, po piachu/lasach. |
A masz już chińczyki czy dobra stara prod. Germany ?.
Pytam, bo też mi pasują ale są opinie, że chińskie to już nie to. |
Mam chińszczyznę aż sam się zdziwiłem - nigdzie już ponoć nie ma niemieckich. Nie porównam ich od oryginałów ale i tak zachowują się lepiej od starych CTA.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arias
A1
Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 22:21, 09 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: |
Są jeszcze Metzeler Tourance Exp, ale ja na Twoim miejscu zastanowił się nad Michelin Anakee 2 |
Moja pierwsza myśl, to były właśnie Anakee 2. Jeszcze w zeszłym sezonie. Potem zacząłem kombinować, czytać testy, opinie i odszedłem od Anakee 2 w stronę typowo szosowych opon. Ale biorąc pod uwagę ich popularność na DL-ach, to chyba będzie dobry wybór. Dobre na asfalt i lekki szuterek też nie jest im straszny. No i cenowo wypadają korzystniej niż Nexty i Conti Trail Attack 2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalinago
Motocyklista
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 22:34, 09 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Spotkałem się gdzieś z informacją, że produkcja Anakee 2 ma się ku końcowi.
Ktoś ma może potwierdzone informacje na ten temat ?
Bo nie wiadomo - kupować szybko czy można spokojnie poczekać, aż stare opony się zużyją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 22:40, 09 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Przed Pilot Road 4 miałem właśnie Anakee 2 i radziły one sobie bezproblemowo na tych dróżkach, na których utknął GS...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Wto 23:10, 09 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
OT: Coś nie mogę znaleźć... Przy jakim przebiegu wymienić olej w lagach?
Mam nowe Michały PR4 do założenia i nie chciałbym ich szybko zniszczyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raptor
Motonita
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Śro 0:05, 10 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
HERMAN napisał: | Raptor napisał: | HERMAN napisał: | Dzięki za info Właśnie głównie chodzi mi o jazdę po mokrym.Ostatnio miałem Metzeler Tourance Next i po 5 tys.strasznie się wyząbkowały.Gdyby nie ten mankament,to założyłbym je jeszcze raz. |
Przód ,tył czy obie? |
Przód,kiera tak skacze przy prędkościach 50/70km,że nie ma szans jej odpuścić nawet na chwilę.Na mokrym były rewelacyjne,ale jak ręką przejedziesz po gumie,to góry i doliny.Z tego,co się naczytałem,to jedni chwalą,a inni narzekają.Może jakaś wadliwa seria? |
No u mnie też właśnie przód poząbkowany i widzę że się prędzej skończy niż tył, ale kierownicę można puścić tylko lekko ją rusza .Założone przy 24kkm. Planowalem nawet dokupić taki sam nowy przód , bo spełniają moje oczekiwania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Śro 15:41, 10 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
j23j23j23 napisał: | OT: Coś nie mogę znaleźć... Przy jakim przebiegu wymienić olej w lagach? |
Teoretycznie co 30kkm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 16:04, 10 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Anakee 2 vs Heidenau k60, która ile pomaga poza poza asfaltem widać od razu: [link widoczny dla zalogowanych]
Żaku napisał: | Polecam Conti tkc 70. Na mokrym asfalcie i szutrze spisują się doskonale. Doskonałe opony uniwersalne dla tych, którzy okazjonalnie zjezdzaja z asfaltu. |
napisz proszę więcej o zachowaniu tych opon w piachu, błocie (czy moto da radę się wykopać jak utknie?), czy są słyszalne, podczas jakich prędkości i jak mocno, czy w porównaniu z szosówkami czuje się jakieś drgania itp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Śro 16:09, 10 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arias
A1
Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 0:20, 20 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Powiecie mi jak Anakee 2 wypadają w porównaniu do Nextów na asfalcie? Bo, że w lekkim terenie radzą sobie lepiej to już wiem. Przez lekki teren rozumiem drogi szutrowe, może jakieś leśne, nie żadne błoto.
Wiem, że to trochę inna liga. Anakee 2 porównują się raczej ze zwykłymi Tourancami. Ale w chwili obecnej mój wybór sprowadzam tylko do Anakee 2 i Nextów.
Na asfalcie jest duża różnica między nimi? Dużo jeżdżę z pasażerem, do tego kufry. Jak te opony zachowują się przy obładowanym moto?
Jak z pokonywaniem zakrętów?
No i jazda w deszczu. Nexty ponoć są rewelacyjne na mokrym ale i o Anakee 2 czytałem pozytywne opinie. Na mokrym dają rade?
Generalnie myślę, że po przesiadce z Mitasów każde z tych opon zrobią różnicę. Tylko właśnie nie wiem czy dla mnie (początkującego użytkownika DL-a) będzie zauważalna różnica między Anakee 2, a Nextami.
Tzn. czy na asfalcie różnice są widoczne i wyraźnie przemawiają na korzyść Nextów? Czy może Anakee 2 nie odstają aż tak i warto zaoszczędzić stówkę i móc czasem zjechać z asfaltu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Luke
A2
Dołączył: 14 Sty 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Legionowo/Ostróda
|
Wysłany: Nie 9:14, 21 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Ja w DL-u jak na razie miałem dwa komplety opon: Anakee 2 oraz obecnie Metzeler Tourance (made in china). Michelin nieco lepszy w terenie, w deszczu obie są ok - jeżdżę wtedy nieco ostrożniej więc różnicy nie dostrzegłem (chociaż na Anakee wracałem w ciągłej ulewie przez 650km i zero problemów więc oceniam je dobrze). Największe różnice były na suchym asfalcie - na Anakee, w ciągu kilku miesięcy, miałem ok. 20 różnych uślizgów, przodu i tyłu. Zmieniłem więc na inny model i po zmianie na Tourance uślizgi już się nie powtórzyły. Moto prowadzi się lepiej na asfalcie, jest znacznie lepsza przyczepność, i mimo, że wyprodukowane w chinach, to jakoś tego nie odczuwam. Jak dojadę MT, planuję spróbować TKC70.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luke dnia Nie 9:19, 21 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jędrek30
Motonita
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 20:34, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Pozwolę sobie jeszcze raz zadać takie samo pytanie jak kolega novy:
novy napisał: | Ktoś używa może Pirelli Skorpion Trail II ? | oczywiście w V-Stromie.
Może przez te kilkanaście dni coś się zmieniło
Kolega założył te opony do Hondy Varadero pod koniec sezonu 2015 i pierwszy test zaliczyły pozytywnie w deszczu podczas wyjazdu nad morze.
Mnie bardziej zastanawia czy opony nie będą miały podobnej przypadłości co Continentale Trail Attack i słynne już wibracje kierownicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcos
A1
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ
|
Wysłany: Wto 0:38, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Mam do was pytanie zasadnicze, dotychczas nie spotkane na naszym forum.
Czy jest sens wymieniać nowe salonowe opony w 650?
Po przeczytaniu dużej ilości postów wiem tyle, że oryginały na mokrym zachowują się źle. Wielu z was poleca Michelin Anakee 2, PR lub Nexty. O kostkach nie myślę.
Na bezpieczeństwie oszczędzać nie warto.
Ale czy faktycznie oryginalne gumy są takie tragiczne?
Ceny na Oponeo są całkiem ok, ale i kasy przy zakupie Moto i jego doposażaniu nigdy nie za wiele.
Dzięki za dobre rady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Wto 1:00, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Marcos napisał: | Mam do was pytanie zasadnicze, dotychczas nie spotkane na naszym forum.
Czy jest sens wymieniać nowe salonowe opony w 650?
Po przeczytaniu dużej ilości postów wiem tyle, że oryginały na mokrym zachowują się źle. Wielu z was poleca Michelin Anakee 2, PR lub Nexty. O kostkach nie myślę.
Na bezpieczeństwie oszczędzać nie warto.
Ale czy faktycznie oryginalne gumy są takie tragiczne?
Ceny na Oponeo są całkiem ok, ale i kasy przy zakupie Moto i jego doposażaniu nigdy nie za wiele.
Dzięki za dobre rady  |
Było, było, sam pytałem
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/czy-zmieniac-seryjne,22916.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiek
A
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Wto 1:06, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
jędrek30 napisał: | Pozwolę sobie jeszcze raz zadać takie samo pytanie jak kolega novy:
novy napisał: | Ktoś używa może Pirelli Skorpion Trail II ? | oczywiście w V-Stromie.
Może przez te kilkanaście dni coś się zmieniło
Kolega założył te opony do Hondy Varadero pod koniec sezonu 2015 i pierwszy test zaliczyły pozytywnie w deszczu podczas wyjazdu nad morze.
Mnie bardziej zastanawia czy opony nie będą miały podobnej przypadłości co Continentale Trail Attack i słynne już wibracje kierownicy. |
Kolega przejeżdził cały ubiegły sezon na PST II i chwali zarówno w deszczu jak i na suchym , poleca i mówi , że nastepne kupi takie same - zachęcony tez zamawiam je w oponeo - za komplet dostałem cenę 900 PLN po info , że jestem z forum v-stroma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jędrek30
Motonita
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 1:08, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Marcos napisał: | Mam do was pytanie zasadnicze, dotychczas nie spotkane na naszym forum.
Czy jest sens wymieniać nowe salonowe opony w 650? |
Marcos podobne pytanie zadał kolega Vorenus w temacie czy zmieniać seryjne? może tam znajdziesz odpowiedź.
Nie jeździłem na oponach, które są seryjnie zakładane w DL'ach ale gdybym miał takie opony już założone to pewnie "zjeździłbym" je do końca (no chyba, że faktycznie są tak tragiczne jak piszą niektórzy użytkownicy) a później kupił jakiś inny komplet w celu porównania.
Obecnie jestem na etapie poszukiwania nowych opon, w zasadzie jestem zdecydowany w 99% na [link widoczny dla zalogowanych].
Opon na których jeździłem w poprzednim sezonie nie poleciłbym nikomu pomimo, że trzymanie w zakrętach mają rewelacyjne, sprawdziły się na torze Jastrząb, jak również w podczas deszczu dawały radę.
Vorenus byłeś szybszy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jędrek30 dnia Wto 1:11, 23 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcos
A1
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ
|
Wysłany: Wto 1:17, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info. Chyba na ten sezon odpuszczę zmianę opon, zobaczymy co te seryjne oferują. Choć jak piszecie nie za wiele dobrego ... Thnx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Wto 1:17, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
jędrek30 napisał: | [...]
Opon na których jeździłem w poprzednim sezonie nie poleciłbym nikomu pomimo, że trzymanie w zakrętach mają rewelacyjne, sprawdziły się na torze Jastrząb, jak również w podczas deszczu dawały radę.
Vorenus byłeś szybszy  |
haha to prawda Tak z ciekawości, o swoich poprzednich oponach piszesz w samych superlatywach, a jednak ich nie polecasz. Co było z nimi nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jędrek30
Motonita
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 1:34, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Vorenus opony o których wspominam są nadal założone na moim motocyklu ale zamierzam je zmienić w najbliższym czasie.
Nie polecam opon Continental Trail Attack z uwagi na drgania kierownicy, które ujawniają się podczas jazdy w zakresie prędkości 50-70 km/h.
Continental ContiTrailAttack 2
Conti Trail Attack
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
malybidon
Motocyklista
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piotrków Tryb./Budziszewice
|
Wysłany: Wto 9:35, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Marcos napisał: | Dzięki za info. Chyba na ten sezon odpuszczę zmianę opon, zobaczymy co te seryjne oferują. Choć jak piszecie nie za wiele dobrego ... Thnx |
Nie jest to tak, że na seryjnych nie da się jeździć. Po prostu gdy jest zimno lub mokro to trzeba wziąć to pod uwagę. Jak jest ciepło to i na seryjnych da się poszaleć (i nie ma co sprawdzać czy masz kapcia, czasem tak po prostu dziwnie tył jeździ
A i na szutrach i małym piachu da się jeździć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcos
A1
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiśniowa Góra / ŁÓDŹ
|
Wysłany: Wto 10:50, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki !! O taką informację mi chodziło. Pozdroofka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 11:46, 24 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Pirelli i Metzeler to obecnie jedna firma, a opony obu marek są robione w tych samych fabrykach (zarówno tych niemieckich jak i chińskich), korzystają z tych samych mieszanek.
PST II porównywalna jest do Metzeler Next, ale jest różnica - tylna Pirelka jest dwuskładnikowa, Next chyba nie? Koledzy na Versysach 1000 się zachwycali tymi oponami, ale to inny rozmiar niż do DL, sam chyba spróbuję ich w tym sezonie na swoim DL1000, zależy jak będzie z ceną i dostępnością w momencie gdy będę zmieniał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jędrek30
Motonita
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 14:10, 24 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
MaG zgadza się Pirelli i Metzeler należą do jednego koncernu już od 30 lat czyli do Pirelli Group.
Tylna opona Metzeler Tourance Next podobnie jak i opona Pirelli Scorpion Trail 2 to opony dwuskładnikowe, powstające z tych samych mieszanek różniące się kształtem bieżnika.
Moim zdaniem to takie same opony i którą by nie wybrać to właściwości jezdne będę bardzo zbliżone.
Ja wybrałem Pirelli Scorpion Trail 2 ponieważ znalazłem opony z datą produkcji 2016 no i cena była o 10 zł niższa od kompletu Metzeler Tourance Next
EDIT
We wtorek zamówiłem opony i dziś kurier DHL dostarczył przesyłkę.
Produkcja made in Germany z "najświeższej" dostawy DOT 0516.
To tyko dwa kawałki gumy ale uśmiech na twarzy jest
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jędrek30 dnia Pią 11:39, 26 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz-alex
A2
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Nie 16:33, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
jędrek30 napisał: |
Ja wybrałem Pirelli Scorpion Trail 2 ponieważ znalazłem opony z datą produkcji 2016 no i cena była o 10 zł niższa od kompletu Metzeler Tourance Next
|
Jak Ci się spisują te opony? Czytam różne wątki na forum i wydaje mi się że jeszcze mało jest opinii na ich temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mast
Motonita
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn
|
Wysłany: Pon 10:15, 10 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
lukasz-alex napisał: | jędrek30 napisał: |
Ja wybrałem Pirelli Scorpion Trail 2 ponieważ znalazłem opony z datą produkcji 2016 no i cena była o 10 zł niższa od kompletu Metzeler Tourance Next
|
Jak Ci się spisują te opony? Czytam różne wątki na forum i wydaje mi się że jeszcze mało jest opinii na ich temat. |
Po 4tys km polecam. Alpy bez uślizgu. Nie zużywają się nadmiernie, nie ząbkują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz-alex
A2
Dołączył: 22 Lip 2015
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Pon 13:43, 10 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Czy rzeczywiście są tak dobre jak przedstawiają je w testach? Masz porównanie do innych marek/modeli?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz-alex dnia Pon 13:44, 10 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba71
Motonita
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 16:01, 10 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Może ktoś będzie pierwszy i na nowy sezon założy [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|