|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avaloon
Motocyklista
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 8:59, 03 Kwi 2011 Temat postu: Heidenau K76 |
|
|
Czy ktoś z kolegów forumowiczów używał takich opon:Heidenau K76?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 12:12, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
może niewiele ale zawsze to jakaś opinia [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DRUID
A2
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:51, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja używam, założyłem w połowie zeszłego sezonu. Póki co jestem zadowolony, dziś 400 km i ostre winkle, buta przytarłem, a opona nie puściła.... W terenie też dają nieźle radę.... w piachu toną, ale przecież to nie kostka na moto cross. Za dwie sztuki dałem 600 zł (nowe)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avaloon
Motocyklista
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 11:07, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
DRUID dzięki za odpowiedz też zamierzam założyć takowe czy zauważyłeś większe zużycie paliwa na tych gumach? opona jest diagonalna i ma większe opory tarcia i jak szybko "znika" bieżnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DRUID
A2
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:24, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
co do zużycia paliwa to nie mam wielkiego porównania, bo stare kapcie zmieniłem zaraz po zakupie. Np wczoraj zrobiłem po trasie 400 km średnia prędkość 100-120 km/h i na tankowaniu wyszedł równe 5,7 na 100 km. Także jak na 1000 to niezły wynik dlatego nie sądzę żeby podnosiły spalanie co do uciekania bieżnika to 4000 mam na nich zrobione i wielkich zmian nie widzę, choć jest to ciężkie do określenia. Są nowe i nie bardzo zwracam na to uwagę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DRUID dnia Pon 11:25, 04 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aspius
A
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Wto 22:40, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Używam tych opon od jesieni ubiegłego roku i po zmianie z fabrycznych "plastików" mogę nareszcie cieszyć się z bezpiecznej jazdy po winklach. Opony są trochę głośniejsze przy niższych prędkościach, poza tym nie czuję się do końca pewnie na tych gumach w deszczu. Generalnie na suchym bardzo dobre oponki, nie zauważyłem zwiększonego apetytu na paliwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziki
A
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 23:18, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
To dobra opona za dobrą kasę -warto
Ps cena katalogowa to 329+429
dostaniesz u mnie 15% rabatu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Śro 10:35, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Bziki zlituj się, wykończysz konkurencję, takie ceny dawać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziki
A
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 18:12, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Adamar napisał: | Bziki zlituj się, wykończysz konkurencję, takie ceny dawać |
No cóż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avaloon
Motocyklista
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 12:14, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dziki napisał: | To dobra opona za dobrą kasę -warto
Ps cena katalogowa to 329+429
dostaniesz u mnie 15% rabatu |
Jeżeli masz jakąś lepszą ofertę od tej to proszę o info na PW ceny za komplet są poniżej 600 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziki
A
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 16:19, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
avaloon napisał: | Dziki napisał: | To dobra opona za dobrą kasę -warto
Ps cena katalogowa to 329+429
dostaniesz u mnie 15% rabatu |
Jeżeli masz jakąś lepszą ofertę od tej to proszę o info na PW ceny za komplet są poniżej 600 zł |
Dobra pobijam tą kwotę
Bedzie za komplet 590 zł
Ps będę wdzięczny za przykładowy link z takimi cenami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
quiki
A2
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Czw 16:59, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dziki napisał: | avaloon napisał: | Dziki napisał: | To dobra opona za dobrą kasę -warto
Ps cena katalogowa to 329+429
dostaniesz u mnie 15% rabatu |
Jeżeli masz jakąś lepszą ofertę od tej to proszę o info na PW ceny za komplet są poniżej 600 zł |
Dobra pobijam tą kwotę
Bedzie za komplet 590 zł
Ps będę wdzięczny za przykładowy link z takimi cenami |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziki
A
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 20:27, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
avaloon napisał: | Dziki napisał: | To dobra opona za dobrą kasę -warto
Ps cena katalogowa to 329+429
dostaniesz u mnie 15% rabatu |
Jeżeli masz jakąś lepszą ofertę od tej to proszę o info na PW ceny za komplet są poniżej 600 zł |
To już sprawa honorowa
574 zł za komplet
Za przesyłkę 15 zł przy wpłacie na konto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Czw 21:49, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Bziki, jak będziesz tak tanio sprzedawał to co będziesz jadł ??
A no tak, masz z czego zrzucać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SławekB
A
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: Nie 22:13, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
I jak tam te opony? Bo też byłbym nimi zainteresowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziki
A
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 12:20, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jakby co proszę o kontakt tel lub info na priv
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 8:51, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Poszperałem troche w necie i znalazłem na forach niemieckich same dobre opinie. Ludzie je zakładają do BMW GS 1100, 1150. Jeden kolega napisał,że nakręcił na nich 8 tyś km z pasażerem i bieżnik zużywa się normalnie, choć ocenia, że maksymalnie wytrzymają (ale jeździ w 2 osoby) ok 16- 18 tyś km. Piszą też że na mokrym Michelin i Metzeler są ciut, ale tylko ciut lepsze. Co więcej - Heidenau to jak wiadomo niemiecka firma (dość duża - 140 pracowników), co raczej gwarantuje solidność. Skoro spełniają normy na rynek niemiecki ....
O samych K 76 piszą, że są bardziej przeznaczone na dziurawe drogi niż autostrady, czyli wreszcie chyba powstał produkt dedykowany na nasz rynek ))). Nikt nie zauważył zwiększonego zużycia paliwa.
Nie znalazłem też żadnej negatywnej opinii.
Mam zamiar je przećwiczyć.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 8:56, 24 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
quiki
A2
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Pon 11:15, 25 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
I jak Panowie? Kupił ktoś te oponki, pojeździł już na nich żeby wystawić jakąś opinie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:42, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nabyłem za 599 zł z przesyłką. Opony robią na pierwszy rzut oka dobre wrażenie. Zaskoczyły mnie grubością bieżnika, który nomen omen jest kopią tego który jest w Metzelerach Tourancach (coś mi tu pachnie kooperacją pt. niska i wyższa "półka"). Wracając do bieżnika - nawet jeżeli się szybciej zużywać będą to jest go o 25% więcej niż w Tourancach. Zobaczymy jak to jeździ.
Ale w czerwcu - wtedy je przłełożę i przekulam na 7 tyś km. Napiszę potem jak jest.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SławekB
A
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: Czw 21:23, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Też kupiłem. Zakładam po "świętach". Dam znać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziki
A
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 21:44, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
SławekB napisał: | Też kupiłem. Zakładam po "świętach". Dam znać. |
Widzę Sławku , ze oponki dotarły do Cię
Ps Jest jeszcze jeden komplecik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 20:23, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Założyłem i po fabrycznych Bridgestonach to co rzuca się od razu w oczy a raczej uszy to to że one są nie głośniejsze tylko wyjąco głośniejsze (w niskim zakresie prędkości). Ale to diagonale a nie radiale wieć nie ma co się dziwić. Poza tym przednia opona daje wrażenie jakby jechało się po lekkiej tarce. Ale może to być efekt nowości i musi się to wszystko poukładać. Zobaczymy. Motocykl ma zupełnie inne właściwości trakcyjne, jest o wiele bardziej podatny na boczne podmuchy wiatru. Cóż.... może to też efekt nowości.No zobaczymy...ale cóż, za 590 zł nie kupi się Metzelerów więc coś za coś.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SławekB
A
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: Czw 18:34, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Hej. Właśnie się zastanawiałem co jest nie tak. Efekt tarki przy Heidenau zaczyna mnie wkurzać. Widzę, że inni też mają problemy: [link widoczny dla zalogowanych]
Na razie przejechałem jakieś 500km i tarka się utrzymuje. Opony z 2010r.
I faktycznie jakby był bardziej czuły na podmuchy boczne. Wcześniej miałem Bridgestony (20kkm) i motocykl zupełnie inaczej kładł się w zakręty.
Ale najbardziej wkurza ta tarka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:47, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
No więc u mnie powoli tarka zanika, wraz ze zużywaniem sie barrrdzo gęstych i mocnych włosków na oponie, które trzymają się zadziwijąco mocno.
Po 600 km efekt tarki dzięki temu pozostał, ale tylko w zakresie 20-40 km/h. Natomiast niestety opony są głośne i najbardziej słychać to pomiędzy 100, a 115 km/h. Może ten efekt minie, choć wątpię.
Co do trzymania się na szosie - narazie mam wrażenie jakbym jeździł na przesławnych oponach Pneumat produkowanych ćwierć wieku temu w NRD, a zakładanych do MZ-tek. Dzięki tym oponom MZ-tki zyskały przesymaptyczną nazwę "łyżwa" . Kto jeździł ten wie.
Czyli na razie motocykl w zakręty się nie składa tylko się w nie po prostu wali . Może to jakiś potomek od Pneumatów je projektował
Do lipca nakulam ok 7000 km bo idę w dłuższą trasę i to deszczową to o ile przeżyję na tych wynalazkach to zobaczymy co toto warte jest tak naprawdę.
Co więcej? Startowo opona przednia ma 6 mm, a tylna 9 mm bieżnika , czyli bogato. Ładnie przez to trzyma się po piachu.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 20:51, 02 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SławekB
A
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: Czw 22:06, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Faktycznie najgorzej jest około 30km/h W zakręty moto wchodzi zdecydowanie inaczej niż na Bridgestonach. Mam za małe doświadczenie by to dokładniej oceniać. Czasami udaje mi się całkiem zgrabnie wskoczyć w zakręt i mieć dużo frajdy. Ale czasami ciężko mi go ustawić bo jest taki, trochę "dziki".
A w piasku fajnie pracują oponki.
Czyli czekamy, aż opona wyłysieje z przody i będzie git
Co do hałasu to nic nie słyszę. Mam 195cm wzrostu i tak mi wali powietrze w kask, że opon nie słychać
A w MZ250 miałem opony enduro i podniesiony tył. Kupowałem ją w Poznaniu na giełdzie. To było moje pierwsze moto. )) Co się na niej robiło....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SławekB dnia Czw 22:09, 02 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 12:41, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No więc przejechałem na nich po GB i Szkocji 7,5 tyś km w warunkach deszczowo-sztormowych. Można rzecz wiele, ale w skrócie: nigdy tego nie kupujcie.
Opony trzymaja beznadziejnie na deszczu.Motocykl łapie uślizgi i na prżód i na tył. Opona ma bardzo słabe boki więc silne boczne podmuchy nie tylko przemieszczają motocykl ale dają też efekt jakby się nagle było na gumach bez powietrza, bo one po prostu chcą zejśc bocznie z obręczy.
Najgorszy jest przód. Opona nie trzyma kierunku na wprost. Przy każdej próbie puszczenia kierownicy natychmiast sprzet wchodzi w ostrą shimmę. Przy wolnej jeźzie 15-20 km/h motocykl chodzi przodem na boki - zatacza się delikatnie..cudowne uczucie. Opona szalenie głośna - wyjąca. Z 6 mm bieznika po ww przebiegu zostały... 3 mm.
Tył: jest ciut lepszy. Ale na śliskim jakiekolwiek pochylenie motocykla powoduje natychmaistowy uślizg. Po ww przebiegu zostało z 9mm bieżnika tylko 4 mm.
I uwaga: Heidenau to jest (sprawdziłem) tak naprawdę ta sama fabryka która do MZ-tek robiła opony Pneumat. Takie było też moje odczucie pierwsze że już się ślizgałem na tych laczkach 25 lat temu. I dlatego to diagonale bo to są tak naprawdę te same opony tylko podrobili kształt bieżnika Metzelra i wysyłaja na śmierć na nich następne pokolenia motocyklistów.
Podsumowanie: opona o konstrukcji z 1983 roku. Niebezpieczna. Głośna. Zużywająca się błyskawicznie. Jeżeli chcecie żyć nie kupujcie tej post-enerdowskiej wunderwaffe. Zero przyjemności z jazdy - 100% wkurzenia gwarantowane.
Heidenau - zabij się z nami.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziki
A
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 14:05, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Heidenau K76 to opona która służy do przemieszczania się drogami szutrowymi i polnymi -asfalt nie jest jej najmocniejszą zaletą . (Choć znam takich którzy twierdzą , że jak na kosteczkę i tak dobrze się zachowuje)
Reasumując -jak opona jest do wszystkiego to znaczy do niczego.
Na asfalt wybrałbym bieżnik raczej K63, K64, K65
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 15:37, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No po tej recenzji ciężko będzie znaleźć następnego testera...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 16:00, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dziki - Heidenu K76 nie jest oponą na szutr. Nie jest też żadną kosteczką.To nieprawda. To jest opona szosowa dedykowana w 90% na asflat z podrobionym krojem bieznika z Metzelera Endurance o tym samym przeznaczeniu. Wiem, że ty handlujesz oponami ale sorry - bądźmy rzetelni.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SławekB
A
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: Pią 16:00, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wkurzajcie bo też je kupiłem.. wrr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
quiki
A2
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Pią 17:17, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki Jarson za recenzje, uchroniła mnie przed kupnem tego szajsu. Nie będę eksperymentował postawie na anakee.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 18:27, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dodam jeszcze coś. I to jest piękne. Przednia i tylna opona mają dwie różne charakterystyki prowadzenia. W tym samym modelu. Tak więc komplecik może zaskoczyć cię dosłownie każdą możliwie dziwnie niestabilną reakcją w zakręcie a nawet na prostej bo przód i tył są jak z innej parafi.
Co do stwierdzenia obronnego że to niby kostka na szuterek to tu jest link do głownego importera tych morderców motocyklistów gdzie jednoznacznie są określone jako szosówki.I to są szosówki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktoś kto ma duże doświadzaczenie przetrwa na nich, ale dosłownie w senise przetrwa. ALe ktoś, kto go nie ma ryzykuje w deszczu życie na pierwszym szybkim zakręcie.
Tego chuligana kóry to produkuje wsadziłbym na DL-a na nich i wysłał go do Szkocji w góry w deszcz.
W kategorii opon wg mojego 25 letniego doświadczenia są to najgorsze opony których pordukcja powinna być po prostu ze wzgl. bezpieczeństwa zakazana i śćigana karnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziki
A
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 21:15, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jarson napisał: | Dziki - Heidenu K76 nie jest oponą na szutr. Nie jest też żadną kosteczką.To nieprawda. To jest opona szosowa dedykowana w 90% na asflat z podrobionym krojem bieznika z Metzelera Endurance o tym samym przeznaczeniu. Wiem, że ty handlujesz oponami ale sorry - bądźmy rzetelni. |
Już chyba rzetelniej się nie da
To co pisze producent czy gł. dystrybutor to jedno - użytkownik drugie
Ps Podtrzymuję co pisałem we wcześniejszym poście - to nie są opony na asfalt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Pią 22:25, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dziki napisał: | Heidenau K76 to opona która służy do przemieszczania się drogami szutrowymi i polnymi -asfalt nie jest jej najmocniejszą zaletą . (Choć znam takich którzy twierdzą , że jak na kosteczkę i tak dobrze się zachowuje)
Reasumując -jak opona jest do wszystkiego to znaczy do niczego.
Na asfalt wybrałbym bieżnik raczej K63, K64, K65 |
No to ja też napaliłem się niepotrzebnie. Dziki sorry ale to opony nie dla mnie. Z pierwszych postów wynikało że to prawie Metzy ale okazuje się że nie do końca tak jest a Jarsonowi absolutnie wierzę bo człowieka znam, piłem z nim i wiem jak myśli. Jarson jest dla mnie w tej kwestii absolutnym autorytetem - jego pojęcie o jeździe znam a Twoje nie - wybacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:42, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Toś wysunął argumenty...
Trzeba przyznać, że ceny mają dobre i kolejny raz potwierdza się stwierdzenie, że na bezpieczeństwie nie ma co oszczędzać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SławekB
A
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: Pią 22:42, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Z drugiej strony w necie jest pełno pozytywnych opinii..
Np. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Pią 22:50, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Z Dzikim też piłem nie raz Ale czy po tym można oceniać ??
Jedno jest pewne, wypić skubaniec może !! Jak jest trzeźwy to umie jeździć, tyle mogę stwierdzić.
Po pijoku raczej niech nie wsiada, ma zaburzony środek ciężkości Coś z błędnikiem nie teges
Ps: Jarson tak naprawdę napisał że nie są na asfalt Wiec Dziki ma rację
Ps2: To znaczy że najlepiej na oponach znają się goście z najdalszej Syberii, tam wódę wali się jak kompocik
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Pią 23:32, 01 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Sob 6:47, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Adamar napisał: | Z Dzikim też piłem nie raz Ale czy po tym można oceniać ??
Jedno jest pewne, wypić skubaniec może !! Jak jest trzeźwy to umie jeździć, tyle mogę stwierdzić.
Po pijoku raczej niech nie wsiada, ma zaburzony środek ciężkości Coś z błędnikiem nie teges
Ps: Jarson tak naprawdę napisał że nie są na asfalt Wiec Dziki ma rację
Ps2: To znaczy że najlepiej na oponach znają się goście z najdalszej Syberii, tam wódę wali się jak kompocik |
odp na Ps2: chodziło mi tylko, że Jarsona znam i wiem w jaki sposób rozumuje. A wóda to taki skrót myślowy do którego się przyczepiłeś i trochę żałuję, że go użyłem
I koniec OT na temat wódy
I prawdą jest Ze Dziki w żaden sposób nie przekręca rzeczywistości. Ja potrzebuję opony na asfalt i chyba słabo o nich czytałem i nie wiedziałem, że raczej są na szuterek.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marlon777 dnia Sob 6:48, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Sob 10:29, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
marlon777 napisał: | Ja potrzebuję opony na asfalt |
To kup Miski Pilot Road 2 i będzie po problemie.
Albo Conti Road Attack 2 ( w specyfikacji Z).
W "Motocyklu" (7/2011) w teście opon turystycznych na szosę wygrały Dunlopy Road Smart.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Sob 14:16, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
express napisał: | marlon777 napisał: | Ja potrzebuję opony na asfalt |
To kup Miski Pilot Road 2 i będzie po problemie.
Albo Conti Road Attack 2 ( w specyfikacji Z).
W "Motocyklu" (7/2011) w teście opon turystycznych na szosę wygrały Dunlopy Road Smart. |
express - dzięki!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 20:26, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Będę konsekwentny. Opony K76 są przewidziane przez producenta do jazdy szosowej. Tak podaje Heidenau a za nim polski importer.
To nie jest bieżnik typu kostka. Zresztą poślizgałem się na nich po szkockich szutrach również i spisują się w terenie równie cudownie jak na asfalcie. Są na teren za twarde. Są mega ale M E G A za twarde.
Dziki - napisze-maila do Heidenaua że wg Ciebie K 76 są wg Ciebie na teren i ich dział badań, konstruktor oraz dział produkcji się znają i nie wiedzą co produkują .
Zakończmy ten wątek. Na bezpieczeństwie nie warto oszczędzać paru stówek. A dwa - na tym szajsie V-strom traci połowę swoich właściwości trakcyjnych.
Nigdy tego nie kupujcie. Dla paru stów nie warto ryzykować życia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziki
A
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 13:22, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jarson - myślę , ze trochę "przekoloryzowałeś" te złe właściwości jezdne Heidenau-a - to Twoja opinia i basta , to również oznacza , ze reszta użytkowników którzy chwalą te opony się po prostu mylą. To samobójcy
Ps . Należy odróżnić jazdę w terenie od jazdy po szutrach i piaszczystych drogach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aspius
A
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Nie 13:53, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jarson kiedy kupowałem te opony wiedziałem że przeznaczone są na lekki teren, polecił mi je doświadczony kolega który nie jeden komplet zjeździł swoim GS 1150 głównie za wschodnią granicą naszego kraju, czyli tam gdzie ja również planuję ich głównie używać. Prawdą jest że na mokrym miałem podbramkową sytuację lecąc na nasz formułowy jesienny zlot, koleina i woda spowodowały że dość szybko tylne koło straciło przyczepność. Zrobiłem na tym komplecie ok. 3tys. km i po przesiadce z fabrycznych opon mogę stwierdzić że są niegorsze na mokrym i biją je na głowę na suchym i w terenie.
Zaznaczam, że mam małe doświadczenie w kwestii opon, ale nie pamiętam też bym przed 20-stu laty miał jakiekolwiek problemy z oryginalnymi oponami mojej MZ251.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aspius dnia Nie 13:54, 03 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:34, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Opony diagonalne Pneumant które były stosowane w MZ ETZ 150 , 250, 251 i 301 słynęły ze słabe trzymania na wodzie. Dlatego MZ-tki maiły ksywę (szczególnie wśród używających ich wtedy masowo służb mundurowych typu MO hehe) "łyżwy". W tym okresie miałem okazję jeździć i na nich i na Barumach w które obute były fabrycznie Jawy TS 350. Różnica była taka,że Jawa mogła w desczu iśc normalnie 100-120 km/h a MZ na Pneumantach fruwała na boki przy 80-90 km/h. Czego efektem były fantasytczne uślizgi z glebami na bok czy przez przednie koło. Po rozpadzie NRD firma Heidenau przejęła fabrtykę robiącą Pneumanty. I do dzisiaj produkuje w nich owe K76.
To tyle rysu historycznego.
Co do porównań opon. Przejeżdżam rocznie ok 40 tyś km motocyklami. Różnymi z racji tego czym sie zajmuje. I objeżdżone mam wszelkie możliwe modele opon.
K 76 nadaje się terenowo jeno do piaskownicy w przedszkolu i rownie dobrze można by tu jeździć na oponach m-ki Stomil Olsztyn z WSK 175 Kobuz.
K 76 jest to typowo szosowa opona enduro w prehistorycznej konstrukcji diagonal. Jak wiadomo wspólczesne opony są radialne. Nie zagłebiając się w temat różnić konstrukcyjnych (można sobie wyguglować) - kosztuja 590 zł, i za to cenę masz PODKREŚLAM N I E B E Z P I E C Z N E i wyjącę opny.Jeżeli ktoś ceni swoje życie na 5 stówek za dodatkowe które kupi sobie dowolne super fajne radialne Michelin, Bridgestone czy Metzeler to już wybór prywatny.
Ja bym gościa kóry tą post enerdowską wunderfwaffe wpuścił na rynek po prostu zastrzelił na miejscu.I tyle.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 20:35, 11 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kastor40
Motonita
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mysłowice - Śląskie
|
Wysłany: Pon 21:48, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jarson 100% prawda. Najbardziej przemawiające dla mnie jest porównanie ... powierzchnia która łączy moto z drogą i która decyduje o twoim bezpieczeństwie ma powierzchnie dłoni! - (mam na myśli powierzchnie łączną przedniego i tylnego koła). Dlatego wolałbym by ta powierzchnia zapewniała jednak bezpieczeństwo...
(dla porównania, powierzchnia styku opony puszki z drogą to 1,5 dłoni.... na jedna oponę!)
Z oponami jak w seksie ... nie ma co oszczędzać na gumie... bo przypadki cię nie mina.
Pozdro dla wszystkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SławekB
A
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: Pon 23:16, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
nie mogłeś Jarson trochę wcześniej zj#$#%$# tych opon? tak ze 2 miechy. naczytałem się, że takie fajne i teraz żal dupę ściska. Trudno. Nie śmigam w nich za szybko. W deszczu już jechałem. Jakoś żyję. Damy radę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aspius
A
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Pon 11:23, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
W ostatni weekend zrobiłem na tych oponach 8 godzin w deszczu, żadnych problemów, prędkość przelotowa 110-120km/h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SławekB
A
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: Pon 18:12, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
a masz też efekt "mikro tarki" w przednim kole?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aspius
A
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Pon 19:04, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, przy minimalnej prędkości, ułamek sekundy po ruszeniu i tuż przed zatrzymaniem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aspius dnia Pon 19:07, 25 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|