|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:30, 08 Lut 2009 Temat postu: Stacyjka |
|
|
Koledzy, mam problem ze stacyjką a dokładnie blokuje się. Cieżko jest włożyć kluczyk, a jak już się włoży, przekręcić, zwłaszcza z pozycji zablokowanej kierownicy lub wyjąć.
Czy ktoś miał podobne problemy? Co z tym zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:05, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
psiknąć wazeline techniczną albo delikatnie WD-40 ale bardzo delikatnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:19, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Napewno? Słyszałem że stacyjki nie wolno niczym psikać. Może jakoś rozebrać i wyczyścić? Ale z tego co widziałem, to stacyjka jest na stałe do dolnej półki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyryl DL1000
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 21:12, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Miałem podobnie w NTV deauville akurat jak kupiec przyjechał Sam mi poradził co zrobić.
Zamocz kluczyk w płynie hamulcowym, włóż do stacyjki i pokręć. Powtórz kilka razy. U mnie zadziałało idealnie. Ja robiłem DOT 4 bo akurat miałem pod ręką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:29, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Muszę to przetestowć, dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ladzior
A
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 22:02, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | Muszę to przetestowć, dzięki! |
Płyn hamulcowy jest dość inwazyjny. Pomoże rozruszać, ale czy nie będzie miał wpływu na resztę ?
Ja bym zaczął od odrobiny WD40. Jak nie pomoże to przynajmniej szybko odparuje
pzdr,
ladzior
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Nie 22:04, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
do półki jest przykręcana gdybyś chciał rozebrać WD-40 odradzam i t.p. środki DOT-4 ujdzie w tłoku najlepszym wyjściem rozebrać oczyścić przesmarować smarem stałym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:25, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki za rady! Spróbuję jutro płyn hamulcowy i WD zobaczymy co z tego wyjdzie. Ciekawe tylko co się z tą cholerną stacyjką stało??
Boję się że jak ją rozbiorę to się rozneci i święty Boże nie pomorze...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 22:27, 08 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Nie 22:31, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ponoc stacyjki to slaby punkt sztormiaka.
Plyn hamulcowy chyba moze zaszkodzic, nie jest obojetny dla metalu. Ja bym probowal ze smarem silikonowym w spray.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Nie 22:35, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
o matko, pierwsze słyszę, dot do stacyjki ?? powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:53, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
He he! Ilu forumowiczów tyle opinii!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DLuk
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:59, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
najstarszy sposób na blokujace się (i zamarznięte) zamki - zeskrobany grafit z ołówka
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyryl DL1000
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 23:09, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Grzesiek napisał: | o matko, pierwsze słyszę, dot do stacyjki ?? powodzenia |
A próbowałeś kiedyś? Sądzę, że nie więc nie krytykuj. Ja tak robiłem i stacyjka działała jak nowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:31, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Cyryl, a może ją wymontować i spróbować tej akcji z DOT-em, bo jak mi ten towar zaleje lakierowane elementy, to mnie krew zaleje...
DOT jest żrący więc wydaje się być dobrym sposobem lub nie w zależności od rodzaju zanieczyszczenia w środku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 23:35, 08 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Nie 23:49, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
cyryl DL1000 napisał: | Grzesiek napisał: | o matko, pierwsze słyszę, dot do stacyjki ?? powodzenia |
A próbowałeś kiedyś? Sądzę, że nie więc nie krytykuj. Ja tak robiłem i stacyjka działała jak nowa. |
Ciekawe jak długo, nie próbowałem i nie zamierzam, najlepszym sposobem jest posmarowanie kluczyka zwykłym olejem silnikowym i "pomerdanie" w stacyjce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Odi
A2
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dziki Wschód ;) Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 0:09, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Czolem braci DeeLowej!
Juz pisalem o tym Roadrunnerowi via gg ale moze napisze jeszcze na forum, zostanie dla potomnych.
Problemy ze stacyjkami mialem zarowno w moim obecnym DL jak i poprzedniej BMW. Na pl.rec.motocykle a moze jakims forum wyczytalem, ze najlepiej uzyc cos a'la WD40. Wszystkie te specyfiki skladają sie glownie z nafty, ktora jest "sucha" w odroznieniu od oleju, towotu, wazeliny itp a co za tym idzie nie przyciąga/zatrzymuje kurzu i innego syfu. U mnie w DL doszlo do tego stanu, ze podczas przekrecania musialem "pracowac" kluczem gora-dol aby cokolwiek osiągnąć.
Nie neguje sposobu z plynem hamulcowym bo nie stosowalem i nie mam doswiadczenia ale balbym sie tego bo jednak DOT4 jest nieprzyjazny dla plasikow i lakierow. Wystarczy chwila nieuwagi i z lakieru zrobi sie galaretka.
Ja co jakis czas profilaktycznie aplikuje do stacyjki Penetrusa (tanszy od WD40). Szczegolnie po deszczu. Mam spokoj i dlatego polecam to rozwiazanie.
Ktos wspomnial wczesniej o graficie i to wydaje sie byc dobry pomysl pod warunkiem, ze jest dobrze rozdrobniony.
Pozdrawiam,
Odi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 0:24, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Wiesz, Grzesiek, właśnie mechanior odradzał mi tego rodzaju zabiegi bo podobno łapie kurz potem na potęgę i już nie da się nic zrobić, a jak stacyjka nierozbieralna to całkiem mogiła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 16:43, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Z racją jak z dupą, każdy ma swoją
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:15, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Zastosowałem patent z DOT-em zadziałało idealnie, stacyjka chodzi jak nowa. Zobaczymy z czasem jak się będzie sprawowała, w każdym razie dzięki Cyryl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyryl DL1000
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 21:28, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Mówiłem, że DOT działa. A gadanie, że szkodzi na lakier to już przesada bo wystarczy trochę uwagi albo jak już macie parkinsona i ręce wam się trzęsą to rozłóżcie sobie szmatę i po sprawie. Niektórzy z Was widzę lubią utrudniać sobie życie:)
roadrunner - nie ma za co:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Odi
A2
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dziki Wschód ;) Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 21:46, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
cyryl DL1000 napisał: | Niektórzy z Was widzę lubią utrudniać sobie życie:)
|
No Pain, No GAIN
Pozdrawiam,
Odi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thekamil
A
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 20:58, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
miałem podobny problem, jednak u mnie do wymiany poszedł kluczyk. nie wiem jak wasze, ale mój jest bardzo podatny za zgięcia i odkształcenia. dorobiłem kluczyk za 20 zeta i działa bez problemow.
a stacyjke swoja drogą zalewam co jakis czas WD40.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:33, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ja kiedyś użyłem tego dziadostwa WD40 i miałem tylko problem. Więc doświadczalnie wiem, że ten specyfik nie nadaje się do smarowania czegokolwiek hmmm zastanawiam się poco właściwie jest Jak ktoś napisał łapie skubany kurz jak opętany i wszystko z czasem się lepi na maxa.
No ale z DOT nie próbowałem dajcie znać jak będzie za 2-3 miechy
p. Brzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:30, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Nie omieszkam, ale jak narazie b. mi się podoba. Nie przypominam sobie żeby ta stacyjka chodziła kiedykolwiek lepiej niż teraz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:42, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No i mnie dziś rano dopadł podobny problem
Sprawdzę ten patent z płynem hamulcowym.
p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Pią 11:38, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Absolutnie żaden olej czy WD40 tylko DOT na kluczyk tak ja pisał Cyryl DL1000 lub PETER, wszelkie smary są po prostu tłuste i kurz z brudem zrobi pastę ścierną natomiast DOT to rozpuści, oczywiście najlepiej zanieść do serwisu oni wyczyszczą przesmarują i po sprawie, tylko uważaj na lakier to tyle też miałem ten problem w nowym DL650, jest to najczęściej jak jest gorąco, delikatnie poruszam i działa, to prawda że stacyjka to słaby punkt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 12:33, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dobrze wiedziec... ja jak mi sie cos "przycinalo" to troche wd40 na kluczyk i dzialalo, ale teraz potraktuje DOTem (tylko musze kupic )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ATCQ
A1
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 18:05, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
u mnie jest lepiej, po odpaleniu mogę wyciągać i wkładać kluczyk bez ograniczeń, co Wy na to ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 18:23, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Yyyyyp???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pią 18:26, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ATCQ rozumiem, ze zazwyczaj masz przy sobie pek zapasowych kluczykow, bo po jakiejs offroad'owej jezdzie znika slad po tym co bylo w stacyjce?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:20, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Niestety, DOT zupełnie się nie sprawdził ;(
nie wiem zresztą czy nie zaszkodzi.
Poskutkowało ostukanie stacyjki z boku.
Za chwilę ponownie zaciąłem i znów
dwa delikatne puknięcia pomogły.
Przeczyściłem okolice blokady kierownicy - na razie jest OK.
Znane hasło reklamowe Suzuki... okazało się trafione
p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ATCQ
A1
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 6:19, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
nie no tak źle nie jest, ale np. nie gasząc silnika mogę kufry otworzyć, a kluczyki mam spięte razem pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob 8:36, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tak miałem w xj 600s. Na wszelka wszelkośc przy kluczyku miałem breloczek z karabinczykiem i przypinałem go do linki sprzęgła - w razie gdyby wypadł ze stacyjki ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zulus
A
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Sob 9:13, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Pewnie spadną na mnie gromy ze strony przeciwników tej metody ale ja wpuściłem do stacyjki smar w sprayu motula (oczywiście penetrujący a nie do łańcuchów) i stacyjka "nówka sztuka" miałem niestety już tak, że musiałem dobre killkanaście minut walczyć z moto o zwrot kluczyków ze stacyjki . Na bazie własnych doświadczeń polecam tę metodę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 10:46, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ja zawsze ma przy sobie drugi komplet kluczyków, tak na wypadek "W".
a ostatnio psiknąłem sobie do stacyjki odmrażacz do zamków na bazie teflonu, firmy która produkuje płyn hamulcowy, i gra nie wiem jak długo zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m_lew
A2
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 0:21, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat, bo jako nowy posiadacz DL650 od razu spotkałem się z tym problemem - a precyzując, oryginalny kluczyk daje się bez problemu włożyć, wyjąć, odblokować ster i zablokować, ale np. maszyny nie uruchomie
Kluczyk zas zapasowy - nieoryginalny- dorabiany niegdyś przez poprzedniego właściciela, pracuje idealnie.
Wydaje się więc zdrowszym rozwiązaniem stosowanie nowego kluczyka, dorobionego w ASO bądź poza nim, niż aplikowanie substancji. Stacyjka jest najwyraźniej mocno wrażliwa na wyrobiony kluczyk, może więc po prostu baaardzo precyzyjna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 0:42, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
moj to K9 i tez problem wystepuje, WD40 co jakis czas i czesciowo pomaga ale nie eliminuje problemu do konca. nie wystepuje u mnie na tak duza sklae jak u innych, czasami zeby odblokowac kiere trzeba z 15 sekund pomajdrolic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nelson_20
Motocyklista
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice
|
Wysłany: Wto 8:24, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Oj tam trzeba z wyczuciem i cierpliwością. Raz mi się zdarzyło tak, że ten ruchoma plastikowa obudowa stacyjki tak się obróciła że nie mogłem włożyć kluczyka do stacyjki. Udało się. Trochę łaciny się posypało w trakcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Creed
Motonita
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Wto 16:53, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ja raz miałem też podobny problem ale kolega mi psikną jakiś środek do potencjometrów o podziało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 15:06, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ja niestety tez od czasu do czasu muszę pomajdrolić przy stacyjce; trochę w lewo parę razy, trochę w prawo i rusza
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Nie 17:21, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Moja od nowości moto nie działała płynnie. Trochę mnie to dziwiło. Ale okazuje się, że ten typ tak ma.
A kluczyk jest faktycznie miękki i trzeba uważać. Załatwiłbym go nie na stacyjce, a na korku wlewu paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Nie 17:23, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czupakabra
A1
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 8:15, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Mnie dziś też spotkała rano niespodzianka
Moto bez problemu udało się odblokować ale przekreć w pozycję zapłonu już nie Po jakiś dziesięciu minutach jakoś udało się odpalić.
Stacyjkę umyłem płynem do mycia gaźników ( kiedyś przetestowałem na włączniku od kierunków w trasie, jak mi znikły ) , a następnie wpuściłm dwie krople oliwki technicznej.
Na chwilę obecną pomogło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kriss
A
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Wto 7:45, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
a ja mam inny problem - bo za cholerę nie mogę przekręcić kluczyka na "pozycję" dusze nie duszę kręce i dupa - kluczyk nie chce przeskoczyć na pozycję pozycji PE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
firefighter
A1
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 21:01, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Miałem ten sam problem w tym roku na początku sezonu nie pomagały wszelkie wstrzyknięte płyny typu dot, wd i inne specyfiki. Całkiem przypadkiem złamałem jeden kluczyk i zapobiegawczo dorobiłem zapasowy który okazał sie idealny stacyjka działa jak nowa. Polecam sobie dorobić kluczyk pewnie pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dch
A1
Dołączył: 10 Lip 2015
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 21:50, 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Odświeże temat, bo uważam, że użycie DOT-u jest do bani. Miałem problem z przekręceniem kluczyka na pozycję ON. Chciałem użyć WD 40 lub jakiegoś smaru silikonowego ale po przeczytaniu tematu zdecydowałem się na DOT. Efekt! Ani w prawo, ani w lewo. Kluczyk zapasowy, nowy, to samo. Ostatecznie napuściłem WD i stacyjka jak nowa, kręce bez oporów. Nie wiem na jak długo, ale i tak w zimie rozkręce, wyczyszcze i nasmaruje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k0nrad
A
Dołączył: 29 Gru 2014
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Chełm
|
Wysłany: Czw 15:31, 03 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Ja również miałem ostatnio problem z przekręceniem kluczyka w stacyjce. Szczególnie z położenia blokady kierownicy. O ile samo smarowanie stacyjki nic nie dało, to użycie zapasowego kluczyka całkowicie rozwiązało sprawę. Więc jeżeli macie zapasowy kluczyk to zacznijcie najpierw od niego
Dorobiłem jeszcze jeden kluczyk na bazie zapasowego i wszystko działa jak nowe!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:40, 03 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
a moze cos takiego by pomoglo? stosowal juz to ktos?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Top Gun
A
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Czw 15:55, 03 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Grzesiek napisał: | cyryl DL1000 napisał: | Grzesiek napisał: | o matko, pierwsze słyszę, dot do stacyjki ?? powodzenia |
A próbowałeś kiedyś? Sądzę, że nie więc nie krytykuj. Ja tak robiłem i stacyjka działała jak nowa. |
Ciekawe jak długo, nie próbowałem i nie zamierzam, najlepszym sposobem jest posmarowanie kluczyka zwykłym olejem silnikowym i "pomerdanie" w stacyjce |
Smar do łancucha też działa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zakręt
A1
Dołączył: 05 Lip 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Wto 22:22, 12 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie również po zakupie VStroma dany problem występuje. Próbowałew DOT nie pomogło. Próbowałem preparatem z silikonem - troche udało się wyciągnąć syfu na kluczyku i niby zaczęło lepiej pracować ale nie do końca. Następnie spirytus - również dużej różnicy nie ma. Pozostały jeszcze 3 opcje: WD, olej maszynowy do zamków no i ewentualnie dorobienie kluczyka. Jak się uda poinformuje o postępach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio
A1
Dołączył: 20 Cze 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 8:06, 25 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o stacyjkę to u mnie również się zacina i gdzieś w necie przeczytałem, żeby wypłukać ją naftą. Zrobiłem tak i teraz działa dużo lepiej. Jednak, żeby przekręcić kluczyk trzeba poruszać kluczykiem góra-dół. Pewnie w zimę ją zaniosę do serwisu z zamkami. Teraz trochę szkoda czasu. Zastanawiam się też nad zastosowaniem płynu hamulcowego, bo część osób pisała, że pomaga. Doradzicie coś? Polecacie jakiś serwis do stacyjek w Warszawie?
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|