Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

1000 zaczyna gasnąć przy wolnej jeździe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomasz
A1



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pią 21:57, 01 Sie 2008    Temat postu: 1000 zaczyna gasnąć przy wolnej jeździe

Witam Was
Miałem ostatnio problem z moim KLV 1000 podczas dłuższej jazdy 80/90km przy kolejnym skrzyżowaniu silnik zszedł z obrotów do zera po ponownym uruchomieniu musiałem trzymać go na obrotach by ruszyć dalej, po dojechaniu do domu zostawiłem go na około 15 min po czym odpaliłem i chodził jak by się nic nie działo (praca była równa bez szarpań silnikiem)

Dziś miałem ten sam problem tylko że wracałem w deszczu podczas jazdy nagle zaczoł pracować na jeden gar przejechałem tak około 10km zatrzymałem się silnik zgasł, spaliłem papierosa Smile poczym odpaliłem i wszystko wróciło do do normy jak by nic się nie stało.

Motocykl ma przejechane 28000km

pozdrawiam Tomasz Gorzów Wlkp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 13:55, 02 Sie 2008    Temat postu: Re: 1000 zaczyna gasnąć przy wolnej jeździe

Tomasz napisał:
Miałem ostatnio problem z moim KLV 1000

Mi tez kilka - z 3-4 razy zdarzylo sie ze dobrze rozgrzany silnik, przy wolnym kulaniu sie np przed skrzyzowaniem, na niskich obrotach, po wcisnieciu sprzegla gasł. Uruchamial sie nastepnie bez problemu. Poniewaz wystepuje to bardzo rzadko, na razie nic z tym nie robie. Wyglada mi to na elektronike, a tu juz "magicy" z serwisu beda wymyslac niestworzone historie... :evil:

(Dl650, 14tys przebiegu)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 23:28, 07 Sie 2008    Temat postu: 1000 zaczyna gasnąć przy wolnej jeździe

Witam Szanownych Klubowiczów. To mój "dziewiczy" post na tym forum ale jako ze temat ciekawy - postanowiłem dać głos.

Mam podobne doświadczenia z gasnącym silnikiem jak Tomasz, z ta niewielka różnica, ze dzieje się to niekoniecznie (lub tego nie skojarzyłem) przy niskich obrotach ale podczas hamowania silnikiem.

Zdarzyło się to raptem kilka razy i nie jest zbyt uciążliwe bo zapalam silnik nie przerywając jazdy, jednakże ostatni numerek, jaki mi mój woziciel w postaci DL1000, wyciął był o tyle dziwniejszy, ze jednocześnie z wygaśnięciem silnika jakimś cudem wypadła mi dwójka (bieg - nie chodzi o zęby :) ) i zostałem w ciasnym zakręcie bez pomocy tylnej opony
co omal nie zakończyło się bliskim spotkaniem kasku z krawężnikiem.

Czy ma ktoś z oblatanych użytkowników pojecie czy powyższe objawy związane są z układem zasilającym wtrysk lub pompę w paliwo? Zadławiłem silnik, możne to świece, a może "ten typ tak ma" ?

Dla informacji; paliwa w baku miałem mnóstwo :D. Dohamowywanie było dosyć silne bo zakręt przed którym to robiłem okazał się być fajniejszy) niż wyglądał z daleka.

POzdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Strive
Gość






PostWysłany: Pią 19:40, 22 Sie 2008    Temat postu:

Tez to mialem - sporadycznie gasl przy dojezdzaniu do swiatel na wolnym. Podkrecilem lekko wolne obroty - na obrotomierzu praktycznie nie zauwazalne.
Problem ustąpił !
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thekamil
A



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon 17:19, 25 Sie 2008    Temat postu:

ja mam tysiąca od 2 miesięcy (zrobilem ok 3k km przez ten czas) i zgasł mi dwa razy. raz jak stałem na światłach po ok 1h jezdzie- od razu odpaliłem- bez problemow. i niedawno ponownie, troszke pośmigałem, postawilem moto na bocznej stopce (na chodzie) i poszedłem otwożyć bramę, a on zgasł... od razu odpaliłem i bez problemów...
"ten typ tak ma?"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin2
A



Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Tarchomin

PostWysłany: Pon 23:13, 01 Wrz 2008    Temat postu:

Cytat:
Podkrecilem lekko wolne obroty - na obrotomierzu praktycznie nie zauwazalne.


faktycznie pomogło Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 17:43, 13 Wrz 2008    Temat postu:

Strive napisał:
Podkrecilem lekko wolne obroty
Mozna samemu czy trzeba "u uczonych"? Jesli samemu to jak?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 16:46, 15 Wrz 2008    Temat postu:

Sam mozesz pokrecic. Śruba regulacji jest łatwo dostępna z lewej strony motocykla.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Nie 19:30, 28 Wrz 2008    Temat postu:

1000 czasami tak ma.Problem jest w braku kontaktu na gnieździe zespolonym w module komputera.To takie czarne pudełko obok akumulatora.Wchodzą tam dwie wtyczki.Czasami w fabryce nie docisną tego do końca.U mnie tak było.Trzeba odłączyć akumulator,odczepić gumową opaskę,która go podtrzymuje,wyjąć moduł,odłączyć obie wtyczki z kablami,płynem do czyszczenia styków przemyć i wtyczki i gniazda w module,złożyć do kupy w odwrotnej kolejności i powinno wystarczyć.Sprawdźcie też przełącznik przy sopce bocznej.Zwłaszcza w nowych motocyklach potrafi przerwać kontakt.Potem sie wyrobi,ale na początku potrafi nie kontaktowć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomasz
A1



Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Nie 20:51, 28 Wrz 2008    Temat postu:

Dzięki (VPAWEL) o taką informacje mi chodziło jesteś "kozak" Smile

Pozdrawiam
Tomasz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomasz dnia Nie 20:51, 28 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 16:47, 03 Lis 2008    Temat postu:

czytam uwaznie ten temat bo w moim DL 1000 pojawiło sie tez takie jakie drobne szarpniecie podczas jazdy ale przy niskich obrotach, Gasnieć silnika nie było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin