|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:24, 03 Gru 2016 Temat postu: Zwiększenie przeswitu? |
|
|
Czy mozna zwiększyć przeswit o jakies 2-3 cm? Czytalem o jakiś kosciach obnizqjacych zawieszenie, ale czy można nimi tez podwyższyć zaiweszenie? A dokładnie to chodzi mi o prześwit pod płytą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 9:45, 04 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki pierwszy wątek czytałem ale drugi ciekawy, czyli jednak mozna jawet calkiem sporo zwiększyć przeswit.... Mnie by zależało aby podnieść do poziomu transalpa czyli o jakieś +2 cm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luthorhuss
A
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 13:47, 04 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Przesłałem pw
Po samych kościach zmienia się geometria i faktycznie leci się kroczem na bak. Można to zniwelować jeżeli założy się akcesoryjne siedzisko.
Po montażu kości stopka centralna daje jeszcze radę ale koło tylne nie jest już podniesione.
Po zamontowaniu kości i adapterów prześwit zwiększa się o około 5,5-6cm.
Ja przy swoim wzroście i długich nogach jestem bardzo zadowolony ze zmian. Miałem zmieniać moto ale na razie sobie odpuszczam ponieważ każde inne i tak musiałbym modyfikować. Pewnie nazbieram kaskę na zawieszenie touratecha i moto będzie git. Prześwit 22cm i lepsze zawieszenie nadgoni braki jakie posiada stock'owe suzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 15:58, 04 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
No cóż to pozostaje mi tylko umówić sie w salonie na odbiór motonga i dołączyć do szanownego grona hamowala mnie tylko kwestia przeswitu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KSD
Gość
|
Wysłany: Nie 18:40, 04 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Możesz to zrobić bez problemu. Są kości obniżające i podwyższające. Nie napisałeś o który dokładnie model motocykla chodzi ale dla przykładu do DL 650, są do kupienia od ręki, bardzo dobrej jakości kit'y LustRacing: [link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać opcje są dwie: +2,5 cm oraz +4 cm
Skoro pisałeś, że szukasz czegoś w zakresie 2 cm, te pierwsze powinny być idealne. Przy tej zmianie nie powinieneś też odczuć lecenia na bak. Zerknij też jak głęboko masz wpuszczone w półki lagi. Być może można je jeszcze wyciągnąć do góry, co wyrówna poziom całości.
Ostatnio zmieniony przez KSD dnia Nie 18:40, 04 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:46, 04 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Heh jeszcze nic nie mam dopiero chce kupić nowego DLa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
max39
A
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: lidzbark warmiński
|
Wysłany: Czw 13:13, 15 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Bosman78 ja w swoim poprzednim Dlu K6 miałem załozone kości podwyższajace o około 2,5 cm.
Przejeździłem z tym dwa lata i nie zauważyłem żadnych zmian w geometrii lub prowadzeniu, poza tym że na miękkim podłożu czasem był problem z centralką.No i nie było zsuwania sie na zbiornik.
Bardzo polecam to rozwiązanie bo koszt żaden a pomaga sporo.
I jak koledzy napisali powyżej sprawdź lagi czy nie są wysunięte nad górną półkę.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 17:26, 15 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
DL co by z nim nie robić nie jest w stanie dorównać trapkowi (600/650) w terenie, zupełnie inna konstrukcja. Także jeśli chcesz szaleć w terenie wybierz inne moto.
Ale do okazyjnego, spokojnego pojeżdżenia poza asfaltem jak najbardziej można go podrasować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:10, 15 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Wiem, ze trampek potrafi bardzo wiele w terenie lacznie z brodzeniem po kolana i podjazdami pod kilkumetrowe sciany onostrym nachyleniu, ale nie o takim offie myślę. Bardziej chodzi mi o polne leśne drogi szutry, lekkie piaski. Innymi słowy wszelkiej maści kiepskie nawierzchnie bez dzidowania po nasypach kolejowowych, skokach i bagnach jak kolezenstwo z forum transalpa ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Czw 21:24, 15 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ja u siebie podniosłem tył o ok 4,5 cm... Moto zrobiło się nadsterowne, ale szybko można się było do tego przyzwyczaić. Większym problemem dla mnie było zachowanie samego zawieszenia. Niby tylko skróciłem kości, ale zawias stał się strasznie sztywny. Musiałem tłumienie odbicia odkręcić do końca. Wtedy jeździło to w miarę, ale nie było już pola regulacji...
Chyba najlepszym sposobem zwiększenia prześwitu to...przeniesienie rury wydechowej z wywaleniem katalizatora. Ale nie widziałem nikogo, kto by coś takiego zrobił. Tak pozostaje dobra płyta pod silnik...i jazda . Kilka razy na tym wisiałem i pojechałem dalej . Mnie bardziej by przerażała gleboodpornośc DLa, która jest kiepska... Jak lecisz na bok, to rozwalasz od razu kierunki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:14, 15 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Trampek ma tylko o.2 cm. Wiekszy przeswit od DL wiec nie jest to taka galaktyczna roznica, i tez nie ma pełnej plyty pod silnikiem tylko plastik z przoduale fakt ma inny skok, no ale jak sie domyślam tutaj raczej ograjiczeniem bedzie prędkość a nie dzielnosc aby nie dobijac do końca. Zreszta trampkiem i tak raczej nie dobijalem a na szutrach max jezdzilem 50 km/h bo TA jeździ sie jak na galopujacym wielbłądzie, rzuca na boki i do ziemi daleko . Kanapa jest nieco wyzej niz w dl co wpywa na wyczuciem rownowagi i odwagi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pią 9:31, 16 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Wiesz, na szutrach to akurat prześwit nie stanowi problemu, tylko tak jak piszesz skok zawieszeń i jego ustawienie . Problem prześwitu pojawi się w momencie, gdy latasz na przełaj przez las i raptem walisz w jakiś pieniek po drzewie ukryty pod trawą/mchem/liśćmi, albo jak przejeżdżasz przez kłodę uwaloną w poprzek drogi...
DL wiadomo mistrzem szutrów nie jest, ale jak staniesz na podnóżkach to da się go całkiem zgrabnie opanować. Kanapa jest tam wprawdzie niżej, ale jest szersza, co niestety lekko przeszkadza stać, tzn da się na stojąco, ale pozycję masz jak byś się zatarł i chodził szeroko jak kowboj .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:57, 16 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
No fakt pozycja jest trochę inna zdecydowanie na trasy na plus dla DLa ale tez jakoś nie jestem miłośnikiem latania na stojakia ( moze dlatego ze nie mam podwyzwzenia kiery) trampek pow 120 km/h robi sie malo stabilny i przyjemny w prowadzeniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:40, 16 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Mając na mysli lekki off chodzi mi o.cus takiego, czy to jest wyczyn na DLu?
https://youtu.be/29uzhrkAZFw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Sob 11:08, 17 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Twardo tam i równo jak na asfalcie, jaki to wyczyn ?
https://www.youtube.com/watch?v=qV9jvEc6ACs - popatrz na reszte filmików tego gościa. Pewnie nowym DLem się na takie rzeczy nie porwiesz bo szkoda, ale jak cos to da się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 13:00, 17 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Eeee to jestem spokojny ew. Rozwazam po sprzedaży trampka kupic jakies używane male enduro 250 cc. za nieduże pieniądze do latanai po lasach wokół obejścia i wtedy nie będzie musial iść na kompromisy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|