|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Śro 16:46, 16 Paź 2013 Temat postu: Zwiększenie mocy w DL650 2012 |
|
|
Znalazłem na zagraniczym forum kość umożliwiającą zwiększenie mocy o 20% (tak podaje firma).Byłem i jestem zainteresowany opcją podniesienia sprawności silnika w DL-u i chodziło mi po głowie zainstalowanie
[link widoczny dla zalogowanych](V-Strom)&pc-ver=PCV&add-mdlyrid=20-032&add-mdlyrid2=20-032&fullstr=20-032&prod-type=Powercommander%20V%20(Fuel%20&%20Ignition)
Widzicie sami o co chodzi i tak zacząłem szukać innej opcji i znalazłem to
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamówiłem,dostałem i .... Szukam przewodu gdzie to podpiąć ?? A po za tym może ktoś instalował coś podobnego lub miał do czynienia z tym jakie są prawdziwe efekty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Śro 17:39, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
1) ja tam nie znalazlem wersji dla V-Stroma
2) osobiscie balbym sie wpinac w swoja instalacje jakiej wynalazki
3) jak brakuje ci mocy, to moze wybierz 1000 lub jakiegos sporta
4) pytanie, ktore pewnie pozostanie bez odpowiedzi: jak z zywotnoscia silnika i innych elementow?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Śro 17:59, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
1 jest na stronie a ja kupiłem do mojego i mam
2 ludziska montują to,ja miałem to w paru motocyklach ale w wersji power commander
3 miałem miałem ale wszystko paliło ponad 8 litra (ostatni moto był fireblade palił 10)
4 chyba nie myślisz ze będzie ten pojazd u mnie w posiadaniu do usranej śmierci (moto jest nowe jestem pierwszym właścicielem da radę a jak nie to się kupi inne)
Proszę
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz dnia Śro 18:03, 16 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 18:29, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Remigiusz napisał: |
4 chyba nie myślisz ze będzie ten pojazd u mnie w posiadaniu do usranej śmierci (moto jest nowe jestem pierwszym właścicielem da radę a jak nie to się kupi inne)
|
Na prawdę dobrze, że są fora... Dzięki temu wiem, że gdybyś sprzedawał kiedyś motocykl nawet na niego nie zerknę - a to ze względu na takie podejście: "Mam, wyżyłuję ile się da i puszczę dalej..."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lucik
A2
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 18:59, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Ty serio myślisz, że podwyższając moc silnika, weźmie się ona z powietrza? Nie zmieniasz konstrukcji tylko sterowanie wtryskiem i mapą zapłonu. To musi odbić się na zużyciu paliwa i na żywotnosci silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Śro 19:51, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Ludziska po zmianie samego wydechu spalanie się zmienia co doprowadza do wypalania gniazd zaworowych więc po co ty halo,każdy pożądny sprzęt V mają zainstalowane od podstaw filtry KN i dynojety czyli power commandery w elektronice.Technicznie mówiąc silnik nie ma przyrostu mocy aby ręce wyrywało tylko ma elastyczniejszy silnik na każdym biegu praca silnika jest spokojniejsza oddając moc przy niższych obrotach.To wszystko jest fajnie opisane na forum [link widoczny dla zalogowanych]
Gdy bym miał pojazd 10-20 letni było by mi szkoda nie sprzętu lecz kasy bo te zmiany nie niszczą silnika na tyle jak co nie którzy robią na zlotach w Polsce(działo się w tym roku m.i.n Polanow)ja tylko uszlachetnianiam pojazd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Śro 19:54, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
No co wy ? A to nie jest tak że w tej magicznej kości siedzą chińskie małe mrówki i sypią małymi chińskimi łopatami węgiel do pieca ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Śro 21:52, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Z silnika 650 da się wyciągnąć kilka(naście?) kucyków więcej robiąc mała podmianę wałków rozrządu. Wałki ssące w miejsce wydechowych, w miejsce oryginalnych ssących idą ssące z innej generacji. Tu na forum z rok temu też była ta modyfikacja opisywana, Słoniu pojawił się z kagankiem oświaty Jeśli chcesz podnieść moc, to zacząłbym od serwisówki do v-stroma i porównania wznosu krzywek w sztormiaku oraz SV. U mnie na SVforum wiele osób już podrasowało swoje silniki w ten sposób i chłopaki są bardzo zadowoleni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Czw 8:47, 17 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Tylko że ja nadal szukam ludzi co mają zainstalowane power commandery (elektroniczne urządzenia) nie mechaniczne zmiany w silniku,to tak samo jak zdecydowałem się zmienić zawieszenie w firmie [link widoczny dla zalogowanych] a mogłem tylko zmienić olej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 10:10, 17 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
No to teraz masz rakietę. Mam nadzieję, że dolecisz nią na księżyc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 10:31, 17 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem powercommandera i po długich zabawach z różnymi mapami motocykl był ciut żwawszy. Ja go głównie założyłem po to, by "wyleczyć" dziurę w składzie mieszanki w okolicach 2.5-3tys obr i to się udało, ale żeby jakoś czuć drastycznie przyrost mocy, to nie powiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Czw 19:43, 17 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Lasooch a miałeś model 2012?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 22:23, 17 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
DL1000 2002
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Pią 22:04, 18 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
W małych modelach to sie daje bardziej odczuć ja mam 650 z 2012 i brak mi tego czegoś będąc zapakowanym w dwie dorosłe osoby jadąc do okoła Europy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kebes75
A
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 22:46, 18 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
coś nie tak....ja najeździłem się litrem i przesiadłem się na 650-tke(chyba się starzeje ) a tu ludzie najprostszym sposobem przesiadki na litra szukają super dopalaczy(powercommander wałki od GSX-r itd itp)...eh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Sob 10:27, 19 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Nadal mnie pare osób nie rozumie,ale od tego są fora aby dyskutować,to ma usprawnić mój pojazd,bo gdy bym nie był zadowolony z hamulców to po prostu bym je zmienił a nie motocykl gdy bym był nie zadowolony z pozycji za kierownicą to bym zmienił wysokość i kąt (zrobiłem to),zawieszenie z przodu było za miękkie jak dla mnie to dałem do firmy i zmienili mi je,motocykl wyjeżdżający z fabryki nie jest ideałem a my możemy jego pod siebie dorobić tak abyśmy byli z niego i z jazdy zadowoleni.Kupując DL-a 650 z salonu mi sie on nie podobał lecz opisy i wypowiedzi ludzi posiadających jego były pozytywne pod względem technicznym,po wielu modyfikacjach i zmianach pojazd zrobiłem pod siebie i do swoich potrzeb,na dzień dzisiejszy podoba mi sie lecz po jeździe po Europie stwierdzam ze zapakowany na maxa jadąc na 6biegu jest cieżko wyprzedać pare Tirów pod rząd gdzie na dupie siedzą jakieś palanty w samochodach i trąbią,mi nie chodzi o zapiepszanie 250 kilometrów na godzinę tylko o moment aby miał odejście i do tego mi jest potrzebna informacja o urządzeniu które kupiłem.Miałem doczynienia wcześniej z takimi urządzeniami lecz nigdy w tak małej pojemności silnika i nie w V-ce a tym bardziej w nowym motocyklu nowej generacji (ja sie wychowałem na zmianie i upgrade w modelach Suzuki Bandit Dynojet Kit ale tam były mechaniczne zmiany teraz tylko sie podłączą pod komputer)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Sob 13:04, 19 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Urządzenie, które kupiłeś to prymitywny układ elektroniczny bazujący na wzbogaceniu dawki paliwa poprzez oszukanie czujnika temperatury powietrza. Wewnątrz znajduje się zapewne kilka oporników, a na zewnątrz mamy kilka przełączników, którymi reguluje się poziom oszukania komputera. CPU dostaje zmieniony sygnał, wydaje mu się, że temperatura powietrza jest niższa, więc również, że masa zasysanego powietrza jest wyższa, więc zwiększa dawkę wtryskiwanego paliwa.
Widziałem efekty działania tego urządzenia w innych motocyklach. Najbardziej odczuwalną zmianą był wzrost spalania, następnie strzały w wydech, wyraźnej poprawy osiągów brak.
PC też nie jest jakimś cudownym remedium, które daje z miejsca zastrzyk mocy. To jest jedynie interfejs umożliwiający komunikację motocykla z PCtem. Jeżeli wprowadzimy jakieś modyfikacje mechaniczne w motocyklu, to dzięki PC można wgrać nową mapę paliwa, dopasowaną do konkretnego motocykla i konkretnych zmian (wydechów, filtrów, wałków rozrządu itd).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Sob 16:06, 19 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Podoba mi sie konkretna rozmowa,o to chodziło,dzięki,bo to co ja kupiłem kosztowało na polskie złoty około 220zl a to co zamierzam kupić będzie kosztowało około 7000zł i teraz czy takie coś co zmienia to samo w elektronice może działać tak samo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Sob 13:56, 26 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Remigiusz,
pojemnosc, pojemnosc, pojemnosc...nic nie zastapi pojemnosci. No chyba ze ........jeszcze wieksza pojemnsc
jezeli brakuje Ci mocy jadac zapakowany w dwie osoby to te pare KM ktore oklamujac silnik wykrzesisz z malego DL-a nic Ci nie da.
Mozna duzo przerobic, tylko pytanie czy to ma sens?
Sam wyliczalaes w innym poscie ile wydales na swoj motocykl. Dolicz teraz te 7000 tys i wyjdzie ze od razu mogles kupic moto bardziej nadajace sie do podrozy we dwoje.
dobra , jak Cie stac i chcesz dzwigac angielska gospodarke to pal licho
Nie jestem przeciwnikiem przerobek. Sam dopasowalem swojego Dla "pod siebie" nawet przecialem magiczny kabelek
Wiem jednak ze te wszystkie "chipy" ( znane tez z samochodow osobowych ) to naprawde niebezpieczna historia i radze Ci tego nie montowac.
Power Comander wedlug mnie tez efektu "wow" nie zrobi. I nie wiem skad wiesz ze to ma byc 20 %. ???
Z tego co czytalem to NIGDZIE nie podaja dokladnej zwyzki mocy,
Mowa jest o optymalizacji spalania, optymalizacji mocy, lepszej reakccj na gaz , mozliwosci wgrywania roznych map itp.
Jezeli sam nie bawisz sie , w powiedzmy "mechatronike" to jeszcze bedziesz zmuszony/zdany za wszystkie zabawy z wgywaniem map klaniac sie fachowcom.
Decyzja i tak nalezy do Ciebie.
jak zamontujesz napisz relacje na forum, moze to faktycznie sie oplaca.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 11:21, 27 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Nie 15:18, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Zamowilem maszynke zwana Commanderem umowilem sie z mechanikiem ktory ma hamownie i instaluje rozne maszynki w motocyklach,sam powiedzial ze DL-i i Versysow w brod u niego montowalo Powery i ludziska byli zadowoleni ze zmiany pracy silnika,gdy dostane do reki maszynke opisze zrobie foty i nagram film jak to on robi i instaluje poprosze go o wydruk przyrostu mocy z hamowni a puzniej wsadze na youtuba moje wrazenia z jazdy.
Czekamy.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Pon 19:21, 10 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Maszynka jest w domu,mechanik jest umowiony na piatek o 9:30.wsadze filmy i foty na youtuba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermes
Motonita
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 23:03, 10 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Remigiusz napisał: | W małych modelach to sie daje bardziej odczuć ja mam 650 z 2012 i brak mi tego czegoś będąc zapakowanym w dwie dorosłe osoby jadąc do okoła Europy. |
Mam DR 650 SE co ma, może, po modyfikacjach 50km, dorosły plecaczek i podróże po Europie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gomez
A2
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 23:45, 10 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
remigiusz. siemasz
ja ci powiem tak co by się pochwalić sprzętem ojca
ma vtx 1800 co miał 100 km.
kupił powera i zgrali mu to w firmie tuningowej.
teraz ma 3 mozliwości 100 km na mokrą pogodę, 130 km wersja eco, i 180 km co juz nie jest eco ale wiązało się to ze zmianą wtrysków na jakieś tam ( nie znam się )
napisaniem map na nowo pod ten sprzęt, i wydechy i td. kupa kasy 10 000 zł i jeszcze sakiewka ze zlotem
efekt jest taki ze pali ile wlejesz, guma z tyłu do wymiany co sezon- lekko 900zł
ze swiateł równo z gsx r 600. potem gsx r zostaje z tyłu.
i co najważniejsze nadal ma " czopera "
ale nie denerwuje go myśl ile silnik da radę . jego moto i jego kasa.
ja kupiłem dl 1000 i napewno da radę na moje potrzeby.
a latałem plastikami.
pozdrowionka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
folwar
A1
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 0:31, 11 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Remigiusz napisał: | Maszynka jest w domu,mechanik jest umowiony na piatek o 9:30.wsadze filmy i foty na youtuba |
Byłoby fajnie jakbyś wrzucił wykres afr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Pią 13:35, 14 Lut 2014 Temat postu: PC |
|
|
No i jestem u mechaniora...szkoda ze nie mozna wsadzić fot od razu .. Na FB są foty na bieżąco co i jak z wykresem jeno szok mocy po pierwszym teście i przed montowaniem PC ...62 konie ehhh zobaczymy pomiar po instalacji zapraszam na FB Suzuki V Strom
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Nie 11:16, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
No i po operacji,wszystko przebiegło bez komplikacji,na tylnym kole pojazd ma 62 konie po operacji ma + 2 ale oddawanie mocy oraz momentu obrotowego jest wspaniałe,tak do końca test nie został w pełni sprawdzony ponieważ - nie zależało mi na mocy wiążącej sie ze zwiększona zużycia paliwa oraz nie ściągnęliśmy 2 dB kilerow z wydechu co nie pozwoliło na sprawdzenie pełnej mocy,ważne ze motocykl jest teraz dostrojony 100% nie strzela w wydech nie ma mokrych świec oraz "czysto"oddaje moc (nie kaszle) przy następnych badaniach opisze więcej,pytania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Nie 11:34, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Remi-piszesz,ze Twoj V-Strom ma 62 konie. Teraz pytanie: przed? Czy po? A moze 62 wiecej?
Pytanie stad,ze fabryczna moc nowego motocykla to 68,7KM.
No chyba,ze miales wersje zdlawiona pod A2 i po tych przerobkach dotarles do magicznej mocy 62
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Nie 12:44, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dober, ale te 68,7KM to na kole? Bo są różne punkty pomiaru mocy.
Ja mam pytanie, jaki był całkowity koszt uzyskania tych +2KM?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Nie 13:25, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Motocykl Suzuki Dl650 z 2012 roku w teście magazynie Motocykl na hamowani osiagnął 71 (i coś )koni mechanicznych,te testy podają moc pełną nie na tylnym kole,moc na tylnym kole podawana jest mniejsza,ja uzyskałem tą moc po zainstalowaniu wydechu(koszt 300£) I przeprowadzonej synchronizacji do ktorej trzeba było dokupić power commander 5(koszt 300£) zestrojenie czas 3 godziny (koszt 200£) tak jak pisałem wcześniej mozna było wykszesac więcej koni(nie wiem ile) ale kosztem zużycia paliwa oraz hałasem wyciagnięcie 2 dB kilerów- i tak teraz mam nową mapę zapłonową która jest specjalnie zrobiona pod moją jazdę i wykoszystanie motocykla.Informacja dla wszystkich znawców - po zmianie wydechu trzeba jechać na ustawienia wtrysków a do tego w nowych model jednak jest potrzebny power commander to i po co zainwestowałem w moto. Motocykl pali mi 60mpg i ma wspaniały dźwięk - Ahhh co sie nie robi dla hobby pasji i życia
Ps
Jeden z wielu filmów
http://youtu.be/7zrCZ6AaQ7E
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz dnia Nie 13:59, 16 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Nie 15:19, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj test zużycia paliwa i jest super!!!!!! Nic sie nie zmieniło !!!! Jednak ustawienia były super potrzebne,elastyczny silnik wydech dodatkowe konie i te same zużycie paliwa jak przed zmianami polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Nie 16:46, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli 62KM masz obecnie zmierzone na tylnym kole?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Nie 17:29, 16 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dokładnie MaG a jeszcze dokładniej to mam teraz po operacji na tylnym kole 64.1 koni i 44.2 torq
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz dnia Nie 17:36, 16 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Czw 18:05, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli-reasumujac-krotko-Suzuki wali se w ciucki...Motocykl nie ma 68 koni mechanicznych.Po moich obliczeniach:
61koni na tylnym kole+3.25 konia z 5%=64.25 koni mechanicznych,przed PC 64.25+3=67.25 koni.........
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ArtB
A2
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 20:14, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Remik.....
moc mierzona na kole zawsze będzie mniejsza niż faktyczna moc silnika. Do tych 62 dolicz trza średnio 15% i wszystko się zgadza. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Pon 0:29, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
...pisałem to przecia w poście wyżej i nie 15% bo na studiach ludziska doktoraty piszą o utracie mocy..poszukaj info na internecie a ja mam jeszcze wydruki z komputera powyżej widać ile koni miał przed i po.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|