Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zgasł mi...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nowaczyk
Gość






PostWysłany: Pon 9:14, 25 Cze 2007    Temat postu: Zgasł mi...

Dobry.

W piatek śmigałem sobie do Kołobrzegu i gdzieś w połowie drogi mój moto, kiedy chciałem go trochę pogonić (obroty były zaledwie 5 tys.), zgasł mi. Czułem wyraźne odcięcie gazu. Bieg 4 włączony a on nic. Zjechałem na pobocze, wyłączyłem wtrysk, przełączylem na luz. Popatrzyłem i nic. Znowu włączyłem go, zassał i jadę dalej. Czy może to być wina paliwka? Mam co do jakości wątpliwości, ale żeby aż tak?

Jeszcze jedno. Jeżeli nastąpiło odcięie gazu a mam zapięty bieg, jakim cudem mój moto kulał sie jak byłyby na luzie?

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 10:08, 25 Cze 2007    Temat postu:

Możliwe, że nie zapiąłeś biegu - miałeś tzw fałszywy luz. Zdarza się jak bieg nie wskoczy do końca - dałeś po garach i poszły obroty do odcięcia przy braku obciążenia (jak to na luzie).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 10:18, 25 Cze 2007    Temat postu:

a może miałeś rezerwę i zassało powietrze na jakąś chwilę?
jesli masz wątpliwości co do paliwa to może jakieś g..... zassało i przez chwilę paliwo nie płyneło/zbyt mało płyneło.
czy to się powtarza?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nowaczyk
Gość






PostWysłany: Pon 12:06, 25 Cze 2007    Temat postu:

Jeżeli przekroczyłem obroty (na fałszywym luzie), to czy nie powinien mi odpalić ponownie sam jak obroty spadłyby poniżej granicy?

Co do paliwka to miałem pelen bak, ale właśnie wtedy kończyło mi się stare i zaczynało nowe zatankowane. Czy mogła tam byc woda, jakiś syf?, ale co wtedy z luzem jak mi zgasł, przecież miałem zapięty 4 bieg, nie powinien się swobodnie kulac?

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 12:32, 25 Cze 2007    Temat postu:

znaczy, że nie zapiełeś poprawnie!
pomyśl co jeszcze mogło spowodować takie zachowanie. Może przycisnełeś jakiś przycisk, może od alermu, może podstawkę miałeśniezłożoną porawnie,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NOwaczyk
Gość






PostWysłany: Pon 13:01, 25 Cze 2007    Temat postu:

Chodzi Tobie o nóżkę? Ok może spodniami przychaczyłem czujnik od nóżki i pomyślał, że chcę ją postawić? Nie wiem...
No i powyżej 120 km/h składa mi się prawe lusterko, którą śrubą reguluje się docisk?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 13:32, 25 Cze 2007    Temat postu:

tam są dwie możliwości
1. zacisk na kierownicy - mocowanie do kierownicy
2. na pionowej części lusterka - nakrętka pod maskownicą
w 650 chyba jest tak samo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 13:34, 25 Cze 2007    Temat postu:

tak na odległość to może nam dużo czasu być potrzebne aby to ustalić hahahahah

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 13:59, 25 Cze 2007    Temat postu:

Powinien odpalić na biegu jednak... jak miałeś cały czas fałszywy luz to ... niby jak? Byłeś na luzie Very Happy
Jak sobie przypominam miałem podobną sytuacje ale mi odpalił po zaraz na biegu. Możliwe, że masz poluzowana gumę (obejma) przy króćcu na przepustnicy i wchodzi lewe powietrze. Buber coś takiego zdaje się miał Drukarz Very Happy

A paliwo to już zdarzyło się wymieszać nowe ze starym ale woda nie wykluczona jak zatankowałeś na jakieś małej stacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 14:38, 25 Cze 2007    Temat postu:

Brzo napisał:
Powinien odpalić na biegu jednak... jak miałeś cały czas fałszywy luz to ... niby jak? Byłeś na luzie Very Happy
Jak sobie przypominam miałem podobną sytuacje ale mi odpalił po zaraz na biegu. Możliwe, że masz poluzowana gumę (obejma) przy króćcu na przepustnicy i wchodzi lewe powietrze. Buber coś takiego zdaje się miał Drukarz Very Happy

A paliwo to już zdarzyło się wymieszać nowe ze starym ale woda nie wykluczona jak zatankowałeś na jakieś małej stacji.

Jak byś miał poluzowaną obejmę to paliłby tylko jeden cylinder/ działałby na max. obrotach. Nie wiem jak w 650 tkach ale w 1000 obejmy są cieniutkie i nie wytrzymują dużych obciążeń. po ich wymianie jest ok. może prundu nie dostaje. sprawdź podstawowe złączki, fajki, połączenie z modułem. Jak masz wodę w paliwku to kup potas koszt ca. 2,5pln i dolej zgodnie z instrukcją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 14:40, 25 Cze 2007    Temat postu:

NOwaczyk napisał:
Chodzi Tobie o nóżkę? Ok może spodniami przychaczyłem czujnik od nóżki i pomyślał, że chcę ją postawić? Nie wiem...
No i powyżej 120 km/h składa mi się prawe lusterko, którą śrubą reguluje się docisk?

jak dużo jeżdzisz w trudnych warunkach atmosferycznych to warto ten czujnik od czasu do czasu przesmarować bo czasem się "przycina" - ze względu na swoje położenie zbiera mnustwo syfu wszelakiej maści


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 9:36, 28 Cze 2007    Temat postu:

Coś ustaliłeś? Przyczyny mam na myśli.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Czw 16:24, 28 Cze 2007    Temat postu:

Nie jest to wina paliwa.jak ci się będzie powtarzać to napisz.Powiem ci co masz robić.Za dużo pisania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Czw 16:27, 28 Cze 2007    Temat postu:

Albo zadzwoń 0601847560

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nowaczyk
A



Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Czw 19:23, 28 Cze 2007    Temat postu:

Dzieki Drukarz za info. Jutro wyjeżdżam znowu na pomorze. Obym wrócił cało i bez problemów. Czujnik przeczyszczę i podciągnę linkę sprzęgła.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 23:19, 03 Lip 2007    Temat postu:

CHłOPAKI CO JAK CO ALE JA MIAłEM JUZ KILKA RAZY DO DUPY PALIWO, NIERAZ SWIECI NAWET KąTROLKA OD WTRYSKUbardzo czesto wtedy gaśnie. jedynym ratunkiem jak dlamnie jest dolanie uszlachetniacza. jak jade gdzies na wschód to zawsze mam przy sobie kilka butelek tego preparatu. acha od roku tankuje zawsze paliwo 98. mniej pali, jest mocniejszy, lepiej przyspiesza, naprawde polecam.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pon 11:25, 26 Maj 2008    Temat postu:

vpavel - wiem, ze pewnie to i duzo pisania ale przydaloby sie raz do tematu podejsc i tylko pozniej update'y dorzucac z opisem, co bylo przyczyna.

Moj od kilku dni tez raz, dwa razy dziennie sobie zgasnie przy dolocie do skrzyzowania, wolne obroty mam ok na poziomie 1200. Tak sie zastanawiam, czy na poczatek swiecy nie wymienic, bo ta praca nie jest tak mi sie wydaje jaka powinna byc. Nawet nie mam mozliwosci porownac z innymi 1000 bo u mnie nikt w okolicy nie ma.



Stawiam tak jak to opisywaliscie na falszywe powietrze, ktore dostaje sie do dolotu powietrza na drodze do glowicy...

no chyba, ze ktoras ze swiec pieprzy cala sprawe...

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pon 18:36, 26 Maj 2008    Temat postu:

Kur.......a przestańcie pier.....d....ć na tym forum. Jedyną przyczyną gaśnięcia DL-a na biegu podczas jazdy jest brak kontaktu na czujniku nóżki bocznej.Ja to przerobiłem.Albo wymiana na nowy,albo brak kontaktu w instalacji.
Odpier.......cie się od paliwa.DL naprawdę potrafi pojechać prawie na wodzie.Przestańcie dawać Chó......we rady.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pon 18:50, 26 Maj 2008    Temat postu:

Jak bardzo chcecie to we środę pod szóstkami pokażę wam jak DL1000 chodzi na spirycie z eterem ze strzykawki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pon 21:49, 26 Maj 2008    Temat postu:

vpawel napisał:
Kur.......a przestańcie pier.....d....ć na tym forum. Jedyną przyczyną gaśnięcia DL-a na biegu podczas jazdy jest brak kontaktu na czujniku nóżki bocznej.Ja to przerobiłem.Albo wymiana na nowy,albo brak kontaktu w instalacji.
Odpier.......cie się od paliwa.DL naprawdę potrafi pojechać prawie na wodzie.Przestańcie dawać Chó......we rady.


no i o to chodzilo - tak kwiecistej porady to dawno nie czytalem ,


juz masz jeden raz pomogl wiecej Laughing

ps. nie wiem czy to czujnik czy... na paliwo nie stawiam wogole....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 14:23, 02 Cze 2008    Temat postu:

Mi niestety czesto gasnie. Zwlaszcza to sie objawia w dwoch sytuacjach: kiedy ruszam i kiedy stojac na swiatlach na luzie dodam troche gazu. Wtedy albo potrafi sie zakrztusic i zachowac tak, jakby dostal paliwo dopiero po 1 sekundzie, albo w ogole zgasnie. Zdarza sie tez ze krztusi sie kiedy odkrece manete przy jakichs 4 tysiacach obr. zeby dac po pizdzie i wtedy zamiast od razu przyspieszyc krzusi sie przez sekunde i dopiero potem przyspiesza jak trzeba. Model 1000 K2
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pon 21:39, 02 Cze 2008    Temat postu:

Anonymous napisał:
Mi niestety czesto gasnie.... zeby dac po pizdzie i wtedy ...
no w sumie w tym momencie to mi nigdy nie zgasl, moze to dlatego, ze just jestem na maxa rozgrzany.... Laughing Laughing Laughing

a tak na powaznie to wyglada na jakis problem z modulem IMO


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 22:32, 02 Cze 2008    Temat postu:

> Mi niestety czesto gasnie. Zwlaszcza to sie objawia w dwoch sytuacjach: kiedy ruszam i kiedy stojac na swiatlach na luzie dodam troche gazu. Wtedy albo potrafi sie zakrztusic i zachowac tak, jakby dostal paliwo dopiero po 1 sekundzie, albo w ogole zgasnie. Zdarza sie tez ze krztusi sie kiedy odkrece manete przy jakichs 4 tysiacach obr. zeby dac po pizdzie i wtedy zamiast od razu przyspieszyc krzusi sie przez sekunde i dopiero potem przyspiesza jak trzeba. Model 1000 K2


sprawdź filtr powietrza i drożność dolotu do niego ...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 0:23, 03 Cze 2008    Temat postu:

Tez to podejrzewam, ze filtr powietrza bo jeszcze nigdy do niego nie zagladalem. Przymierzalem sie tylko, ale jestem niestety technicznie ulomny i nie rozkminilem jeszcze jak podniesc bak wiec sobie darowalem. Z drugiej strony motocykl ma jakies 15 tys przebiegu [autentyczny - jestem pierwszym wlascicielem].
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buber dl 1000
Motonita



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 14:17, 03 Cze 2008    Temat postu:

tak panowie z modulami to lipa chociaz mozna podregulowac. to co pisze V pawel to fakt ja osobiscie bardzo czesto czyszcze to j.....ay czujnik od bocznej podstwki. co do nowego oprogramowania to polecam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom / Usterki i awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin