|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo11162
A1
Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Nie 13:12, 02 Cze 2019 Temat postu: Zestaw napędowy do Suzuki DL1000 ABS z 2015r. |
|
|
Witam forumowiczów,
Posiadam motocykl Suzuki DL1000 ABS z 2015r. Z uwagi, że moto ma już 32.000km (sam zrobiłem 😉) nadszedł czas na wymianę układu napędowego tzn. łańcucha i zębatek.
Problem polega na tym, że w instrukcji obsługi i w moto (sprawdziłem) jest łańcuch ze 116 ogniwami, zębatka przednia ma 17 zębów, zębatka tylna ma 41 zębów. Dobierając układ napędowy do mojego modelu i rocznika znalazłem zestaw o zwiększonej wytrzymałości składający się z łańcucha ze 120 ogniwami (DID525ZVMX 120 X-RING Hiper wzmocniony złoty) oraz zębatek Sunstar przednia (JTF520-17 z tłumikiem drgań) i tylna (JTR1792-42).
Tylna zębatka ma zatem 42 zęby, a łańcuch 120 ogniw.
Czy będzie ten zestaw O.K. ? (wg. mnie i wg. katalogu Sunstar - tak).
Bardzo proszę zatem o Wasze opinie.
Z góry dziękuję za pomoc i fachowe odpowiedzi 😉😀👍
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pablo11162 dnia Pon 2:22, 03 Cze 2019, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JARON
Maniak motocyklowy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Nie 20:02, 02 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Jakiś link podasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo11162
A1
Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Nie 22:10, 02 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JARON
Maniak motocyklowy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pon 8:26, 03 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Taki znalazłem. Chyba byłby dobry. Ale niech się wypowie ktoś obeznany i poradzi. Ja jeszcze nie zmieniałem a też bym coś już kupił.
[link widoczny dla zalogowanych]
Albo taki,ale nie wiem czy ma tłumiki do zdawczej
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JARON dnia Pon 8:28, 03 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sowator
A
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 11:01, 03 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
U siebie jak zmieniałem też na wzmocniony ZVMX czy jakoś tak, i odchudzoną stalową zębatkę SuperSporx ale przy zamówieniu napisałem jaką potrzebuję wg instrukcji i ile ogniw na łańcuchu. Wszędzie pokazuje jak do poprzedniego modelu chyba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 11:38, 03 Cze 2019 Temat postu: Re: Zestaw napędowy do Suzuki DL1000 ABS z 2015r. |
|
|
pablo11162 napisał: |
Czy będzie ten zestaw O.K. ? (wg. mnie i wg. katalogu Sunstar - tak).
|
Mam taki (w sensie wielkości zębatek i długości łańcucha) zestaw u mnie. Jest OK, działa, nie ma problemów.
Moto zyskuje troszkę na płynności przy niższych obrotach.
Jedynie trochę trzeba by skorygować wskazania prędkościomierza, bo przełożenie przekładni głównej się zmienia, a w DL1000 odczyt prędkości jest robiony ze skrzyni/silnika a nie z koła.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Pon 11:40, 03 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 720
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:43, 03 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
Zmiana tyłu z 41 na 42 na dobre wyjdzie
A łańcuch zawsze można skrócić. Gorzej w drugą stronę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matwiej
A1
Dołączył: 03 Lut 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ostrowiec Św
|
Wysłany: Wto 14:04, 15 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
Sklepy oferujące zestawy napędowe opierają się na katalogach producentów i mylnie (np. katalog JT) podają standartowe przełożenie główne DL1000 L4;L5;L6 - jako 2,47. Do takiego przełożenia dostosowują zestaw przód 17, tył 42 i łańcuch 120 ogniw. Fabryczne przełożenie główne dla tych modeli to wg instrukcji SUZUKI - 2,41 - i dlatego mamy przód 17, tył 41 i łańcuch 116 jak w oryginale.
Ja dobrałem pojedyncze zębatki plus łańcuch, nie opierajac się na katalogu JT. Przynajmniej licznik z napędem ze skrzyni nie będzie przekłamywał bardziej niż do tej pory;-)). Dla zainteresowanych - tak skonfigurowany zestaw można kupić jako osobne elementy w napędmotocyklowy.pl.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|