|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 11:29, 17 Lut 2017 Temat postu: Zębatka 41 tył. |
|
|
Szybkie pytanko.
Jaki producent oferuje zębatkę tylną "41"
Bo SunStar nie oferuje są JT ale słyszałem, że są mniej trwałe co jeszcze możecie zaproponować aby na długo starczyła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafput
Motocyklista
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radomsko / łódzkie
|
Wysłany: Pią 12:22, 17 Lut 2017 Temat postu: Re: Zębatka 41 tył. |
|
|
geniusz napisał: | są JT ale słyszałem, że są mniej trwałe co jeszcze możecie zaproponować aby na długo starczyła. |
Wydaje się dość naturalne - mniej zębów, zębatka wykonuje więcej obrotów, szybciej się zużywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pią 12:27, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
poszukaj Supersprox Stealth 41
mieszannka stali i duraluminium. Moze nie najtansza ale sokojnie zwroci to przebiegiem w stosunku do tanszych
uzywalem i polecam.
edit.
rapfut wedlug tej teori to przednia pownno sie 2 x czesciej zmieniac jak tylna
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 12:29, 17 Lut 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pią 12:38, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: | rapfut wedlug tej teori to przednia pownno sie 2 x czesciej zmieniac jak tylna |
Kiedy to właśnie jest empirycznie potwierdzona prawda .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pią 12:50, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
miotacztruskawek napisał: | jotes napisał: | rapfut wedlug tej teori to przednia pownno sie 2 x czesciej zmieniac jak tylna |
Kiedy to właśnie jest empirycznie potwierdzona prawda . |
hm, nie wiem jakie czesci stosujesz i gdzie kupujesz , ja w zadnym motocyklu nie bylem zmuszony wymieniac wczesniej przedniej zebatki.
Z reguly najslabszym ogniwem jest sam lancuch.
a nawet gdyby tak bylo to mysle ze warto zmienic caly zestaw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motokras
Motocyklista
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 13:37, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
właściciele Hayabusy tak robią... nie wszyscy ale jest to praktykowane... 2 przednie na jedna tylna...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pią 13:46, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Najsłabszym ogniwem zawsze jest zębatka zdawcza. Ona najszybciej siada i to ona staje się elementem który drastycznie skraca żywot łańcucha. Zębatka tylna dostaje najsłabiej. Jeżeli w odpowiednim momencie wymienisz zębatkę zdawczą, zanim zacznie "wyciągać" łańcuch, to wydłużysz żywot całości.
Żeby nie być gołosłownym podam na własnym przykładzie...
Niewiele po kupnie robiłem napęd. Łańcuch DID, zębatki JT lub SunStar (które, gdzie, nie pamiętam). Przy mojej jeździe starczyło na 18-19Kkm.
Za kolejnym razem po ok 13Kkm wymieniłem samą zębatkę zdawczą. Napęd starczył prawie 10 Kkm więcej... Od tej pory zawsze kupuję zestaw łańcuch, zębatka tylna i dwie zdawcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pią 13:51, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
z tego typu moto to jezdzilem tylko 600ka gixxer-em i tam jakiegos extremalnego zuzycia przedniej zebatki nie bylo.
ale czlowiek uczy sie cale zycie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pią 14:17, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Ja z doświadczenia rowerowo-motocyklowego wiem, że zazwyczaj łańcuch wyciąga się od startej zębatki. I nie ważne, czy gixer, czy hajka, czy Strom, czy 800GS. W pewnym momencie jak spiłują się zęby, to łańcuch nie przenosi równomiernie sił na wszystkich zębach zębatki i zaczyna się szybciej wyciągać. Pod koniec żywota widać już tylko, że i łańcuch i zdawcza jest do wymiany. Ale jak popatrzysz odpowiednio wcześniej, to widać, że łańcuch jest jak nowy, a zdawcza powoli przypomina gwiazdkę ninja .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 20:18, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Widzę, że nie ma co wydziwiać jak za zębatkę mam dać 250 to jest połowa wartości całego napędu to lepiej zostać przy JT i tak zrobię na nim 20 Tk i najwyżej w połowie przebiegu kupię przednią i wymienię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 18:51, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
42 też daje radę w 1000. Deczko lepiej się zbiera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:48, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Wiem bo mam ale chcę wrócić do oryginalnego przełożenia bo jestem cieka o ile zmieni się przekłamanie na liczniku teraz mam przekłamanie od 15 do 25 km/h i chcę to zminimalizować.
Z drugiej strony po co poprawiać producenta teraz jak go odblokowałem przez moduł "TRE" to ze zbieraniem i tak nie mam problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 22:21, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
HealTech SpeedoHealer I problem przekłamań licznika z głowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
specificman
A2
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:08, 19 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
@geniusz Napisz proszę jak sprawuje się TRE? Masz wersję z wyłącznikiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 0:28, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
specificman napisał: | @geniusz Napisz proszę jak sprawuje się TRE? Masz wersję z wyłącznikiem? |
TRE ma sens tylko w 1000.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 15:34, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Raz jechałem po zamontowaniu bo kupiłem w grudniu.
Czuć, że sprzęt jest mocniejszy w dole.
Główny test zrobię w marcu jak pojadę na hamownię i wtedy sprawdzę ile jest warte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
specificman
A2
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:07, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
express napisał: | TRE ma sens tylko w 1000. |
Skoro tak mówisz. Z drugiej strony koszt jest tak niewielki, że może warto spróbować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:52, 20 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Jak to mówią "Kto bogatemu zabroni"
Może się okaże, że mocniejszy dół poprawi Twoje samopoczucie i będziesz się lepiej jeździło w górach na ostrzejszych podjazdach bo z dołu będzie lepiej ciągnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|