|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grejan
A1
Dołączył: 04 Maj 2016
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 20:44, 01 Cze 2016 Temat postu: Wymiana filtra powietrza czy nalęzy zdemontować bak i osłon? |
|
|
DL650 2004r. czy aby wymienić filtr powietrza, należy wyciągnąć zbiornik paliwa oraz osłony boczne? Czy jest jakaś inna metoda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 20:54, 01 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżeli jest to jej nie znam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Śro 21:17, 01 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Nie ma Trzeba demontowac boczki oraz bak. Duzo roboty nie ma, ale jezeli robicz to pierwszy raz, zapoznaj sie lepiej z serwisowka. Masz wszystko dokladnie opisane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:53, 01 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Boczków też nie trzeba, jest sposób na wyjęcie baku bez demontażu plastików. Ja tak robiłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Śro 23:03, 01 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Widziałem jak kolega w taki sposób ściągał zbiornik. Osobiście nigdy w taki sposób bym tego nie zrobił... plastiki trzeba nadginać, gimnastykować się ze zbiornikiem, można porysować lakier. Nie polecam.
To tak jak i z błotnikiem na przednim kole. Da się go zdjąć bez wyciągania lag z półek, ale jest to metoda na siłę.
Z demontażem plastików nie ma aż tak dużo roboty, więc myśle że nie warto się szarpać tylko odkręcić boczne plastiki i mieć wszystko bezpiecznie zrobione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Motonita
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Czw 7:54, 02 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Silnik powinien wyjść dołem razem z airboxem 😄
Potem tylko 6 wkrętów i filtr na wierzchu . 😉
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 7:55, 02 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Nic nie naginam. Odkręcam wszystkie śrubki mocujące plastiki i czachę po bokach, podnoszę bak i wysuwam do góry w tył. Innej opcji nie miałem z racji gmoli - po tylu latach nawet nie próbowałem ich odkręcać. W tysiącu trochę więcej zabawy z wyciąganiem plastików spod gmoli niż w małym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|