 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:43, 16 Lut 2009 Temat postu: Wskaźnik poziomu paliwa. |
|
|
Czy ktoś się spotkał z błędami we wskazaniach, a jak tak to co można zrobić? Nadmienię tylko że czujnik mam dobry, instalację też a mimo to przy pełnym baku czasmi znika mi pierwsza kreska (objawy jak przy uszkodzonym czujniku lub niesprawnej instalacji, zaśniedziałe złączki itp).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Jabłonna
|
Wysłany: Wto 0:20, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam tak tylko po odpaleniu jak jest zimny pózniej wszystko wraca do normy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 1:05, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmmm... Czyli temperatura (niska o tej porze roku) mże mieć jakieś znaczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thekamil
A
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 19:02, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ten cyfrowy wskaźnik poziomu paliwa to jedna wielka ściema. nie wiem jak czujnik jest umiejscowiony, ale często jest tak, że gdy stawiam moto na bocznej stopce to znika jedna kreska, a jak do pionu to znowu sie pojawia. swoją drogą pierwsza kreska znika mi po przejechaniu ok 100km, a kolejne co ok 50km. w instrukcji DL 1000 K2 pisze, że gdy świeci jedna kreska to jest 5 litrów, a gdy ta kreska zaczyna migać to jest juz tylko 2,7 litra...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 19:41, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
To że znika kreska gdy moto jest pochylone to normalne bo pływak jest po prawej stronie zbiornika a nie na środku, więc jak pochylisz sprzęta na lewo to poziom paliwa po prawej obniża się. Inną sprawą jest że wskaźniki są nie dokładnie skalibrowane, ale jak jest zalane pod korek a wskaźnik pokazuje -1 kresa, to lekkie przegięcie.
W serwisię powiedzieli mi żeby przyprowadzić bo to na pewno czujnik, a ja sobie dam obydwie ręcę uciąć że czujnik jest dobry. Przy okazji odkryłem że gdy w zbiorniku jest mniej niż 1,5 litra paliwa to pompa zaczyna "brać" powietrze, z tego wynika że "do wykorzystania" jest 20 i troszkę litra z 22 które mieści zbiornik. Swoją drogą ciekawy jestem jakim cudem udało mi się 500 km przejechać na jednym zbiorniku po Rumunii...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 19:50, 17 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 20:00, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Musiałeś połowę z górki lecieć... Albo Dracula Cię popychał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:01, 17 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Stawiam na Drakulę. Nawet bym go nie zauważył, jak jednego dnia przelecieliśmy ponad 800 km zwiedzając po drodze, to nie wiedziałem jak się nazywam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Pią 11:06, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Trzeba zdemontować zbiornik,wykręcić pompę,przeczyścić z syfu co sie nagromadził i gotowe.Ja to robiłem 2 razy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:08, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Rozbierałem, nie było żadnego syfu oprócz paru paprochów w filterku.
Dla uściślenia; Jak włączam stacyjkę pali mi się cały wskaźnik, włączam zapłon, zapalam silnik i dopiero po kilkudziesięcu sekundach znika mi pierwsza kreska. Żeby nie było nieporozumień, zbiornik jest zalany pod korek. Jak już mówiłem, na pewno nie jest to czujnik ani instalacja.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 11:16, 06 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Pią 11:10, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Możesz miec zasyfiony sam czytnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 15:20, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
u mnie tez wszkaznik sie zmienial przy postawieniu na bocznej stópce, Wogle jakiś felerny ten wskażnik w DL, 4 kreski, że co 4 Zycia czy jak ;-P
juz wolałbym nawety tradycyjny wskażnik z wskazówką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemol
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław Trzebnica
|
Wysłany: Nie 23:45, 08 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
thekamil napisał: | ten cyfrowy wskaźnik poziomu paliwa to jedna wielka ściema.w instrukcji DL 1000 K2 pisze, że gdy świeci jedna kreska to jest 5 litrów, a gdy ta kreska zaczyna migać to jest juz tylko 2,7 litra... |
Coś z tymi wskaźnikami jest nie tak. Dzisiaj (zrobiło się 12 stopni więc troszkę polatałem) podjechałem na stacje bo zaczęła migać ostatnia kreska, zalałem pod korek i weszło niecałe 16 litrów. O tyle wkurzająca sprawa, że nie da się jak w komarku looknąć do zbiornika i na oko ocenić ilość paliwa.
Następnym razem zlekceważę migającą kreskę i pewnie będę musiał pchać 200 kg do najbliższej stacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:17, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Płyn chłodniczy Mocium Panie!
Przy okazji Ologc, Jak się wkleja zdjęcia żeby działały jak w twoim poście, bo zaraz do reszty osiwieję!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 17:22, 09 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemol
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław Trzebnica
|
Wysłany: Pon 17:25, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ologc napisał: | w takim razie zagadka, co jest w tym zbiorniczku pod bakiem (2 ostatnie zdjęcia z mojej odpowiedzi w temacie): |
W tysiączku takich kosmicznych rozwiązań jak zbiorniczek pod bakiem nie mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:41, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Bo lytr to pojazd międzygalaktyczny...!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Odi
A2
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dziki Wschód ;) Biała Podlaska
|
Wysłany: Śro 0:26, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jakby kogos interesowalo to w DL1000 (a juz napewno w k5) zbiorniczek plynu miesci sie po prawej stronie motocykla pod boczną owiewką. Całkiem łatwy dostęp od przodu motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 0:29, 11 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ot i zagadka się wyjaśniła...
Lytr tyż ma!
Jak zwykle zmieniamy temat, to chyba syndrom głuchego telefonu...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 0:31, 11 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidoff
A2
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Grodzisk Wielkopolski
|
Wysłany: Wto 12:27, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
odnośnie spalania to u mnie sytuacja wygląda tak:
pierwsza kratka gaśnie po około 90 km, druga po około 145km, ....w międzyczasie gasną kolejne, a kiedy zaczyna migać ostatnia kratka i tankuje moto odkrywam, że mieści się tylko 18L. także teoretycznie miałem do przejechania jeszcze jakieś 40km.
wychodzi mi, że moto pali jakieś 7,5 L/100km. dodam, że optymalna prędkość ok. 150km/h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 14:38, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A ja, na rezerwie (kratka miga) przejechałem 78 km w ruchu miejskim, do monentu aż silnik zgasł. Podejrzewam że w trasie prejechałbym 80.
Więc to co mówi instrukcja, że na rezerwie jest ok 3 l paliwa może być zgodne z prawdą. Można założyć w każdym razie, że bez względu na styl jazdy na rezerwie można przejechać ok. 70 km bez strachu że moto stanie. Poza tym zbiornik paliwa w rzeczywistości mieści ponad 23l. Z tym że, jak już pisałem jak, w zbiorniku pozostaje troszkę ponad litr, pompa zaczyna brać powietrze i to już jest koniec jazdy, a wtedy to co się zmieści do zbiornika to 22,1l.
Przypyszczam że w przypadku 1000-ca jest b. podobnie tylko trzeba brać poprawkę na wyższe spalanie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 14:44, 07 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|