Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wskaźnik poziomu paliwa.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 23:43, 16 Lut 2009    Temat postu: Wskaźnik poziomu paliwa.

Czy ktoś się spotkał z błędami we wskazaniach, a jak tak to co można zrobić? Nadmienię tylko że czujnik mam dobry, instalację też a mimo to przy pełnym baku czasmi znika mi pierwsza kreska (objawy jak przy uszkodzonym czujniku lub niesprawnej instalacji, zaśniedziałe złączki itp).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Złoty
Motocyklista



Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Jabłonna

PostWysłany: Wto 0:20, 17 Lut 2009    Temat postu:

Ja mam tak tylko po odpaleniu jak jest zimny pózniej wszystko wraca do normy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 1:05, 17 Lut 2009    Temat postu:

Hmmmm... Czyli temperatura (niska o tej porze roku) mże mieć jakieś znaczenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thekamil
A



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 19:02, 17 Lut 2009    Temat postu:

ten cyfrowy wskaźnik poziomu paliwa to jedna wielka ściema. nie wiem jak czujnik jest umiejscowiony, ale często jest tak, że gdy stawiam moto na bocznej stopce to znika jedna kreska, a jak do pionu to znowu sie pojawia. swoją drogą pierwsza kreska znika mi po przejechaniu ok 100km, a kolejne co ok 50km. w instrukcji DL 1000 K2 pisze, że gdy świeci jedna kreska to jest 5 litrów, a gdy ta kreska zaczyna migać to jest juz tylko 2,7 litra...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 19:41, 17 Lut 2009    Temat postu:

To że znika kreska gdy moto jest pochylone to normalne bo pływak jest po prawej stronie zbiornika a nie na środku, więc jak pochylisz sprzęta na lewo to poziom paliwa po prawej obniża się. Inną sprawą jest że wskaźniki są nie dokładnie skalibrowane, ale jak jest zalane pod korek a wskaźnik pokazuje -1 kresa, to lekkie przegięcie.
W serwisię powiedzieli mi żeby przyprowadzić bo to na pewno czujnik, a ja sobie dam obydwie ręcę uciąć że czujnik jest dobry. Przy okazji odkryłem że gdy w zbiorniku jest mniej niż 1,5 litra paliwa to pompa zaczyna "brać" powietrze, z tego wynika że "do wykorzystania" jest 20 i troszkę litra z 22 które mieści zbiornik. Swoją drogą ciekawy jestem jakim cudem udało mi się 500 km przejechać na jednym zbiorniku po Rumunii...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 19:50, 17 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 20:00, 17 Lut 2009    Temat postu:

Musiałeś połowę z górki lecieć...WinkWink Albo Dracula Cię popychał...Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 21:01, 17 Lut 2009    Temat postu:

Stawiam na Drakulę. Nawet bym go nie zauważył, jak jednego dnia przelecieliśmy ponad 800 km zwiedzając po drodze, to nie wiedziałem jak się nazywam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pią 11:06, 06 Mar 2009    Temat postu:

Trzeba zdemontować zbiornik,wykręcić pompę,przeczyścić z syfu co sie nagromadził i gotowe.Ja to robiłem 2 razy .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pią 11:08, 06 Mar 2009    Temat postu:

Rozbierałem, nie było żadnego syfu oprócz paru paprochów w filterku.
Dla uściślenia; Jak włączam stacyjkę pali mi się cały wskaźnik, włączam zapłon, zapalam silnik i dopiero po kilkudziesięcu sekundach znika mi pierwsza kreska. Żeby nie było nieporozumień, zbiornik jest zalany pod korek. Jak już mówiłem, na pewno nie jest to czujnik ani instalacja.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pią 11:16, 06 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pią 11:10, 06 Mar 2009    Temat postu:

Możesz miec zasyfiony sam czytnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 15:20, 06 Mar 2009    Temat postu:

u mnie tez wszkaznik sie zmienial przy postawieniu na bocznej stópce, Wogle jakiś felerny ten wskażnik w DL, 4 kreski, że co 4 Zycia czy jak ;-P
juz wolałbym nawety tradycyjny wskażnik z wskazówką


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemol
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica

PostWysłany: Nie 23:45, 08 Mar 2009    Temat postu:

thekamil napisał:
ten cyfrowy wskaźnik poziomu paliwa to jedna wielka ściema.w instrukcji DL 1000 K2 pisze, że gdy świeci jedna kreska to jest 5 litrów, a gdy ta kreska zaczyna migać to jest juz tylko 2,7 litra...


Coś z tymi wskaźnikami jest nie tak. Dzisiaj (zrobiło się 12 stopni więc troszkę polatałem) podjechałem na stacje bo zaczęła migać ostatnia kreska, zalałem pod korek i weszło niecałe 16 litrów. O tyle wkurzająca sprawa, że nie da się jak w komarku looknąć do zbiornika i na oko ocenić ilość paliwa.
Następnym razem zlekceważę migającą kreskę i pewnie będę musiał pchać 200 kg do najbliższej stacji Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Pon 14:55, 09 Mar 2009    Temat postu:

Przemol napisał:
O tyle wkurzająca sprawa, że nie da się jak w komarku looknąć do zbiornika i na oko ocenić ilość paliwa.


w takim razie zagadka, co jest w tym zbiorniczku pod bakiem (2 ostatnie zdjęcia z mojej odpowiedzi w temacie):

http://www.vstromclub.fora.pl/dl-technika,16/moto-rozgaleziacz-elektryczny,756.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 17:17, 09 Mar 2009    Temat postu:

Płyn chłodniczy Mocium Panie!
Przy okazji Ologc, Jak się wkleja zdjęcia żeby działały jak w twoim poście, bo zaraz do reszty osiwieję!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 17:22, 09 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemol
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław Trzebnica

PostWysłany: Pon 17:25, 09 Mar 2009    Temat postu:

ologc napisał:
w takim razie zagadka, co jest w tym zbiorniczku pod bakiem (2 ostatnie zdjęcia z mojej odpowiedzi w temacie):


W tysiączku takich kosmicznych rozwiązań jak zbiorniczek pod bakiem nie mam Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 17:41, 09 Mar 2009    Temat postu:

Bo lytr to pojazd międzygalaktyczny...!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Odi
A2



Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Dziki Wschód ;) Biała Podlaska

PostWysłany: Śro 0:26, 11 Mar 2009    Temat postu:

Jakby kogos interesowalo to w DL1000 (a juz napewno w k5) zbiorniczek plynu miesci sie po prawej stronie motocykla pod boczną owiewką. Całkiem łatwy dostęp od przodu motocykla.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Śro 0:29, 11 Mar 2009    Temat postu:

Ot i zagadka się wyjaśniła...
Lytr tyż ma!
Jak zwykle zmieniamy temat, to chyba syndrom głuchego telefonu...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 0:31, 11 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidoff
A2



Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grodzisk Wielkopolski

PostWysłany: Wto 12:27, 07 Kwi 2009    Temat postu:

odnośnie spalania to u mnie sytuacja wygląda tak:
pierwsza kratka gaśnie po około 90 km, druga po około 145km, ....w międzyczasie gasną kolejne, a kiedy zaczyna migać ostatnia kratka i tankuje moto odkrywam, że mieści się tylko 18L. także teoretycznie miałem do przejechania jeszcze jakieś 40km.
wychodzi mi, że moto pali jakieś 7,5 L/100km. dodam, że optymalna prędkość ok. 150km/h.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 14:38, 07 Kwi 2009    Temat postu:

A ja, na rezerwie (kratka miga) przejechałem 78 km w ruchu miejskim, do monentu aż silnik zgasł. Podejrzewam że w trasie prejechałbym 80.
Więc to co mówi instrukcja, że na rezerwie jest ok 3 l paliwa może być zgodne z prawdą. Można założyć w każdym razie, że bez względu na styl jazdy na rezerwie można przejechać ok. 70 km bez strachu że moto stanie. Poza tym zbiornik paliwa w rzeczywistości mieści ponad 23l. Z tym że, jak już pisałem jak, w zbiorniku pozostaje troszkę ponad litr, pompa zaczyna brać powietrze i to już jest koniec jazdy, a wtedy to co się zmieści do zbiornika to 22,1l.
Przypyszczam że w przypadku 1000-ca jest b. podobnie tylko trzeba brać poprawkę na wyższe spalanie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 14:44, 07 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin