|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bajbus
A1
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Konstancin-Jeziorna
|
Wysłany: Śro 10:35, 30 Maj 2012 Temat postu: Wskaźnik poziomu paliwa |
|
|
Motocykl mam od miesiąca (DL1000 K5) i do niedawna tankowałem się zwykle za 50 pln, więc poziom paliwa nie był za wysoki. Wczoraj zatankowałem pierwszy raz pod korek i na liczniku dalej pokazuje mi 3 kreski... Niby to pierdoła i na pracę silnika nie wpływa ale trochę irytuje. Nie wiem jak się do tego zabrać i od której strony to ugryźć. Wyświetlacz jest zepsuty, czy pływak może szwankuje? Dłubał ktoś już przy pływaku? Pewnie najlepiej jak wyjeżdżę paliwo do zera i muszę zdjąć zbiornik do ogarnięcia tego pływaka, dobrze kombinuje ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bajbus dnia Śro 10:36, 30 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Śro 11:20, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Czasem po glebie zgina się ramię pływaka ,albo jak długo stoi z małą ilością paliwa przycina się pływak w baku. Normalnie eksploatuj maszynę, jak od trzęsienia po dziurach mu nie przejdzie, to wtedy trzeba będzie zajrzeć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 12:26, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A sprawdzałeś czy motocykl nie jest po glebie? Często ludzie wymieniają plastiki zewnętrzne a bak pod spodem pozostaje wgnieciony. Aczkolwiek 3 kreski po zatankowaniu do pełna to musiałby raczej być wgnieciony z obu stron by się tak pojemność zmniejszyła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maras wroclaw
A2
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 13:04, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jak już tak kombinujemy, to z tego co widzę sprzęta masz od niedawna, wiec i tankowań mało i może w tym jednym wypadku wcisnąłeś pistolet, zrobiła się szczelność na wlewie, pistolet odibł co mogło wskazywać na full (trzy kreski hmm, trochę mało ). A tak w ogóle to nie jest łatwo zatankować na wszystkie cegiełki no chyba ze na centralce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bajbus
A1
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Konstancin-Jeziorna
|
Wysłany: Śro 13:29, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie róbcie ze mnie idioty Full to znaczy, że dosłownie pod korek zalane. Były 2 kreski i weszło jeszcze prawie 15 l o ile dobrze pamiętam.
j23j23j23 może i masz rację. może dawno nie był zalewany do pełna i pływak się przyciął. Pojeżdżę trochę po dziurach, może pomoże :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maras wroclaw
A2
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 13:36, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No i jeszcze zostaje opcja wgnieceń baku, uszkodzenia pływaka po dzwonie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bajbus
A1
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Konstancin-Jeziorna
|
Wysłany: Śro 14:07, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Co poniektóre plastiki miał wymieniane po jakiś tam przewrotkach ale walony podobno nie był. Z resztą na regulacji przepustnic zbiornik może nie był zdejmowany ale był w górze i nie widziałem żadnych wgniot, więc raczej to odpada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siodemka
A2
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krk/Mlc
|
Wysłany: Śro 14:25, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam tak ze jak zalej pod sam korek, dosłownie pod sam korek.
To możne z jakieś 100m od stacji mam 4 kreski. Wystarczy ze przejadę przez jakąś małą nierówność to od razu mi spada na 3 kreski. Może ten tym tak ma , bo moto na 100% bezwypadkowe i bank nie ma nigdzie żadnych wgnieceń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maras wroclaw
A2
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 14:41, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A i rezerwa też "straszy" dosyć szybko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jerresso
A
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:13, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Siodemka napisał: | Ja mam tak ze jak zalej pod sam korek, dosłownie pod sam korek.
To możne z jakieś 100m od stacji mam 4 kreski. Wystarczy ze przejadę przez jakąś małą nierówność to od razu mi spada na 3 kreski. Może ten tym tak ma , bo moto na 100% bezwypadkowe i bank nie ma nigdzie żadnych wgnieceń. |
A dopychasz pistolet tankowania do końca? Ja jednak nieco go unoszę i 4 kreski dosyć długo się trzymają...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
masin719
A2
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: mielec - rzeszów
|
Wysłany: Czw 11:43, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A poco centralka do tankowania. Siedzę na motocyklu utzrymuję go w prostej pozycji i wlewam pod sam korek, nie patrząc na licznik tylko do baku, tak że benzyna przechodzi przez otwory odpowietrzające.
PS: zgadzam sie z kolegą, pojezdzisz chwile i zobaczysz czy wskoczą 4 kreski, miałem ten problem w samochodzie ze po zatankowaniu do pełna pokazywał 3/4 baku, przyczyna była taka ze nie widział pełnego baku chyba z rok czasu, przy następnym tankowaniu do pełna wszystko wskazówka wróciła do normy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siodemka
A2
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krk/Mlc
|
Wysłany: Czw 15:39, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
jerresso napisał: |
A dopychasz pistolet tankowania do końca? Ja jednak nieco go unoszę i 4 kreski dosyć długo się trzymają... |
Tak, leje aż paliwo będzie na równo z tym otworem w baku, więcej się nie da bo by przy zamykaniu korek wywalił reszta na zewnątrz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kadaf
A1
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 7:55, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Miałem to samo po zimie. Stał 2 miesiące z połową zbiornika. Tankowanie pod korek, dosłownie pod korek nie zmieniło nic. Zirytowany wziąłem wcisnąłem hamulec przedni. Mocno pobujałem przód-tył aż lagi dobijały do końca. Potem na boki - dość spore przechyły. Problem z brakiem ostatniego segmentu na wyświetlaczu zniknął.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|