|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiśnia
A1
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Suwałki/Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:09, 10 Maj 2009 Temat postu: Wskaźnik O/D - co to jest ? |
|
|
Witajcie
Jak w temacie. Dziś spoglądając pod lekkim kątem na wyświetlacz zauważyłem pod tą czerwoną diodą na środku wskaźnik O/D- od czego to jest ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Nie 22:12, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
siema,
bieg numer 6, w nomenklaturze angielskiej zwany Over Drive - czyli nadbieg stąd na wyświetlaczy O/D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Nie 22:13, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Over Drive - wskaznik biegu szostego "nadbieg"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiśnia
A1
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Suwałki/Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:28, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź
Czyli jak dobrze rozumiem, jadąc na moto na 6 biegu ten wskaźnik powinien się palić ?
Jak na razie na moim DL-u zrobiłem ze 150 km, na 6 biegu jechałem na pewno ale wskaźnik się nie zapalał :/ chyba że tak ma być ? Jutro się przejadę to sprawdzę jak jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:32, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
elementy wyświetlacza są takie same jak w DL-1000, ale w 650 szóstka nie jest nadbiegiem , dlatego O/D się nie zapala.
p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiśnia
A1
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Suwałki/Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:01, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No to teraz wszystko jasne dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi-049
Motocyklista
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 9:28, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
miałem to samo w swoim litrze jak trzymając na sprzęgle na 1 biegu cofałem do tyłu , mam instrukcję po Włosku , więc kolega mi przetłumaczył że po prostu pisze; '' zmień bieg" i tak mi się zapala jak załącze 6 a jadę z małą prędkością -- poza tym to jest zielona kontrolka więc informacyjna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
domelto
A1
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 16:01, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a może ktoś próbował uruchomić / podłączyć to ustrojstwo w DL-650?
myślałem o wyświetlaczu biegów, ale taka kontrolka w zupełności by wystarczyła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Śro 15:55, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A gu... prawda.W 1000 jest to wskaźnik zapięcia 6 biegu.W 650tce też tylko kabelek nie jest podpięty i elektronika wskaźnika jest trochę inna.(za dużo pisania)Jak chcesz mieć ten bajer to najlepiej kupić zegary od 1000,podłączyć czujnik,kabelek i pięknie działa.Nie kombinuj na wskaźnikach od 650 bo spalisz elektronikę wskaźnika.
Albo lepiej kup 1000ca i po bólu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 16:04, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
vpawel napisał: | ...Albo lepiej kup 1000ca i po bólu. |
Cudne;) Najprostsze rozwiązania są najlepsze;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Śro 23:23, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ale 1000 dla nas z 650 jest za silny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 0:04, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
heh, wystarczy troche 1000em pojezdzic i mysli sie juz o jakims 1500
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Czw 9:05, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tez czasami mysle, ze ten moj rumak juz jakis wolowaty sie robi
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stafford
A2
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:02, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Szuja napisał: | heh, wystarczy troche 1000em pojezdzic i mysli sie juz o jakims 1500 |
Poważnie mówisz Szuja, czy żartujesz?
Ja mam wrażenie, że wykorzystuję max połowę zakresu obrotu manety a mocy i tak jest dużo za dużo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stafford dnia Czw 18:03, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:39, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Stafford, rzecz w tym, ze niby te puszki zostaja w tyle jak manete odkreci sie, ale ja waze prawie 110 kg, brakuje mi tego bzzzzz i znikniecia z horyzontu . Troche zartuje z tym ostatnim, ale jakos szybko przyzwyczailem sie do mocy oferowanej przez 1000a, nie taki diabel straszny jak go malowali wczesniej. Dochodze do wniosku, ze nie moc moto jest niebezpieczna a zachowanie dosiadajacego takie moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:05, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
glowa dosiadajacego oczywiscie, ale tez bardzo wazne jest, jak moc jest przekazywana na kolo... w motocyklach takich jak nasze moc przekazywana jest plynnie, nie ma tak na dobra sprawe co zaskoczyc. Jak popatrzysz/poczytasz relacje jak sie jezdzi na scigach, to tam w dolnym zakresie obrotow jest przyjemnie, ale jak wkreca sie na "swoje" to nagle jest duzy przyrost mocy i sprzet idzie na gume. jest to niebezpieczne w winklach, bo jak malo doswiadczony motocyklista za mocno sypnie z garsci to moze go ladnie poniesc i zaliczyc moze highside.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Pią 17:48, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak piszecie głowa to największa moc moto !! Powiem szczerze że zrobiłem parę kilometrów na 1000-cach i jeżdżę z kolegami którzy maja 1000-ce, albo oni nie odkręcają albo moja 650 jest tak dobra, na próbach przyśpieszenia tak do 160-170 żadnej różnicy nie widzę, a że brakuje mocy po jakimś czasie to normalne, ale trzeba pogadać z pilotami F-16 czy im też kiedyś zaczyna brakować Ja myślę że tak !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|