|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
malybidon
Motocyklista
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piotrków Tryb./Budziszewice
|
Wysłany: Czw 7:44, 18 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: | W każdym razie, w małym DL miałem jedno zabezpieczenie |
A właśnie że dwa: mechaniczna blokada kierownicy i immo. Powyżej 40tyś (jak ja kupowałem i ubezpieczałem to taka była granica) żądali trzeciego w postaci np. alarmu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m.adam
Motonita
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 1:15, 19 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ja zamówiłem nowego DL1000 i składają mi ją w Moto-Hangarze. Do ubezpieczenia AC, Allianz wymagał drugiego zabezpieczenia (alarmu). Cena pakietu OC+AC+NNW bez udziału własnego wyniosła 3,2 kPLN (PZU chciało prawie 6 kPLN)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tremis
A1
Dołączył: 22 Maj 2017
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: Nie 20:24, 04 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Zamówiłem w tym tygodniu v-strom 650 xt w Dos Toros w Tychach. Na wersję w kolorze białym muszę trochę poczekać. Z tego co pamiętam to wersja czarna była dostępna od ręki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stormix_Vstorm
A1
Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 21:38, 09 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Witam,
Robie prawo jazdy A, doświadczenie mam z Crossa, mam Yamahę yzf 250 z 2008 roku którą aktualnie sprzedaje i chcę się przesiąść na adventure.
Biorę pod uwagę trzy V-stroma 250 i Kawe versys 300, oczywiście skłaniam się bardziej w strone stroma
Pytanie, czy na pierwszy moto będzie okej ? aby się nauczyć ? Będe robił koszty w firmie bo auto się kończy a moto chciałbym mieć jak najbardziej zbliżone do tego co miałem, a taki adventure idealny na wycieczki
Wszyscy tutaj piszą o 650 i o litrach, czy ktoś bierze ten mniejszy pod uwagę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luthorhuss
A
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:25, 09 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Wszystko zależy do czego, jeżeli ma to być motocykl na lata to odradzam, będzie brakowało mocy. Jeżeli ma być na rok, dwa to również odradzam bo przy adv zawsze dochodzi inwestycja w graty i przy przesiadce będzie ponownie inwestycja w graty. Mam 650 z 2015, brałem go jako pierwsze moto a Ty masz już doświadczenie więc ogarniesz 650 bez problemu.
Moim zdaniem nowe moto są łatwe w prowadzeniu dobrze wyważone aby laik ogarnął sprzęt, jeżeli ktoś ma na czym czapkę nosić to spokojnie opanuje nawet tysiąca jako pierwsze moto. Problemy pojawią się w krytycznych sytuacjach ale przy prędkościach 40km 250'tka poniewiera tak samo jak 650'tka.
Nie widzę uzasadnienia 250'tki w takiej konfiguracji jak jest prezentowana. Suzuki nie podało jeszcze co prawda wagi ale:
prześwit będzie pewnie jak w 650 o ile taki, koła tylko 17" i to bez szprych to ani w teren a ni na drogę bo przy tej pojemności to jajo będzie można znieść z nudów w trasie albo głowa odpadnie od trzymania sprzęta na obrotach 8k+
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luthorhuss dnia Pią 22:28, 09 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stormix_Vstorm
A1
Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 23:25, 09 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Dużym czynnikiem jest dla mnie również spalanie, litrowe i 650 palą już sporo na trasie ( jak czytam wasze opinie na ten temat ), a 250 pewnie zmieści się w 3 litrach. Sam nie wiem. Poza tym, miażdży mnie jeszcze cena średniej i dużej.
Mały kosztuje 25k, tyle jeszcze udźwignę. Ale jeżeli mówisz że będzie to męczarnia, to poczekam pewnie na pierwszych posiadaczy ćwiartki, może oni się wypowiedzą, narazie trudno znaleźć cokolwiek na ich temat na necie, jedynie filmy promujące ten motor...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gruda
A
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 23:29, 09 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Nie wiem zy 250 są wogole w pl w jakimś salonie. Za 25kola kup sobie hordejuk nc700 na A2 cb500 albo mt03.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stormix_Vstorm
A1
Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 23:34, 09 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
gruda napisał: | Nie wiem zy 250 są wogole w pl w jakimś salonie. Za 25kola kup sobie hordejuk nc700 na A2 cb500 albo mt03. |
Będzie kupiec to i się motor znajdzie
Muszę się zastanowić. przewertuje to forum, zobaczę ile wyniosę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luthorhuss
A
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 23:50, 09 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
ale 250'tki mają być chyba dostępne w okolicach jesieni z tego co słyszałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 16:23, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
25 tys. Za 250tke to mocna przesada...wg mnie. To juz cena odbijająca do pojemności 600cc. Sam nie jestem zwolennikiem założenia, ze motocykl musi mieć mocy jak najwięcej, ale 250cc to raczej pojemność na miasto i do sklepu, na trasy zdecydowanie za mało. Trochę nie czaję tematu z tyk spalaniem, z jednej strony chcesz kupić nowe moto za niemałe pieniądze jak na ta klasę a z drugiej mocno kalkulujesz spalanie akurat DLe a w szczególności 650 słyną z bardzo niskiego spalania lekko pow. 4 L... 250tke jak zacznie odkrecaca aby jakkolwiek to jeździło to nie wiem czy nie podejddziesz pod 4 L. Wiez pod uwagę fakt, iz wikesza pojemnosc to tez wieksza moc/moment i wtedy nie musisz silnika tak wysoko kręcić wiec tutaj przy zachowaniu takich samych doznan pokiedzy 650/1000 spalanie bedzie podobne bo 650 trzeba będzie wyzej kręcić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Barył
A1
Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 16:29, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
m.adam napisał: | Ja zamówiłem nowego DL1000 i składają mi ją w Moto-Hangarze. Do ubezpieczenia AC, Allianz wymagał drugiego zabezpieczenia (alarmu). Cena pakietu OC+AC+NNW bez udziału własnego wyniosła 3,2 kPLN (PZU chciało prawie 6 kPLN) |
No niestety wygląda na to że kwestia jest dowolna jeden dealer mówił mi że trzeba drugie zabezpieczenie w Allianz za 3,1 drugi dealer miał PZU za 3,2 i jedno zabezpieczenie elektroniczne a de facto ubezpieczyłem z jednym w Allianz za 3,5 po prostu u agenta. Dla mnie to drugie zabezpieczenie to chamskie ..... i tyle generalnie doświadczenia jakie mam po kupnie dużego DL w salonie w PL są max negatywne i jak skończę się szarpać to pewnie się nimi podzielę. Jeżeli jeszcze kiedyś będzie mi dane kupować nowe moto nie będzie to na pewno Suka z polskiego salony :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Barył dnia Sob 16:30, 10 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stormix_Vstorm
A1
Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 16:38, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Barył napisał: | m.adam napisał: | Ja zamówiłem nowego DL1000 i składają mi ją w Moto-Hangarze. Do ubezpieczenia AC, Allianz wymagał drugiego zabezpieczenia (alarmu). Cena pakietu OC+AC+NNW bez udziału własnego wyniosła 3,2 kPLN (PZU chciało prawie 6 kPLN) |
No niestety wygląda na to że kwestia jest dowolna jeden dealer mówił mi że trzeba drugie zabezpieczenie w Allianz za 3,1 drugi dealer miał PZU za 3,2 i jedno zabezpieczenie elektroniczne a de facto ubezpieczyłem z jednym w Allianz za 3,5 po prostu u agenta. Dla mnie to drugie zabezpieczenie to chamskie ..... i tyle generalnie doświadczenia jakie mam po kupnie dużego DL w salonie w PL są max negatywne i jak skończę się szarpać to pewnie się nimi podzielę. Jeżeli jeszcze kiedyś będzie mi dane kupować nowe moto nie będzie to na pewno Suka z polskiego salony :/ |
Jestem agentem ubezpieczeniowym, gdybym widział to bym wyszarpał Ci zniżki na nowy motor. ( OC/AC )
a odnośnie motoru, kończy mi się leasing na Forda KA z silnikiem 1.2( w nowej budzie ), wiem... auto dla bab, ale tworzę koszty w firmie, a auto jak każde zawiezie mnie z punktu A do B, na prędkości nie narzekam 170 nim cisnę bez problemów, ma swoje mankamenty ale przeżyje, tak samo aktualnie podchodzę do motocykla, zawsze chciałęm go mieć teraz będe mieć możliwość, ale niestety nie udźwignę leasingu na 60k, dlatego pytałem jak wygląda kwestia 250, nikt ani słowem o nich nie wspomniał
Wiem, samochód kupujesz aby dojechać, motor dla zabawy, bo w innym wypadku nikt by się nie zastanawiał nad pojemnością. choć jestem ciekawy czy np na forum AUDI jak mietek napiszę że chce kupić a3 to mu nie doradzają np że ma brać a6 bo szybsze, większy silnik i nie będzie sie kulał tylko jechał )
Ja motorem mogę się kulać, widoczki pooglądam a nie tylko asfalt
Pozdrówka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stormix_Vstorm dnia Sob 16:52, 10 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luthorhuss
A
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 18:24, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Mam podobne podejście do Twojego dojechać spokojnie, podziwiając widoczki z pkt A do pkt B, dlatego moje prędkości przelotowe to 70-100km/h.
Auto jest znacznie lepiej wyciszone więc pałowanie po 8 tyś obrotów przez 400-600km jest do wytrzymania ale na moto jakoś sobie tego nie wyobrażam
a przy 250'tce i prędkościach rzędu 70-90 pewnie tak będzie. Można oczywiście powoli podziwiać widoki i okolicę stosując prędkości 50-60 ale jazda z takimi prędkościami np do Włoch to już wyprawa w stylu średniowiecznym - trzy tygodnie urlopu .
Być może mam spaczone podejście bo ludzie robili tripy na takich pojemnościach po całym świecie, coś mi jednak mówi, że po sezonie apetyt wzrośnie i będzie problem co zrobić z 250'tką.
Obecnie nikt o nich nic nie pisze bo fizycznie ich jeszcze nie ma, nawet opis na stronie Suzuki jest jakby ubogi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 19:45, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ja bym brał nc700 Jeździłem nim, fajnie chodzi wygodne, zwrotne, mało pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Sob 19:58, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Stormix_Vstorm:: trochę mieszasz różne "systemy walutowe"... Auto, to auto; motocykl, to motocykl; a koszty w firmie, to koszty w firmie...
Możesz np. kupić 2-letniego małego V-Stroma z fakturą, to i VAT odliczysz i też będziesz miał koszty w firmie. A tego typu motocykl 250ccm, to taka popierdółka... To już lepiej kup Rometa ADV, czy jakoś tak... Tu masz relację z podróży po Bałkanach na takim moto [link widoczny dla zalogowanych]
P.S. V-Strom 650 vs. V-Strom 250 bije na głowę porównanie A3 vs. A6, bo w tym pierwszym jest genialna relacja jakość/możliwości/cena - to po prostu taki szwajcarski scyzoryk
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Sob 20:00, 10 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:14, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Sa ludzie co robia wyprawy dookola swiata i na 50cc pytanie tylko po co?. Mialem kiedys rometa z125, dramat jeśli chodzi o jakośc wykonanaia ora materiałów w zasadzie to taka troche jednorazowa zabawka ale to temat na inna opowieść. Czytał relacje z pow. Linka i utwierdzam sie co do zdania na temat chinskich budżetowych motocykli. Biorac pod uwagę, ze takie redakcyjne testy zawsze pisana sa z dużą dozą powsciagliwosci co do negatywnych oponii Zreszta finał mowi sam za siebie, nowe moto, które na lawecie wraca z pierwszej swojej wyprawy a po niej siodlo jest juz wygniecione
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bosman78 dnia Sob 20:19, 10 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stormix_Vstorm
A1
Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 23:33, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
w Kwesti rometa ADV 125 i 250 mają wadę fabryczną wybieraka i ogólnie całego napędu.
Zębatka jest krzywa wyjeżdżając już z fabryki, nie da się prawidłowo naciągnąć łańcucha, bo raz jest za lużny a raz zbyt napięty. Ot taki romecik.
Btw. to była trzecia maszyna którą brałem pod uwagę. W sumie to ją brałem pod uwagę jako pierwszą ale czytając wpisy na forum [link widoczny dla zalogowanych] odnośnie wad.... odpuściłem zakup. Jest tam lista rzeczy które należy wykonać zaraz po zakupie, by poprawić producenta Trochę to demotywujące.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stormix_Vstorm dnia Sob 23:36, 10 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:52, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ja kiedyś wpakowałem sie w nowego rometa i teraz raczej wszystkim odradzam. Wiesz sa rzeczy, ktore możesz ogarnąć od razu po zakupie ( np. Wywalić na smieci opony, ktore chyba z plastiku robią ale sa tematy, których sie nie da ogarnąć ( brak regulacji reflektora, ktory po 6 tys. km popękal i dolsownie rozsypal sie) heble- tyl to juz dl silnikiem lepiej hamuje, przod....w zasadzie ABS niepotrzebny bo nie idzie zablokować kola ( za abs pachnące przewody hamulcowe robia) itd....do tego po 8 tys. Urawaly sie szpilki koketora o rozsypal tzw. "katalizator"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stormix_Vstorm
A1
Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 14:23, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Moja kobieta kupiła sobie rometa z one s 125cc, do dojazdu do pracy, jeszcze na gaźniku. Jestem ciekaw ile będe musiał przy tym grzebać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:06, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Silniki to nawet nie sa takie złe bo to wierne kopie sprawdzonych modeli np. Gn125, ale cala reszta to radosna twórczość chińskich inżynierów metodą prób i błędów oraz niskich kosztów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staszek_s
Motonita
Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radlin, Śląsk
|
Wysłany: Pon 9:07, 12 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Stormix_Vstorm napisał: | Dużym czynnikiem jest dla mnie również spalanie, litrowe i 650 palą już sporo na trasie |
Jak nie będziesz żyłował małego ponad 130 km/h to spokojnie się zmieścisz w 5 litrach, u mnie z 3 kuframi i plecaczkiem średnio w trasie wychodzi ok 4,5 - 4,6. Sam pomyśl czy to taka duża różnica...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:27, 12 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Jak zacznie odkracac na trasie 250 cc aby miec te 120 km/h to nie wiem czy dużo mniej spali....ze spaniem, które rośnie wraz z pojemnością to taka trochę pol prawda. Bo przy prędkości np. 100 km/h litr pali pratycznie tyle samo co 600 (cbf) roznica pojawia sie przy wyższych predkosciach i dynamiczniejszej jezezie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rudi
A1
Dołączył: 04 Lip 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jawiszowice
|
Wysłany: Czw 21:42, 06 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Witajcie,
chcialem odswiezyc nieco dyskusje - co, dla kogo i w jakim celu?! rozsadnie czy raczej nie!?
Zamierzam nabyc male AL7 i zdecydowanie zolte malowanie w XT! Jezdzilem testowo i banan na mojej twarzy wykraczal poza uszy - moze dlatego ze uzytkuje teraz Drag Stara 1100 czyli jak mowia niektorzy Parapet.
Niemniej kusi mnie strasznie 1000 XT! Jezdzilem testowo dla porownania na kolezance spod znaku kamertownow - Trsaer 700 i zaraz po niej 900. Dla mnie to sa dwa rozne motory i nie tylko dlatego ze wiecej koni w zaprzegu. Wszystko tam dziala inaczej - trakcja, przelozenia, stabilnosc.
Zastanawiam sie czy to samo ma sie przy porownaniu 650 i 1000 tutaj! Tylko konie i moment? co wiecej zyskuje sie wsiadajac na 1000?
@m.adam - piekne cudenko! widze ze przesiadles sie wlasnie z 650. Jakie masz odczucia i wrazenia po zakupie i uzytkowaniu?
Finalnie - czy warto wiec myslec o dolozeniu 13 000 dla faktu dosiadania duzego Szerszenia?
ps
odpusccie od razu pytania co do sensu i zdrowego rozsadku! generalnie u mnie przy inwestycji w moto /moto, akcesoria,gadzety/ wylacza sie automatycznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 22:36, 06 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Z konkretów to o dwie klasy lepsze zawieszenie masz w dl1000, jeżeli moc, moment nie mają dla Ciebie znaczenia. Czy warto? Każdy ma swoją odpowiedź, za Ciebie decyzji nikt nie podejmie....😎
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 10:33, 11 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Czy to prawda, że w nowym DL650 nie ma schowka pod siedzeniem?
W modelu 2012-2017 mieści się tam apteczka, zestaw do opon, sprej do łańcucha, blokada, szmatka, rękawiczki. I trytytki też.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez prostyelektryk dnia Wto 10:34, 11 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 10:39, 11 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Jeżeli "schowek" pod kanapą nowego DL650 przypomina ten z nowego DL1000 to musisz pomyśleć nad dodatkowym miewjscem w kufrze, jest duuuużo mniej miejsca...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alf-red
A1
Dołączył: 10 Maj 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białobrzegi
|
Wysłany: Wto 10:43, 11 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Nazywanie tego miejsca pod siedzeniem schowkiem jest mocno dyskusyjne .
Ja w mojej 650 upchnąłem tam kilka par rękawiczek lateksowych i parę trytytek i już mało co miejsca zostało
Jak wrócę do domu to strzelę fotkę.
Obiecane fotki "przestrzeni ładunkowej" nowego małego DL-a ( paczka zapałek o standardowych rozmiarach dla pokazania skali "zjawiska"
link: [link widoczny dla zalogowanych]
link: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez alf-red dnia Wto 16:36, 11 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:15, 11 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Zgadza sie schowek to.duze słowo. Schowek to.ja miałem w transalpie i zawieral: dwie detki zapasowe, łyżki, kompresorek, zapasowe żarówki, klej do latek, klucze, zestaw naprawczy linki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 7:19, 12 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
prostyelektryk napisał: | Czy to prawda, że w nowym DL650 nie ma schowka pod siedzeniem?
W modelu 2012-2017 mieści się tam zestaw narzędzi, apteczka, zestaw do opon, sprej do łańcucha, blokada, szmatka, rękawiczki. I trytytki też. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 10:32, 12 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
A w nowym paczka durex-ow i husteczek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Śro 14:26, 12 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Bosman78 napisał: | A w nowym paczka durex-ow i husteczek |
A co doprowadzasz kobiety do łez ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m.adam
Motonita
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 17:29, 13 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
alf-red napisał: | Nazywanie tego miejsca pod siedzeniem schowkiem jest mocno dyskusyjne .
Ja w mojej 650 upchnąłem tam kilka par rękawiczek lateksowych i parę trytytek i już mało co miejsca zostało
Jak wrócę do domu to strzelę fotkę.
Obiecane fotki "przestrzeni ładunkowej" nowego małego DL-a ( paczka zapałek o standardowych rozmiarach dla pokazania skali "zjawiska"
link: [link widoczny dla zalogowanych]
link: [link widoczny dla zalogowanych]
|
W nowym dużym DL schowka nie ma... Oprócz pochłaniacza oparów (Euro 4 się kłania) to tylko ledwo wchodzi zestaw narzędzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Voytec
A2
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 17:48, 13 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
fakt mało miejsca, niby jest trochę pod belką ale z kolei tam jest stabilizator kanapy i zamek , chciałem blokadę tarczy upchnąć i się nie dało, tzn weszła ale nie dało się zamknąć kanapy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Nie 11:36, 08 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
W przedostatnim mały Dl-u schowek jest większy i mieszczę tam sporo bambetli. A co do dużego spalania 650 to bym nie panikował. Przy normalnej jedzie solo mieściłem się w 3.8 -4.0l/100 km, więc w zasadzie jak w skuterze, a frajda dużo większa. Teraz przesiadam się na 1000 i z tego co czytam, aż tak kolorowo nie będzie. Dl 250 mnie osobiście nie przekonuje. Jednakże dla kobiety czy na miasto, dlaczego nie? Bądź co bądź i na 125 ludzie potrafią robić dalekie trasy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawełpk
A1
Dołączył: 09 Lis 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: siedlce
|
Wysłany: Nie 19:05, 08 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Mi pierwszy DL 1000 z początku roku 2017r palił 6,0-6,5l (skasowała mi go Pani o włosach blond która mnie nie zauważyła) następca niestety taki sam DL pali między 6,5-7l. Zasięg między 250-300km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seiandin
A1
Dołączył: 10 Cze 2018
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GWE
|
Wysłany: Śro 19:55, 20 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Mam DL650A z 2018 r. na razie na dotarciu i spalanie wychodzi około 4.2 l na 100 km.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Seiandin dnia Śro 19:56, 20 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Sob 13:30, 23 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Schowek w 1000 nawet w wersji sprzed Euro 4 jest symboliczny w porównaniu do 650. Co do spalania w 1000 to właśnie wróciłem ze Szwajcarii, gdzie objeżdżałem południowe przełęcze i powrót przez Włochy (Stelvio) i Niemcy, Austrię, Czechy kosztował mnie licznikowe 4.6 l/100 km. Przy czym jeżdżę raczej zachowawczo i na autostradach, których nie lubię, lecę przelotowo góra 120 km/h, a więcej odkręcam tylko do wyprzedzania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tuumk
Motocyklista
Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 237
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mrozy
|
Wysłany: Sob 18:00, 23 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
4,6l/100 km na autostardzie przy 120km/h probowalem ale nie dalo rady
z tego co pamietam to wychodzilo mi raczej 6,4l/100 km . No ale to była autostrada węgierska
Inna sprawa ze moto mialem obladowane 3 kuframi...
Podsumowując po przesiadce z 650 na 1000 ja czuje róznice w spalaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Sob 19:37, 23 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Nie no, ja też czuję różnicę w spalaniu in minus, ale przyznam są również i zalety. Mocy pod górę mi nie brakowało. No i bezstresowo się wyprzedzało. Muszę w tym miejscu dodać, że jechałem sam, tylko z kufrem centralnym 52l i tankbagiem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szuwarek dnia Sob 19:47, 23 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benotr
A1
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zamojszczyzna
|
Wysłany: Sob 15:49, 01 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Odejdę trochę od wątku ze spalaniem, ale czy dostaliście jakikolwiek rabat lub akcesoria przy zakupie w tym roku nowego DL650?
Podczas mojej wizyty w salonie usłyszałem że na jakikolwiek rabat czy inne gratisy, zniżki nie mam co liczyć. O żadnych jesiennych promocjach też nie ma mowy. Odniosłem wrażenie, że mam się cieszyć jeżeli łaskawie mi znajdą wolny egzemplarz w Polsce.
W salonie yamahy z marszu dostałem 5%..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seiandin
A1
Dołączył: 10 Cze 2018
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GWE
|
Wysłany: Pon 21:47, 03 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Masz śmiało się targować, łącznie ze wszystkim dostałem kilka tys. rabatu. Moja rada, trzeba być upierdliwym i o wszystko się pytać i robić swoją konfigurację jak najbardziej optymalną.
A co do spalania nowej 650 to wyszło mi równe 5.0 l. jeżdżąc prędkością 120 km. Podsumowując całą trasę do Zakopca i z powrotem spalanie zeszło chyba do 4.2 l. Oczywiście przy pełnym oprzyrządowaniu i 3 kuframi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Seiandin dnia Pon 21:48, 03 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grizzly
A2
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 14:17, 04 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Z tym targowaniem to w Suzuki jest raczej słabo. Nie dość że ceny akcesoriów są z kosmosu (oryginalne i zamienniki) to jeszcze trzeba płacić za montaż wszystkiego który biorąc pod uwagę stawkę roboczogodziny na poziomie +- 200zł nie jest mały. Tak więc dostaniesz rabat nawet spory ale co z tego jak od cen 2-3 krotnie większych. Osobiście stwierdziłem więc, że kupię i zamontuję sam. Faktycznie inne marki pod tym kątem wypadają lepiej, dla przykładu w yamasze jak rozważałem małą tenerę proponowali mi w pakiecie aluminiowe kufry więc wyglądało to całkiem inaczej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motokras
Motocyklista
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 14:42, 04 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Grizzly napisał: | Z tym targowaniem to w Suzuki jest raczej słabo. Nie dość że ceny akcesoriów są z kosmosu (oryginalne i zamienniki) to jeszcze trzeba płacić za montaż wszystkiego który biorąc pod uwagę stawkę roboczogodziny na poziomie +- 200zł nie jest mały. Tak więc dostaniesz rabat nawet spory ale co z tego jak od cen 2-3 krotnie większych. Osobiście stwierdziłem więc, że kupię i zamontuję sam. Faktycznie inne marki pod tym kątem wypadają lepiej, dla przykładu w yamasze jak rozważałem małą tenerę proponowali mi w pakiecie aluminiowe kufry więc wyglądało to całkiem inaczej. |
dlaczego nie kupiłeś yamahy...? kufry dawali...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 15:02, 04 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Ups... do kasacji...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 15:02, 04 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seiandin
A1
Dołączył: 10 Cze 2018
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GWE
|
Wysłany: Wto 18:08, 04 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
No mi się udało wytargować z ceny kilka stówek niższą od rekomendowanej i w cenie miałem 1-szy przegląd, grzane manetki Oxforda i stopę centralną. Idzie negocjować, przynajmniej w Gdyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grizzly
A2
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 10:05, 05 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
motokras napisał: | Grizzly napisał: | Z tym targowaniem to w Suzuki jest raczej słabo. Nie dość że ceny akcesoriów są z kosmosu (oryginalne i zamienniki) to jeszcze trzeba płacić za montaż wszystkiego który biorąc pod uwagę stawkę roboczogodziny na poziomie +- 200zł nie jest mały. Tak więc dostaniesz rabat nawet spory ale co z tego jak od cen 2-3 krotnie większych. Osobiście stwierdziłem więc, że kupię i zamontuję sam. Faktycznie inne marki pod tym kątem wypadają lepiej, dla przykładu w yamasze jak rozważałem małą tenerę proponowali mi w pakiecie aluminiowe kufry więc wyglądało to całkiem inaczej. |
dlaczego nie kupiłeś yamahy...? kufry dawali... |
nie o tym ten temat, podałem jedynie przykład, to z resztą nie tylko moja opinia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motokras
Motocyklista
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 11:21, 05 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Grizzly napisał: | motokras napisał: | Grizzly napisał: | Z tym targowaniem to w Suzuki jest raczej słabo. Nie dość że ceny akcesoriów są z kosmosu (oryginalne i zamienniki) to jeszcze trzeba płacić za montaż wszystkiego który biorąc pod uwagę stawkę roboczogodziny na poziomie +- 200zł nie jest mały. Tak więc dostaniesz rabat nawet spory ale co z tego jak od cen 2-3 krotnie większych. Osobiście stwierdziłem więc, że kupię i zamontuję sam. Faktycznie inne marki pod tym kątem wypadają lepiej, dla przykładu w yamasze jak rozważałem małą tenerę proponowali mi w pakiecie aluminiowe kufry więc wyglądało to całkiem inaczej. |
dlaczego nie kupiłeś yamahy...? kufry dawali... |
nie o tym ten temat, podałem jedynie przykład, to z resztą nie tylko moja opinia |
to odpowiem tym samym tonem... a może nie masz pojęcia o negocjacji ceny?
kilku chłopaków z forum kupiło ode mnie motocykle i każdy dostał zadowalająca ich cenę... da się? ale jak ktoś chce dostać cenę bo "mu się należy" to idzie do yamahy
i pierwszy raz słyszę ze ktoś pogardził kompletem kufrów w imię sam nie wiem czego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merc
Motocyklista
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Śro 20:29, 05 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
potwierdzam słowa Motokrasa , mnie i brata cena zadowoliła i swego czasu wzięliśmy 2 szt .
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grizzly
A2
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 9:03, 06 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
motokras napisał: | Grizzly napisał: | motokras napisał: | Grizzly napisał: | Z tym targowaniem to w Suzuki jest raczej słabo. Nie dość że ceny akcesoriów są z kosmosu (oryginalne i zamienniki) to jeszcze trzeba płacić za montaż wszystkiego który biorąc pod uwagę stawkę roboczogodziny na poziomie +- 200zł nie jest mały. Tak więc dostaniesz rabat nawet spory ale co z tego jak od cen 2-3 krotnie większych. Osobiście stwierdziłem więc, że kupię i zamontuję sam. Faktycznie inne marki pod tym kątem wypadają lepiej, dla przykładu w yamasze jak rozważałem małą tenerę proponowali mi w pakiecie aluminiowe kufry więc wyglądało to całkiem inaczej. |
dlaczego nie kupiłeś yamahy...? kufry dawali... |
nie o tym ten temat, podałem jedynie przykład, to z resztą nie tylko moja opinia |
to odpowiem tym samym tonem... a może nie masz pojęcia o negocjacji ceny?
kilku chłopaków z forum kupiło ode mnie motocykle i każdy dostał zadowalająca ich cenę... da się? ale jak ktoś chce dostać cenę bo "mu się należy" to idzie do yamahy
i pierwszy raz słyszę ze ktoś pogardził kompletem kufrów w imię sam nie wiem czego... |
Muszę sprostować, bo widzę, że rozmowa zmierza w złym kierunku i robi się niemiła atmosfera.
Nie mam do nikogo pretensji i żalu, nie napisałem też, że mi się należy. Mam jedynie opinię, którą mieć mogę, tyle. Po to chyba mamy forum, żeby m.in. na takie tematy dyskutować.
Obrona całego Suzuki i wytykanie mi „idź do yamahy bo kufry dają” nie ma sensu, nie jest to nikomu potrzebne.
Kolega zapytał jakie są możliwości negocjacji to podzieliłem się swoim zdaniem. Było to pomocne lub nie. Widać jednak, że w wielu wątkach, że jak przewija się temat sprzedaży, serwisu i cen, to jest różnie. Z tego co wiem to forum nigdy nie było stronnicze i o suzuki to złego słowa powiedzieć nie można.
To, że wybrałem DL to kwestia tego ,że uznałem, iż dla mnie będzie lepszy, po prostu, kuframi się nie jeździ.
Moja wypowiedź nie miała na celu stwierdzenia, że całe suzuki jest do bani bo mi nic nie dali. Po prostu przy konfiguracji usłyszałem, że nie ma szans, nic się nie da zrobić, a ceny - trzeba uczciwie powiedzieć - nie były korzystne i to bardzo. Może zależne jest to od sprzedawców i wielu innych czynników. Może w przytoczonej yamasze mieli nieco inne podejście i ludzie byli bardziej otwarci na te tematy. Nie napisałem natomiast, że jest lepsza, och ach bo bym kufry dostał.
O kulturę i zdolności negocjacji martwić się nie musisz. Dobrze, że są salony Suzuki gdzie jest miło i przyjemnie. To cieszy. Szkoda rozstrząsać temat.
Pozdrawiam
Wróćmy do tematu [Vstrom 2017 Ktoś zamówił?]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 10:07, 06 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Zostając jeszcze na chwilę przy tym offtopie chciałbym dodać, że roztrząsanie na forum pewnych kwestii jest trochę niefortunne, bo zaglądają tu zapewne i sprzedawcy z ASO, a i może również ktoś z Suzuki Motor Poland. Może się łudzę i nie zaglądają, ale gdybym ja był "z branży", to na pewno bym to robił
Jeśli jednak zaglądają, to ujawnianie informacji o uzyskanych zniżkach, gratisach, itd. może skutkować pretensjami i "awanturami" w sieci dilerskiej, może też nie podobać się centrali. Wprawdzie jakiekolwiek zmuszanie do utrzymania jednakowych cen jest chyba zabronione, to dostawca zawsze może dyscyplinować swoich sprzedawców.
Tak więc, o pieniądzach proponuję rozmawiać w zaciszu gabinetów
A swoją drogą, to z moich wieloletnich obserwacji metod działania salonów samochodowych i motocyklowych wynika, że pod względem jakości obsługi klienta tkwią one nadal mocno w zwyczajach, jak za komuny... Przykładem jest "pouczanie" parę postów wyżej, które ze strony profesjonalnego sprzedawcy nie powinno paść publicznie... Takie rzeczy wyjaśnia się w prywatnych rozmowach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|