|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 10:26, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | Ja, jak już gdzieś pisałem, wolałbym w K4 wsadzić konkretne zawieszenie i hamulce... |
A co masz na myśli mówiąc zawieszenie ?
Można nabyć jakieś lepsze zawiechy do naszych kanap ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blunio
Gość
|
Wysłany: Nie 10:38, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Może troszkę OT, ale pojaśnijcie mi koledzy, co konkretnie oznaczają K4, K7 ... . Rozumiem że to kolejne modele (może roczniki) modelu, ale dokładnie nie jestem w stanie się zorientować. Z góry dziękuję
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Nie 11:17, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
K1 - 2001
K2 - 2002
K3 - 2003
K4 - 2004
K5 - 2005
K6 - 2006
K7 - 2007
K8 - 2008
K9 - 2009
L0 - 2010
L1 - 2011
L2 - 2012
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
routerek
Motonita
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z kanapy w salonie/WAW
|
Wysłany: Nie 16:39, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
To oczywiście lata modelowe, a nie lata produkcji. Powszechne jest występowanie następnego roku modelowego w drugiej połowie roku kalendarzowego. Np. nowy Strom jest L2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Nie 23:56, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jarson dziękuję fajnie zrobiony filmik reklamowy.
Mnie tan nowy Dl się podoba, ale na razie zostaję ze swoim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 22:02, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
czy ktoś porównywał nowy i stary model pod kątem własności terenowych?
Jeździłem dziś trampkiem 650 i chwilę potem na swoim dl650 w podobnym terenie (las, piachy), tam gdzie Tramp przejeżdżał szybko i bezstresowo DL też przejeżdżał ale z trudem i mniej komfortowo, np. tracił stabilność na większym piasku.
Ponoć w "nowym" DL amortyzator już nie dobija i węższy bak ułatwia jazdę na stojąco - czy poprawili coś jeszcze w zakresie własności "terenowych"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Nie 22:09, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
XL650 ma większy skok zawieszenia oraz koło 21" z przodu oraz węższy rozmiar opony tylnej. Byłoby coś z nim nie tak, gdyby przy tych parametrach nie był poręczniejszy w terenie od DL650...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 22:31, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ale ja pytam o usprawnienia "terenowe" DL650 L2.
Co do xl to w terenie wygrywa ze starym DL bezapelacyjnie, słyszałem jednak pozytywne wrażenia z jazd nowym modelem DL - może przepaść między nowym DL a trampkiem jest mniejsza niż między starym. Zdaje się globtdm porównał zawieszenie nowego DL właśnie do transalpa... to już by było coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 9:27, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jest już kilku właścicieli nowych DL na forum, to niech się wypowiedzą. Moim zdaniem zawieszenie w L2 w stosunku do np. L0 się nie zmieniało. Usprawnieniem "terenowym" jest na pewno kilka kg mniej i lepiej ciągnący "od dołu" silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dcv
A1
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 11:17, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście nie kupiłem tego moto z myślą o jeździe w terenie..Czasem jakąś udeptaną dróżką przychodzi mi przejeźdźać, wjazd na działkę w górach to też nie jest wyczyn dla choppera a ten się sprawdza, ale prawda jest taka że gdybym chciał coś w teren to jest cała paleta motocykli które z myślą o terenie są konstruowane..Mnie go po prostu szkoda na szutry, nowy jest i chce żeby tak pozostało jak najdłużej Poza tym chcąc jechać w teren trza moto odpowiednio doposażyć , dla mnie na razie odpada bo się i tak na niego zruinowałem Pewnie kupując moto trzeba sobie zrobić kalkulacje terenu w kŧórym chce się jeździć - mnie wyszło 95% asfalt i 5 % reszta, ten nadaje się do tego idealnie:) Mieszkamy w POlsce i nie ma co się oszukiwać, nie wszystkich stać żeby nowe moto od razu posyłać w ciężki teren, zwłaszcza ten model.. Z czasem pewnie będzie więcej takich chętnych / w miarę tanienia i dostępności tych z 2,3,4,5i 6stej ręki /..
Sorki jak trochę nie na temat ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dcv dnia Pon 11:18, 28 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 22:50, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
chyba mam już obraz co do możliwości nowego DL, dziś w końcu sobie nim solidnie poszalałem, tak na szosie jak i w lesie oraz po piachu.
Silnik, hamulce, sterowność, przyspieszenie, abs, wydech - świetne, wyraźna poprawa.
Osłona przed wiatrem, siedzenie - podobne jak w starym.
Własności terenowe - jakby się trochę lepiej się prowadził, ale ma chyba sztywniejsze zawieszenie niż stary. Zawieszenie w końcu nie stuka, ale niestety na piachu nadal tańczy. Da się jakoś tam jeździć w terenie ale wyraźnej poprawy nie widzę.
Jednak...krótko potem miałem przyjemność ponownie testować ST1200 i ten motocykl jest jeszcze fajniejszy, mocniejszy, nowocześniejszy, lepiej się prowadzi w terenie, choć niestety jego cena i ciężar rozczarowuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
@Dziq@
A1
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Wto 12:46, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
a ja i tak dozgonnie bedę kochał moją obecną Zuzię. Bez względu na to czy kiedyś kupię nowego DL'ka, to i tak "stara miłość" rdzą się nie pokryje, na pewno!
A mam go niespełna miesiąc dopiero... szok!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Wto 13:47, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
@Dziq@ napisał: | a ja i tak dozgonnie bedę kochał moją obecną Zuzię. ! |
nie mów hop, bo mozesz sie szybko dziwiwc
Pamietaj apetyt rosnie w miare jedzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Śro 11:32, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Floydoo napisał: |
Pamietaj apetyt rosnie w miare jedzenia |
A Jeżdżenia jeszcze bardziej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 14:20, 14 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
3 dni temu także i ja dosiadłem wychwalanej pod niebiosa nowej 650-tki - dzięki uprzejmości Suzuki Piaseczno. Na początku napiszę, że w sumie miło wspominam jazdę. Pierwsze wrażenie na żywo było średnie - kiedyś już przymierzałem się do nowego modelu i nie byłem specjalnie zachwycony. Jeśli chodzi o design, to sprawa ma się jak zwykle – to po prostu kwestia gustu. Turystyk to moim zdaniem tak do końca nie jest, więc solidnego i masywnego wyglądu od małego DL'a nie oczekiwałem. Jednakże wrażenia „dotykowe” były bardzo na plus - nic nie skrzypi, nie trzeszczy, a elementy, z którymi stykamy się podczas codziennej eksploatacji są dobrze wykonane i odpowiednio spasowane; nie ma się do czego przyczepić. Przełączniki nie chwieją się zanadto i mają dość wyraźny punkt zadziałania - być może są nawet takie same jak w poprzedniej wersji, ale na pewno lepsze niż w DL 1000, gdzie - choć działają sprawnie - to mogłyby lepiej wyglądać i być zaprojektowane z odrobiną polotu. W nowym DL’u to wszystko jest.
Czasza wygląda śmiesznie i trochę żałośnie, bo pomimo tego, że motocykl wydaje się filigranowy i sprawia wrażenie lekkiego, to olbrzymie przednie koło i maleńka „główka” z zawstydzonymi oczkami wyglądają śmiesznie i jakoś nie współgra to wszystko ze sobą. To projektantom nie wyszło - nie ma tego pazura. Cała reszta wygląda w porządku.
Nie dopatrzyłem się oznaczenia modelu. Ani "DL 650", ani nawet „V-Strom” (tylko na tankpadzie i na wierzchu kanapy). Plastiki są "puste" - bez naklejek (a przynajmniej żadnych sobie nie przypominam, choć pamiętam, że zerkałem z niedowierzaniem).
Sprzęt jest dość wąski, więc łatwo się nim manewruje i nie powinien sprawiać problemów przy przestawianiu, wyprowadzaniu z garażu czy podnoszeniu z podpory. Może dzięki temu nowe DL'e rzadziej będą lądowały na bokach.
Widać że sprzęt jest dosyć nowoczesny – zarówno poprzez stylizację, czyli za sprawą przetłoczeń na owiewkach, bardziej obłych osłonach i plastikach, a także dzięki fajnemu (jednak) wyświetlaczowi, do którego można się przyzwyczaić. Jest wskaźnik temperatury (tutaj duży plus, mimo że trzeba wybierać między nim a zegarkiem), średnie spalanie, wskaźnik zapiętego biegu, przebiegi. Obsługa jednym przyciskiem – bardzo sprawnie i bez zarzutu,. Cyfrowy prędkościomierz nie sprawia problemu jest wyraźny (tak samo sam wyświetlacz) i zdecydowanie lepszy niż zegary w milach
Silnik: Jeździłem trochę poprzednią 650-tką, ale nie na tyle długo, abym był w stanie powiedzieć czy jest jakakolwiek różnica między modelami. Generalnie chodzi równiutko jak rzędówka, elastyczność jakaś tam jest, ale strasznie trzeba go kręcić, aby porządnie jechał. Moc oddaje bardzo liniowo - ja jednak wolę spokój do pewnego momentu, a po przekroczeniu np. 5 tyś. obr/min (jak w DL 1000) – eksplozję; jakoś więcej frajdy mi to sprawia .
Biegami namachałem się jak głupi, parę razy chyba zbyt szybko puszczałem sprzęgło i zostawałem na poprzednim biegu, ale to z pewnością kwestia wyczucia i wprawy. Sama praca klamki sprzęgła jest bardzo przyjemna - chodzi leciutko i ręka się nie męczy. Miła odmiana po 1000’cu, choć wydawało mi się, że tam też lekko chodzi. Samo sprzęgło ciężko było mi wyczuć, bo niełatwo jest stwierdzić kiedy łapie. To może być kwestia niedużej mocy/pojemności silnika - jak w małym 4-cylindrowym samochodzie. Tak więc przy ruszaniu na początku dodawałem trochę zbyt dużo gazu. Niemniej nie szarpie, nie stuka, nie gaśnie, ale też nie jedzie... Do 100 kph jest ok, nie ma co narzekać, ale powyżej tego jest słabo . Amatorzy wyścigów z samochodami mogą się rozczarować. Do prędkości 170 czy nawet 180 kph go rozbujałem, ale to trwało. Na pierwszym biegu o wheelie z samego gazu można zapomnieć, przy czym 1000'ca na maksa się nie odkręci, bo mógłby fiknąć. Za to kontroli trakcji nie potrzeba i bezpieczniej na mokrym oraz w ciasnych zakrętach lub rondach
Mam natomiast zastrzeżenia do tylnego zawieszenia - jest sztywne i na większych wybojach musiałem się mocno trzymać coby nie odfrunąć lub nie pozbawić się klejnotów. Myślałem, że ktoś po prostu trochę usztywnił sprężynę, więc zatrzymałem się, użyłem znanego nam pokrętła, a tu zonk – ustawione jest na najbardziej miękko. Solidnie byłem zdziwiony, bo zdrowo mnie wytrzęsło (droga do Konstancina z Piaseczna). Skręciłem więc na jeszcze bardziej twardo , i jakoś nie zwracałem już na to większej uwagi, bo dalej droga była równa i miałem przed sobą kila fajnych zakrętów. W każdym razie tu byłem mocno zdziwiony. Może wszystkie DL'e tak mają. Ja swojego kupiłem jak miał już ok. 10.000 km i na pewno tak twardy nie był; ten miał niecałe 3000 km. Poprzednia 650-tka z kilkoma tysiącami przebiegu również wydawała mi się bardziej komfortowa jeśli chodzi o pracę tylnego zawieszenia.
Kanapa jest całkiem ok, choć dosyć nisko się siedzi (albo miałem tylko takie wrażenie, bo teraz chyba jest wyżej) - bardziej "w" motocyklu niż "na" nim. Dosyć twarda, nie za bardzo i nieźle wyprofilowana. Dobrze się siedziało. Moja w 1000'cu jest bardziej miękka i chyba szersza, co akurat bardziej mi odpowiada. Wieczorem tego samego dnia wymieniłem się z Nieprostym kanapami, przysiadłem się i jego wydała mi się zauważalnie twardsza niż w nowym DL'u (może to kwestia paru tysięcy km z obciążeniem, jak Nieprosty sugerował). Generalnie nie ma co narzekać, ale kanapę bym wymienił na wyższą (mam 183cm, więc może to wyłącznie kwestia mojego przyzwyczajenia do pozycji, która już mi odpowiada) i może nieco bardziej miękką.
Jeszcze jedno - wydech. Nie mogę z czymś takim jeździć... Nie słyszę jakie są obroty, a po wibracjach ciężko określić jak się maszyny dobrze nie zna, szum wiatru za - wprawdzie bardzo poprawioną - owiewką (górną część kasku i tak miałem "zamuszoną" po kilkudziesięciu kilometrach, ale turbulencji nie czułem) zupełnie eliminuje dźwięk tłumika. Przeciskając się w korku byłem przerażony . Oczywiście na samym początku o mało nie spotkałem się z bocznymi drzwiami kogoś w S-klasie poprzedniej generacji, kto przesuwał się na skraj pasa, aby następnie go zmienić – pół sekundy po tym jak dość blisko się z nim minąłem. Taki setup do miasta – zdecydowanie nie, do turystyki - tak, bo duży analogowy obrotomierz bardzo dobrze się sprawdza i nie potrzeba wsłuchiwać się w obroty, aby określić jak wygląda sytuacja z biegami i ewentualnym zapasem mocy. W mieście wolę nie odrywać wzroku od drogi i wolę być słyszany, a nie pojawiać się znienacka jak jakieś widmo.
Na trasę na pewno nie kupiłbym tego DL'a, bo jest po prostu za słaby. W pojedynkę daje radę, ale frajdę już niekoniecznie. Kręcenie pod czerwone pole i wachlowanie biegami to nie dla mnie. Z pasażerem będzie kiepsko, bo przy wyprzedzaniu naprawdę nie czułem, żebym miał specjalnie duży zapas. Do miasta taki DL powinien się sprawdzić - jest lekki i naprawdę dobrze się nim manewruje, wysoko się siedzi, daleko widać, światła mają duże odbłyśniki, a hamulce chyba lepiej działają niż w moim 1000-cu. Podejrzewam jednak, że to wyłącznie kwestia masy. ABS jest super, naprawdę dobrze działa - i przód i co ciekawe – tył również. Tylny hamulec działa chyba nawet lepiej niż w tych wszystkich beemkach i innych potworkach, które mają lekkie zadki i bardzo nadpobudliwy ABS.
Słowem - fajny motocykl, ale nie dla mnie. Z fabryki wyjeżdża na tych samych Bridgestone'ach co nasze - w głębszym złożeniu trochę pływa, ale nie jest źle. Opony nie były całkiem rozgrzane na bokach, więc to normalne. Co więcej, sprzedawcy twierdzili, że nowy model cieszy się większym zainteresowaniem niż poprzedni. Cóż, zobaczymy za 5 lat kiedy nie będzie już tym „nowym” modelem . Akcesorów jest sporo - gmole, b. ładne płyty/pługi pod silnik (dużo, dużo lepiej z tym wygląda!), szyba z deflektorem, któa powinna być idealna, bo oryginał jest już naprawdę dobry.
Nakręciłem krótki filmik z małym DL'em - stacjonarny, bez żadnych jazd. Tylko z dźwiękiem i paroma funkcjami komputera. Wrzucę jak obrobię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 14:48, 14 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
To też dorzucę swoje spostrzeżenia z jazdy na "wiewiórce" testowej w trakcie zDLotu:
- buty Sidi Adventure nie lubią się z zbyt krótką dźwignią zmiany biegów (za ciasno miedzy dźwignią i podnóżkiem) - zdarzało mi się zostać na tym samym biegu i nieco zdziwić,
- w związku z powyższym - wskaźnik biegów fajna rzecz
- bardziej ugięte nogi niż na 1000 (to powszechnie wiadomo)
- silnik chodzi jak elektryczny - równo, nieźle ciągnie, niestety trochę bez emocji; jak tramwaj
- tłumik - brak wrażeń akustycznych; do turystyki będzie OK, łeb nie pęknie po 500 czy 800 km
- fajny profil kanapy z wyraźnym oparciem za tyłkiem; twardość jak dla mnie OK (jestem przyzwyczajony do kawałka karbonu jako siodełka w rowerze)
- akcesoryjna szyba z deflektorem daje sobie radę całkiem dobrze.
- przednie kierunkowskazy mają szansę być nieco bardziej niepodatne na rozbicie przy byle wywrotce na parkingu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Pią 14:51, 14 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
calmadonii
A1
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań,Szczecin
|
Wysłany: Sob 17:50, 22 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Witam Was serdecznie,
Czytam te opinie i nic mi sie nie rozjaśnia. Latam dzis na K8 i mi dobrze ale trafil mi sie dobry kupiec i troche żal nie skorzystac. Mam maly przebieg bo niespełna 7 000 km ale też mozliwosc kupienia L2 na dobre pieniązki . Chodzi mi po glowie Tiger XC 800 BMW F800 GS a marze o wiekszym tigerze 1200 XC lub SuperTenerze 1200 ....i co tu robic
Jarku fajny test, pozdrawiam
pozdrowionka dla wszystkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 22:06, 09 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
jako że w mojej stajni po kolejnej przesiadce zagościł niedawno nowy model V-stroma 650 przedstawiam obszerniejszy test nowego modelu. Na razie z perspektywy pierwszych kilku tys. km. ale przebieg stale rośnie i artykuł będzie aktualizowany. Jeździłem nim 2 lata temu w trakcie jazdy testowej, ale jak to zwykle bywa dopiero po przejechaniu dużego dystansu w różnych warunkach terenowo-pogodowych wychodzą wszystkie szczegóły, których nie zauważa się na krótkiej przejażdżce.
Skupiłem się na omówieniu zmian odczuwalnych z perspektywy kierowcy motocykla i ocenie przydatności nowej konstrukcji do jazdy turystycznej i terenowej: [link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję, że komuś pomoże w wyborze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Śro 21:24, 11 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Haart
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 9:16, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Tylko w kwestii technicznej - w nowym Dl analogowy został obrotomierz, nie prędkościomierz - popraw sobie;-) Co do wskaźnika paliwa, chodzi Ci o Twój poprzedni motocykl, nie o starego Dla?! Bo w starym już był cyfrowy, i daleko mu do płynności
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:34, 10 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Haart napisał: | Co do wskaźnika paliwa, chodzi Ci o Twój poprzedni motocykl, nie o starego Dla?! Bo w starym już był cyfrowy |
wiem że w DL jest cyfrowy, przejechałem na nim 40tys. km . Pisałem to z myślą z myślą o Transalpie 650 bo na nim ostatnio jeździłem, tam jest taki tradycyjny zegarowy wskaźnik, płynnie pokazuje poziom paliwa, choć tak jak większość motocykli igła zaczyna opadać dopiero po przekroczeniu ok. połowy baku. Ale to w sumie drobiazg, imponujący zasięg nowego Suzi rekompensuje takie niedogodności. Szkoda, że zmniejszyli bak, jakby został 22L to tankowanie wypadałoby co 500km....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 3:46, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | Haart napisał: | Co do wskaźnika paliwa, chodzi Ci o Twój poprzedni motocykl, nie o starego Dla?! Bo w starym już był cyfrowy |
wiem że w DL jest cyfrowy, przejechałem na nim 40tys. km . Pisałem to z myślą z myślą o Transalpie 650 bo na nim ostatnio jeździłem, tam jest taki tradycyjny zegarowy wskaźnik, płynnie pokazuje poziom paliwa, choć tak jak większość motocykli igła zaczyna opadać dopiero po przekroczeniu ok. połowy baku. Ale to w sumie drobiazg, imponujący zasięg nowego Suzi rekompensuje takie niedogodności. Szkoda, że zmniejszyli bak, jakby został 22L to tankowanie wypadałoby co 500km.... |
No to porównujesz nowego DL-a do starego, do transalpa czy do wszystkiego po trochu, bo widzę tu pewną niekonsekwencję...?
Najpierw piszesz o zegarach porównując je do starego DLa (z resztą rzeczywiście wskazówkowy jest obrotomierz), a za chwilę wskaźnik poziomu paliwa do nie wiadomo czego dokładnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Breit
A2
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Śro 13:49, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
A mi się test bardzo podobał. Po 20 000 km na nowym mogę się pod nim podpisać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 14:07, 11 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
może faktycznie trudno się zorientować w którym momencie odnoszę się do motocykli innych niż DL, zmieniłem trochę tekst żeby nikt nie miał wątpliwości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
goflejm
A1
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:11, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Witam. Mam zamiar zakupić niebawem swojego pierwszego dl'a 650. Czy ktoś może mi udzielić informacji czym (oprócz roku produkcji) różnią się modele V-strom L1, V-strom L2 i L3? Z góry dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pią 17:03, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Paletą kolorów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pią 18:22, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
To oznaczenia rocznikow,a w poszczegolnych latach byly pewne modyfikacje dostepnych kolorow.
Przy okazji (z racji tego,ze zastanawiasz sie nad nowszym modelem V-Stroma) polecam swojego pod rozwage Szczegoly w dziale SPRZEDAM i pod nr telefonu. Zapraszam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pią 20:48, 04 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Propozycja godna uwagi kolego , Dobera moto jest extra zadbane , doposażone , nic w nim nie brakuje .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|