|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Law_PL
A1
Dołączył: 08 Paź 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 15:06, 25 Mar 2019 Temat postu: TC - kontrola trakcji |
|
|
Cześć wszystkim.
Takie pytanie dla posiadaczy DL-a z TC.
Co sądzicie o tym urządzeniu? Korzystacie czy jeździcie na wyłączonym?
Jak często uratował wam skórę i moto?
Ogólnie sytuacja wygląda tak że kilka lat temu miałem wypadek na moto i chciałbym wrócić do gry. W głowie wszystko trochę siedzi i zastanawiam się czy rozważać najnowszy model czy szukać coś z poprzedniego wyłącznie z ABS.
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gaily
A1
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pon 16:20, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Nie widzę powodu aby nie korzystać, na codzień.
Czy uratował ciężko powiedzieć, ale na pewno kilka razy pomógł z ruszeniem na mokrej nawierzchni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pyra
Motocyklista
Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 16:28, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Na asfalcie pomaga, i to bardzo, szczególnie w deszczu i koleinach. W terenie niestety mam problem, choć pewnie to wina kierownika i opon. Ktoś ma pomysł na piasek+ szosowe+(-)TC ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pyra dnia Pon 16:29, 25 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 16:49, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Im więcej wspomagaczy tym bezpieczniej (czyli lepiej).
TC się przydaje. Zazwyczaj jest regulowana lub wyłączalna.
Na GS-ie łatwiej się jeździ po piachu z TC (w czułości enduro), bez TC bardzo szybko można sie zakopać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Law_PL
A1
Dołączył: 08 Paź 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:39, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
A jeszcze jedno pytanie czy TC ingeruje tylko w tylne koło czy w przednie też? Chodzi mi np. O sytuacje gdzie przednie koło jest 'scinane' w pochyleniu. Czy TC polega tylko na ingerencji podczas odkrecania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nie_ma_wała
A
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 21:08, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
W ostatnią sobotę jak sobie jeździłem to na ostrym wyjściu z ronda na mocno odkreconym gazie jeszcze w złożeniu poczułem ingerencję TC. Gdyby nie zadziałała byłoby nerwowo i niebezpieczni. Mam, używam, polecam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pyra
Motocyklista
Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 23:30, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Nie wiem co TC miało by zrobić z przednim kołem . Zapewne zbiera informacje z ABSu, ale ingeruje , zdaje się tylko w "gaz".
I jedna uwaga, temat przekłamany w różnych testach, TC można zmieniać w trakcie jazdy tylko na zamkniętym gazie, normalnie w czasie jazdy to nie jest możliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JARON
Maniak motocyklowy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Wto 10:27, 26 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Ja mam 3 pozycje CT. OFF,1 i 2 Zawsze jeżdżę na 1 a w czasie deszczu na 2 Na szutrze raczej na 1 lub wyłączam. Kilka razy zadziałała,najczęściej na winklach podczas deszczu.
Pyra dobrze mówi,ale dodałbym,żeby jej nie zmieniać przy prędkości większej niż 50km/h Taka informacja jest nawet w instrukcji,prawdopodobnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gaily
A1
Dołączył: 04 Lis 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Śro 12:30, 27 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
W instrukcji jak dobrze kojarzę piszę że można zmieniać poniżej 30km/h. Przy 50km/h nawet mi się chyba nigdy nie udało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JARON
Maniak motocyklowy
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 1222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Pią 10:25, 29 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Rację posiadasz, kolego gaily Ogólnie wskazanym by było na postoju zmiany dokonać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aces
A2
Dołączył: 19 Maj 2015
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 8:41, 30 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Uważam, że jeśli możesz sobie pozwolić na kupno sprzętu z TC to nie zastanawiaj się i kup. Jest to jeden z systemów bezpieczeństwa i moim zdaniem lepiej mieć to na pokładzie - tam gdzie zawiedzie chłodna głowa czy brak umiejętności TC może pomóc uratować tyłek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|