|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mast
Motonita
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn
|
Wysłany: Czw 18:25, 31 Paź 2013 Temat postu: Tarczki zegarów mph na km/h |
|
|
Wczoraj zamieniłem wreszcie tarczki na km/h. 20 minut i po bólu! Wreszcie jazda bez wpatrywania się w małe cyferki (nie mogłem się przyzwyczaić do przeliczania). Polecam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 21:53, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
No OK. A skoro założyłeś już nowy temat i pochwaliłeś się, że tego dokonałeś, to może opiszesz przy okazji cały proces na świeżo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mast
Motonita
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn
|
Wysłany: Sob 18:25, 02 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | No OK. A skoro założyłeś już nowy temat i pochwaliłeś się, że tego dokonałeś, to może opiszesz przy okazji cały proces na świeżo? |
Sprawa jest prosta nawet dla takiego laika jak ja. Kupujemy na alle traczki (oczywiście inne są do 650 inne do 1000). Jak przyszły to trochę się zmartwiłem, bo w oryg. są z pomarańczowym tłem a nowe sa na białym pleksi. Ja robiłem to przy okazji zmiany regulatora szyby od letko więc polecam zdemontować szybę coby było wygodniej. Wypinamy całe mocowanie zegarów (dwa wkręty przy baku i parę wpinek - należy wcisnąć kołeczek i wyciągnąć wpinkę, oczywiście fajna zabawa w międzyczasie z poszukiwaniem kołeczków, które złośliwie wpadają pod osłonę boczną ). Podczas wyciągania osłony z zegarami wtyczka wypięła się sama. Odkręcamy zegary od osłony - 4 wkręty i rozkręcamy obudowę zegarów (chyba 8 wkrętów). No i mamy tarczki na jak na dłoni. Wyciągamy wskazówki - siedzą dość mocno, więc podważałem je ostrożnie za pomocą dwóch łyżeczek. Teraz po 2 małe wkręty z każdej z tarczek i podmianka na nowe. tarczki mają nacięcia i należy je włożyć w kołeczki prowadzące na obwodzie. Przykręcamy po 2 małe wkręty i ostrożnie wciskamy wskazówki. Polecam OSTROŻNIE podłączyć pod wtyczkę i sprawdzić czy po przekręceniu stacyjki wskazują "0". jeśli tak to NAJPIERW wyłączamy stacyjkę, potem rozpinamy wtyczkę. Montujemy wszystko w odwrotnej kolejności. Trochę zabawy jest z podłączeniem wtyczki (małe japońskie rączki mile widziane ). Podświetlenie zegarów jest pomarańczowe więc białe tło robi się też pomarańczowe, taka mała magia. I gotowe. Proste.
V-Told czy coś takiego wystarczy?
Post został pochwalony 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 21:16, 02 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jest super! Dzięki temu prawdopodobnie i ja rozwiążę wreszcie tę kwestię u siebie. Miałem zakodowane, że te zegary są zaklejone, a nie po prostu skręcone. Wielkie dzięki - poszła też pochwała posta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jani
A2
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 20:32, 07 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Tarcze wymienione, dzieki za instrukcję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mast
Motonita
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn
|
Wysłany: Czw 20:48, 07 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
jani napisał: | Tarcze wymienione, dzieki za instrukcję. |
Na zdrowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomeks73
A1
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Turawa
|
Wysłany: Pon 13:01, 11 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Tarczki również wymienione, wreszcie będzie normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
998zbyszek
A1
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 14:26, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Wreszcie będzie normalnie tarczki również wymienione, kupione u tego samego sprzedawcy oraz dzięki za instrukcję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mast
Motonita
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn
|
Wysłany: Śro 15:45, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
998zbyszek napisał: | Wreszcie będzie normalnie tarczki również wymienione, kupione u tego samego sprzedawcy oraz dzięki za instrukcję. |
Jak ktoś ma ochotę na "normalne" przebiegi w km to polecam jeszcze wyświetlacz biegów MGI - oprócz pokazywania aktualnie zapiętego biegu właśnie i WIELU innych bajerów ma przebieg w km i kasowalne trasy w km! Podłączenie nie jest całkiem proste ale ja podłączyłem sam a naprawdę nie jestem elektronikiem. Jak taka "dupa kabelkowa" jak ja dała radę to zrobi to każdy! Jak by co to zamieszczę instrukcję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sprite11
A1
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa Raszyn
|
Wysłany: Wto 20:20, 08 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Można przeprogramować licznik z mil na kilometry to będzie pokazywał jak trzeba i nie trzeba przeliczać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot85
DeTox nie pomoże
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2710
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kuj- Pom
|
Wysłany: Wto 21:14, 08 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Przeprogramowanie nie jest takie proste.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sprite11
A1
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa Raszyn
|
Wysłany: Śro 9:27, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Mam namiary na magika co mi zmienił soft i jest ok., robota na zimę bo trzeba wyjąć licznik i oddać do przeprogramowania. Zapłaciłem 200 zł i jestem zadowolony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23a
Motonita
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 15:03, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
sprite11 napisał: | Mam namiary na magika co mi zmienił soft i jest ok., robota na zimę bo trzeba wyjąć licznik i oddać do przeprogramowania. Zapłaciłem 200 zł i jestem zadowolony. |
Możesz, w takim razie, zapodać na PW namiary na tego Copperfielda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|