|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stafford
A2
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 0:13, 31 Gru 2008 Temat postu: Szczerbata zębatka w DL 1000 |
|
|
Witam jeszcze raz Wszystkich Forumowiczów!
Na Forum jestem od niedawna bo i niedawno nabyłem DL-a (w sobotę przed świętami). Wyczyściłem Go i wypucowałem karcherem i gdy wczoraj szosa trochę przeschła przeleciałem się z 30 km. Wrażenia z jazdy super! Szczególnie, że po sezonie na 45 konnym choperze a wcześniej (duuuużo wcześniej) tylko Jawa 350
Po przejażdżce zerknąłem na tylną zębatkę i stwierdziłem, że brakuje w niej 30 - 40 % zębów! Nie jest to chyba normalny objaw zużycia napędu? Co sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stafford
A2
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 16:17, 31 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Po braku odpowiedzi wnioskuję, że nie często się to zdarza. W sumie nic dziwnego bo jak zadzwoniłem w tej sprawie do POLand POSITION to serwisant powiedział, że nie mieli jeszcze takiego przypadku. Stwierdził też, że nie jest możliwe wyłamanie zębów w wyniku normalnej eksploatacji. Ciekawe. Muszę wsiąść na spytki poprzedniego właściciela. Umówiłem się w PP na piątek na przegląd (z wymianą napędu oczywiście) - zobaczymy co zdiagnozują jak obejrzą zębatkę po demontażu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 19:35, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jakis feler zebatka albo poprostu zużyta, trudno mowić jak nie zrobiłes zdjęcia Może poprzedni wlasiciel chcial do samego konca przed sprzedażą dojeździć na tym napędzie.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stafford
A2
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:21, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No i wszystko jasne. Okazało się, że to była zębatka aluminiowa - taka jak stosowane w sporcie w celu redukcji masy. Zjechana oczywiście do samego końca. Teraz DL dostał oryginalny napęd SUZUKI więc mam nadzieję, że na trochę wystarczy.
Ciekawostka - wypatrzyłem, że moto jest jeszcze na oryginalnych gumach - przebieg 34 kkm! Twarde te Bridgestone'y!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 1:44, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Zmiana gum jak najszybciej.
No z tą zębatką to niezła jazda - redukcja masy w DL?
Brzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin2
A
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Tarchomin
|
Wysłany: Sob 23:01, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ciekawostka - wypatrzyłem, że moto jest jeszcze na oryginalnych gumach - przebieg 34 kkm! |
jak dla mnie to raczej niemożliwe, mam oryginalne opony(pewne przebieg udokumentowany) przejechane 21 tys. i tył już dopomina się o wymianę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stafford
A2
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:46, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
jak dla mnie to raczej niemożliwe, mam oryginalne opony(pewne przebieg udokumentowany) przejechane 21 tys. i tył już dopomina się o wymianę |
Też wydało mi się to dziwne ale DL-a mam z lipca 2005r. a opona przednia jest z końca 2004 a tylna z początku 2005 więc by pasowało. Poza tym goście z POLand POSITION stwierdzili, że tym motocyklem na tych oponach to możliwe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:51, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja przejechałem na orginalnych 22 tyś. ale bieżnika już nie ma wcale!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 20:02, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
mi tez sie wierzyć nie chce, kumpel 1000cem zrobil od nowosci 7tysiecy, moj ma 8000 od nowości i widze jak te oponu sie zuzywają, nie dojechałyby do 30000, chyba ze 90km/h na zakrecie 80 i hamowanie silnikiem i przyspieszanie jak dziadek Matizem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalina
Motonita
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 819
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Pon 20:58, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Spoko - Anger na dużym wymieniał tył na 22 tyś, a ja w beemce miałem 21 tyś i jeszcze na 3 tyś było. Nie widzę nic nienormalnego w takich przebiegach - trzeba pilnować w miare ciśnienia i użytkujemy moto normalnie raz 110 raz 170 Nikt dl przeca nie lata 230 bo on nie do tego stworzony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 10:23, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
hmmmmmm jako nowy uzytkownik DL sam ciekawy jestem jak to bedzie z tymi oponami. komplet(dobrych) opon kosztuke krocie, do mojego Biga zakladam Mitasy komplet za 360zł z allegro, nie wiele mnie obchodzi czy sie zjadą szybciej czy nie:) a zawsze po sezonie lub wiosna mozna sobie gume popalić bo nowa oponka czeka idzie juz poczta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Wto 13:42, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ja na Michasich przejechałem troszke ponad 4 kkm i nie widać w ogóle zużycia, wyglądają jak nowe, a jak wytrzymają 15 kkm to i tak bedzie nieźle, bo połowa przebiegu to i tak w około komina robie...
a na przykład Hornetem na Dunlopach robiłem po 7kkm i prawie druty wychodziły i nigdy nie udało mi się więcej przejechac
wszystkim w 2009 roku życzę dużych przebiegów i tyle samo powrotów co wyjazdów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 13:53, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja robie dr bigiem na Mitasach E 07 tył do 16000, przód podobnie, czyli w sumie było tak ze co sezon, palenie gumy i nowe opony kpl.
Ostatnio wyszukałem opony HEIDENAU, bierżnik własnie do turystycznych enduro. za 303zł tył! automatycznie przód taniej
Opony letnie
Rozmiar: 150/70R17
Indeks nośności: 69 (do 325kg)
Indeks prędkości: H (do 210km/h)
Czy ktoś jeżdził na tym DLem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:17, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A rozmiarami pasują? Obawiam się że to może być jakiś shit...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 16:36, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
rozmiary sie zgadzają, sa nawet typowe szosówki do innych motocykli. Mój kolega ma w Intruderze 1400 heidenau z przodu i zadowolony jest. Ja jak przyjdzie m zmienic to zaryzykuje w DL-u najwyzej.
Hehe temat nam sie zmienil z zebatki na opony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:48, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
HEIDENAU najlepsze opony do .... MZ Jeszcze Pawluk na nich śmigał w MZ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 22:39, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
eeee, to tak jak by mówic że fiat to nie samochód, czasy sie zmieniły, do samochodów też mamy multum opon i do nornalnej jazdy nie ma co zakladac 2razy droższych laczków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:03, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Może masz racje ... z fiatem. Ale reszta to mam laczki pirelli scorpiony z mojego moto jak chcesz tanio oddam komplecik - najechane 3 tysie mają. Jak to założysz pogadamy o jakości opon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|