Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szarpanie KLV 1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kawasaki_KLV
A1



Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 21:02, 13 Maj 2018    Temat postu: Szarpanie KLV 1000

Witam wszystkich serdecznie. Mam problem ze swoim KLV 1000 2005r. Na pierwszym biegu podczas ruszania w zakresie od 3,5 4 tys i później też czuć jak motor nagle szarpie. Jest to dla mnie bardzo uciążliwe. Jest możliwość jakoś to zniwelować ? Confused Cool Proszę o pomoc Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepo
Motonita



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie 21:16, 13 Maj 2018    Temat postu:

Podczas ruszania 3,5 4 tyś ??? No dziwnie opisałeś.
A jak przyspieszasz na innych też się dławi ?
Regulacja pewnie potrzebna. Świece sprawdź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kawasaki_KLV
A1



Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 21:18, 13 Maj 2018    Temat postu:

sorki że tak to opisałem. Na innych biegach tego problemu nie ma. Wszystkie objawy występują na pierwszym biegu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepo
Motonita



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Nie 21:20, 13 Maj 2018    Temat postu:

Podczas ruszania 3,5-4 tyś ??? No dziwnie opisałeś.
Jak przekroczysz 5 tys. to idzie płynnie ?
A jak przyspieszasz na innych biegach też się dławi ?
Regulacja pewnie potrzebna. Świece sprawdź. Synchro wtrysków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kawasaki_KLV
A1



Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 21:25, 13 Maj 2018    Temat postu:

Zastanawia mnie jedna rzecz bo pewien gościu powiedział mi kiedyś ,że one tak mają ale można to niwelować powercomander czy coś takiego co się wpina i to niweluje. Jak przekroczę 5 tys to jest spokój i koło 7 tys znowu szarpnie. Jest to jest to uciążliwe. Na innych biegach tych objawów nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 719
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 14:44, 14 Maj 2018    Temat postu:

Ja mam KLV 2006r. i nie ma żadnego szarpania.
Aczkolwiek wpływ zużytych elementów napędu najbardziej czuć na niskich biegach.
Ja mam zregenerowany kosz sprzęgłowy oraz wymienione gumy zabieraka.
Na pewno tłumaczenie "ten typ tak ma" nie ma zastosowania...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 16:57, 14 Maj 2018    Temat postu:

kawasaki_KLV napisał:
Zastanawia mnie jedna rzecz bo pewien gościu powiedział mi kiedyś ,że one tak mają ale można to niwelować powercomander czy coś takiego co się wpina i to niweluje. Jak przekroczę 5 tys to jest spokój i koło 7 tys znowu szarpnie. Jest to jest to uciążliwe. Na innych biegach tych objawów nie ma.


Jeśli coś z elektroniki mam pomóc tow pierwszej kolejności TRE - Timing Retard Eliminator, eliminator opóźnienia zapłonu. Opóźnienie zapłonu jest aktywne w DL1000/KLV1000 na biegach od 1 do 3. Moto nie oddaje pełnej mocy. PowerCommander cośtam pomoże.
Faktem jest, że w zakresie 3500-4000 silniki w tym modelu są przytłumione, bo na 3850 obr/min robiona jest homologacja i testy na spełnienie normy emisji spalin, więc podawane jest mniej paliwa (tu PC pomoże).

A przyczyną może też być mechanika: łańcuch (zużyty/nierówno wyciągnięty) i zużyte gumy zabieraka. To bym posprawdzał w pierwszej kolejności - samo sprawdzenie to minimalny koszt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin