|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kawasaki_KLV
A1
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 21:02, 13 Maj 2018 Temat postu: Szarpanie KLV 1000 |
|
|
Witam wszystkich serdecznie. Mam problem ze swoim KLV 1000 2005r. Na pierwszym biegu podczas ruszania w zakresie od 3,5 4 tys i później też czuć jak motor nagle szarpie. Jest to dla mnie bardzo uciążliwe. Jest możliwość jakoś to zniwelować ? Proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepo
Motonita
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Nie 21:16, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Podczas ruszania 3,5 4 tyś ??? No dziwnie opisałeś.
A jak przyspieszasz na innych też się dławi ?
Regulacja pewnie potrzebna. Świece sprawdź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kawasaki_KLV
A1
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 21:18, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
sorki że tak to opisałem. Na innych biegach tego problemu nie ma. Wszystkie objawy występują na pierwszym biegu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepo
Motonita
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Nie 21:20, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Podczas ruszania 3,5-4 tyś ??? No dziwnie opisałeś.
Jak przekroczysz 5 tys. to idzie płynnie ?
A jak przyspieszasz na innych biegach też się dławi ?
Regulacja pewnie potrzebna. Świece sprawdź. Synchro wtrysków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kawasaki_KLV
A1
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 21:25, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Zastanawia mnie jedna rzecz bo pewien gościu powiedział mi kiedyś ,że one tak mają ale można to niwelować powercomander czy coś takiego co się wpina i to niweluje. Jak przekroczę 5 tys to jest spokój i koło 7 tys znowu szarpnie. Jest to jest to uciążliwe. Na innych biegach tych objawów nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 719
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 14:44, 14 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Ja mam KLV 2006r. i nie ma żadnego szarpania.
Aczkolwiek wpływ zużytych elementów napędu najbardziej czuć na niskich biegach.
Ja mam zregenerowany kosz sprzęgłowy oraz wymienione gumy zabieraka.
Na pewno tłumaczenie "ten typ tak ma" nie ma zastosowania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 16:57, 14 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
kawasaki_KLV napisał: | Zastanawia mnie jedna rzecz bo pewien gościu powiedział mi kiedyś ,że one tak mają ale można to niwelować powercomander czy coś takiego co się wpina i to niweluje. Jak przekroczę 5 tys to jest spokój i koło 7 tys znowu szarpnie. Jest to jest to uciążliwe. Na innych biegach tych objawów nie ma. |
Jeśli coś z elektroniki mam pomóc tow pierwszej kolejności TRE - Timing Retard Eliminator, eliminator opóźnienia zapłonu. Opóźnienie zapłonu jest aktywne w DL1000/KLV1000 na biegach od 1 do 3. Moto nie oddaje pełnej mocy. PowerCommander cośtam pomoże.
Faktem jest, że w zakresie 3500-4000 silniki w tym modelu są przytłumione, bo na 3850 obr/min robiona jest homologacja i testy na spełnienie normy emisji spalin, więc podawane jest mniej paliwa (tu PC pomoże).
A przyczyną może też być mechanika: łańcuch (zużyty/nierówno wyciągnięty) i zużyte gumy zabieraka. To bym posprawdzał w pierwszej kolejności - samo sprawdzenie to minimalny koszt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|