|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 11:23, 21 Maj 2009 Temat postu: Swiatla drogowe |
|
|
Witajcie,
Jezdzilem sobie wczoraj pora wieczorowo-nocna po drogach malo uczeszczanych (w lesie i przez pola) i przelaczajac na swiatla drogowe duzo gorzej oswietlaly droge niz mijania... wydaje mi sie, ze swiecily troche za wysoko...
jakie sa Wasze odczucia co do tych swiatel? czy tak ma byc (powiem szczerze, ze troche niepewnie sie czulem nie widzac co dzieje sie na asfalcie) czy trzeba cos regulowac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Czw 11:35, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No powinieneś wyregulować .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Czw 12:16, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Kazda zmiana regulacji zawieszenia moze pociagac za soba koniecznosc regulacji swiatel.
Powinienes wyregulowac poziom swiatel, gdzies na forum byla informacja jak to sie robi. Tak na szybko to od wewnetrznej strony czaszy klucz jakis maly-chyba 6 i krecisz srubkami regulacyjnymi.
Oczywiscie robisz to siedzac na moto w pelnym rynsztunku.
PS. Kiedys sie zastanawialem, czy na stacji diagnostycznej maja mozliwosc wyregulowac swiatla w moto?
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mradom dnia Czw 13:26, 21 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:57, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ok, dzieki... poszukam i pokrece.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Pią 14:12, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
możliwość na stacjach diagno . mają ale jakos im się nie chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pią 20:32, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
kluczyk chyba 10-tka albo srobokret krzyzakowy powinien zalatwic sprawe wysokosci, nie wiem czy uda Ci sie samemu dobrze wykatowac
najlepiej by to bylo na stacji diagnostycznej
powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:59, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no wlasnie wrocilem z garazu i ni chu chu krecilem tymi na gorze (niby od pionowego ustawiania, klucz nasadkowy i nic nie drgnelo, albo nie zauwazylem.
moze ktos kto regulowal sobie podpowie czy duzo musial krecic i w ktora strone sie odniza (dokrecajac czy odkrecajac)?
moze trzeba cos odkrecic dodatkowo (chociaz w serwisowce nic nie ma), albo mam spierdykane swiatla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:35, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Lustra reflektorów powinny się poruszać. Sprawdź:
1. czy śruby regulacyjne są wkręcone w części gwintowane
2. czy masz właściwie włożone żarówki tzn. czy blaszki na kołnierzach żarówek trafiają w rowki na obudowie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:06, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
1. hmmm... a jak to sprawdzic? troche odstaja od plastiku wiec nie wiem... jezeli nie sa to jak je wkrecic? na sile?
2. tego tez nie sprawdzalem... mam wyjac zarowki i zobaczyc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:33, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
1. Spróbuj pokręcić dolną a potem górną. Czyli najpierw regulacja pozioma potem pionowa. Jeśli regulacja pracuje, to zobaczysz różnicę. Przynajmniej w jednej płaszczyźnie. Śruby regulacyjne powinny kręcić się z lekkim oporem.
2. Prawidłowe położenie żarówek można sprawdzić po odpięciu sprężyn mocujących. Żarówka nie powinna obracać się i przylegać kołnierzem na całym obwodzie do reflektora. A po ich wyjęciu, widać położenie blaszek względem rowków.
Zapytaj ile kosztuje regulacja świateł w serwisie. Może się okazać, że to lepsze rozwiązanie niż rzeźbienie na czuja samemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Sob 8:43, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
bibop napisał: | no wlasnie wrocilem z garazu i ni chu chu krecilem tymi na gorze (niby od pionowego ustawiania, klucz nasadkowy i nic nie drgnelo, albo nie zauwazylem.
|
Hmm , to najwidoczniej nie kręciłeś tymi co trzeba , bo zgodnie z instrukcją to dolne śrubki są do regulacji pionowej a górne do poziomej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Iron dnia Sob 8:43, 23 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 8:51, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
to debil ze mnie... sprawdzilem teraz w manualu i faktycznie jest tak jak piszesz... ide sprawdzic czy poziome dzialaja i jade do serwisu bo pewnie je tak rozregulowalem, ze oslepiac beda tych za mna
dzieki
update: dzwonilem do Polanda i powiedzieli, ze takich regulacji jak w przypadku samochodow (z przyrzadami) w motocyklach sie nie robi. Trzeba usiasc na sprzecie i metoda prob i bledow wyregulowac.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Sob 9:43, 23 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 12:25, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
cos sie udalo... obnizylem swiatla, ale nie wiem czy horyzontalnie jest dobrze :>
dzisiaj bede mial szanse sprawdzic, bo wieczorem bede jezdzil.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 14:28, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]. Wystarczy kawałek ściany. Najlepiej w garażu bez okien.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 17:33, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
oo... dzieki... takiego schematu mi brakowalo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
A1
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: świebodzin
|
Wysłany: Nie 20:16, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ja mam takie pytanie z innej beczki odnosnie wlasnie swiatel w dl-u a mianowicie jakie powinny byc zarowki jako swiatlo postojowe??Kupilem banki szklane 10w12v ale kurde nie pasuja mi one i nie wiem jakie by tam mialy byc zarowki.
dzieki za info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gęsty
A
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno/ Józefosław
|
Wysłany: Nie 20:46, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Paweł w instrukcji piszą że 12v5w- bańka jest mniejsza i pewnie pasuje
Pozdro
Gęsty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|