Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Swiatla drogowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 11:23, 21 Maj 2009    Temat postu: Swiatla drogowe

Witajcie,
Jezdzilem sobie wczoraj pora wieczorowo-nocna po drogach malo uczeszczanych (w lesie i przez pola) i przelaczajac na swiatla drogowe duzo gorzej oswietlaly droge niz mijania... wydaje mi sie, ze swiecily troche za wysoko...
jakie sa Wasze odczucia co do tych swiatel? czy tak ma byc (powiem szczerze, ze troche niepewnie sie czulem nie widzac co dzieje sie na asfalcie) czy trzeba cos regulowac?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Czw 11:35, 21 Maj 2009    Temat postu:

No powinieneś wyregulować .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Czw 12:16, 21 Maj 2009    Temat postu:

Kazda zmiana regulacji zawieszenia moze pociagac za soba koniecznosc regulacji swiatel.
Powinienes wyregulowac poziom swiatel, gdzies na forum byla informacja jak to sie robi. Tak na szybko to od wewnetrznej strony czaszy klucz jakis maly-chyba 6 i krecisz srubkami regulacyjnymi.

Oczywiscie robisz to siedzac na moto w pelnym rynsztunku.

PS. Kiedys sie zastanawialem, czy na stacji diagnostycznej maja mozliwosc wyregulowac swiatla w moto?
/mr/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mradom dnia Czw 13:26, 21 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 12:57, 21 Maj 2009    Temat postu:

ok, dzieki... poszukam i pokrece.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PETER
Motocyklista



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Pią 14:12, 22 Maj 2009    Temat postu:

możliwość na stacjach diagno . mają ale jakos im się nie chce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pią 20:32, 22 Maj 2009    Temat postu:

kluczyk chyba 10-tka albo srobokret krzyzakowy powinien zalatwic sprawe wysokosci, nie wiem czy uda Ci sie samemu dobrze wykatowac

najlepiej by to bylo na stacji diagnostycznej

powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 20:59, 22 Maj 2009    Temat postu:

no wlasnie wrocilem z garazu i ni chu chu Sad krecilem tymi na gorze (niby od pionowego ustawiania, klucz nasadkowy Cool i nic nie drgnelo, albo nie zauwazylem.
moze ktos kto regulowal sobie podpowie czy duzo musial krecic i w ktora strone sie odniza (dokrecajac czy odkrecajac)?
moze trzeba cos odkrecic dodatkowo (chociaz w serwisowce nic nie ma), albo mam spierdykane swiatla


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Oliwnik
Motocyklista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 22:35, 22 Maj 2009    Temat postu:

Lustra reflektorów powinny się poruszać. Sprawdź:
1. czy śruby regulacyjne są wkręcone w części gwintowane
2. czy masz właściwie włożone żarówki tzn. czy blaszki na kołnierzach żarówek trafiają w rowki na obudowie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 23:06, 22 Maj 2009    Temat postu:

1. hmmm... a jak to sprawdzic? troche odstaja od plastiku wiec nie wiem... jezeli nie sa to jak je wkrecic? na sile?
2. tego tez nie sprawdzalem... mam wyjac zarowki i zobaczyc?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Oliwnik
Motocyklista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 0:33, 23 Maj 2009    Temat postu:

1. Spróbuj pokręcić dolną a potem górną. Czyli najpierw regulacja pozioma potem pionowa. Jeśli regulacja pracuje, to zobaczysz różnicę. Przynajmniej w jednej płaszczyźnie. Śruby regulacyjne powinny kręcić się z lekkim oporem.
2. Prawidłowe położenie żarówek można sprawdzić po odpięciu sprężyn mocujących. Żarówka nie powinna obracać się i przylegać kołnierzem na całym obwodzie do reflektora. A po ich wyjęciu, widać położenie blaszek względem rowków.

Zapytaj ile kosztuje regulacja świateł w serwisie. Może się okazać, że to lepsze rozwiązanie niż rzeźbienie na czuja samemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iron
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD

PostWysłany: Sob 8:43, 23 Maj 2009    Temat postu:

bibop napisał:
no wlasnie wrocilem z garazu i ni chu chu Sad krecilem tymi na gorze (niby od pionowego ustawiania, klucz nasadkowy Cool i nic nie drgnelo, albo nie zauwazylem.


Hmm , to najwidoczniej nie kręciłeś tymi co trzeba , bo zgodnie z instrukcją to dolne śrubki są do regulacji pionowej a górne do poziomej Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Iron dnia Sob 8:43, 23 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 8:51, 23 Maj 2009    Temat postu:

to debil ze mnie... sprawdzilem teraz w manualu i faktycznie jest tak jak piszesz... ide sprawdzic czy poziome dzialaja i jade do serwisu bo pewnie je tak rozregulowalem, ze oslepiac beda tych za mna Razz
dzieki

update: dzwonilem do Polanda i powiedzieli, ze takich regulacji jak w przypadku samochodow (z przyrzadami) w motocyklach sie nie robi. Trzeba usiasc na sprzecie i metoda prob i bledow wyregulowac.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Sob 9:43, 23 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 12:25, 23 Maj 2009    Temat postu:

cos sie udalo... obnizylem swiatla, ale nie wiem czy horyzontalnie jest dobrze :>
dzisiaj bede mial szanse sprawdzic, bo wieczorem bede jezdzil.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Oliwnik
Motocyklista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 14:28, 23 Maj 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]. Wystarczy kawałek ściany. Najlepiej w garażu bez okien.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 17:33, 23 Maj 2009    Temat postu:

oo... dzieki... takiego schematu mi brakowalo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel
A1



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: świebodzin

PostWysłany: Nie 20:16, 21 Cze 2009    Temat postu:

ja mam takie pytanie z innej beczki odnosnie wlasnie swiatel w dl-u a mianowicie jakie powinny byc zarowki jako swiatlo postojowe??Kupilem banki szklane 10w12v ale kurde nie pasuja mi one i nie wiem jakie by tam mialy byc zarowki.
dzieki za info Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gęsty
A



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno/ Józefosław

PostWysłany: Nie 20:46, 21 Cze 2009    Temat postu:

Paweł w instrukcji piszą że 12v5w- bańka jest mniejsza i pewnie pasuje Smile

Pozdro
Gęsty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin