|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oltom2
A1
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Pon 23:06, 11 Kwi 2011 Temat postu: Suzuki dl 650 vs bmw gs 650 (bardziej w wersji dakar) |
|
|
Witam.Były juz rózne porównania ale tego jeszcze nie.prosze o proade i wasze opinie. Mieszkam na podkarpaciu wiec tereny ładne do jazdy tylko mam dylemat i prosze o pomoc.do wyboru są dwa moto dl 650 i gs (bardziej dakar) z uwagi na to że nie bede jezdził raczej (ale róznie może być może znajdzie sie ekipa i pojade) w daleki wyprawy wiec dl bym mogł wykluczyc ale jest bezawaryjny i mało pali i ładnie wygląda a chyba bardziej przemawiaja za mna lekkie terany własnie takie dla dakar-a ale sa rozne opinie na jego temat.czekam na jakies odpowiedzi bo dl-kiem raczej nie poszaleje jak dakarem a nie chce crossa bo i moja czasem chce zabrac na spacerek no ale z nia to raczej asfalt.he i mam dylemata. napewno chce kupic cos około 13-14tyś pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 9:14, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Hmm... Właściwie to sam w poście sobie wszystkie merytoryczne argumenty podałeś. teraz już tylko musisz zdecydować jaki rodzaj jazdy chcesz uprawiać, lepiej, żebyśmy tego akurat za Ciebie nie wybierali.
Jeżeli ciągnie Cię teren to zdecydowanie wybierz Dakara, po co się masz męczyć z dl-em, który ma dużo mniejsze skoki zawieszeń, koło 19" z przodu, do tego odlewane.
Jedyna słaba strona Dakara to wytrzymałość jednocylindrowego silnika, która by się dawała we znaki w długich trasach, a tych przecież nie planujesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miroslaw123
Motocyklista
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 10:31, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem na ile przymierzałeś się do dakara'a ale ja polecam przejechać się choć by troszkę na nim, ja stwierdziłem że jednocylindrowiec jest nie dla mnie choć 90% latania to jest miasto.
Ps. dakar też mało pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oltom2
A1
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Wto 16:30, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam.Ja jestem bardziej nastowiony na dakara ale w tym problem ze własnie boje sie tej awaryjnosci i jednocylindrowca w bmc-e wiem ze dl ma lepsze opinie moze poprostu mozna zrezygnwac z wiekszego latania w terenie na sprawe spokoju przu jezdzie dl-kiem.wiem ze moze głupi temat ktory zalozylem ale licze na jakas mala podpowiedz sugestie typu chlopie w bmc-e bedziesz dokladal itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ElViajero
Motocyklista
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 16:35, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
BMW = Będziesz Miał Wydatki
A tak na poważnie, jaki byś nie kupił jeżdżony w terenie musi być dbany, pieszczony itp. bo jak nie to każdego piorun trafi. Co do BMW cóż, moje 20 letnie suzuki przetrwało trasę wawa-budapeszt-wawa, bmw niestety nie. Dlatego, też zdecydowałem się na DL a nie na BMW GS1200R.
Ale tu mowa o innym sprzęcie ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ElViajero dnia Wto 17:02, 12 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 16:57, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Akurat f650gs z silnikiem rotaxa nie należy do najbardziej usterkowych pojazdów tej marki, pisząc "wytrzymałość silnika" chodziło mi jedynie o maksymalny przebieg jaki na nim zrobisz bez generalnego remontu, mniejszy niż na jakimś dwucylindrowcu - to tak z czystej teorii pracy silnika wynika...
No ale skoro chcesz od nas konkretnej opinii w jednej opcji..:
NIE KUPUJ BMW, do bani jest, nie jeździ, a jak jeździ to się psuje, a w ogóle to babski motocykl!!! Tylko Vstrom, tylko Vstrom, tylko Vstrom!!!
PS zadaj to samo pytanie na forum BMW...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Wto 16:58, 12 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:25, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
A moim zdaniem kup DLa i właśnie jakiegoś brudasa do latania po terenie. Wilk syty i owca cała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|