|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 12:57, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Był tu na forum podany artykuł test kilku podróznych enduro, spalanie srednie w DL1000 wszyło 5,5litra, a przy 100km/h 4,0. wiec przy jeździ solo kretymi drogami gdzie momentami lecie 160 spalanie mi takie wychodzi, jak jade w długa trase z ładunkiem i pasażerką to wychodzi 5,2 przy spokojnej do 5,5 przy normalnej jeździe, moja srednia z 20000km 5,3/5,4 z czego po miescie moze 10% temat wałkowany byl na forum.
a ze spalaniem jest tak że jak komus za duzo pali to sie jedzie saprawdzić motocykl i regulacje. A sprzetach gaznikowych jak spalanie wzrastało to wiadomo było ze trzeba czyszczenia gaźnika(ów) i filtra powietrza, spalanie zwykle po takim zabiegu maleje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Śro 12:59, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Śro 13:42, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
nie wiem co mają strzały w filtrze powietrza do spalania, robi się OT. dywagacje na temat spalania są tu:
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/spalanie-dl-1000-5-8l-100km-katalizator-wydechy-leovince,704.html
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/spalanie-v-strom-650,389.html
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/przy-jakich-obrotach-dl1000-pali-najmniej,1293.html
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/spalanie,210.html
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/zuzycie-paliwa-w-dl-1000-2003r,199.html
a o strzałach było tu:
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/strzaly-w-dl100-2002,1343.html
przydatne funkcje forum:
http://www.vstromclub.fora.pl/search.php
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Śro 13:49, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
troche się OT zrobił bo ze strzelania na spalanie zszedł
To ja powiem, żeby było na temat w 650-ce nic nie strzela a moja mała franca za nic nie chce mi zejść średnio poniezej ok. 6l/100 i myślę, ze to nie jest wina regulacji tylko jeźdźca bo przy spokojnych przelotach wychodzi mi 4,5 no ale najczęściej jakoś mi sie spieszy
P.S. do jeżdżących trasie Lubelską obwodnica Garwolina uwaga na czarna Vectrę kombi WG 23128- wczoraj za mna jechała ale bylem czujny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 20:56, 06 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
jeszcze w marcu pisałem ze u mnie to nic uciążliwego a teraz zaczeło strzelać
czytalem na forum ze trzeba wyczyscic styki od komputera - wyczyscilem, wyczyscilem swiece, sprawdziłem zamocowanie filtra powietrza i obejmy od airboksu, wyregulowałem obroty na okolo 1250 i linke gazu na 2-3mm jak w instrukcji, jest nowy olej, do paliwa wlałem dodatku do czyszczenia wtryskiwaczy,
strzelanie jest nadal, ewidentnie jak mam ponizej 3500obr i delikatnie jade. i to znacznie czesciej niz kiedyśi o wiele mocniej
Kiedys było to drobne cykanie i to rzadziej a teraz mocniejszy strzał do airboksu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 1:14, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Pozbyłem sie mojego problemu.
a wiec z tym strzelaniem to nie jest tak jak ktokolwiek pisal na tym forum, przetestowanie tych patentów nic nie da, zadne komputery, żadne inne patenty tu opisywane, żadne regulacje skladu mieszanki zubożone o 5%, podłaczanie pod komputer, zmiana map zapłonu i inne cuda.
Opisze moj przypadek i uwolnienie sie od strzelającego i cykającego problemu
Odkąd zaczolem jeździc moim 1000 pojawiały sie lekkie Cykniecia opisywane przez wielu uzytkownikow DL-i, jeździlem tak bo wszyscy pisza "ten typ tak ma" ale nie ma - o tym za chwile. Od pewnego czasu moje cykniecia przerodzily sie w strzały w Airbox tez opisywane na tym forum. A wiec strzały były spowodowane tym, że jeden z wtryskiwaczy akurat łapał fałszywe powietrze!!! 3razy sprawdzałem obejmy airboku, swiece, filtr powietrza, lalem najlepszej jakoaci paliwo ale to nic nie pomogło! dopiero wizyta w zaprzyjaźnionym serwisie pomogla, to ten cholerny wtryskiwacz. Wystarczy ze ktoś ostro pojeździł po szutrach(wstrząsy) albo przy zakladanie/zdejmowaniu zbiornika zbyt mocno odchylil airbok i wtrzyskiwacz mogl sie wysunac. Druga sprawa to regulacja przepustnic na cyfrowych wakometrach, w moim przypadku bardzo pomogło, teraz nie ma żadnych cykniec, strzelań, silnik chodzi idealnie równo, płynnie trzyma ustawione 1200obr/min. Nie pojawia sie tez tu opisywane przez niektórych dziwne gaśniecię niewiadomo skąd oraz wahnięcia obrotów poniżej 1000 obr/min poczym powrót do ok 1200-1300obr/min. nie ma wielkich trzałów przy schodzeniu na wolne obroty (a byłoby słychać-mam Leony)
a wiec Panowie, synchronizacja i dokręcenie/sprawdzenie wtrysków i zero problemów. u mnie w serwisie koszt 150zł, poprzednio jak byłem na przeglądzie po 24000km, gdzie wyraźnie jest napisane w instrukcji ze przepustnice sie sprawdza przy tym przebiegu ASO Suzuki w Toruniu nie raczył nawet ustawienia przepustnic sprawdzić, jak teraz do nich zadzwonilem podajac numer faktury, nie potrafili mi powiedziec co było przy motocyklu robione we wrzesniu 2009r, mieli moj motor w systemie, wiedzieli ze byl na przeglądzie ale nie wiedzieli co było zrobione! moim zdaniem to skandal, tym bardziej ze zaplacilem 550zł za tzw duży przegląd po 24000km, tak wiec ASO w Toruniu przy okazji nikomu nie polecam. Można u nich jedynie czesci zamówić, chociaz tez wiem gdzie można oryginały dostac i taniej, słowem zdzierstwo, partactwo, niekompetencja i bałagan.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Sob 1:26, 17 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maro78
A2
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białołęka
|
Wysłany: Sob 7:53, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Oooo, chyba czas zastosować ten patent. DL zaczął mi ostatnio strasznie strzelać, a przy tym czasem czuć opary paliwa. Podejrzewałem więc, że może to być związane z wtryskiwaniem paliwa. Dzięki za patent
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 10:49, 17 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
To fakt... Kiedyś nawet zamieniałem się z kolegą na sprzęty (650 k6) bo niepokoiłem się czemu mi tak dużo pali w porównaniu z nim...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek_m
A1
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 22:02, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jakub, wielkie dzięki. Zrobiłem to samo co Ty, tak jak opisywałeś i jest super. Nie strzela, nie prycha i co dziwne, da się jechać na niskich obrotach. Dziś jechałem 80 na 6 biegu i nie szarpał. Rewalka. Teraz mam dopiero fajny motocykl. Jazda na 2500 obrotów jest możliwa. Jeszcze raz dzięki. Dobrze, że nie pojechałem na regulacje składu mieszanki do Suzuki bo bym wtopił.
Pozdrowienia
Jacek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 19:34, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
hehe nie mialem pojecia jak ludzie kombinuja, wlasnie wrocilem z urlopu 5200km bez strzałów, hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 20:37, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jacku, Ty masz 650, prawda?
(bo kurde w 80 na szóstce to nie uwierzę )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek_m
A1
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 21:34, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | Jacku, Ty masz 650, prawda?
(bo kurde w 80 na szóstce to nie uwierzę ) |
Mam litra z 2007 roku. Do tej pory musiałem jechać powyżej 3000 obrotów aby nie szarpało. Przejechałem juz 300km od naprawy i nic nie strzela. Mogę jechać już od 2500 (oczywiście nie przyspieszac mocno) ale sie da. Sam nie wierzyłem.
Jacek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Sob 21:36, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | Jacku, Ty masz 650, prawda?
(bo kurde w 80 na szóstce to nie uwierzę ) |
przydalo by sie w profilu wstawic jeszcze pole motocykl i bylo by wszystko jasne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 7:26, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
spoko 2500obr na 6tce nawet z plecaczkiem i z tobołami mozna przyspieszczac byle nie bylo pod góre,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 10:33, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
To ja nie wiem, co wy macie za 1000-ce. To znaczy dać się może i da, ale chyba tylko zatrzymując się do świateł i z wciśniętym sprzęgłem
U mnie poniżej 120km/h szóstka sprawia, że motocykl wydaje taki dźwięk, jakby nie miał siły. Nie lubię tego więc... jeżdżę szybciej
Ale dobrze, że głosicie "dobrą nowinę" - jest nadzieja. Ja zmieniam teraz tłumiki, więc na pewno będzie lepiej, może do tego pozbędę się dźwięku tzw. stalling bike.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 12:01, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
V-told cos musisz miec namieszana w napedzie, jakies szybkie przelozenie.
ja ma zebatki 17/42, wczesniej 16/41
tu sobie sprawdż coś namieszał
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 12:56, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kurcze, ja go już takiego kupiłem, miał 12kkm i był ze Stanów (może to coś zmienia, ale nie wiem co - jakieś przełożenie autostradowe?)... Dodam, że na szóstce przy 5100 obr./min. mam ok 150km/h, o ile dobrze pamiętam.
W przyszłym roku zrobię mu te wszystkie synchronizacje i sprawdzenie wtrysków, do tego regulację zaworów i tak dalej. Muszę mu teraz kilometrów napykać, żeby do 24kkm dojść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Nie 13:42, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
V-Told moj tak samo sie zachowuje jak i twoj i tez przy ok 5tys RPM mam 150 ale silnik pracuje zaskakujaco dobrze i naprawde niemam powodow do narzekania czy niepokoju, a no i ponizej 120-110 na 6 biegu tez juz sie buntuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 15:25, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Aaa, no to czyli wszystko w porządku. Ogólnie szóstka przy mniejszej prędkości wywołuje dźwięk "wycieńczonego" motocykla i dlatego wolę wrzucić piątkę i nie męczyć Suzi. Ostatnio jednak dwa dni postała w nieswoim garażu i przestała trzymać obroty, cyka i raz nawet zgasła na rondzie... Nie lubię takich niespodzianek. Ale to i tak lepiej niż 1200 GS, którym nie da się spokojnie ruszyć bez wrażenia, że motocykl nie da rady i zaraz zgaśnie. V-Strom idzie jak z procy, a ten ma problemy, więc nie ma co narzekać.
A Ty Jakub masz akcesoryjne tłumiki, prawda? Czyli masz w pewnym sensie oddławiony silnik, możliwe, że to właśnie sprawia, że Twoja maszyna dodatkowo jeszcze lepiej chodzi (nawet na pewno). Lepiej wchodzi na obroty i mniej cyka, bo mniej rzeczy ściska jej gardło . Ale synchronizacja przepustnic to i tak dobry pomysł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 15:52, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wątpie, że moje Leony az tyle daja,zróbcie regulacje i bedzie ok, nie ma mowy zeby silnik gasł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek_m
A1
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 8:05, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | Aaa, no to czyli wszystko w porządku. Ogólnie szóstka przy mniejszej prędkości wywołuje dźwięk "wycieńczonego" motocykla i dlatego wolę wrzucić piątkę i nie męczyć Suzi. Ostatnio jednak dwa dni postała w nieswoim garażu i przestała trzymać obroty, cyka i raz nawet zgasła na rondzie... |
Dokładnie wszystkie te objawy miałem u siebie. Gasł, nie trzymał obrotów, cykał, czasem strzelał w airboxa. Ja głupi jeździłem popsutym motocyklem, bo wmówili mi że, ten typ tak ma. G.. prawda! Wcale tak nie ma. Może od drgań znowu się coś poluzuje, ale teraz wiem jak powinno być i mam skale odniesienia.
Powodzenia w pracach ręcznych.
Jacek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jacek_m dnia Wto 8:06, 10 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 10:11, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ludzie głupoty gadaja tez wiele razy słyszałem ten typ tak ma, tak sie składa ze nie ma, przejachalismy z kolega na dwód 1000cach ostatnio ponad 5000km i nic nie cykało i nie gasło, ale motocykle były po regulacji przepustnic, koszt 150zł, juz mi sie nie chce niektóych bredni czytac na tym forum jak sie wypowiadaja ludzi nie majacy pojecia w temacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 11:50, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Radość mnie ogrania jak to czytam
Wiedzieć, że zaraz skończy się wszystko (prawie), co mnie w DL'u irytowało, ale na razie będę się delektował tą chwilą
Jacku, Ty piszesz o sprawdzeniu wtrysków czy synchronizacji przepustnic? Czy może o jednym i drugim? Bo Jakub widzę namawia głównie na synchronizację, ale wspominał wcześniej także o tych wtryskiwaczach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Wto 13:28, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No cóż , ludzie często powtarzają zasłyszane obiegowe opinie , które często nie maja pokrycia w rzeczywistości .
Gdyby nie to , że podałeś konkretne rozwiązanie problemu to ten pogląd jeszcze długo by pokutował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 13:54, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wtryskiwacze tez należy sprawdzic, oczywiscie zrobia ta w serwisie przed synchronizacja przepustnic, bo bez tego spradzenie nie biora sie za robote, chyba ze sa papudrakami, warto tez pamietac kiedy ostatni raz byłu sprawdzone/regulowane zawory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Wto 13:59, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No i super że przyczyna została znaleziona !! już się bałem że te nasze Dl-e to złomy, ciągle im coś dolega. Co prawda mój jeszcze chodzi niezawodnie, ale mam dopiero 13000 km nawinięte, zaczynałem się bać co dalej będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek_m
A1
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:12, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
Jacku, Ty piszesz o sprawdzeniu wtrysków czy synchronizacji przepustnic? Czy może o jednym i drugim? Bo Jakub widzę namawia głównie na synchronizację, ale wspominał wcześniej także o tych wtryskiwaczach. |
Najpierw uszczelniłem "lewe powietrze". U mnie był to obluzowany wtryskiwacz, ale słyszałem że, przyczyny strzelania mogą być spowodowane nieszczelnościami w innym miejscu. Prawie zawsze gdzieś koło airboxa. (powtarzam, to jest zasłyszana opinia). Po uszczelnieniu zrobiłem test i było juz super. Potem synchro przepustnic i tutaj juz nie wiem czy sie poprawiło, czy też to moja wyobraźnia. Najważniejsze że, skutek jest zadowalający.
Jacek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 13:46, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Bajka... Dzisiaj coś mi się solidnie spierdzieliło. Ni z tego ni z owego przy dojeździe do skrzyżowania DL nagle zaczął strzelać w airbox jak głupi, 3 strzały z rzędu, nietrzymanie obrotów i gaśnięcie. Spróbowałem się doczołgać na stację jakieś 50m przy ciągłych strzałach, jeszcze raz mi zgasł, ale w końu się udało. Na postoju i wolnych obrotach cyka i wali raz na minutę. Coś się chyba dość poważnie schrzaniło. Podkręciłem mu obroty, ale w ogóle ich nie trzyma, podkręciłem na tyle, że zostaje na 2500 obr... Jak są podkręcone niżej, to przy schodzeniu z obrotów spada poniżej 1000obr i dopiero wraca.
Jestem wkur***ny, teraz będę musiał jechać 250 km do Warszawy do mechanika. Sprawdzę jeszcze filtr powietrza, ale KN po 2kkm chyba nie powinien być na tyle zapchany, aby takie numery robić. Do szaleństwa mnie to doprowadziło, przecież tu na mazurach nie ma do kogo pojechać. Raz popełniłem ten błąd, że pojechałem do "jakiegoś" mechanika i więcej tego nie zrobię.
Wiem, że pisanie jest bez sensu, ale musiałem się wyżalić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 15:51, 14 Sie 2010 Temat postu: Lewe powietrze + strzały. |
|
|
Proponuję założyć subforum "awarie" i tam ładować takie rzeczy - jakieś niedziałające kierunkowskazy, zegary, zbyt niskie obroty i gaśnięcie, strzały i cykanie itd.
Rozebrałem machinę i dobrałem się do airboxa.
K&N po 2000km:
Nie sądzę, aby był źródłem problemu.
Moim zdaniem problem tkwił tutaj:
Ta guma wraz z opaską była przesunięta solidnie do tyłu względem cylindra, opaska u góry w połowie zsunęła się z tej gumy i moim zdaniem tędy szło lewe powietrze. To zdjęcie już z ułożenia, jakie powinno być. Jakiejś strasznej dziury tam nie zauważyłem, ale kiedy nacisnąłem airbox od góry, to wsunął się w tą gumę i w tej pozycji już pozostał, co sugeruje, że wcześniej całkiem sporo się przesunął... Pytanie dlaczego i jak temu zaradzić na przyszłość.
Druga obejma, przy drugim cylindrze wygląda obecnie tak:
Chyba dobrze siedzi, nie?
Teraz z kolei pytanie o wtryskiwacze, staram się je zlokalizować i ewentualnie dokręcić wg. wcześniejszych sugestii Jakuba i Jacka. Pytanie więc które elementy to te wtryskiwacze. Mam swoje kandydatury, prosiłbym o potwierdzenie.
1) Prawa strona motocykla:
2)
3) Lewa strona, jeden z wtryskiwaczy (?)
Na moje oko tutaj z opaskami jest wszystko w porządku.
Będę wdzięczny za pomoc.
EDIT: Serwisówka tak pokazuje te wtryskiwacze, ale nie bardzo wiem jak się do nich dobrać od dołu i sprawdzić - jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Sob 16:03, 14 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 16:43, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy nie spadł Ci "koreczek-zaślepka" z króćca dolotowego albo opaska z króćca ssącego od strony wtrysku...
Ja kiedyś zgubiłem koreczek i tak samo zaczął szaleć.
O, już sprawdziłeś...
Mogła się zsunąć, czasem tak się robi...
To co zaznaczyłeś na zdjęciach 2 i 3 to nie wtryskiwacze, tylko kanały chłodzenia i odpowietrzenia. Wtryskiwacze są w blokach przepustnic od spodu, dokładnie tak jak pokazuje to serwisówka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 16:54, 14 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 17:08, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | To co zaznaczyłeś na zdjęciach 2 i 3 to nie wtryskiwacze, tylko kanały chłodzenia i odpowietrzenia. Wtryskiwacze są w blokach przepustnic od spodu, dokładnie tak jak pokazuje to serwisówka. |
No właśnie doszedłem, że to nie to, wtryskiwacze są wyżej i idą od przewodu paliwowego - jak na screenie z serwisówki. Niestety nie bardzo wiem jak je sprawdzić, mało tam widać, ręki pod airbox nie wsadzę. Jak więc to skontrolować i w którym miejscu ewentualnie dokręcać? Może trzeba coś jeszcze zdemontować, żeby się do nich dobrać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 17:27, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Obawiam się że będziesz musiał zdemontować airbox i cały zespół wtrysku, żeby to dokładnie sprawdzić. Kupa roboty, ale nie da się nic popsuć ani pomylić, więc nie ma problemu.
Żebyś tylko żadnych ustawień nie "poprzekręcał" i broń boże nie rozkręcał wszystkiego na części pierwsze...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 17:32, 14 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 17:35, 14 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | Obawiam się że będziesz musiał zdemontować airbox i cały zespół wtrysku, żeby to dokładnie sprawdzić. Kupa roboty, ale nie da się nic popsuć ani pomylić, więc nie ma problemu.
Żebyś tylko żadnych ustawień nie "poprzekręcał" i broń boże nie rozkręcał wszystkiego na części pierwsze... |
Dzięki Roadrunner, w takim razie zostawiam to . Guma i opaska wydają mi się bardzo ewidentną przyczyną.
Zamontuję zbiornik i zobaczę czy moje działania z opaską pomogły.
EDIT: Wygląda na to, że wszystko się udało. Zimny i rozgrzany chodzi dobrze, na razie nie cyka ani nie strzela, a obroty trzyma równo, tylko przy schodzeniu w dalszym ciągu jest to wahnięcie i dopiero obroty odpowiednio się ustawiają - ale tak było zawsze. W każdym razie... uff.
Tak sobie myślę, że gdyby nie to forum, to miałbym bardzo duży problem. Bo co w takiej sytuacji, kiedy nie wie się, że taka o na przykład opaska się luzuje? Nie pozostaje nic, jak starać się dojechać do serwisu, a dajmy na to, że jest się w trasie, no i lipa. Na szczęście strachy już za mną . A opaskę na szczęście można wizualnie skontrolować bez zdejmowania zbiornika. Będąc na mazurach dojeżdżam do domu kamienistą drogą i myślę sobie, że jego po prostu solidnie wytrzęsło kilka razy i miał tego dosyć.
Pozdrawiam!
PS. Teraz mam nadzieję na wyłącznie takie strzały (43. sekunda):
http://www.youtube.com/watch?v=zXUCCuGo6uY
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Sob 20:15, 14 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maro78
A2
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białołęka
|
Wysłany: Wto 11:23, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No i nadejszla wiekopomna chwiła ( konra.dzik ),kiedy to mój kuzyn rozebrał moto i zsynchronizował przepustnice. Rozjazd na wakuometrze był znaczny...
Po tej robocie silnik chodzi płynnie od najniższych obrotów (a wszędzie pisali, że poniżej 4tys. szarpie ). Brakuje mi tylko jednego - strzelania w wydechy, kiedy schodzi z obrotów. Był to fajny efekt, tylko wq... niektórych kierowców w korku
Niniejszych składam pokłony dla Jakubadl1000 za trafną diagnozę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maro78 dnia Śro 8:07, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:12, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nadejsz L a wiekopomna chwi Ł a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Basmanek
Motocyklista
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa, Jelonki
|
Wysłany: Wto 20:35, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
@jakubdl1000 chciałbym uściślenia, czy faktycznie chodzi o obluzowanie "fuel injector'a" ze schematu powyżej, czy raczej całego zespołu wtryskowego na dolocie do głowicy... z tego co widziałem to sam wtrysk (fuel injector) jest zamocowany tak, że raczej nie ma możliwości ruszenia sie. Jestem w błędzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|