|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmat11
A2
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Śro 8:55, 17 Paź 2012 Temat postu: Ssanie |
|
|
Mam pytanko czy dl650 rok2004 ma tz.automatyczne ssanie na chyba ma bo to wtrysk,kilka razy temperatura spadła ok 5st ale ja nie zauwazyłem żeby obroty silnika wzrosły a chyba powinny jak to sprawdzić i który ew.czujnik odpowiada za zwiękrzenie obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 16:54, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
DL650 każdy ma tzw. automatyczne ssanie z tym, że nie jest to system podnoszący automatycznie obroty zimnego silnika. Ideą tego "ssania" jest bezproblemowy rozruch silnika również w niskich temperaturach a nie zwiększanie obrotów powyżej normy. Za dozowanie powietrza i paliwa do mieszanki dzięki czemu parametry jej spalania są optymalne odpowiada komputer sczytujący m.in. dane z sondy lambda. Piszesz, że temperatura spadła i że zapaliłeś - czyli chyba wszystko jest OK??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marmat11
A2
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Czw 8:05, 18 Paź 2012 Temat postu: ssanie |
|
|
Dzieki za pdpowieź i już wszystko jasne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 16:05, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Oczywiście da się regulować kiedy motocykl ma odpalać na podwyższonych obrotach i przy jakiej temperaturze
Na każdy cylinder przypadają dwie przepustnice - jedna sterowana ręcznie (dolna), druga komputerem (górna). Jeżeli jest zimno, to komputer otwiera górną przepustnicę STV, która za pomocą krzywki, rolki i dźwigni, przymusowo uchyla przepustnicę dolną, sterowaną linką gazu, tak działa to "ssanie". Przy krzywce, rolce i dźwigni jest śrubka, którą można regulować odległość poszczególnych elementów, co przekłada się na temperaturę załączenia "ssania".
W DL1000 ten system jest przy tylnym cylindrze, do śrubki da się dostać nawet bez zdejmowania baku, wystarczy go uchylić o kilka cm. Nie wiem jak jest w DL650. SV650 ma to ustrojstwo na przednim cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Czw 16:07, 18 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|