|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Linchof
A
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:25, 29 Sie 2012 Temat postu: sprzęgło, regulacja pod deklem zębatki... |
|
|
cześć,
czy kto z Was regulował sprzęgło pod deklem zębatki zdawczej?
Chodzi mi o to ustawianie linki pod odpowiednim katem do cięgna, oraz wkręcanie i wykręcanie śruby, może taka regulacja usprawni działanie sprzęgła i łatwiejsze zapinanie biegów.
pozdro
Maciek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 13:20, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Powinna pomóc. Generalnie jest to podstawowa czynność serwisowa, którą się powinno robić co przegląd czyli 6000km.
Zasada jest dość prosta. Luzujemy całkowicie linkę, popuszczamy kontrę na śrubie do regulacji i wykręcamy śrubę ze 2-3 obroty. Następnie delikatnie wkręcamy śrubę aż poczujemy lekki opór. Lekki opór oznacza, że mechanizm styka się z tym prętem. Luzujemy 1/4 obrotu i kontrujemy. Pozostaje tylko ustawienie prawidłowego luzu linki klamki sprzęgła.
Ja osobiście preferuje ustawienie luzu linki na dole tak aby jak by co zostało więcej regulacji przy klamce sprzęgła. W razie wyciągnięcia linki nie trzeba potem ściągać osłony zębatki zdawczej tylko wystarczy podciągnąć przy klamce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Linchof
A
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 13:38, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
dziękuję, o to mi chodziło, czyli linkę luzujemy tylko pod pokrywa? nie ma potrzeby ściągać gumy z klamki?
I jeszcze jedno, czy w Suzuki GSF 650 Bandit tak samo reguluje się sprzęgło?
dziki raz jeszcze!
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 20:22, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Linchof napisał: | dziękuję, o to mi chodziło, czyli linkę luzujemy tylko pod pokrywa? nie ma potrzeby ściągać gumy z klamki?
I jeszcze jedno, czy w Suzuki GSF 650 Bandit tak samo reguluje się sprzęgło?
dziki raz jeszcze!
pozdr |
Po pierwsze to zaopatrz się w serwisówkę jest tego pełno w sieci tam jest to dokładnie opisane.
Tak jak pisałem wcześniej linkę luzuję po obu stronach by na koniec ustawić luz z maksymalnie wkręconą regulacją przy klamce. Dzięki temu jak zajdzie potrzeba podciągnięcia linki, to nam regulacji przy klamce nie zabraknie.
Jeżeli chodzi o poluzowanie linki do regulacji to obojętnie w którym miejscu ją poluzujesz efekt będzie ten sam. Po prostu do regulacji wysprzęglika serwisóka pisze, że ma być poluzowana nic więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|