|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 9:34, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
28zł w ASO za uszczelkę tłoczka, np. w Piasecznie. Przypadkiem nie u Jaskłowskiego, bo za ten sam element krzyczą prawie 60 Nie wiem ile kosztuje przeciwpyłowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Czw 9:55, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za szybką odpowiedź. Dzwoniłem tam ale nie mogę się dodzwonić nikt nie odbiera tel na serwisie.
A nie wiesz przypadkiem czy wysłali by mi tą uszczelkę bo do nich mam prawie 200 km drogi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Czw 10:03, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
wysylaja na 100% z serwisu z Torunia
kontakty tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łuki
A1
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: Wto 18:41, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie a jak zdemontuje obudowę tłoczka bez jego wyciągania z cylinderka zostawię tłoczek po prostu w cylinderku to trzeba odpowietrzać układ po montażu? Muszę zdemontować obudowę tłoczka bo chcę wyczyścić całą komorę zębatki zdawczej a tłoczka nie mam zamiaru wyciągać bo niema takiej potrzeby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skov
A
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ciechanów
|
Wysłany: Wto 19:54, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
nie trzeba odpowietrzać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łuki
A1
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: Wto 21:42, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A powiedz mi Skov jak zdemontuje obudowę tłoczka to tam powinno być generalnie sucho? no chyba że jest wyciek przez uszczelkę tłoczka? Kurde pytam bo wcześniej miałem trampka i nie było tam sprzęgła hydraulicznego a tu normalnie czarna magia no nic będę walczyć. Człowiek uczy się na błędach
Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Wto 23:17, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wiem co masz na mysli piszac ''obudowa tloczka'', bo jezeli chodzi ci o cylinderek to po kolei:
odkrecasz cylinderek, nie musisz wyciagac tloczka jezeli wiesz ze nie cieknie, jak juz zdejmiesz cylinderek to sprawdz gumke ktora jest miedzy cylinderkiem (silownikiem), a obudowa zebatki, jezeli tam jest sucho to poczysc i jest oki. potem dobierzesz sie do oslony zebatki, tej plastikowej obudowy, i do syfu pod nia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łuki
A1
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: Śro 9:36, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie chodzi mi o cylinderek nic będę działać już teraz wiem co i jak dzięki Panowie za pomoc!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seku
A2
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 15:20, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanie czy wymienialiście też uszczelniacz który znajduje sie w silniku przez który przechodzi popychacz (bolec) od sprzęgła? Pytam ponieważ wymieniałem napęd i jest to wszystko zdjęte,a gdzieś z tamtych okolic cieknie trochę olej(a ciężko dokładnie stwierdzić ponieważ tam jest wszystko uwalone).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seku dnia Pon 15:25, 24 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:23, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Powiem tak.
Jeśli tam masz mokro to sprawdź zbiorniczek bo na na 100 procent masz już wyciek z tego uszczelniacza jak membrana będzie wyciągnięta a poziom opadnie to kup zestaw naprawczy i obie gumki wymienisz sobie.
A co do tej drugiej to warto też bo od płynu się rozciąga i trudno ją wsadzić na miejsce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Wto 22:20, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
tu ladnie Kolega pokazuje stepbystep jak temat ogarnac:
http://www.youtube.com/watch?v=4w03xQ0K5iM
....u mnie tez maintenance zrobiony...alez tam syfu bylo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coliniak dnia Pią 21:49, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Śro 15:23, 30 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
zadalem pytanie serwisowi z Torunia o ceny uszczelniacza i dust covera
23166-02f20 – 51,97zł dust cover
23163-06b00 – 29,31zł
52 zeta troche sporawo czy to promocyjna cena czy normalna, wie ktos moze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marudi
A2
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z miasta łodzi się pochodzi
|
Wysłany: Czw 14:06, 26 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Witam. Własnie taki przegląd tego siłownika zrobiłem noi po wyczszczeniu cłego tego syfu ujawnił się następny problem a mianowicie jest wyciek oleu z pod popychacza sprzęgła. Czy może ktoś z was wymieniał ten uszczelniacz.
Wdzięczny bym był za podpowiedz bo w sobote wyjazd na wakacyjny szlak.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Czw 15:44, 26 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Witam, czy siłownik od Gsxr 1000 K7 i K8 będzie pasował do Dl 1000?
Ogólnie wygląda identycznie jak ten od Dl 1000.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Wto 17:40, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Marek445 napisał: | Witam, czy siłownik od Gsxr 1000 K7 i K8 będzie pasował do Dl 1000?
Ogólnie wygląda identycznie jak ten od Dl 1000.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam. |
Mogę już śmiało potwierdzić że siłownik od gsxr 1000 K7 i K8 pasuje idealnie do dl 1000. Wystarczy wyciągnąć ten trzpień który wchodzi podczas montażu w wpust z siłownika od dl 1000 i przełożyć do siłownika z gsxr 1000.
Można nie raz bardzo tanio kupić ten siłownik w bardzo dobrym stanie. Najwidoczniej w gsxr 1000 jest lepiej zabezpieczony przed tym całym syfem który leci z łańcucha.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaciu
A1
Dołączył: 29 Gru 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 1:13, 12 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Przy zmianie uszczelnienia tłoczka sprzęgła dodatkowo wsadziłem w osłonę popychacz/wodzik wykonaną z rurki zbrojonej ( sztywniejsza i łatwiej ją ustawić ) Odległośc między osłona plastikową a uszczelniaczem olejowym wynosi dokładnie 4 cm ... Ja zrobiłem rurkę osłonową na 4.2, żeby dokładnie było mocniej na końcach dociśnięte i przez to szczelniejsze. Wodzik ma 6m średnicy więc rurka jest na 8 mm.
Dodatkowy grzybek uczelniający tłoczek kupiłem w ASO bo fabrycznie go nie było niestety. Mam nadzieje, że po wyczyszczeniu i spolerowaniu drobnych wżerów więcej tam nie będę zaglądał.
Ułatwieniem jest zalewanie płynem DOT4 przez strzykawkę "90" podłączoną do odpowietrznika ( pamiętać o lekkim odkręceniu). Unikniemy tym samym konieczności odpowietrzania układu zalewając go od dołu....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polopim
A2
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 10:57, 13 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Zastosowałem metodę z honowaniem. Używałem drobniejszego papieru. Uszczelka w Lublinie ASO 30zł. Przeciwbrudową miałem. Wreszcie sucho!
Po tygodniu okazało sie że uszczelniacz wyciskacza cieknie. Koszt ASO lublin 70 . Już wymieniony.
Dla lepszej ochrony przed brudem zastosowałem gumowy przewód paliwowy 40mm. o średnicy wew. 6,3mm. Dobrze jest zrobić fazkę wewnętrzna od strony silnika żeby rurka nie naciskała na wargę uszczelniacza. Przewód gumowy wewnątrz trzeba nasmarować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pon 17:38, 13 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
marudi napisał: | Witam. Własnie taki przegląd tego siłownika zrobiłem noi po wyczszczeniu cłego tego syfu ujawnił się następny problem a mianowicie jest wyciek oleu z pod popychacza sprzęgła. Czy może ktoś z was wymieniał ten uszczelniacz.
Wdzięczny bym był za podpowiedz bo w sobote wyjazd na wakacyjny szlak.
Pozdro |
zdaje mi sie, ze zebatke bedziesz musial zdjac, gdyz uszczelniacz w bloku jest docisniety za pomoca blaszanej podkladki.... potem uszczelniacz trzeba wydostac,,, wyczyscic i nabic lekko nowy...
widze, ze temat stary i pewnie juz jestes po robocie ale dla potomnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nasser
A1
Dołączył: 13 Maj 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Krakow
|
Wysłany: Czw 16:22, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Bardzo fachowo opisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk
Motocyklista
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Sob 19:34, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
może się przydać pytającym o problemy z wrzuceniem biegu jałowego.
U mnie pojawił się znowu po 2 miesiącach od zmiany zestawu napędowego. Przez ten czas miałem spokój.
Postanowiłem zrobić najprostszą chyba rzecz - odpowietrzyć układ hydrauliczny sprzęgła.
Efekt - wszystkie biegi wskakują perfekcyjnie, jałowy wrzucany zarówno z jedynki jak i z dwójki jest bardzo łatwo wyczuwalny i wchodzi zawsze.
Jednocześnie mam pytanie.
Jak wysoko powinno łapać sprzęgło? Inaczej mówiąc w jakim położeniu klamki sprzęgła motocykl powinien ruszać?
U mnie w tej chwili łapie pod koniec (ok 70 % puszczonej klamki).
Czy to normalne, czy może to początki końca sprzęgła?
Nie czuję żadnego ślizgania się sprzęgła ani na niskich, ani wysokich biegach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patryk dnia Sob 19:38, 18 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk
Motocyklista
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Czw 8:42, 30 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie i Panie, napiszcie kilka słów w temacie opisanym przeze mnie powyżej, bo nie wiem czego się spodziewać po moim sprzęgle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 18:48, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Żeby nie zakładać nowego tematu odgrzebię ten bogaty w porady...
Mogę oficjalnie potwierdzić, że Suzuki niczego nie poprawiło w temacie wysprzęglika w nowym DL1000 względem starego (przynajmniej w roczniku 2013 nie było to poprawione). Już przy poprzednim przeglądzie wysprzęglik był podejrzany, bo trzeba było uzupełnić płyn w zbiorniczku, ale nie widać było wyraźnych objawów wycieku, więc po oczyszczeniu został na miejscu.
W sobotę na przejażdżce po Podlasiu szlag trafił uszczelkę i płyn uciekał w zatraszającym tempie i ostatnie kilkadziesiąt km wracaliśmy z żoną bez sprzęgła - doświadczenie może i wzbogacające technikę jazdy, ale dość stresujące, szczególnie w mieście...
Diagnoza - wysprzęglik, idzie do wymiany komplet, podobno jest nowa wersja "lepsza"
Przebieg 44 tys km, z czego 20tys jako DEMO.
Zaglądajcie częściej do wysprzęglika niż ja to robiłem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Wto 22:54, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Mag, a czy jest w nowym modelu ten dustcover czy tak samo jak w starym nieosłonięty siłownik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 16:06, 08 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAREK WASNIEWSKI
A1
Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GDYNIA
|
Wysłany: Pon 11:55, 08 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Na allegro są.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żółwik z Galapagos
A
Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WM Gdańsk
|
Wysłany: Pon 22:01, 08 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Oooooooo właśnie tego tu szukałem i jest! Temat konkretnie opisany i z praktyki wzięty...
A na Allegro jest coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych]
oraz: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tuumk
Motocyklista
Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 237
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mrozy
|
Wysłany: Pon 21:45, 09 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
pierwsza przejażdzka w tym sezonie i taka niespodzianka: DL 1000 -14 wyciek plynu hydraulicznego mokra oslona silnika i powrot do domu na drugim biegu. Jeszcze nie rozebrałem ale z opisu wygląda że i mnie dotknął ten problem z wysprzeglikiem przebieg 20 tys. W sumie to jeden + ze "kolo" domu w dlugi weekend zamierzam ruszyc na bałkany i wtedy byłoby słabo gdzieś po trasie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sowator
A
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 22:10, 09 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Ja mam 2015 rocznik i niecałe 20 tys. km. Przy zmianie zębatki zdawczej też zauważyłem lekko mokry siłownik. Wszystko było czyste ale gdzieś tam już się sączy. Za nieco ponad 2 tygodnie jedziemy na Bałkany i chyba też wymienię. Uszczelkę już mam ale chęci brak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 15:05, 10 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Hej Sowator! Tak na spoko i bez ciśnienia w dwie godzinki masz opanowany temat z wymianą wysprzęglika, nowej uszczelki i odpowietrzeniem układu hydraulicznego sprzęgła (jeśli takowy jest w nowych tysiączkach ), hmn tski skromny żarcik...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zolw_Danziger dnia Wto 15:07, 10 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAREK WASNIEWSKI
A1
Dołączył: 21 Paź 2017
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GDYNIA
|
Wysłany: Wto 16:09, 10 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Kupisz na allegro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tuumk
Motocyklista
Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 237
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mrozy
|
Wysłany: Wto 19:37, 10 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
znalazlem na allegro
[link widoczny dla zalogowanych]
myslicie ze bedzie pasowac do DL 1000 2014? sprzedawca niestety nie wie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sowator
A
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 23:03, 21 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
I po robocie Nie było tak źle. Tłoczek bez śladu zużycia natomiast w cylinderku delikatny rancik. Delikatnie papierem ściernym i wszystko gra. Poskładane i odpowietrzone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 7:20, 22 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Brawo Ty!
Tylko wsiadać na rumaka i do przodu...
Dziś piękny dzionek na wybrzeżu Gdańskim, więc zaraz wyruszamy w trasę.
Cel: Żarnowiec (nie dokończona budowa elektrownii atomowej )!
Pzdr Żółwik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iceman
A1
Dołączył: 03 Maj 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 22:35, 17 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Witam,
Dodam tylko że numer Dust cover z numerem o którym piszecie - 23166-02F20 jest dla rocznikó 02 - 06.
Ja mam rocznik 2007 i tam ta osłonka ma numer: 23166-06G00.
Na rysunku z googla nie widać dużej różnicy.
Jutro będę zamawiał bo się poci.
Pozdrawiam,
Emil
PS. Super opis
PS2. Czym czyscic najlepiej ten syf aby gumowych części nie uszkodzić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Iceman dnia Czw 23:39, 17 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|