![Forum VStromClub Strona Główna](http://vstrom.com.pl/cms/images/forum_banner.jpg) |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny Bravo
A1
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nysa
|
Wysłany: Pon 21:15, 20 Mar 2017 Temat postu: Sprawdzenie i ewentualna regulacja zaworów pytanie?? |
|
|
Koledzy jak w temacie...zamierzam powymieniać filtry,świece, płyny i za miesiąc czy dwa sprawdzić i ewentualnie wyregulować zawory... i teraz moje pytanie...czy przy regulacji zaworów spuszcza się płyn chłodniczy/demontuje chłodnice???bo jeżeli tak to się wstrzymam z tą wymianą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pon 22:18, 20 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Chłodnice zostaw w spokoju, zawory to całkiem inny temat. Obie sprawy nie łączą się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny Bravo
A1
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nysa
|
Wysłany: Pon 23:07, 20 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
chodziło mi o luzy zaworowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot85
DeTox nie pomoże
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2710
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kuj- Pom
|
Wysłany: Pon 23:59, 20 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Teoretycznie nie ale ja wolę zdjąć, mi jest łatwiej.
Przeczytaj sobie mój poradnik na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny Bravo
A1
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nysa
|
Wysłany: Wto 16:56, 21 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
no właśnie przeczytałem od dechy do dechy...Ty ściągałeś ale inni nie koniecznie więc wolę zapytać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KSD
Gość
|
Wysłany: Śro 21:11, 22 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
W DL'u jest stosunkowo dużo miejsca i ja przy pomiarze luzów zaworowych u siebie (DL 650 2012), tylko odchylam chłodnicę do przodu i to wystarcza.
Można więc tak robić, choć gdyby miało dojść do regulacji i ściągania wałków, to chyba, dla wygody pomimo wszystko lepiej zdjąć chłodnicę. W innych motocyklach czasem w ogóle nie da się nawet otworzyć pokrywy zaworów beż odpięcia chłodnicy.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johnny Bravo
A1
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nysa
|
Wysłany: Śro 23:24, 22 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
a czy przy tej czynności potrzebujemy wymienić jakieś uszczelki,np pod pokrywą???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KSD
Gość
|
Wysłany: Pią 0:06, 24 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dobrą praktyką jest wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów przy tej operacji. Nie jest to jakiś wielki koszt, a jednak daje pewność, że wszystko będzie elegancko spasowane, tym bardziej, że przecież nie często tę pokrywę się otwiera, więc można się na ten wydatek szarpnąć
Podpowiem jednak, że w praktyce często można bezproblemowo pozostawić dotychczasową. W takim wypadku po jej ściągnięciu należy ją wytrzeć i bardzo dokładnie obejrzeć czy nie ma jakichś nierówności, odkształceń czy uszczerbków, które by ją dyskwalifikowały.
Podczas zakładania (czy to nowej czy wcześniej używanej), dobrze jest nasmarować ją uprzednio cienką warstwą świeżego oleju silnikowego.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
riki
Motocyklista
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 4:40, 24 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
KSD napisał: | W DL'u jest stosunkowo dużo miejsca i ja przy pomiarze luzów zaworowych u siebie (DL 650 2012), tylko odchylam chłodnicę do przodu i to wystarcza.
Można więc tak robić, choć gdyby miało dojść do regulacji i ściągania wałków, to chyba, dla wygody pomimo wszystko lepiej zdjąć chłodnicę. W innych motocyklach czasem w ogóle nie da się nawet otworzyć pokrywy zaworów beż odpięcia chłodnicy. |
Przpiękny złoty motocykl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|