|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brakus
A1
Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kutno
|
Wysłany: Czw 23:41, 09 Sty 2014 Temat postu: Sprawa wagi motocyklisty i plecaczka + bagaż |
|
|
W tym wątku chcę się Was doradzić a bardziej upewnić że wybór DL-a 1000 jest właściwy.
Moje podróże motocyklowe to przejazdy turystyczne po kraju w odległościach około 300km od miejsca zamieszkania (90% szosa 10% teren).
Śmigam z plecaczkiem. Moja waga to 120kg i plecaczka gdzieś koło 65 no i dochodzi bagaż ( namiot ciuchy itd)
Myślę że 650 będzie troszkę przy słaby. Co o tym myślicie?
Czy Dl jest wygodnym turystykiem do jazdy po naszych dziurawych drogach?
Czy przy takim obładowaniu 1000 bedzie miał duży apetyt na benzyne?
Proszę o opinię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:50, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
brakus, przy tak niewielkich odleglosciach jesli spali o 1 litr wiecej z uwagi na dociazenie moto to wielkiej roznicy nie zrobi. Nawet jakbys wazyl 80 kg to i tak sposob operowania manetka mialby najwieksze znaczenie, a potem dopiero waga czy tez opory powietrza (np zwiekszone po zalozeniu bocznych kufrow).
Ja jezdze 'duzym' solo, moze pare razy zdazylo sie mi obciazyc bardzo swoje moto zarowno plecaczkiem jak i bagazem - roznica w prowadzeniu jest doslownie nieznaczna. Tyle o tysiaczku.
Z tego co pamietam 'maluchem' zaladowanym prawie na maxa juz takiej frajdy z jazdy nie ma - ale moze niech ktorys z uzytkownikow 'malego' sie wypowie
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pioterrvs88
A2
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa,Jamielne
|
Wysłany: Pią 17:01, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
jak we 2 osoby + bagaż kiedyś sprawdzałem spalanie do 100 km na godzinę ale większość trasy średnia 80km/h do 90km/h to spalanie wyszło na 6 biegu 5,3 litra/ 100km. Sam się zaskoczyłem. A we dwoje z bagażem to ze 150 ważyliśmy. Za to jak sam jechałem kiedyś i kręciłem do Wa-wy pod czerwone pole to 9 litrów/100km wyszło V2 zawsze jak się ją kręci to lubi wypić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pią 22:09, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak obładowany pojechałem w Bałkany. Mimo sporego obiciażenia Jechało mi się bardzo dobrze, pozamykałem opony. Ja na moc w małym DLu nie narzekam i dużego spadku przyspieszenia i mocy nie odczułem, jechał bardzo zwinnie, jak zawsze.
Zanim kupiłem V-stroma czytałem tu na forum, że małym ciężko jest jechać we dwoje z bagażem bo nie ma czym jechać, lepiej brac litra. Nic bardziej mylnego moim zdaniem.
Średnie spalanie wyniosło 4,5l.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
goramo
A1
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:56, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Siema Brakus!
Serio myślisz, że na forum DLa ktoś Ci powie, że duży Sztormiak to wybór taki sobie?
A na poważnie - litr będzie chyba w Twoim wypadku optymalnym wyborem. I nie tylko z powoduTwoich gabarytów, ale także dlatego, że lubisz czasem odkręcić...
Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luto
A
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WWY
|
Wysłany: Pią 23:09, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Brakus,
Kolega RAF w poprzednie wakacje byl 2x na Balkanach. Raz solo, raz z Jolą.
W obu przypadkach 650ka spalila Mu ok. 4-4,5l/100. Omijal autobany.
RAF nie ma Twojej wagi, ale to jak napisal Szuja nie ma wiekszego znaczenia. Liczy sie gietkosc nadgarstka. Dotyczy to kazdego moto, czy pojazdu.
Mi grubas palil 7, a Krisowi z Bielska potrafil zejsc ponizej 5 i to na full zapakowany na wcieczce do CRO.
I moja subiektywna rada. Nie kupuj akcesoryjnych kominow. Choc jak Cie znam to bedzie kusilo .
Glosniejsze wydechy kusza aby ich sluchac ...., a to zmusza nadgarstek do bardziej energicznej pracy
Ps
Pioter! I Ty tu żeś wpadl ??
Ja pierdziu, zaraz polowe FIP tu spotkam
Edit
Ooo, a nie mowilem! I Goramo jest:-)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luto dnia Pią 23:12, 10 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
goramo
A1
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 23:29, 10 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Sob 0:05, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Wg mnie wszystko zależy od tego, jakie prędkości przelotowe planujesz. Rozmawiamy o Polsce, tu wg mnie mały deel spokojnie wystarczy do turystyki we dwoje. Jeżeli jednak zapragniesz jeździć z prędkościami autostradowymi, np. dłuższe odcinki z prędkościami powyżej 160km/h, zdecydowanie lepiej sprawdzi się tysiąc (daje się wyczuć, że dla max załadowanego malucha to już zbyt dużo). Jeżeli jednak zakładasz kontemplacyjną turystykę z prędkościami licznikowymi do 130km/h, mały jest bardzo ok.
Dodam jeszcze, że mój załadowany dwoma osobami i trzema kuframi z torbami przy prędkościach licznikowych powyżej 130km/h palił w zasadzie tyle samo, co motocykle o dwukrotnie większej pojemności. Zaleta niskiego spalania uzewnętrznia się przy prędkościach "kodeksowych" mniej więcej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Sob 0:06, 11 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brakus
A1
Dołączył: 08 Sty 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kutno
|
Wysłany: Sob 9:04, 11 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
ło matko gdzie się pojawię tam Goramo niedługo będzie tak że jak otworze lodówkę to tez będzie tam goramo a tak poważnie miło Cię widzieć
Goramo, Luto co do odwijania manetki to macie racje, znacie mnie już troszkę i wiecie że lubię czasami zamknąć budzik
Dziękuję wszystkim za rady i już zabieram się do szukania 1000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
renzooku
Motocyklista
Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 10:04, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Witaj, jeźdze na tysiącu od czerwca 2013r. .. Jechałem i solo i z pełnym załadunkiem. Powiem tak, wiekszość zależy od umiejętności kierowcy, ale i w dodość dużym procencie od jakosci paliwa. Miałem sytuacje gdzie jadąc solo zatankowałem bak i przejechałem na nim ponad 470km.. to sporo , spalanie wychodzi w granicach 4,7l prędkość która starałem sie utrzymywać to 110km/h
Jeśli masz wątpliwości co do tysiąca obejrzyj to:
https://www.youtube.com/watch?v=Hbisjl2l9oE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benek
Motocyklista
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 11:03, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Spieranie się o pół litra paliwa w lewo czy w prawo nie ma sensu - według mnie. Mam tysiąca, mam zapas mocy, mam dwa kominy - jestem szczęśliwy. Nie stresuje mnie wyprzedzanie TIR-a kiedy jadę zapakowany na full. A to, że na stacji leję trochę więcej nie wpływa mi na radość z jazdy.
Nigdy nie rozpatruję, który DL jest "lepszy" bo to sprawa względna. Małe DL też mają swoje zalety.
Kiedyś mi kolega powiedział: "Jak się nie ma miedzi to się w domu siedzi!"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luto
A
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WWY
|
Wysłany: Nie 11:45, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Robert, niby masz racje.
Ale wiesz dobrze, że na spalaniu w ciagu dwoch tygodni mozna troche przyoszczedzic.
Pamietasz jak wracalismy z BG? Jak sie wqrwiqalem jak Tobie gruby palil ten litr na setke mniej?
Wiec nie pitol, ze takie drobiazgi nie robia roznicy.
Przy kreceniu sie wokol komina pewnie sie tego nie odczuje. Ale przy dwoch tygodniach jazdy ciurkiem na pewno. Powtarzajac za RAFem - noclegi dla plecaczka gratis.
No ale kto bogatemu zabroni... :-p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Nie 11:54, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, koszty eksploatacji to takie samo kryterium wyboru jak każde inne. Dla niektórych możliwość dotarcia gdzieś-tam na motocyklu jest ważniejsza od przyspieszenia do setki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benek
Motocyklista
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 13:00, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
luto napisał: | Powtarzajac za RAFem - noclegi dla plecaczka gratis. |
Dziennie ok. 400 km, więcej rzadko robiliśmy. To daje, niech Ci będzie 5l więcej, czyli ok 7,5 Euro. Jaki nocleg?? Przez 10 dni podróży nazbiera się nie więcej niż 300zł. A ty jak się zapakujesz po brzegi, a ja będę się za Wami wlókł to ręczę, że różnica będzie mniejsza.
Ale bez urazy, te poniżej litra to też są motocykle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kastor40
Motonita
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mysłowice - Śląskie
|
Wysłany: Nie 15:35, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Mamy małego DL ja swego czasu ważyłem 130 plecaczek ok 65 + full obładowanie i mały daje radę. Oczywiście że przy wyprzedzaniu trzeba zredukować a na dużych podjazdach to na 1 trzeba było wrzucić ale spoko, to naprawdę wytrwały osiołek. Spalanie ok 4,5 do 5,2 /100.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 16:27, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Benek napisał: | Kiedyś mi kolega powiedział: "Jak się nie ma miedzi to się w domu siedzi!" | Podobno darmowe rady są dokładnie tyle warte ile kosztują...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benek
Motocyklista
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 17:39, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Spolski napisał: | Podobno darmowe rady są dokładnie tyle warte ile kosztują... |
A to też taka wioskowa mądrość!
Każdy wyjazd kosztuje a różnice w spalaniu pomiędzy Dl-ami nie są rzędu, który powodowałby chęć zmiany motocykla. Jak pisali moi poprzednicy DL 650 daje radę i we wspólnej podróży byliśmy równorzędnymi partnerami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 18:23, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie o to chodzi ale ta infantylna rymowanka o tym, że jak ktoś nie ma kasy to niech siedzi w domu poraża swoim bezsensem. To może wszyscy siedźmy w domu skoro nas nie stać na prywatne odrzutowce?
Dlaczego ktoś gorzej sytuowany ma nie podróżować? Podróże podobnie jak sprzęt też mogą być droższe i tańsze, zresztą często się zdarza, że te ostatnie dają więcej fanu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benek
Motocyklista
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 19:37, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Spolski, no widzisz niby infantylna a pojąć trudno.
Chodzi w niej o to, że każdy wyjazd kosztuje A nie, że podróżować mogą tylko bogaci odrzutowcem.
Coś się niepotrzebnie gorączkujesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 19:54, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Benek napisał: | Spolski, no widzisz niby infantylna a pojąć trudno.
Chodzi w niej o to, że każdy wyjazd kosztuje A nie, że podróżować mogą tylko bogaci odrzutowcem.
Coś się niepotrzebnie gorączkujesz. | A ja myślałem, że chodzi w niej o to, że jak nie masz pieniędzy, to siedź w domu. Przepraszam, że posądziłem Cię o powielanie tak niemądrej teorii. Moja wina.
Wracając do tematu, jaka jest rożnica w wadze pomiędzy nowym DL1000 a DL650?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kastor40
Motonita
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mysłowice - Śląskie
|
Wysłany: Nie 20:39, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Mimo wszystko jednak, 650 naprawdę pozwala 2 nawet sporym osobom wygodnie podróżować wraz z bagażami a do tego nie drenuje kieszeni. 450 - 500km na jednym tankowaniu są w zasadzie w normie - co najmniej 100 - 150km więcej niż 1000:) i za to każdy kto jeździ "maluchem" go kocha:).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Nie 21:35, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
450-500 to norma? Ile można przejechać na tej "drugiej" rezerwie, kiedy już wszystko mruga?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Nie 22:58, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Staszek napisał: | 450-500 to norma? Ile można przejechać na tej "drugiej" rezerwie, kiedy już wszystko mruga? |
Raz tylko sprawdziłem musiałbym to zrobić jeszcze raz czy wynik był ok, na tej drugiej rezerwie z tego co pamiętam to chyba coś ponad 60 km w baku było jeszcze jakieś 1,6-1,9l już dokładnie nie pamiętam, także ryzykownie i chodzi mi tu bardziej o pompkę!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kastor40
Motonita
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mysłowice - Śląskie
|
Wysłany: Nie 23:21, 12 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Staszek napisał: | 450-500 to norma? Ile można przejechać na tej "drugiej" rezerwie, kiedy już wszystko mruga? |
Nie dalej jak na jesieni, powrót z Kotliny Kłodzkiej - 490km, przy prędkościach 100 - 120km/h. Zatankowałem pod korek 21,8L
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Breit
A2
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 0:12, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
z używanym dl 1000 jest jeden problem, nie ma abs. Z żoną bym nie wsiadł, za dużo razy mi dupe uratował w moim małym. Jak by nie to to do turystyki we dwojke brałbym 1000, dla jazdy solo+bagaz małego. Spalanie dla mnie to nie problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robson69
Motonita
Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 1040
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dolny Śląsk Ziębice
|
Wysłany: Pon 9:34, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
do tej pory jeździłem praktycznie tylko z plecaczkiem również na dłuższe wypady wakacyjne czyli załadowany jak wielbłąd i potwierdzam podane wcześniej przebiegi na jednym zbiorniku . mały przy odpowiedniej jeździe jest oszczędny a na rezerwie kilka razy robiłem więcej niż 60 km ale nigdy nie zaryzykowałem żeby sprawdzić do końca możliwości. natomiast bardzo szybko nadrabia zużycie na przelotach autostradami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Pon 20:25, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
60km to na rezerwie tez zrobiłem, ale ona jest sygnalizowana dwukrotnie, najpierw miga tylko kreska, potem kreska i ikonka (lub na odwrót, tego nie pamiętam). Jeżeli jednak tylko na tej drugiej można zrobić jeszcze 60km, to ok, faktycznie przebiegi 540-500 byłyby normą, ja robiłem 430, 440 km ale nigdy nie przejechałem przy tym 60km na drugiej rezerwie.
Czyli jak wyżej, jest możliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|