|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RobRoj
A
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chotomów k/Warszawy
|
Wysłany: Nie 18:30, 13 Kwi 2014 Temat postu: spadające obroty i gaśnięcie - rozwiązanie, może pomoże.. |
|
|
chciałem podzielić się z wami moimi problemami z motocyklem, które to objawy były juz wielokrotnie na forum opisywane, ale nie do końca rozwiązywane.
otóż jak co roku pod koniec zimy zakasałem rękawy i zacząłem przygotowywac sprzęt na rozpoczęcie nownego sezonu.
Wymieniłem wszystkie płyny, świece, opony, napęd....i przy okazji dodałem kilka gadzetów m.in tempomat, klamki wm-tech'a itd.
jak tylko nadszedł pierwszy cieplejszy weekend - wskakuję na moto i siup w trasę. I co...pojawił się problem. Po rozgrzaniu przy dojeżdzaniu i zatrzymywaniu np. na światłach obroty spadały to 800-700 i silnik najczęściej gasł. Po uruchomieniu wszytko wracało do normy - obroty od razu wskakiwały na 1300 i motong jechał normalnie....i tak w kółko..
pierwsze co zrobiłem to tel do serwisu, gdzie doradzili zrobienie synchro i sprawdzenie zaworów (przejechane ok 27k, a nigdy wczesniej nie robione)
NO i faktycznie synchro juz trzeba było zrobić i o dziwo pomogło.
...ale na krótko, bo kolejnego dnia znów zgasło przy dojeżdzaniu do świateł.
następne podejrzenia padły na czujniki TPS. Tak więc zgarnąłem motocykl sąsiada do garażu, podmieniłem czujniki.....i problem znikł.
...ale na krótko, bo kolejnego dnia znów zgasł przy dojeżdzaniu do świateł
potem odłączyłem, przeczyściłem silniczek wolnych obrotów....sytuacja powtórzyła się jak wyżej.
Ręce juz padły, nadzieja stracona....konsultacja z mechanikami z serwisu ASO (patałachy sowją drogą straszne) a oni sugerują wymianę ECU, wymianę przepustnic i najlepiej jeszcze pompy paliwa. .....pewnie najlepiej to cały motocykl wymienić
Jakiś tydzień temu trafiłem gdzies na zagranicznym forum info o czujniku sprzęgła, że na wszelki wypadek można sprawdzić. I to był strzał w 10!
Otóż jak wymieniałem klamki - na te regulowane WM-tech, dedykowane do DL'a - to okazało się, że nie wciskają przełącznika-czujnika sprzęgła.
No w mordę, w życiu bym na to wczesniej nie wpadł. Zamieniełem klamkę na starą, oryginalną - i jak ręką odjął. Moto pracuje jak nowe i problem już nie pojawił się ani razu, a oborty przy zatrzymywaniu nie spadają ani ciut ciut.
Tak więc - dla tych, którzy borykaj.a się z problemem gasniecia motocykla (od czasu do czasu, po rozgrzaniu) przy zatrzymywaniu, i gdy wszelkie inne sposoby usunięcia usterki nie pomogły - SPRAWDŹCIE CZUJNIK SPRZĘGŁA, który znajduje się przy klamce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Nie 18:50, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ciekawy temat. Jeżeli winna była ta klamka, która nie włączała czujnika sprzęgła to:
- czemu gasło tylko po rozgrzaniu silnika? Przecież klamka wcale " nie włączała" czujnika, więc...
- w jaki sposób w ogóle udało Ci się uruchomić motocykl? Procedura startowa jest przecież taka, że musi mieć wciśniętą klamkę sprzęgła, która właśnie włącza czujnik, inaczej rozrusznik nie zakręci...
Nie chcę być złym prorokiem, ale to musi być coś innego i pewnie wróci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RobRoj
A
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chotomów k/Warszawy
|
Wysłany: Nie 18:56, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
najwidoczniej wciśniety czujnik przekazuje info do ECU np. o poprawnym działaniu silniczka krokowego wolnych obrotów ???
z odpalaniem moto nie było żadnego problemu. Mogłem nawet zapalic moto mają wrzucony bieg bez wcisnietej klamki
(dodam, że klamka trochę odchylała wystający guzik przełącznika...może miało to jakis skutek)
od momentu wymiany klamki na nową.....zero, zero problemu, a juz trochę kilometrów nawinąłem i spejalnie jeżdzać w różny sposób, agresywnie, emerycko itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karku
A1
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 15:09, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Na mój gust MaG ma rację.
Jak mi się wypiął czujnik od klamki sprzęgła (podczas montowania uchwytu pod nawi) to nawet rozrusznikiem nie zakręcił.
Rok temu miałem zbliżony problem do skakania obrotów i nierównym wchodzeniu na obroty, a nawet przygasaniu przy dodawaniu gazu. Moto jechało strasznie nieliniowo. Winny okazał się czujnik położenia przepustnicy. Podobno je się reguluje omowo (albo jakoś tak, nie znam się, więc niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę). Może to kwestia właśnie tej regulacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johny
A
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 176
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Czw 15:14, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli możesz odpalić moto na biegu, bez wciśniętej klamki sprzęgła to tym bardziej coś nie tak. Mam u siebie klamki Womet-techa i nie ma żadnych problemów z czujnikiem sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RobRoj
A
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chotomów k/Warszawy
|
Wysłany: Czw 15:24, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
fakty jednak sa takie ze powrocie do oryginalnej klamki wszystko jest ok
Przejechane juz ok 2000km. Gdybyto bylo cos innego sadze ze daloby jyzo sobie znac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
masi69
Motonita
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jabłonna
|
Wysłany: Pią 9:54, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam u siebie też klamki womet. Brak problemów takich jak Twoje. Raz tylko jak mi zgasł, to potem nie chciał zapalić. Brak styku. Po docisnięciu złącza uruchomił się normalnie i to się więcej nie powtórzyło.
Swoją drogą to dziwne zachowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RobRoj
A
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chotomów k/Warszawy
|
Wysłany: Pią 9:57, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
może dostałem klamki, które nie do końca są do Vstrom'a ?
Możesz zajrzeć u siebie, czy przycisk czujnika sprzęgła jest przez klamkę wciskany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
masi69
Motonita
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jabłonna
|
Wysłany: Pią 10:06, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
RobRoj napisał: | może dostałem klamki, które nie do końca są do Vstrom'a ?
Możesz zajrzeć u siebie, czy przycisk czujnika sprzęgła jest przez klamkę wciskany? |
Jak byłoby inaczej, to też by mi zapalił na wrzuconym biegu bez wciśnięcia sprzęgła, a tak się na pewno nie dzieje.
Jak wrócę po weekendzie to dokładnie zobaczę co tam się dzieje, teraz jestem bez moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 21:53, 03 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
RobRoj sorki ale szukaj przyczyny dalej.
Czujnik od klamki sprzęgła nie wywoła żadnych z objawów, które opisywałeś.
Z jakiś względów usterka nie wystepuje ale na pewno jej nie usunołeś całkowicie.
Czujnik na klamce sprzęgła służy tylko do odpalania motocykla.
Jeżeli klamka nie jest wciśnięta to rozrusznik nie zadziała.
Jak nie wierzysz to odpal motocykl i odłącz kostkę od tego czujnika. Wszystko będzie działać dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
masi69
Motonita
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 790
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jabłonna
|
Wysłany: Nie 19:07, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Z klamka womet-tech mam problem (albo nie😉). Dzisiaj w narodowym parku biebrzańskim zapuściłem się w leśne i piaskowe drogi. Przy drugiej glebie na piasku nie chciał mi zapalić. Klamka sprzęgła wskoczyła na 1. Przy tej pozycji nie włącza czujnika sprzęgła. Po przełączeniu na inna pozycje odpala. Jakby nie patrzeć działa zawsze binarnie, albo uruchamia, albo nie . Nie ma stanów "pośrednich".Czyli u mnie na 1 nie włącza czujnika i nie uruchamia, na innych pozycjach , jak wcisnę klamkę sprzęgła,uruchamia. Jak pisali wcześniej, musisz chyba jeszcze dalej badać temat.
ps:
ja mam też inny nie wyjaśniony przypadek, w miarę nowy łańcuch i padające xringi ale tylko z jednej strony. I żadnej logiki tu nie widać. Ale sprawa mnie dalej frapuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toudi
A1
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 16:31, 18 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Odświeżę trochę temat ponieważ moje objawy są bardzo podobne. Moto świeżo kupione więc może się stać wszystko. Mianowicie od czasu do czasu na dojazdach do świateł, na postoju na nich i podczas ruszania mam wrażenie jakby jeden cylinder nie pracował. Obroty na postoju spadają z 1200 do poniżej 900 i silnik gaśnie. Moto odpala bez problemu niezależnie czy jest ciepłe czy zimne. W pewnym momencie sam jakby zaskakiwał i pracuje normalnie. Podczas samej jazdy nie zanotowałem problemów. Moto to DL 650 K7, 51 tys km. Wieczorem wymienię świece + zajrzę do filtra powietrza, może ktoś miał jakiś podobny przypadek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radek_Pastuszka
Motocyklista
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WOŁOMIN
|
Wysłany: Wto 17:04, 18 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
masi69 napisał: |
ja mam też inny nie wyjaśniony przypadek, w miarę nowy łańcuch i padające xringi ale tylko z jednej strony. |
No i co? Coś się wyjaśniło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bubus1940
A1
Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 8:55, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
W moim KLV 1000 miałem podobne objawy. Podczas wycieczki do Budapesztu w Krakowie przy dojeździe do świateł motocykl nagle gasł. Gdy go odpaliłem chodził poprawnie. Przy dojeździe do następnych świateł znowu gasł. Na granicy zatankowałem moto do pełna i objawy zniknęły i do tej pory się nie pojawiły. W moim przypadku przyczyna tkwiła w złym paliwie. Dlatego zanim zaczniesz cokolwiek grzebać to wyjeździj paliwo do końca i nalej na innej stacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemko81
Motocyklista
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Reda
|
Wysłany: Pią 7:57, 24 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Witam!
Chciałem odświerzyć temat gdyż u mnie też się pojawił problem ze spadkiem obrotów. po dojechaniu do świateł obroty spadają i pewnie by zgasł gdybym nie przygazował. Tylko mam na to taką teorię że zauważyłem że się to dzieje gdy silnik nie jest jeszcze dogrzany miedzy pojawieniem się 3 a 2 kreseczki. Przykładowo zapali się już 3 a potem jeszcze raz zgasnie i wtedy jakby spadały mu obroty. Może ma to zwiazek z jakimś czujnikiem temp że np za szybko wyłącza ssanie i mu obroty spadają bo jak już osiagnie wymagana temp to nie zauważyłem spadku obrotów. Co Wy na taką teorię.?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skała
A1
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieliszew
|
Wysłany: Pon 19:11, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Witam, mój DL 650 K7 miał podobne objawy. Czasem obroty silnika spadały poniżej 900 i silnik gasł, po odpaleniu problem znikał. Czasem też gasł po wysprzęgleniu albo dla odmiany brakowało nagle mocy przy 4000-5000 obrotów. Oczywiście na pierwszy rzut poszło paliwo, świece, filtr powietrza, a nawet filtr paliwa (ta mała saszetka w pompie paliwa, której wg serwisu się nie wymienia). Było także synchro przepustnic oraz zaślepienie zaworków pair (ale to już inna bajka). Trzy wizyty w serwisie i nic, "chodzi jak burza" słyszałem. Poobserwowałem, objawy nasilały się na zimnym i na bardzo rozgrzanym silniku (np. w korkach w mieście). Poczytałem i postanowiłem wyregulować skład mieszanki. Lekkie przestawienie czujnika położenia przepustnicy (TPS) trochę pomogło (ustawiłem podawanie bogatszej mieszanki przy ok. 1300 obrotów), nie mniej objawy nie ustąpiły. Po 2 latach postanowiłem wyskrobać 400pln na czujnik położenia przepustnicy (wg serwisu TPS nie ulega awarii i nie ma sensu wymieniać na nowy). Wymienione, ustawione i śmiga lepiej niż kiedykolwiek mógłbym chcieć. U mnie TPS był winowajcą, ale czy u Was to samo??To już pozostawiam Waszej ocenie.
Pozdrawiam,
Jacek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarioSWD
Motocyklista
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: SWD
|
Wysłany: Pon 20:58, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ja jak kupiłem Moto to też miałem takie problemu. Regulacja TPS pomogła, choć robiłem to akurat rutynowo zaraz po zakupie. Potwierdzam tak czy inaczej że warto to zrobić moto dużo płynniej chodzi. Oczywiście po drodze zrobiłem całą ścieżkę regulacji tych wszystkich elektronicznych cudów przy silniku:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pon 22:54, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Jak się reguluje TPS?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarioSWD
Motocyklista
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: SWD
|
Wysłany: Wto 4:27, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Serwisówka 4-16;) U mnie dodatkowo były śruby do regulacji do wymiany, bo stare już przegniły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
griba
A
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 12:14, 12 Maj 2015 Temat postu: TPS |
|
|
Suszny napisał: | Jak się reguluje TPS? |
Książkę serwisową (na razie) przeglądałem pobieżnie, więc mogę się mylić.
To jest chyba tak, że w trybie serwisowym zmieniamy jego położenie (po poluzowaniu śrub), żeby "kreseczka" na wyświetlaczu była "po środku" C00.
- C00
Wtedy TPS będzie prawidłowo "czytał" położenie przepustnicy (ustawianie to nic innego jak pokazanie czujnikowi TPS kiedy przepustnica jest w położeniu zamkniętym).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez griba dnia Wto 12:23, 12 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jargus2
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: Wto 14:04, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak wyżej -chodzi o TPS
Mało kto wspomina o filtrze paliwa (nie siateczka)który znajduje się w zespole pompy paliwa, czarna nie rozbieralna obudowa w której mieści się papierowy filtr paliwa.
cena tego filtra jest kosmiczna (ok 800 zł)
Miałem przyjemność rozcięcia go na połowę ,zasyfiony był mocno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
griba
A
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 18:00, 12 Maj 2015 Temat postu: Filtr paliwa |
|
|
jargus2 napisał: |
Miałem przyjemność rozcięcia go na połowę ,zasyfiony był mocno |
A jak sobie poradziłeś z jego wymianą - co pasuje w zamian?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skała
A1
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieliszew
|
Wysłany: Wto 18:18, 12 Maj 2015 Temat postu: TPS |
|
|
Potwierdzam, regulacja TPSa jak napisał kolega Griba. Naprawdę prosta sprawa, 15 minut i po problemie, a różnica spora.
Jeżeli chodzi o ten nierozbieralny filtr paliwa, to też miałem ochotę go wymienić (zwłaszcza, że w tym siateczkowym było sporo syfu), ale cena mnie skutecznie zniechęciła. Jargus 2 - kupiłeś nowy czy wykombinowałeś jakiś zamiennik?
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jargus2
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: Śro 9:54, 13 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Filtr wymieniłem na używany od SV650
zamienniki nie występują
na upartego można by było dopasować jakiś filtr przepływowy w metalowej obudowie.
Jak na razie wszystko jest ok,Motor niedawno zaliczył pozytywnie trasę do Albanii
W moim przypadku to sprawcą niedomagań silnika była pompa paliwa
a filtr tak przy okazji wymieniłem,(bo był w zestawie z pompą od sv)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szejker
A1
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 8:24, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Ten temat może być zbawieniem, bo na rozgrzanym moto prawie się jeździć nie da, na każdych światłach odpalam od nowa.
Sprawdziłem w dealer mode - kreska jest na dole.
Żeby dobrać się do TPSa trzeba unieść bak? A wcześniej rozebrać boczki?
Chodzi o model K7.
Z góry dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Nie 10:04, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Jak masz jakieś małe chińskie rączki to może się dostaniesz bez podnoszenia baku Tu masz wszystko opisane : [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz
A2
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 15:35, 24 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Trochę odkopuje temat, ale potwierdzam to co pisał RobRoj.
Ostatnio zamontowałem akcesoryjne klamki i jak się okazało ta od sprzęgła była zła - tj. nie posiadała elementu który "wciska" czujnik sprzęgła, zupełnie go nie było, więc "przycisk" czujnika sprzęgła nie był wciskany.
Rezultat? Motocykl odpalał, zarówno z jak i bez wciśniętej klamki sprzęgła. Niestety ale przy hamowaniu, dojeżdżaniu do świateł, obroty spadały poniżej 1000-800 i często silnik gasł.
Po założeniu oryginalnej klamki sprzęgła, motocykl odpala tylko gdy jest ona wciśnięta i pozostałe objawy zniknęły
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukasz dnia Wto 15:35, 24 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|