 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiśnia
A1
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Suwałki/Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:52, 11 Maj 2009 Temat postu: Ślady oleju w komorze filtru powietrza |
|
|
Cześć
Dziś podczas czyszczenia filtra powietrza (nawinięte 12tyś. i według serwisówki trzeba przedmuchać) zauważyłem ślady oleju na spodzie wewnątrz komory. Nie było tego dużo, takie niewielkie plamy ale zastanawia mnie czy to coś poważnego ?
Druga sprawa: czy zdarzyło się wam że musieliście wymienić filtr powietrza przy 12tyś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djfender
A2
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 23:21, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
swojego dl 650 kupilem z przebiegiem 17k i wg ksiazki serwisowej mial ten filtr wymieniony wlasnie przy 12k (choc teoria podaje chyba 18k)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez djfender dnia Pon 23:22, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 0:41, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wszystko zalezy w jakich warunkach jest moto uzywane , jesli wchodza w gre szutrówki to wiadomo ze okresy od wymiany sie skroca....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 1:37, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ja zmieniłem po 12kkm na K&N ale w airboxie sucho bylo, z tym ze moj ten olej raczej wciąga niz wypluwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 12:18, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
pytanie troche "z boku"... duzo zabawy z wyjeciem/czyszczeniem tego filtra? Wydaje nie sie, ze trzeba demontowac zbiornik paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiśnia
A1
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Suwałki/Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:01, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No jest trochę kręcenia. Pierwsza sprawa to zdjęcie siedzenia boczne plastikowe owiewki okrywające tank bag też trzeba zdjąć, choć w serwisówce nie ma o tym mowy- przynajmniej ja nie zauważyłem takiej informacji. Uwaga na plastikowe zatrzaski przy owiewkach- można łatwo ułamać. jak zdejmiesz boczne plastiki to już tylko bak- 2 śruby, od spodu wężyk do paliwa, wężyk drenowy, rozłączyć białą wtyczkę- i juz masz plastikową puszkę z filtrem w środku. Tak więc zabawy jest przy tym trochę, bez zdjęcia baku filtra nie wyciągniesz.
Wszystko jest w serwisówce, mi to zajęło około 2 godz. czyli- demontaż, czyszczenie i montaż.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wiśnia dnia Wto 13:03, 12 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:04, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no dobra, moze sie pobawie ja mam jeszcze gmole do odkrecenia... jeszcze pytanie jak czysciles filtr, no i pytanie co z paliwem w zbiorniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiśnia
A1
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Suwałki/Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:23, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Hej
Jeśli masz gmole Givi to zdejmować nie musisz, tylko ostrożnie przy zdejmowaniu trochę ciasno ale da radę bez problemów. Jak juz zdejmiesz owiewki to unieś lekko bak do góry i pod wężyk od paliwa podłóż kawał szmaty przy wyciągnięciu wężyka troszkę paliwa wycieknie ale nie dużo. W miejscu łączenia węzyk paliwa-metalowa rurka pompy jest taki biały zatrzask musisz go odblokować (ścisnąć) i dopiero zsunąć z metalowej rurki.
Czyszczenie zrobiłem pod silnym strumieniem sprężonego powietrza od wewnętrznej strony - tam gdzie ta stalowa siatka jest, lecz mimo to trochę paprochów od zewnątrz zostało, więc i tu trochę dmuchnąłem powietrzem ale nie mocno. W serwisówce jest napisane żeby dmuchac tylko od środka inaczej można uszkodzic filtr. Nie wiem na ile w tym prawdy, ale zastosowałem się do tych zaleceń.
.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:37, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki, poprobuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jędrek
A1
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WA-WA
|
Wysłany: Wto 14:59, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Apropo oleju w airboxie ,
udało mi się położyć dl na lewym boku pod górkę tz koła były lekko wyżej niż reszta , poleżał tak może z minutę oczywiście zgaszony , po postawieniu na koła i odpaleniu jeszcze przez jakieś 5km dymił jak dwusów ,
po powrocie z wycieczki postanowiłem zbadać temat po otwarciu puszki filtra powietrza wylałem z niego ok 100ml oleju . Jeszcze jedno po postawieniu moto na koła i odpaleniu nie zgasła kontrolka ciśnienia i tu czarna rozpacz 2000 km do domu a smarowania brak po trzech próbach odpalenia to samo . W końcu po trzech browarach na odwagę odpaliłem i przegazowałem pompa przewaliła powietrze kontrolka zgasła.
Takie małe ostrzeżenie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiśnia
A1
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Suwałki/Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:07, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Możliwe że stąd te ślady oleju u mnie. Moto w posiadaniu poprzedniego właściciela mogło poleżeć na boczku i się trochę nalało do komory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 23:06, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tak miałem w poprzednim moto i było tak jak piszecie tyle ze XJ-tka ma w airboxie na spodzie otwor z wezykiem ktorym olej sie wydostał, Po rozebraniu airboxa wystarczyło przetrzec szmatka do sucha...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|