|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motokonio
A2
Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 13:34, 07 Maj 2015 Temat postu: Skok dźwigni hamulca |
|
|
Cześć,
Ostatnio zwróciłem uwagę, że na klamce mam hamulca mam dość duży skok. Tzn. przy ustawionej "3" praktycznie mogę dociągnąć do końca tj. do manetki. DL650'10 wersja z ABS.
Sprawdziłem w zaprzyjaźnionym DLu, tyle że w wersji bez ABS, i na tych samych ustawieniach klamki, maksymalnie daje się ją wcisnąć tak, że zostają 2 cm między klamką a manetką.
Stąd pytanie, a jak jest u was w DLach w wersji z ABSem? Mam się martwić np. zapowietrzonym układem hamulcowym (chociaż przy zapowietrzonym, przy pompowaniu klamka powinna "twardnieć")? Czy po prostu ten typ tak ma?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Czw 14:03, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Nie powinna ci klamka dojść do manetki nawet przy ustawionej "3" , może coś z pompką nie tak albo zapowietrzony układ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dodek
A1
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 19:00, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
albo przewody hamulcowe puchną - co oznacza że w czasie hamowania mogą trzelić i wypluc plyn
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 23:58, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Miałem tak zastane są zaciski i klocki nie dochodzą do tarczy prawidłowo.
Trzeba zdemontować i jarzma nasmarować.
Puchnące przewody to jest na wyrost co innego gdyby nasze motory miały po 20 lat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek666
A
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 0:00, 08 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Mam ten sam rocznik DL.Moto z ABS.W pozycji 3 przy mocnym wciśnięciu hamulca klamka prawie dotyka manetki.Układ na pewno odpowietrzony.Moto mam od trzech lat,zawsze było tak samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
othor
A2
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kołobrzeg/Poznań
|
Wysłany: Pią 8:15, 08 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Spotkałem się z taką sytuacją w oglądanym Bandicie - okazało się, że klocki były skończone. W sumie w zbiorniczku płynu była mocna herbata, więc być może brak klocków nie był jedynym powodem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez othor dnia Pią 8:18, 08 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek666
A
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 10:35, 08 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
bartek666 napisał: | Mam ten sam rocznik DL.Moto z ABS.W pozycji 3 przy mocnym wciśnięciu hamulca klamka prawie dotyka manetki.Układ na pewno odpowietrzony.Moto mam od trzech lat,zawsze było tak samo. |
Na początku roku robiłem serwis hamulców.Czyszczenie i smarowanie zacisków,wymiana płynu hamulcowego,wymiana klocków.W pozycji ''3'' klamki hamulca przed serwisem i po serwisie jest tak samo.Jeżeli ci to przeszkadza wystarczy przestawić klamkę w pozycję ''2'' wtedy po wciśnięciu odstęp od manetki wynosi około 2 cm.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartek666 dnia Sob 0:08, 09 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emfed
A1
Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin
|
Wysłany: Wto 14:37, 23 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
DL650 K7 ABS - kupiony na jesieni, wydaje mi się, że wtedy klamka hamulca była w miarę "ok" jeżeli chodzi o twardość i długość skoku. Jakiś czas temu zostawiłem moto pod pracą, po powrocie klamka dotyka rollgazu na każdym innym ustawieniu niż 1 (najdalej). Problem rozwiązuje doraźnie w taki sposób, że na noc zakładam opaskę na zaciśniętym hamulcu, wtedy klamka ma mały skok i wciskając ją do końca zostaje jeszcze spory luz. Jeżeli tego nie zrobię to sytuacja po całym dniu się powtarza -> na chwilę obecną planuje wymienić klocki hamulcowe (tył już końcówka, przód trochę lepiej ale za połową na pewno) oraz płyn hamulcowy i odpowietrzyć układ. Nie wiem czy warto inwestować od razu w zestaw naprawczy pompy/zacisków?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tata67
A1
Dołączył: 08 Kwi 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Siemianowice śląskie
|
Wysłany: Śro 1:16, 31 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Witam. Ja mam w Dl 650 ak7 dokładnie tak samo.Zostawiłem sporo kasy u mechaników za to,żeby sie dowiedzieć ,że ten typ tak ma.....
W ramach eksperymentu skróciłem klamkę hamulca o jakieś 30 mm.W rezultaciekomfort używania hamulca znacznie się polepszył.Przejechałem tak już jakieś 10 kkm.Zamierzam teraz wymienicć klamki na akcesoryjne krótkie.Wcześniej miałem wrażenie ,że hamulec przedni jest zapowietrzony.
Pozdrawiam.K.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wieczny włóczęga
A1
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 12:56, 25 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Jak to czytam to się trochę uspokoiłem, bo u mnie to samo, K7 ABS. Mimo że od razu po zakupie wymieniłem na nowy zestaw naprawczy w pompie, jednak nic się nie zmieniło. Zastanawiam się czy wymiana pompy na jakąś inną by coś dało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|