|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marynarz
A2
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ełk
|
Wysłany: Śro 21:45, 23 Mar 2011 Temat postu: Siłownik sprzęgła DL 1000 K5 |
|
|
W październiku wymieniałem uszczelki siłownika sprzęgła (przy silniku). Wczoraj na trasie Ełk-Ostróda-Ełk znowu zaczęło cieknąć. Spróbuję jeszcze raz z nową uszczelką, a jak nie pomoże, to nowy siłownik za 430 zł.
Czy też macie problemy z tą częscią ?
Podobno to przypadłosć DL 1000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 2:30, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Tłoczek raczej się nie zużywa, jest stalowy. Niestety cylinderek jest wykonany z miękkiego aluminium i powstaje na nim próg, wtedy nowa uszczelka niewiele pomoże. Próg można zeszlifować papierem ściernym, też pomaga. A cały kompletny siłownik sprzęgła w idealnym stanie można znaleźć na allegro za ok. 100zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amigogpz
A1
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Czw 18:47, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mój liter ma 12tyś km i siłownik po otwarciu też już nie wyglądał najlepiej. Nie kapało jeszcze z niego, ale myśle że do konca sezonu mógłby nie wytrzymać. Wymiana uszczelnienia i delikatne podszlifowanie papierem wodnym załatwił sparawę. Ten typ tak ma i trzeba tego pilnować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pią 10:46, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
amigogpz napisał: | Mój liter ma 12tyś km i siłownik po otwarciu też już nie wyglądał najlepiej. |
skad to zurzycie po 12 tysiacach.... wysprzeglasz jak w ciezarowce na 2 albo 3 razy czy co?
ja mam prawie 50 i czyscilem moze ze 2 razy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marynarz
A2
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ełk
|
Wysłany: Pią 18:10, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Podobno ta częsć jest słabym punktem DL i dużo osób wozi zapasową uszczelkę.
I tutaj miłe zaskoczenie z serwisem Suzuki Piaseczno - zamówiłem uszczelkę we wtorek po południu i dostałem ją do Ełku we czwartek !
Obdzwoniłem wczesniej inne serwisy i tylko oni mieli ją na miejscu. A taką pierdółkę to powinien mieć każdy po 4 szt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Basmanek
Motocyklista
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa, Jelonki
|
Wysłany: Pią 20:59, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
zgadzam sie z przedmówcą, ponieważ ta uszczelka pasuje również do innych suzuk z hydrosprzęgłem.
Własnie znowu wymieniałem uszczelniacz, niestety ostatnim razem mimo napisania ładnego posta "siłownik sprzegła profilaktyka naprawa" nie zastosowałem uszczelki przeciw zabrudzeniowej. I jak sie okazało, poza "brudem wszelakim" uszczelniacz zabił Uwaga: olej z olejarki zrzucany prze zębatkę zdawczą! Nasi skośno ocy bracia bardzo się nie popisali z tym mechanizmem sprzęgła. W ogóle całe sprzegło w litrze to woda na młyn dla antyfanów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amigogpz
A1
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pią 22:09, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Coliniak wysprzęglam normalnie, ale nie było u mnie tej gumy zabezpieczającej i moze dlatego tak to wygladało. Teraz założyłem i mam nadzieję że wytrzyma kilkadziesiat tyś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Pią 22:11, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
glowna przyczyna zabijania silownika jest wlasnie tak jak piszesz Basmanek olej z olejarki, jak i wszelaki inny syf odpadajacy z lancucha w okolicach malej zebatki,
Precyzujac wypowiedz przyczyna jest taka ze pod lancuchem pracuje bolec sprzegla, ktory przesowa sie to w prawo to w lewo, wpychajac caly syf odpadajacy z lancucha to w prawo do silnika, to w lewo do silownika sprzegla.
Ja postanowilem polozyc temu kres i docielem na wymiar rurke miedziana i zalozylem na bolec, potem to wszystko ustawilem , wycentrowalem i skrecilem oslone zebatki.
Teraz bolec jest osloniety od syfu i nie powinien rozciagac juz tego syfu na boki.
Udoskonalenie to biore na swoja odpowiedzialnosc, zrobie z 2 tyskm rozbiore i zobacze co to daje i czy wogole cos daje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amigogpz
A1
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pią 22:12, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
A ja zrobiłem przy 12tyyś i mam nadzieje że conajmniej do 50 dociagnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez amigogpz dnia Pią 22:13, 25 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Pią 22:16, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
e no to was pociesze, ja miaem oslone juz zalozona oryginalnie i juz po 30tys ciekl silownik jak..... no wiecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Sob 11:05, 26 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Przy 30tys. to w moim motocyklu trzeba było reanimować siłownik przynajmniej 2 razy
Trzeba tą czynność dopisać do serwisówki, razem z wymianą świec i synchronizacją podciśnień, co 12tys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marynarz
A2
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ełk
|
Wysłany: Nie 0:30, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Hm... za tym rzeczywiscie może stac olejarka - ja założyłem Scottoilera na początku wrzesnia, w październiku pierwsze padnięcie siłownika, a teraz drugie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|