Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Siłownik sprzęgła DL 1000 K5

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marynarz
A2



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ełk

PostWysłany: Śro 21:45, 23 Mar 2011    Temat postu: Siłownik sprzęgła DL 1000 K5

W październiku wymieniałem uszczelki siłownika sprzęgła (przy silniku). Wczoraj na trasie Ełk-Ostróda-Ełk znowu zaczęło cieknąć. Spróbuję jeszcze raz z nową uszczelką, a jak nie pomoże, to nowy siłownik za 430 zł.
Czy też macie problemy z tą częscią ?
Podobno to przypadłosć DL 1000


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Śro 22:14, 23 Mar 2011    Temat postu:

temat mocno poruszany, wystarczy uzyc szukajki

http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawienia,28/sprzeglo-dl1000-silownik-profilaktyka-naprawa-przeczytaj,2821.html

mozesz sprobowac obrocic tloczek, ale musisz sie mu przyjzec, bo jezeli jest bardzo zuzyty to ratuje cie jedynie nowy silownik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Czw 2:30, 24 Mar 2011    Temat postu:

Tłoczek raczej się nie zużywa, jest stalowy. Niestety cylinderek jest wykonany z miękkiego aluminium i powstaje na nim próg, wtedy nowa uszczelka niewiele pomoże. Próg można zeszlifować papierem ściernym, też pomaga. A cały kompletny siłownik sprzęgła w idealnym stanie można znaleźć na allegro za ok. 100zł Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amigogpz
A1



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 18:47, 24 Mar 2011    Temat postu:

Mój liter ma 12tyś km i siłownik po otwarciu też już nie wyglądał najlepiej. Nie kapało jeszcze z niego, ale myśle że do konca sezonu mógłby nie wytrzymać. Wymiana uszczelnienia i delikatne podszlifowanie papierem wodnym załatwił sparawę. Ten typ tak ma i trzeba tego pilnować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pią 10:46, 25 Mar 2011    Temat postu:

amigogpz napisał:
Mój liter ma 12tyś km i siłownik po otwarciu też już nie wyglądał najlepiej.


skad to zurzycie po 12 tysiacach.... wysprzeglasz jak w ciezarowce na 2 albo 3 razy czy co? Laughing Laughing Laughing

ja mam prawie 50 i czyscilem moze ze 2 razy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marynarz
A2



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ełk

PostWysłany: Pią 18:10, 25 Mar 2011    Temat postu:

Podobno ta częsć jest słabym punktem DL i dużo osób wozi zapasową uszczelkę.
I tutaj miłe zaskoczenie z serwisem Suzuki Piaseczno - zamówiłem uszczelkę we wtorek po południu i dostałem ją do Ełku we czwartek !
Obdzwoniłem wczesniej inne serwisy i tylko oni mieli ją na miejscu. A taką pierdółkę to powinien mieć każdy po 4 szt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Basmanek
Motocyklista



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa, Jelonki

PostWysłany: Pią 20:59, 25 Mar 2011    Temat postu:

zgadzam sie z przedmówcą, ponieważ ta uszczelka pasuje również do innych suzuk z hydrosprzęgłem.
Własnie znowu wymieniałem uszczelniacz, niestety ostatnim razem mimo napisania ładnego posta Wink "siłownik sprzegła profilaktyka naprawa" nie zastosowałem uszczelki przeciw zabrudzeniowej. I jak sie okazało, poza "brudem wszelakim" uszczelniacz zabił Uwaga: olej z olejarki zrzucany prze zębatkę zdawczą! Nasi skośno ocy bracia bardzo się nie popisali z tym mechanizmem sprzęgła. W ogóle całe sprzegło w litrze to woda na młyn dla antyfanów Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amigogpz
A1



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pią 22:09, 25 Mar 2011    Temat postu:

Coliniak wysprzęglam normalnie, ale nie było u mnie tej gumy zabezpieczającej i moze dlatego tak to wygladało. Teraz założyłem i mam nadzieję że wytrzyma kilkadziesiat tyś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Pią 22:11, 25 Mar 2011    Temat postu:

glowna przyczyna zabijania silownika jest wlasnie tak jak piszesz Basmanek olej z olejarki, jak i wszelaki inny syf odpadajacy z lancucha w okolicach malej zebatki,
Precyzujac wypowiedz przyczyna jest taka ze pod lancuchem pracuje bolec sprzegla, ktory przesowa sie to w prawo to w lewo, wpychajac caly syf odpadajacy z lancucha to w prawo do silnika, to w lewo do silownika sprzegla.
Ja postanowilem polozyc temu kres i docielem na wymiar rurke miedziana i zalozylem na bolec, potem to wszystko ustawilem , wycentrowalem i skrecilem oslone zebatki.
Teraz bolec jest osloniety od syfu i nie powinien rozciagac juz tego syfu na boki.
Udoskonalenie to biore na swoja odpowiedzialnosc, zrobie z 2 tyskm rozbiore i zobacze co to daje i czy wogole cos daje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amigogpz
A1



Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pią 22:12, 25 Mar 2011    Temat postu:

A ja zrobiłem przy 12tyyś i mam nadzieje że conajmniej do 50 dociagnie Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez amigogpz dnia Pią 22:13, 25 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Pią 22:16, 25 Mar 2011    Temat postu:

e no to was pociesze, ja miaem oslone juz zalozona oryginalnie i juz po 30tys ciekl silownik jak..... no wiecie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Sob 11:05, 26 Mar 2011    Temat postu:

Przy 30tys. to w moim motocyklu trzeba było reanimować siłownik przynajmniej 2 razy Laughing
Trzeba tą czynność dopisać do serwisówki, razem z wymianą świec i synchronizacją podciśnień, co 12tys Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marynarz
A2



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ełk

PostWysłany: Nie 0:30, 27 Mar 2011    Temat postu:

Hm... za tym rzeczywiscie może stac olejarka - ja założyłem Scottoilera na początku wrzesnia, w październiku pierwsze padnięcie siłownika, a teraz drugie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin