![Forum VStromClub Strona Główna](http://vstrom.com.pl/cms/images/forum_banner.jpg) |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 19:53, 19 Lip 2010 Temat postu: Silnik z sv do dl ? |
|
|
Przyszedl mi do glowy pomysl zamienienia jednostki napedowej. Ogolna opinia mowi ze silnik w sv 1000 jest taki sam jak w dl 1000. Jednak jest spora roznica w mocy. mysle ze jest spowodowana wiekszą srednica dolotow, moze krzywkami, inna mapa zaplonow. Czy ktos przerabial temat i wie jakie roznice istotne w przekladce mozna napotkac??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pon 20:04, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Gdzieś widziałem już taki temat, dość rozbudowany, ale nie jestem pewien czy dotyczył 1000ca czy 650- wrzuć w google
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:07, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja się zastanawiałem czy nie wrzucić samego kompa z sv 650 do mojego vstroma 650.
zwiększona moc w sv jest spowodowana zastosowaniem innych wałków rozrządu.
Podejrzewam że w sv 1000 jest to samo. No i mapa inna oczywiście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:45, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ktoś robił taką przeróbkę, ale to kupa roboty, mocowania ramy trzeba przerabiać, instalację elektryczą i czujniki współpracujące z wtryskiem podpasować z jednego motocykla do drugiego. Niby ten sam silnik a jednak wszystko jest inne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:08, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Przerabianie dorożki na samolot- w pyte roboty i części brakuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 0:14, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Otóż to...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 0:21, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Z tymi punktami mocowania to chyba problemu nie bedzie, silniki ponoc optycznie sa identyczne. Kolega przerabial temat z montazem silnika z VTR do Varadera zakonczony sukcesem. Wiem ze napewno sa ostrzejsze krzywki(moge swoje zalozyc) nie wiem jak srednica "wtryskow" ale pewnie wieksze wiec zostaja moje elektryka tez inna zostaje z dl. Teorytycznie powinno chodzic. Plus silnika z SV to brak "walacego" sprzegla.
P.S. TL tez ma konstukcyjnie taki sam silnik.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez magrafb dnia Wto 0:22, 20 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 0:31, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A kto Ci powiedział że SV nie wali sprzęgłem?
Wali tak samo i tak samo sie kosze urywały jak w TL i DL 1000
W AT wali sprzęgło, we wiadrze z silnikiem VTR też wali (też mam takiego kumpla magika co sobie poprzekładał silniki) i w trampku też wali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 0:42, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Z opini roznych forum i prob odsluchu roznych sprzetow najbardziej wali dl1000 z roku 2002-2004. To jak wibruje moje sprzeglo wzgledem varadera to przepasc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 0:53, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Oooo, przepraszam w Afryce sprzęgło nie grzechocze, w Viadrze i Trampku też nie, w VTR delikatnie ale to z racji cieńszych i większej ilości tarcz niż w Viadrze. Temat przekładania silnika z VTR do Viadra znam dobrze i w tym przypadku jest kupa roboty. M. in. przerabianie czujników, airboxa, instalacji elektrycznej, mocowań silnika (w VTR jest zupełnie inna rama, podobnie jak w SV).
Jeszcze raz powtarzam, to jest do zrobienia, ale trzeba mieć cały motocykl jako "dawcę", nie wystarczy sam silnik, no i kupa fachowej roboty, wcale nie jest to takie proste jak się wydaje...
W DL-u z całą pewnością trzeba przerabiać instalację elektryczną pod silnik SV-a, na dobrą sprawę prościej będzie wypruć orginalną insalację i wciągnąć lekko zmodyfikowaną wiązkę od SV-a!
W poszczególnych silnikach są różne krzywki i różna jest średnica zaworów, krzywki może zmienisz a co z zaworami? Też zmienisz? a może całe głowice pozamieniać?...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 0:58, 20 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 8:48, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tzn ja mówię że ogólnie grzechoczą W mojej afryce grzechotało jak siemasz przy przebiegu 88 kkm we wiadrze z 2003 tez postukuje. Nie mówię ze w każdej ale sie zdarza. W Vtr znajomego też waliło lekko ale przestało po zmianie tłumików na leony
a ze zmiana silnika to zawsze kupa roboty jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|