|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:24, 24 Sie 2011 Temat postu: Silniczek krokowy |
|
|
Kto mi powie gdzie znajdę silniczek krokowy w DL650?
Potrzebuję się do niego dobrać, żeby go sprawdzić, przeczyścić i ew. podmienić z innym w celu sprawdzenia czy to nie on jest przyczyną spadania obrotów na hamowaniu i biegu jałowym.
Za cholerę nie wiem jak on się po angielsku nazywa i nie mogę znaleźć w serwisówce jak się do niego dobrać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:55, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem o który silniczek pytasz ale
Jezeli masz na myśli ISC (Idle Speed Control Valve) - jego opis masz na stronie 13-63 service manual-a.
Silniczek jest też na module przepustnicy (throttle body) i w service manualu opisany jako STVA (Secondary Throttle Valve Actuator) - widać go na diagramie na stronie 13-50 . Zdjecie na stronie 13-54 z adnotacją "do not remove".
Ja bym obejrzał ISC, oraz zaworki PAIR jak nie były dotykane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:25, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki, to chyba właśnie ten ISC. W wydrkowanym manualu do K4 nie ma tych stron
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 14:14, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Sprubój [link widoczny dla zalogowanych] - ma wszystkie strony, także te których Ci brakuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:24, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś z Was wyciągał silniczek? Chodzi mi o to, że w serwisówce jest napisane, że po wyciąganiu/zamienianiu trzeba zrobić jakiś "pre-set" i nie wiem czy się skupiać na tym i kombinować ten przełącznik czy po prostu przekładam, odpalam i już?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalar
Motocyklista
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:30, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Pre-set robisz nawet spinaczem biurowym lub kawałkiem przewodu więc tym akurat bym się nie przejmował i nie szukał "oryginalnego przełącznika Dealer mode"
A co do meritum to jeszcze nie miałem potrzeby wyciągać tego cuda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arni321
A1
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 12:16, 27 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Silnik krokowy służy do utrzymywania równej pracy silnika na biegu jałowym. Jeśli silnik pracuje równomiernie na wolnych obrotach ( nie faluje) to znaczy, że silniczek krokowy jest sprawny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 9:36, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
niestety na biegu jałowym też nie pracuje stabilnie i trochę faluje, ale jest też parę innych objawów.
po więcej zapraszam TU
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikro007
A1
Dołączył: 14 Mar 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: Pon 1:10, 16 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Witam udało ci sie rozwiązać problem z gasnąłbym motorem na biegu jałowym , mi Gaśnie praktycznie jak dojeżdżam do świateł lub do krzyżówki drogi i zrzucam z 2 na 1 pozdrawiam Grzegorz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|