![Forum VStromClub Strona Główna](http://vstrom.com.pl/cms/images/forum_banner.jpg) |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichaelloEs
A
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Wto 15:59, 27 Sie 2013 Temat postu: Róznice po między dl650 do K6 i następnych modelach |
|
|
Witam, wiem ze na forum sa opisane roznice jakie posiadaja dl-ki na konkretne lata ale mnie interesuje bardziej szczegółowe wyjasnienie pewnych spraw. Otóz do k6 była jedna świeca na cylinder(suma 2), potem były dwie na cylinder, (czyli suma 4) ?? Jakie są roznice w pracy silnika, jezdzie itd. biorąc pod uwage te dwa rozwiazania??
Po za tym rozstaw osi był potem zwiększony choc chyba tutaj nawet nie idzie odczuć roznicy?? Jezeli chodzi o automat obrotu jałowego po K6 to mam rozumieć, ze sam ustawia obroty, nie trzeba nic skalowac??
O abs-ie nie bede wspominał bo to normalna sprawa:)
Reasumujac moją ciekawosc i pomijajac abs do czego prowadziły te wszystkie zmiany po K6??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sladek
Motocyklista
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:29, 27 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ekologia - w k7 grzebali aby podnieść czystość spalin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|