|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek76
Motonita
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Sob 11:32, 31 Paź 2015 Temat postu: Rodzina V-strom się powiększa! |
|
|
najmniejszy V-strom 250 już wkrótce!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Creed
Motonita
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Sob 13:54, 31 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
dziwnie z ty silnikiem R2 wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jurand
Motocyklista
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów <- Spychowo/Mazury
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luzikseba
Motonita
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków, IV
|
Wysłany: Nie 5:26, 01 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Mogliby DL'a 800cm3 wprowadzić, a nie jakieś zabawki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swistak
Motocyklista
Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mińsk Mazowiejski
|
Wysłany: Nie 10:35, 01 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
luzikseba dokładnie to samo pomyślałem 250 to takie nie wiadomo co już na B nie można a znowu jak ktoś zrobi A to za małe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m.adam
Motonita
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 0:13, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Święte słowa...
Jakaś 800 w DL-u to byłby ciekawy pomysł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mily9ser
Motocyklista
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KRAŚNIK,Lubelskie
|
Wysłany: Pon 8:27, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Tak,250-tka to raczej taka zabawka,troszkę mocniejsza od kosiarki....Nie wiem dlaczego producent Suzuki nie idzie w drugą stronę-tak jak koledzy wyżej pisali 800ccm lub więcej.Moja 650-tka na początku powalała mnie mocą na kolana a obecnie zbyt często zdarza mi się odkręcać manetkę na maxa,czyli litr by się na pewno przydał.Pożyjemy zobaczymy,jak się sprawy potoczą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Top Gun
A
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Pon 9:17, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Zawsze mówiłem że dl,owi brakuje silnika 800cc, a dodatkowo powinna to być rzędówka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 9:58, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Top Gun napisał: | Zawsze mówiłem że dl,owi brakuje silnika 800cc, a dodatkowo powinna to być rzędówka. |
Z rzędówką będzie R-Strom.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pon 10:09, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
800ccm to chyba pod twinpacka, bo na jedną osobę 650 w zupełności starcza , ale to moja opinia . Za to o wiele bardziej bym wolał enduropodróżnika, czyli koło z przodu 21", zawieszenia pod 220mm i mocna rama, a nie grzbietówka. A tak mamy kolejny dowód, że Europę i Stany producenci traktują z przymrużeniem oka, bo prawdziwe pieniądze są w krajach rozwijających się, jak Indie itd... Tam się to może całkiem dobrze przyjąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafput
Motocyklista
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radomsko / łódzkie
|
Wysłany: Pon 11:07, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Ludzie na prostych, małych 250cc świat objeżdżają. Chociażby w Ameryce Południowej pełno tego. Małe, zwinne, lekkie. Jak widać zapotrzebowanie na rynku jest skoro Suzuki idzie w tą stronę. I swoje na pewno sprzedadzą. Jaki wybór mają ludzie rozpoczynający przygodę z motocyklizmem i chcący podróżować (nawet jeśli "daleko" jest dla nich inne niż dla większości weteranów) ? Jest nisza, trzeba zapełnić
Nam bliżej do zachodniej kultury mocnych BMW
PS. A propos małych, zwinnych...szukam czegoś mocniejszego, ktoś coś?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafput dnia Pon 11:07, 02 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
g88
A
Dołączył: 18 Maj 2015
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 13:25, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Mnie to nie dziwi wcale, moja bratowa kupiła Kawaski Ninje 300 (ma kat. A2) więc silnik podobny i powiem wam, że wcale to tak słabo nie jedzie jak może się wydawać. Jak ktoś zaczyna przygodę z motocyklem to nawet 650ccm w małym V-stromie może go przerażać, do tego gabaryty też ma spore.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Luki
A
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 15:32, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
m.adam napisał: | Święte słowa...
Jakaś 800 w DL-u to byłby ciekawy pomysł. |
Mam dziwne wrażenie, że mocno uderzyłoby to w sprzedaż 1000...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luzikseba
Motonita
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków, IV
|
Wysłany: Pon 21:17, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
kto by miał kupić 1000 to by kupił, chociaż nie wiem czy posiadacze litra nie mieli by smaka na V-strom 1200 :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m.adam
Motonita
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:25, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
luzikseba napisał: | kto by miał kupić 1000 to by kupił, chociaż nie wiem czy posiadacze litra nie mieli by smaka na V-strom 1200 :p |
Dobrze gadasz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 22:53, 02 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
luzikseba napisał: | chociaż nie wiem czy posiadacze litra nie mieli by smaka na V-strom 1200 :p |
A po co? Liter wystarczająco dobrze jeździ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odyniec
Motonita
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Wto 0:27, 03 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jeset 650, jest 1000 - na europę wystarczy. 250-400 - te produkty dedykowane są na rynki daleko wschodnie oraz południowo amerykańskie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati!
Motocyklista
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 8:35, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
A moze 125?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 17:51, 05 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
125 ccm na rynek polski na pewno byłby lepszym strzałem niż 250 ccm, ale rynek polski w porównaniu z azjatyckim to nie jest nawet kropelka, a tam 250 ccm jest popularną pojemnością.
Co do Vstrom 1200 to pytanie czy po dodaniu kolejnych kg wagi i kolejnych cyfr w cenie na pewno byliby na niego chętni - w kategorii 1200 jest ciasno, w kategorii 1000 konkurencja jest mniejsza.
Osobiście się cieszę, że jest V1000 ważący 228, a nie kolejny mastodont V1200 pod 300 kg, ale "jeden lubi jogging a drugi jak mu buty śmierdzą"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Sob 1:07, 07 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | 125 ccm na rynek polski na pewno byłby lepszym strzałem niż 250 ccm, ale rynek polski w porównaniu z azjatyckim to nie jest nawet kropelka, a tam 250 ccm jest popularną pojemnością.
Co do Vstrom 1200 to pytanie czy po dodaniu kolejnych kg wagi i kolejnych cyfr w cenie na pewno byliby na niego chętni - w kategorii 1200 jest ciasno, w kategorii 1000 konkurencja jest mniejsza.
Osobiście się cieszę, że jest V1000 ważący 228, a nie kolejny mastodont V1200 pod 300 kg, ale "jeden lubi jogging a drugi jak mu buty śmierdzą"... |
Tak jak pisałeś. Nikt nie będzie projektował moto pod polski rynek.
Jeszcze trochę nam brakuje do... [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mily9ser
Motocyklista
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KRAŚNIK,Lubelskie
|
Wysłany: Sob 8:45, 07 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Jeszcze trochę nam brakuje do... [link widoczny dla zalogowanych] |
Ja pierdzie...le ile tych kosiarek
Przecież tam nikt nie kupi V-stroma bo ,,dwójki,,by nie wrzucił
i było by tak jak jeden dziadek sprzedawał ,,malucha,,-panie samochód prawie nówka trójka i czwórka wcale nie używane....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Sob 10:29, 07 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Wbrew pozorom, w Azji kierowcy jednośladów radzą sobie niezwykle sprawnie w ruchu ulicznym. A mnogość zastosowań i kreatywność tych ludków czasem zwala z nóg. A jak kierowcy tuk-tuków popisują się przed turystami i zaczynają ścigać, to czasem jest hardkorowo
Mnie tylko zawsze dziwiło, że 99% kierowników nie używa jakichkolwiek okularów..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Sob 12:58, 07 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | Wbrew pozorom, w Azji kierowcy jednośladów radzą sobie niezwykle sprawnie w ruchu ulicznym. A mnogość zastosowań i kreatywność tych ludków czasem zwala z nóg. A jak kierowcy tuk-tuków popisują się przed turystami i zaczynają ścigać, to czasem jest hardkorowo
Mnie tylko zawsze dziwiło, że 99% kierowników nie używa jakichkolwiek okularów.. |
Aż tak daleko na wschodzie nie byłem, ale w tym roku we Lwowie chyba ze 3km ścigałem się z jednym pierdzipędem... Gość, bez kasku... bez okularów... chodnikiem . Co kraj to obyczaj .
Ciekawe więc, czy wyjdzie też V-Strom 50ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 15:31, 15 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
spalanie niewiele mniejsze niż w 650, zupełnie nieproporcjonalnie do pojemności. Głównym atutem chyba ma być cena, inazuma kosztuje 17.9 tys. Czy silniki są aż takie drogie, że po zmianie na mnieszy cena spada o połowę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 17:01, 15 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Sam silnik to pewnie tylko część kosztów, ale mniejsza moc zespołu napędowego pozwala zastosować lub wręcz zmusza do zastosowania słabszych i lżejszych pozostałych elementów pojazdu: ramy, hamulców, skrzyni biegów, kół, itd. I tak ziarnko do ziarnka trochę oszczędności zapewne się zbierze.
Osobną sprawą może być planowana wielkość sprzedaży takiego motocykla: jak ma być duża, to i koszty produkcji będą niskie... Dodatkowo, bardziej masowe produkty są z reguły obciążone mniejszą marżą.
A to wszystko razem ma wpływ na cenę
I jeszcze jedno: producenci różnych dóbr materialnych mają generalnie zarabiać kasę, ale czasem potrzebują wypchnąć na rynek określoną ilość sztuk lub uzyskać (czyli po prostu kupić) założony udział w rynku. Te dwa ostatnie elementy mogą też powodować znaczące obniżki cen.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 17:21, 15 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|